Is ze wel blond met minimaal cup C?quote:Op donderdag 22 juli 2010 17:45 schreef Maanvis het volgende:
hmm, volslank meiske plaatst steeds lelijker foto's .. ik begin te twijfelen over onze date tijdnes de vierdaagsefeesten.
Verbaal afgeschoten, loslopend wild. Je bent wel van de superlatieven. Overdrijf je niet een heel klein beetje?quote:Op donderdag 22 juli 2010 17:42 schreef Jolene22 het volgende:
[..]
Jaaa jaa. Het eeuwige alles ligt aan de vrouw-riedeltje. Zij moet zich niet laten verleiden tot discussies (die hij waarschijnlijk begonnen is aan de post te lezen) maar zodra hij merkt dat het gevoelig bij haar ligt mag hij wel over haar heen walsen met nog meer van zn ongevraagde mening. Mooie ben jij .
Tegenwoordig wordt een vrouw met een beetje pit gewoon vrijwel niet meer op waarde geschat maar direct als loslopend wild verbaal afgeschoten. Dat is het hele probleem.
Maar ach ik ben ook nog steeds single dus wat heb ik erover te zeggen
ja dat kloptquote:Op donderdag 22 juli 2010 17:48 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Is ze wel blond met minimaal cup C?Hoewel je van dat laatste wel uit kunt gaan gezien volslank.
Idd, je moet wel erg labiel zijn om direc..Hooo, nee, gevoelig onderwerp.quote:Op donderdag 22 juli 2010 17:50 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
[..]
Verbaal afgeschoten, loslopend wild. Je bent wel van de superlatieven. Overdrijf je niet een heel klein beetje?
Eten+drinkenquote:Op donderdag 22 juli 2010 17:54 schreef Silenus het volgende:
[..]
Idd, je moet wel erg labiel zijn om direc..Hooo, nee, gevoelig onderwerp.
Wat zijn jullie hobby's?
We moeten ook een keertje etenquote:Op donderdag 22 juli 2010 18:06 schreef Snuitebolletje het volgende:
Wauw, ik ben koning topic killer!
Dat krijg je ervan met die saaie hobby's!quote:Op donderdag 22 juli 2010 18:06 schreef Snuitebolletje het volgende:
Wauw, ik ben koning topic killer!
Is niet iedereen aan de lijn om woest aantrekkelijk te worden voor de andere sekse?quote:Op donderdag 22 juli 2010 18:08 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
We moeten ook een keertje eten
jawelquote:
Ik ben saaiquote:Op donderdag 22 juli 2010 18:09 schreef Silenus het volgende:
[..]
Dat krijg je ervan met die saaie hobby's!
Want je wordt nu bedolven onder pm's van vrouwelijke users die hun tieten laten zien?quote:Op donderdag 22 juli 2010 18:11 schreef Maanvis het volgende:
[..]
jawel. je moet iets hebben om die vrouwen uit de tent te lokken, en dat lukt aardig
.
Daar wil ik wel iets op zeggenquote:Op donderdag 22 juli 2010 17:55 schreef JoPiDo het volgende:
ik vraag me af waar vrouwen op beoordelen als ze online daten?
Hoezo te mooie mannen in de prullenbak?! Wist niet dat er een TE bestond in deze.quote:Op donderdag 22 juli 2010 18:19 schreef Karina het volgende:
[..]
Daar wil ik wel iets op zeggen![]()
Foto natuurlijk, ik zal niet hypocriet doen, maar dat is toch het eerste dat je ziet, MAAR als de man een beetje TE mooi is, dan is het gelijk prullenbak. Een leuke man die op de foto staat in zijn blote bast, ook prullenbak, man elegant op een bed geposeerd, prullenbak. Man in een grote klomp op de foto(zag ik net toevallig).
OK, foto is door de ballotage, profiel bekijken, te lang verhaal en heel veel eisen, prullenbak, geloof (maakt niet uit welk), prullenbak, ik heb helemaal niets met geloof. Mannen met honden, prullenbak (bang voor honden). Oh en lengte onder de 1.76 (ben ik zelf), prullenbak.
Dat is het eigenlijk wel zo'n beetje.
Haha dat ding op de Dam zeker.quote:Op donderdag 22 juli 2010 18:19 schreef Karina het volgende:
Man in een grote klomp op de foto(zag ik net toevallig).
Geloof moet je niet op lettenquote:Op donderdag 22 juli 2010 18:19 schreef Karina het volgende:
[..]
Foto natuurlijk, ik zal niet hypocriet doen, maar dat is toch het eerste dat je ziet, MAAR als de man een beetje TE mooi is, dan is het gelijk prullenbak. Een leuke man die op de foto staat in zijn blote bast, ook prullenbak, man elegant op een bed geposeerd, prullenbak. Man in een grote klomp op de foto(zag ik net toevallig).
OK, foto is door de ballotage, profiel bekijken, te lang verhaal en heel veel eisen, prullenbak, geloof (maakt niet uit welk), prullenbak, ik heb helemaal niets met geloof. Mannen met honden, prullenbak (bang voor honden). Oh en lengte onder de 1.76 (ben ik zelf), prullenbak.
net als een man dus.quote:Op donderdag 22 juli 2010 18:19 schreef Karina het volgende:
[..]
Waarom heb je het er dan staan? Ik kan ook niks met gelovige mensen, terwijl ik zelf ook 'gelovig' ben opgevoed. (In de zin van gedoopt, communie, vormsel). Maar ik zet wel agnost/geen religie in m'n profiel.quote:Op donderdag 22 juli 2010 18:26 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Geloof moet je niet op letten. Daar heb ik ook christen staan maar wie praktiseert dat tegenwoordig nog
.
Er zijn er al een paar langsgekomen hier in dit topic, van die hele mooie foto's, je ziet dan bijna meteen dat het een fotomodel is.quote:Op donderdag 22 juli 2010 18:21 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Hoezo te mooie mannen in de prullenbak?! Wist niet dat er een TE bestond in deze.
Toentertijd was het idd.. Staat ze stralend op een foto, dan is het goed.. Wil wel een positief ingesteld persoon die dat uitstraalt ja. Wat jij zegt kan ik me goed in vinden.quote:Op donderdag 22 juli 2010 18:28 schreef Maanvis het volgende:
mbt foto's let ik trouwens op of ze op de foto's lachend op staat. staat er geen een foto met een lachende vrouw op -> Prullenbak. En ook vrouwen die alleen maar een pasfoto of een hoop foto's van hun gezicht hebben gaan in de prullenbak. Dan schamen ze zich voor hun lichaam!
Om christelijke vrouwen te trekkenquote:Op donderdag 22 juli 2010 18:29 schreef Silenus het volgende:
[..]
Waarom heb je het er dan staan? Ik kan ook niks met gelovige mensen, terwijl ik zelf ook 'gelovig' ben opgevoed. (In de zin van gedoopt, communie, vormsel). Maar ik zet wel agnost/geen religie in m'n profiel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |