Nee, ik ben uitgebreid.quote:Op woensdag 21 juli 2010 21:51 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Heb je nog gebreid de laatste tijd?
en de eerste beelden staan nu al hierquote:Op woensdag 21 juli 2010 21:48 schreef Ang3l het volgende:
ROEL HEEFT ME VETGEMEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEST!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
U riep? Ik een easy target? Naja, niet zo'n quick-moving target in ieder geval.quote:Op woensdag 21 juli 2010 21:41 schreef Tha_Erik het volgende:
Misschien die rolstoeldude! Easy target enzo.
Ik zou dat overigens nooit doen hoor, iemand wegpestenquote:Op woensdag 21 juli 2010 21:58 schreef WheeleE het volgende:
[..]
U riep? Ik een easy target? Naja, niet zo'n quick-moving target in ieder geval.
Een target kan iedereen zijn. Of je raakt valt nog maar te bezien
Oh. My. God.quote:
Dan moet je van goede huize komen. Ik ben meer van het type 'zak maar lekker in de stront,,, ik reageer toch niet'. In het ergste geval stomp ik je gewoon in je kloten. Daar heb ik dan weer wel de juiste positie voorquote:Op woensdag 21 juli 2010 21:59 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik zou dat overigens nooit doen hoor, iemand wegpesten.
Ow...quote:
Extra geheugen en opslag?quote:
Zoiets bestaat ook gewoon echtquote:
Ik wou nog zeggen "en wie betaalt de ziektekosten" maar dat is hier wel goed geregeld, wat dat betreftquote:
quote:Op woensdag 21 juli 2010 22:02 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Dan moet je van goede huize komen. Ik ben meer van het type 'zak maar lekker in de stront,,, ik reageer toch niet'. In het ergste geval stomp ik je gewoon in je kloten. Daar heb ik dan weer wel de juiste positie voor.
Overigens lijk jij mij ook niet zo'n type. Eerder een tikje onschuldig.
Dat is zo ongelofelijk ziek...quote:Op woensdag 21 juli 2010 22:10 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik wou nog zeggen "en wie betaalt de ziektekosten" maar dat is hier wel goed geregeld, wat dat betreft
Wat valt je tegen?quote:Op woensdag 21 juli 2010 22:14 schreef wonderer het volgende:
Erik kan best vals zijn. En Bartje ook. Valt me een beetje tegen, eigenlijk
Vraag me af hoe dat restaurant het overleeft dan.quote:Op woensdag 21 juli 2010 22:14 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Dat is zo ongelofelijk ziek...
Je wordt er ook gewoon beloond omdat je dik bent
Dat jullie best vals en gemeen kunnen zijn.quote:
Van de "normale" mensen die er komen eten...quote:Op woensdag 21 juli 2010 22:15 schreef wonderer het volgende:
[..]
Vraag me af hoe dat restaurant het overleeft dan.
Ik heb zo mijn buienquote:Op woensdag 21 juli 2010 22:14 schreef wonderer het volgende:
Erik kan best vals zijn. En Bartje ook. Valt me een beetje tegen, eigenlijk
Maar waarom valt je dat tegen?quote:Op woensdag 21 juli 2010 22:15 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dat jullie best vals en gemeen kunnen zijn.
Omdat ik dacht dat jij keilief wasquote:
Dat ben ik ook!quote:
quote:Op woensdag 21 juli 2010 22:21 schreef wonderer het volgende:
Keilieve jongens zijn niet vals. Ook niet als ze buien hebben.
Pas maar op, straks gaat Stelios Haji-Ioannou er met je idee vandoor.quote:Op woensdag 21 juli 2010 21:41 schreef Tha_Erik het volgende:
Misschien die rolstoeldude! Easy target enzo.
* WheeleE noteert. Puntje voor Tha_Erik.quote:Op woensdag 21 juli 2010 22:17 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik heb zo mijn buien. Een beetje vals is ook geen punt, maar iemand wegpesten of constant blijven hameren (vooral als ze al gezegd hebben het niet tof te vinden) is niet zo waar ik naar streef.
Lovebites. Doen kittens ook.quote:Op woensdag 21 juli 2010 22:21 schreef wonderer het volgende:
Keilieve jongens zijn niet vals. Ook niet als ze buien hebben.
Ach, gewoon een beetje plagen moet kunnen lijkt mij. Zoals met de bril van Deceit, dan kan ik het niet laten, zeker als ik in een beetje een valse bui heb. Maar het moet wel klaar zijn, op een gegeven moment.quote:Op woensdag 21 juli 2010 22:17 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik heb zo mijn buien. Een beetje vals is ook geen punt, maar iemand wegpesten of constant blijven hameren (vooral als ze al gezegd hebben het niet tof te vinden) is niet zo waar ik naar streef.
quote:Op woensdag 21 juli 2010 22:36 schreef Great.Expectations het volgende:
http://www.vimeo.com/13457383
Wauw.
Wat een tetterend foute foto's.quote:Op woensdag 21 juli 2010 22:46 schreef creno het volgende:
TMM gespot: http://www.bekingforaday.nl/gallery/uploads/1.html
Hij showt in ieder geval wel de rosé ! De rest doet dit niet.
Tof wel jaquote:Op woensdag 21 juli 2010 22:36 schreef Great.Expectations het volgende:
http://www.vimeo.com/13457383
Wauw.
Kees snapt niet helemaal dat je zittend ook mager vetrolletjes hebtquote:Op woensdag 21 juli 2010 23:00 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Wat een tetterend foute foto's.
dacht ik dus ookquote:Op woensdag 21 juli 2010 23:08 schreef creno het volgende:
Die foto van Ad, ik dacht dus dat Ad degene was met die sjerp om en dat ie de foto bewerkt had ofzo, maar hij blijkt onder het schilderij te liggen
is trouwens wel wat voor mikequote:Op woensdag 21 juli 2010 22:46 schreef creno het volgende:
TMM gespot: http://www.bekingforaday.nl/gallery/uploads/1.html
Hij showt in ieder geval wel de rosé ! De rest doet dit niet.
Ik hoop dat te mooi materiaal om niet te gebruiken bedoeld. Niet dat je die muurschildering echt mooi vindt.quote:Op woensdag 21 juli 2010 23:26 schreef wonderer het volgende:
Die muurschildering laat ik trouwens een keer opdraven in een verhaal, te mooi gewoon.
Ja, nee, wheheh. Uberlelijk. Maar het gegeven is te mooi om niet te gebruiken.quote:Op woensdag 21 juli 2010 23:31 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Ik hoop dat te mooi materiaal om niet te gebruiken bedoeld. Niet dat je die muurschildering echt mooi vindt.
Ja, want dan heb ik kennelijk een compleet verkeerd beeld in mijn hoofd van wat Wonderer wel of niet mooi vindt.quote:Op woensdag 21 juli 2010 23:35 schreef Tha_Erik het volgende:
Zou het je uitmaken als wonderer de muurschildering wel mooi zou vinden?
quote:Op woensdag 21 juli 2010 23:42 schreef Great.Expectations het volgende:
Het zou hetzelfde zijn als opeens blijkt dat Waxxer een enorme SM fetisj heeft. Op zich maakt dat niets uit, vrijheid blijheid, alleen ik ben dan vooral teleurgesteld in mijn eigen mensenkennis.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |