Die heeft wat minder haarquote:
Ik weet niet precies wat je bedoelt, maar ik ben nergens lenig genoeg voor dus dat antwoord is makkelijkquote:Op donderdag 22 juli 2010 19:55 schreef Great.Expectations het volgende:
Poll: Kan jij jezelf...Ja, zo lenig ben ik wel Nee, zo lenig ben ik niet Ik snap de vraag niet Overig, namelijk...
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Dan krijgen we bans.quote:
van die pollen ?quote:Op donderdag 22 juli 2010 19:57 schreef Myraela het volgende:
Gudverdumme. Ik hoopte op pics.
hij noemt zichzelf databeestquote:Op donderdag 22 juli 2010 20:12 schreef Tha_Erik het volgende:
Je bent toch wel meer dan een rolstoel?
Jazeker! Maar er waren mensen hier die mij onder die noemer herinnerden. Misschien blijf ik nu wat beter hangenquote:Op donderdag 22 juli 2010 20:12 schreef Tha_Erik het volgende:
Je bent toch wel meer dan een rolstoel?
Calimeroquote:Op donderdag 22 juli 2010 20:15 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Jazeker! Maar er waren mensen hier die mij onder die noemer herinnerden. Misschien blijf ik nu wat beter hangen.
Goh. Echt?quote:
Titels komen niet altijd overeen met de werkelijkheid...quote:
Yeah, I knowquote:Op donderdag 22 juli 2010 20:17 schreef WheeleE het volgende:
Titels komen niet altijd overeen met de werkelijkheid...
Glijmiddel werkt beter.quote:
Niet in die zinquote:
En dan?quote:
Dat is niet echt een fatsoenlijke reactie nee.quote:Op donderdag 22 juli 2010 20:45 schreef creno het volgende:
Om tien over acht, tien minuten na sluitingstijd, tegen een klant zeggen: " zou u zo naar de kassa willen gaan, we sluiten om 8 uur" is toch vrij netjes lijkt me ?
Ik kreeg me toch een bek: "wij blijven gewoon nog shoppen, MAAT" .
Spuugt ie terug. Of zoals wonderer dan zou willen, dan glijmiddelt ie terug.quote:
en tegen mijn collega maakte ie ook nog rare opmerkingen over de openingstijden, en toen ie de winkelwagen voor de deur terug zette lag er een doosje kapotte eieren in.quote:Op donderdag 22 juli 2010 20:46 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat is niet echt een fatsoenlijke reactie nee.
Je bent hilarischquote:Op donderdag 22 juli 2010 20:46 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Spuugt ie terug. Of zoals wonderer dan zou willen, dan glijmiddelt ie terug.
quote:Op donderdag 22 juli 2010 21:34 schreef Tha_Erik het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ah Adrien Grenier![]()
...
Haai TVquote:
aan het wat?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |