It's a gift.quote:
Heb je de clip afgekeken?quote:Op vrijdag 23 juli 2010 18:48 schreef Tha_Erik het volgende:
[HOMO] 2837 Hou op! Ik krijg een stijve!
Mooi:
I concur.quote:
Ja nu welquote:
quote:
Ja. Best. Maar ook wel mooiquote:Op vrijdag 23 juli 2010 19:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Tis ook wel erg Joshua Radin achtig naast Garneau.
Ik ga Jónsi zien (de zanger van Sigur Ros)quote:Op vrijdag 23 juli 2010 19:14 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja. Best. Maar ook wel mooi. Alleen soms wil ik ook wel eens wat meer oomph.
.
nee die eer heb ik aan zijn moeder gelaten. Zijn telefoon is leeg dus helaas geen actueel nieuwsquote:
je leest niet goed.. geeft niks da's hier een common problem.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 16:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Maar de kans is dan wel groter he
Dus nu ga je hem veroordelen en bitchy sms-en over 248x sex.... maar je hebt hem zelf ook gehad terwijl je dat al wist? Toen vond je 't blijkbaar niet ergNu wel? Beetje krom
Zorg dat je de laatste post hebt en doe het, of een variatie ervan ? (ik vond de TT ook erg grappig).quote:Op vrijdag 23 juli 2010 20:22 schreef Great.Expectations het volgende:
Ik vond "Hou op! Ik krijg een stijve!" eigenlijk wel een hele goede TT. Kunnen we die niet altijd blijven gebruiken, en alleen het nummer aanpassen?
Die met die "tokkie" familie?quote:Op vrijdag 23 juli 2010 20:40 schreef creno het volgende:
[..]
Zorg dat je de laatste post hebt en doe het, of een variatie ervan ? (ik vond de TT ook erg grappig).
Die wat stevige jongen, Michael, uit popstars net die is toch gewoon lid van ons cluppie ? Of is m'n gaydar kapot ?
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 20:42 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Die met die "tokkie" familie?
Volgens mij ook!
Ik kijk HGTquote:Op vrijdag 23 juli 2010 20:54 schreef creno het volgende:
[..]
die ja.
En die gast die met veel lucht zong en bij spartacus de musical speelde, zit dus bij de vereniging waar ik ook ooit bij heb gespeeld.
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 20:40 schreef creno het volgende:
[..]
Zorg dat je de laatste post hebt en doe het, of een variatie ervan ? (ik vond de TT ook erg grappig).
Die wat stevige jongen, Michael, uit popstars net die is toch gewoon lid van ons cluppie ? Of is m'n gaydar kapot ?
quote:
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 21:22 schreef creno het volgende:mijn bazin vroeg gewoon of ik op 7 augustus kon werken....
Ik was eigenwijs en ging op de fiets boodschappen doen.quote:
Samsung N150-11 (150 plus).quote:
Wat is er 7 augustus dan waardoor het zo vreemd is dat ze dat vraagt?quote:Op vrijdag 23 juli 2010 21:22 schreef creno het volgende:mijn bazin vroeg gewoon of ik op 7 augustus kon werken....
Ja, dat is natuurlijk ook weer zo. Dit was de standaard installatie. Ik wilde wel eens zien wat de gratis versie van Office deed, die moest ik eerst installerenquote:Op vrijdag 23 juli 2010 21:38 schreef Xiance het volgende:
eigenwijs zijn is goed.
fietsen niet.
je netbook is een goeie keus, een van mijn freelance collega's heeft er ook een.
windows 7 loopt ansich prima op 1GB, maar je moet het wel even snoeien
Canal Pride.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 21:40 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Wat is er 7 augustus dan waardoor het zo vreemd is dat ze dat vraagt?
Och gut... ja... tja... vervelend?quote:
windows 7 starter is een verminkte windows 7 home premiumquote:Op vrijdag 23 juli 2010 21:42 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja, dat is natuurlijk ook weer zo. Dit was de standaard installatie. Ik wilde wel eens zien wat de gratis versie van Office deed, die moest ik eerst installerenNet als Microsoft Works op de Toshiba (en geen van beide hebben het ene dingetje dat ik zo ontzettend keihandig vind in Word 2007 dus kut, moet ik toch office kopen
).
't Is wel Windows 7 Starter, ik weet niet hoeveel je daar uit kunt slopen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |