quote:
Wat fijn.quote:
Had. Nog wel een Turkse vriendinquote:Op vrijdag 23 juli 2010 11:57 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Iyidir, bebek. Ya sen?
Ik weet nog van de vorige keer dat jij een Turkse scharrel had. Hebt.
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 11:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Had. Nog wel een Turkse vriendin
Maar die leert me alleen dingen als amcuk en yarak
Nee?quote:Op vrijdag 23 juli 2010 12:02 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
![]()
Daar word je pas welbespraakt van. Ze heeft je toch ook zeker moeten leren wat 'göt' betekent?
En ze spreekt geen Turks tijdens haar vakantie?quote:Op vrijdag 23 juli 2010 12:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee?
En kan het nu niet vragen want ze heeft vakantie
Ik vind dat de homoscène zich wat beter mag integreren maar je bent van harte welokm hierquote:Op vrijdag 23 juli 2010 10:37 schreef GenusButeo het volgende:
Ik vind dat ik me wat beter moet integreren in de homoscene. Dus: hoi.
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 12:05 schreef TheVulture het volgende:
[..]
En ze spreekt geen Turks tijdens haar vakantie?
Ik integreer me een ongeluk in o.a. [Singles]quote:Op vrijdag 23 juli 2010 12:07 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Ik vind dat de homoscène zich wat beter mag integreren maar je bent van harte welokm hier
Schandalig!quote:Op vrijdag 23 juli 2010 12:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee?
En kan het nu niet vragen want ze heeft vakantie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The Existentialistic Woes and Worries of an Exclamation Mark
Once upon a time there was an exclamation mark
Who did not want to be an exclamation mark
But just a vertical line with a dot underneath
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 12:08 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Schandalig!Ooo, dus de yarak gaat zo in de got? Met puntjes. Maar die heb ik ff niet voor handen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
M'n collega zegt wel atijd: Gooi die yarak eens op de massa! Massa is tafel toch?
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 12:08 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Schandalig!Wat banaalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
Ff aangepastquote:
straks komen Pieter en Dirk hier nog boodschappenlijstjes postenquote:Op vrijdag 23 juli 2010 11:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
[..]
Wat fijn.
Mike die blaren heeft, en jij die stinkt en moet poepen.
Vandaag zitten we vol nuttige weetjes in dit topic
Niet ernstigs hoop ik?quote:Op vrijdag 23 juli 2010 11:15 schreef Xiance het volgende:
ja sorry dat ik er niet bij ben om mike in te zwaaien stroeks, ik moet naar t ziekenhuis
Why, thank you, sir.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 12:07 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Ik vind dat de homoscène zich wat beter mag integreren maar je bent van harte welokm hier
Ik integreer me ook rot in al mijn slowchats!quote:Op vrijdag 23 juli 2010 12:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik integreer me een ongeluk in o.a. [Singles]
En we hebben het toch best gezellig zo?quote:Op vrijdag 23 juli 2010 12:11 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik integreer me ook rot in al mijn slowchats!
Ik had het ook niet zozeer over dit forum, maar homo's in het algemeenquote:Op vrijdag 23 juli 2010 12:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik integreer me een ongeluk in o.a. [Singles]
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 12:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ooo, dus de yarak gaat zo in de got? Met puntjes. Maar die heb ik ff niet voor handen.
M'n collega zegt wel atijd: Gooi die yarak eens op de massa! Massa is tafel toch?
Ook buiten het forum integreer ik goed met hetero's hoorquote:Op vrijdag 23 juli 2010 12:13 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Ik had het ook niet zozeer over dit forum, maar homo's in het algemeen
ja die praat niets als Turks thuis.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 12:13 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
![]()
Juist, ja. ö = Alt + P. Probeer het eens.
'Masa' betekent tafel, ja. Haha. Je collega is een meesteres in de Turkse taal, kennelijk.
Ja, ik maak me wel eens schuldig aan banaliteiten, of banaliteiten, zoals Ang3l het stelt.quote:
Ik zit eigenlijk ook altijd tussen de hetero'squote:Op vrijdag 23 juli 2010 12:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ook buiten het forum integreer ik goed met hetero's hoor
Koerdisch is heel andere koek dan Turks, hè! Maar ik neem aan dat ze dan afkomstig is uit Koerdisch-Turkije.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 12:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
ja die praat niets als Turks thuis.
Of nee, Kurdisch eigenlijk
ik moet plassen...quote:Op vrijdag 23 juli 2010 11:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
[..]
Wat fijn.
Mike die blaren heeft, en jij die stinkt en moet poepen.
Vandaag zitten we vol nuttige weetjes in dit topic
Ik ook en dan met name met de Turkse.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 12:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ook buiten het forum integreer ik goed met hetero's hoor
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 12:58 schreef TheVulture het volgende:
Wat een vet idee
http://www.telegraaf.nl/b(...)_koffer__.html?p=2,1
quote:Het bedrijf waarschuwt wel dat de stickers een probleem op kunnen leveren bij de beveiliging of de douane, "maar daar kom je wel achter onder het genot van een rectaal onderzoek."
Ik kan anders ook wel gewoon wat handschoenen bestellen hoor?quote:
Telegraaf.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 12:58 schreef TheVulture het volgende:
Wat een vet idee
http://www.telegraaf.nl/b(...)_koffer__.html?p=2,1
Oh Dokter de Gier, wat doet u nu?!quote:Op vrijdag 23 juli 2010 13:11 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik kan anders ook wel gewoon wat handschoenen bestellen hoor?
Doet geen pijnquote:
Even diep zuchten enzoquote:
Ben je vrijgelaten of slechts met begeleid verlof?quote:Op vrijdag 23 juli 2010 13:53 schreef Cahir het volgende:
Goedemiddag
Begeleid verlof, maarja we wonen in Nederland hequote:Op vrijdag 23 juli 2010 14:14 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Ben je vrijgelaten of slechts met begeleid verlof?
Aanmelden telt niet, je moet ook daadwerkelijk wat gaan doen.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 14:15 schreef Deceit het volgende:
zoooo, ik heb mezelf aangemeld voor de fitness
Ik ben trots op je.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 14:15 schreef Deceit het volgende:
zoooo, ik heb mezelf aangemeld voor de fitness
Een maand lang?! Nah, wat een mongolen zeg!quote:Op vrijdag 23 juli 2010 14:57 schreef Great.Expectations het volgende:
Het zwembad is een maand lang dicht voor baantjeszwemmen, door het WK voor gehandicapten.
Wat mij doet denken aan een liedje van Hans Dorresteijn, "en in baan drie zwemt enkel en alleen een knie".
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |