quote:- En iedere vatandaş die ik vergeten ben,.
wutquote:Op donderdag 22 juli 2010 22:23 schreef Bilmiyorem het volgende:
Bulgaren!![]()
Vandaag bij de kassa:
bulgaar: hele tijd lachen
andere bulgaar: wat is ***** van jou (*********=mijn achternaam)
Ik: M'n vader
Hij: oh.. ik ken een ******
ik: die leven hier niet
Niet alleen Bulgaren, ook Turken, altijd naar m'n achternaam kijken. Hoe interessant kan iets zijn.
Eerst pics.quote:Op donderdag 22 juli 2010 17:11 schreef Neverever het volgende:
ik lijk op een turk, indo telt dat ook?
Ja wees blij dat je niet in een supermarkt gaat werken.. nja hier zijn ze iig erg nieuwsgierig.quote:
Hahaquote:Op donderdag 22 juli 2010 22:51 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ja wees blij dat je niet in een supermarkt gaat werken.. nja hier zijn ze iig erg nieuwsgierig.
Ja. Waarom heb jij er niet zo eentje dat je hersenactiviteit vermindert zodat je niet meer zo bijdehand kan doen?quote:Op donderdag 22 juli 2010 17:00 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Heeft het lied een kwaadaardig gezwel, ja?
Je moeder ook.quote:
quote:Op donderdag 22 juli 2010 23:07 schreef Bilmiyorem het volgende:
Hmm. nu ruzie met iemand over de spaanse inquisitie.![]()
ben de laatste dagen zo geirriteerd he.
I concur.quote:Op donderdag 22 juli 2010 23:12 schreef Bilmiyorem het volgende:
Iedereen haat Turkije. Ik haat iedereen. Gore Arabieren.
Ik zit in de overgang. Last van opvliegers.quote:
Beterschap.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 09:57 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Ik zit in de overgang. Last van opvliegers.
Dit vind ik echt een denigrerende opmerking tegenover vrouwen die in de menopauze zitten.quote:
Maar hij was dan ook gericht aan een man die in de overgang beweerde te zijnquote:Op vrijdag 23 juli 2010 10:09 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Dit vind ik echt een denigrerende opmerking tegenover vrouwen die in de menopauze zitten.
Ik heb gelogen. Ben altijd een vrouw van 50 geweest en die foto met de snor was inderdaad gewoon van Internet geplukt.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 10:12 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Maar hij was dan ook gericht aan een man die in de overgang beweerde te zijn.
Ze vruchtbaarheid toewensen is denigrerend volgens jou? Je houdt er wel vrouwonvriendelijke denkbeelden op na, Alí.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 10:18 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Ik heb gelogen. Ben altijd een vrouw van 50 geweest en die foto met de snor was inderdaad gewoon van Internet geplukt.Dus: denigrerend. Walgelijke kwal...
Nee, jij geeft ze valse hoop door ze 'beterschap' te wensen. Alsof dat mogelijk is, Fíkkie. Je speelt met de gevoelens van vrouwen die in een uiterst gevoelige fase van hun leven zitten.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 10:22 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ze vruchtbaarheid toewensen is denigrerend volgens jou? Je houdt er wel vrouwonvriendelijke denkbeelden op na, Alí.
ik val op turkse meisjes...ben jij er 1?Of ben je een behaarde man met een bierbuik?quote:Op donderdag 22 juli 2010 17:11 schreef Neverever het volgende:
ik lijk op een turk, indo telt dat ook?
Turkse mannen hebben geen bierbuiken. Wel zijn ze behaard.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 10:32 schreef Neverever het volgende:
[..]
ik val op turkse meisjes...ben jij er 1?Of ben je een behaarde man met een bierbuik?
Je zegt net zelf dat je een op-een-turk-lijkende-indo bent, dus kijk in de spiegel, zou ik zeggen.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 10:32 schreef Neverever het volgende:
[..]
ik val op turkse meisjes...ben jij er 1?Of ben je een behaarde man met een bierbuik?
Omdat mensen haat doen over Turken.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 09:37 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
![]()
Waarom echt?
En waarom ben je zo geïrriteerd de laatste dagen? Komt het door... ?
Ja, egt rasiesten.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 13:38 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Omdat mensen haat doen over Turken.![]()
Het komt door deze neppe vakantie. Werken, nergens heen. En door Bulgaren. En omdat vandaag half 7 opstaan.
Bil, wat zei je hier? In zoet water-topic.quote:
Goed onderbouwde stelling.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 15:55 schreef KoningKlabanus het volgende:
Beste mensen,
Hierbij de stelling: Ataturk was eigenlijk een Griek en hield het meest van de herenliefde. Tevens was hij een onbetamelijke alcoholist, daar hij overleed aan een levercirrose.
In blijde afwachting van uw reacties verblijf ik,
KK (Dit is een pseudoniem)
De argumenten zijn te vinden in de wereldliteratuur en de diverse biografieën. Aangezien ik er vanuit ga hier met een erudiet gezelschap van doen te hebben, heb ik me niet bekommerd de argumenten hier te plaatsen.quote:
Een erkenning van de alternatieve seksuele voorkeur van Kemal zou voor jou ook geen kwaad kunnen.quote:
Dat kan me weinig schelen. Zelf ben ik inderdaad niet vies van wat jij als 'herenliefde' bestempelt, maar dat terzijde. Geheel irrelevant in dit opzicht. Troll.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 16:46 schreef KoningKlabanus het volgende:
[..]
Een erkenning van de alternatieve seksuele voorkeur van Kemal zou voor jou ook geen kwaad kunnen.
Doh.quote:
quote:
quote:
nee echt een afspraak buiten dat, acayip kotuydu, wat n debielen lopen er toch rond hahahquote:
Serieus? Hoe was het?quote:Op vrijdag 23 juli 2010 19:54 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
nee echt een afspraak buiten dat, acayip kotuydu, wat n debielen lopen er toch rond hahah
hijs de debiel yani. Kga je pmen dit moet ik echt aan n onbekende kwijtquote:Op vrijdag 23 juli 2010 19:55 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Serieus? Hoe was het?
En waar?Dat er debielen rondlopen.
Dat is wel liefquote:Op vrijdag 23 juli 2010 19:48 schreef GenusButeo het volgende:
Ik dacht vandaag nog, 'hé, waar is IVHK?'
Ik meen het.
Oehhhhhhhh.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 20:34 schreef Bilmiyorem het volgende:
Kga chillen doen bij vriend. Hadi doei doeiiii
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 21:29 schreef Bilmiyorem het volgende:
Oh had je het over mij. Waarom dacht je dat ?
quote:
Zoooooo, het is zelfs een hele speciale "vriend"quote:Op vrijdag 23 juli 2010 21:33 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ik heb geen vriendje.![]()
Het is een "vriend" die ik al 5 jaar ken.
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 21:34 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Zoooooo, het is zelfs een hele speciale "vriend". 't Is al goed hoor
.
je hebt iemand in elkaar geslagen? Had je nou gekampeerd?:pquote:Op vrijdag 23 juli 2010 22:15 schreef IHVK het volgende:
Kopenhagen was het leukst, leuke stad, Narvik is heeeel mooi qua uitzicht. Het is grappig dat het geen nacht wordt daar ook.
Muggen en regen was minder en op elkaars lip zitten heeft ook wat gevolgen, maar het was best leuk.
Lastiggquote:Op vrijdag 23 juli 2010 22:26 schreef GenusButeo het volgende:
Ik geloof dat ik een schouderspier heb verrekt.
quote:
quote:
En nu?quote:
Ah oke.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 23:41 schreef GenusButeo het volgende:
De afstand tussen de quote en de post.
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 23:48 schreef IHVK het volgende:
[..]
Jaa. Soms wat minder, maar samengevat leuk.
Ik heb tot zover altijd twee keer enter gedaan voordat ik iets intypte na de '[/quote]', maar het is mooier als ik dat niet doe, hoe contradictoir dat ook aanvoelt.quote:
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 00:07 schreef Disko.Krali het volgende:
Durr..Auto problemen...Ouders gaan maandag of dinsdag pas weg
durr
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 01:12 schreef Ayca het volgende:
Even wat liedjes op mijn mobiel zetten voor op vakantie. Iemand nog tips?
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 01:12 schreef Ayca het volgende:
Even wat liedjes op mijn mobiel zetten voor op vakantie. Iemand nog tips?
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 09:10 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
De discografie van Incubus. Of in ieder geval Morning View, A Crow Left of the Murder, Make Yourself en When Incubus Attacks, vol. 1.
jaaaÀquote:Op zaterdag 24 juli 2010 03:59 schreef Disko.Krali het volgende:
Stelling: Mot KoningKlabanus opflikkeren?
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 03:35 schreef KoningKlabanus het volgende:
Saai hier. Saaiste Turken ooit hier.
Ik! (of had je mij toen al geinvite?)quote:Op zaterdag 24 juli 2010 16:51 schreef Slayage het volgende:
iemand misschien interesse in een torrentleech invite?
ben isterim...quote:Op zaterdag 24 juli 2010 16:51 schreef Slayage het volgende:
pm me maarquote:Op zaterdag 24 juli 2010 16:51 schreef Slayage het volgende:
Als je nog over hebt?quote:Op zaterdag 24 juli 2010 16:51 schreef Slayage het volgende:
Had het al gedownload maar moet nog even beluisteren.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 09:10 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
De discografie van Incubus. Of in ieder geval Morning View, A Crow Left of the Murder, Make Yourself en When Incubus Attacks, vol. 1.
Toch bedanktquote:Op zaterdag 24 juli 2010 10:09 schreef Bilmiyorem het volgende:
Ayca ik zou je met alle liefde willen helpen, maar je vindt mijn muziek toch niets.
Paracetamol?quote:
degelijke snelheden, omdat de seeder/leecher ratio altijd goed is, omdat iedereen verplicht wordt om te uploaden, je moet namelijk altijd 40% van alles wat je gedownd hebt ook uploaden, strikte regels waar je je aan moet houden waardoor je gegarandeerd goede ratios hebt, dus als je geen zin hebt om te uploaden, heeft het geen zin om je aan te meldenquote:Op zondag 25 juli 2010 10:12 schreef turnazz het volgende:
wat heb je bij torrentleech wat je bij andere torrentsites niet hebt?
bosver o zaman, ik ben toch een fucking leech..quote:Op zondag 25 juli 2010 11:18 schreef Slayage het volgende:
[..]
degelijke snelheden, omdat de seeder/leecher ratio altijd goed is, omdat iedereen verplicht wordt om te uploaden, je moet namelijk altijd 40% van alles wat je gedownd hebt ook uploaden, strikte regels waar je je aan moet houden waardoor je gegarandeerd goede ratios hebt, dus als je geen zin hebt om te uploaden, heeft het geen zin om je aan te melden
Ja.quote:Op zondag 25 juli 2010 08:40 schreef wikwakka2 het volgende:
Zit het in de genen van de Turk, om een nachtbraker te zijn of zo?
Vroeger was ik echt gek op tictac maar nu vind ik ze echt vies.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 23:17 schreef zarGon het volgende:
Tic Tac (van die grote) voor 50 eurocent per stuk. Kopuuuh!
[ afbeelding ]
Şile & Ağvaquote:Op zondag 25 juli 2010 12:22 schreef TheHawk90 het volgende:
Merhaba! Beste turken op FOK! een vraag voor jullie. Over een week vertrek ik om te gaan backpacken in jullie mooie land en het naburige Griekenland. In Turkije heb ik vooral tijd voor de noordelijke provincien om Istanbul heen. Hebben jullie nog aanradertjes en wat zijn mooie manieren om met de locals in contact te komen? In elk geval ben ik wat basis-turks aan het leren. Wil de mooie toeristische dingen in Turkije uiteraard zien, maar ook meer dan dat!
![]()
Ik had je graag geholpen, maar ik ken die gebieden van Turkije helemaal niet. Maar misschien kun je zarGon een PM sturen. Hij komt namelijk uit Bursa.quote:Op zondag 25 juli 2010 12:22 schreef TheHawk90 het volgende:
Merhaba! Beste turken op FOK! een vraag voor jullie. Over een week vertrek ik om te gaan backpacken in jullie mooie land en het naburige Griekenland. In Turkije heb ik vooral tijd voor de noordelijke provincien om Istanbul heen. Hebben jullie nog aanradertjes en wat zijn mooie manieren om met de locals in contact te komen? In elk geval ben ik wat basis-turks aan het leren. Wil de mooie toeristische dingen in Turkije uiteraard zien, maar ook meer dan dat!
![]()
Als je mij al een keer geinvite hebt, hoeft het niet nog een keer.quote:Op zondag 25 juli 2010 11:18 schreef Slayage het volgende:
[..]
degelijke snelheden, omdat de seeder/leecher ratio altijd goed is, omdat iedereen verplicht wordt om te uploaden, je moet namelijk altijd 40% van alles wat je gedownd hebt ook uploaden, strikte regels waar je je aan moet houden waardoor je gegarandeerd goede ratios hebt, dus als je geen zin hebt om te uploaden, heeft het geen zin om je aan te melden
Dit iddquote:Op zondag 25 juli 2010 11:20 schreef turnazz het volgende:
[..]
bosver o zaman, ik ben toch een fucking leech..
dit is wel een extreem hoge ratioquote:
staat je pc 24/7 aan ofzo?quote:
Ik kom niet uit Bursa, maar uit Bolu, lieve schat. Alhoewel, het is zo dat mijn ouders daarvandaan komen, aangezien zij er geboren en getogen zijn. Ik ben meer iemand uit Delft.quote:Op zondag 25 juli 2010 12:31 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik had je graag geholpen, maar ik ken die gebieden van Turkije helemaal niet. Maar misschien kun je zarGon een PM sturen. Hij komt namelijk uit Bursa.
Waarom daar?quote:Op zondag 25 juli 2010 14:29 schreef Disko.Krali het volgende:
[..]
Ik heb een server draaien in Luxemburg
Goede provider van goede servers.quote:
Heb je een dedicated server draaien? Zo ja: NICE.quote:Op zondag 25 juli 2010 14:41 schreef Disko.Krali het volgende:
[..]
Goede provider van goede servers.
Het was server.lu of ovh.nl (franse provider)
Toch maar server.lu gedaanOVH heeft een brakke routing
Jepquote:Op zondag 25 juli 2010 14:44 schreef zarGon het volgende:
[..]
Heb je een dedicated server draaien? Zo ja: NICE.
Je pa doet ook mee aan de illegale zaakjes? Held.quote:Op zondag 25 juli 2010 14:45 schreef Disko.Krali het volgende:
[..]
Jep![]()
Doet het prima![]()
Had eerst een jaar lang gratis OVH en toen die afliep ben ik maar naar server.lu gegaan (M'n pa vond het makkelijk downloaden via server dan via thuis)
Hij leecht films, gooit er Turkse subs onder, laad de film in zijn USB stick, sluit die aan op zijn mediaplayer en kijkt het op tvquote:Op zondag 25 juli 2010 14:47 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Je pa doet ook mee aan de illegale zaakjes? Held.
Ik denk niet dat ik mijn vader dan wel moeder ooit uit kan leggen wat het begrip bittorrent of p2p inhoudt.
disco is devrim neem ik aan en die deed toch ictquote:
Nee ik doe geen ICTquote:Op zondag 25 juli 2010 15:10 schreef Slayage het volgende:
[..]
disco is devrim neem ik aan en die deed toch ict
Oh, ok. Ik dacht namelijk dat je uit Turkije kwam en eigenlijk dat je daar nog steeds woonde. Want ik bedoelde natuurlijk niet dat jouw ouders uit Bolu komen en daarmee jouw roots ook in Bolu liggen en je misschien daardoor meer zou kunnen weten over dat gebied. Nee, ik bedoelde namelijk dat jij ook daadwerkelijk in Bolu was geboren. Sorry hoor.quote:Op zondag 25 juli 2010 14:37 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik kom niet uit Bursa, maar uit Bolu, lieve schat. Alhoewel, het is zo dat mijn ouders daarvandaan komen, aangezien zij er geboren en getogen zijn. Ik ben meer iemand uit Delft.
Tof man wil er misschien ook heen.k zit nog te twijfelen tussen Maleisië en Singapore samen ,Egypte of heel misschien Australiëquote:Op zondag 25 juli 2010 16:59 schreef wikwakka2 het volgende:
Yep:
[ afbeelding ]
Het blijft toch een aparte ervaring, zo'n stad die zo ver reikt als het oog kan zien.
Waarom reageer je zo geprikkeld?quote:Op zondag 25 juli 2010 15:48 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Oh, ok. Ik dacht namelijk dat je uit Turkije kwam en eigenlijk dat je daar nog steeds woonde. Want ik bedoelde natuurlijk niet dat jouw ouders uit Bolu komen en daarmee jouw roots ook in Bolu liggen en je misschien daardoor meer zou kunnen weten over dat gebied. Nee, ik bedoelde namelijk dat jij ook daadwerkelijk in Bolu was geboren. Sorry hoor.
Tsja, persoonlijk zou ik eerder naar Maleisië, Singapore of Australië gaan - alhoewel Egypte wel iets moois heeft en je er zeker één keer in je leven naartoe moet zijn geweest, is het ook een land vol irritaties. Over het algemeen zijn Egyptenaren zeer vriendelijke mensen, en als je de tourist traps zoveel mogelijk vermijdt (niet altijd mogelijk trouwens!), kan het allemaal erg leuk zijnquote:Op zondag 25 juli 2010 18:02 schreef dvdfreak het volgende:
[..]
Tof man wil er misschien ook heen.k zit nog te twijfelen tussen Maleisië en Singapore samen ,Egypte of heel misschien Australië
De grondwet die macht aan het leger geeft?quote:Op zondag 25 juli 2010 16:45 schreef IHVK het volgende:
Hij las een brief voor van een jongen aan zijn ouders, die tijdens de staatsgreep van het leger in 1980, ter dood was veroordeeld.
Ze willen nu de grondwet die toen is ingesteld wijzigen, er komt een referendum over. Maar de oppositie is fel tegen omdat ze zeggen dat Erdogan zo zijn macht probeert te vergroten.
Het referendum is op 12 september, net als de staatsgreep toen.
is dat de Nijlquote:Op zondag 25 juli 2010 16:59 schreef wikwakka2 het volgende:
Yep:
[ afbeelding ]
Het blijft toch een aparte ervaring, zo'n stad die zo ver reikt als het oog kan zien.
prachtig..quote:
Tofquote:Op zondag 25 juli 2010 16:59 schreef wikwakka2 het volgende:
Yep:
[ afbeelding ]
heb je ook een foto van het plein zoals je in Amsterdam de Dam hebt en van de bekendste winkelstraat.quote:
Er is niet echt één bekendste winkelstraat, er is wel de Khan El Khalili, een soort megabazaar half in de open lucht, half bedekt, die eerste foto die ik hierboven heb gepost is daar een fractie van.quote:Op zondag 25 juli 2010 20:36 schreef turnazz het volgende:
[..]
heb je ook een foto van het plein zoals je in Amsterdam de Dam hebt en van de bekendste winkelstraat.
Één smiley:quote:Op maandag 26 juli 2010 03:17 schreef Bilmiyorem het volgende:
LovEEeEee
Oke omg kan niet slapenbarst van de energie momenteel, Ayca zullen we NU afspreken, kom er zo aan met de auto schat
Volgens mij is jouw biologische klok echt helemaal naar de klote.quote:
Waarom plaats je een accent aigu op de hoofdletter?quote:
Vind ik mooi staan.quote:Op maandag 26 juli 2010 09:35 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Waarom plaats je een accent aigu op de hoofdletter?
Het is gewoon fout. Walgelijke kwal.quote:Op maandag 26 juli 2010 09:39 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Vind ik mooi staan.
Kom maar op met je "walgelijke kwal"-opmerking! Woorden doen geen pijn.
Ach, joh. Een grotere ergernis vind ik het stomme en nutteloze gebruik van "Que?". Lees hier meer:quote:Op maandag 26 juli 2010 09:55 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Het is gewoon fout. Walgelijke kwal.
Ik word voorspelbaar.
Maar je bent wel echt een walgelijke kwal.
Denk het ook.quote:Op maandag 26 juli 2010 09:32 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Volgens mij is jouw biologische klok echt helemaal naar de klote.
Que FTWquote:Op maandag 26 juli 2010 10:17 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ach, joh. Een grotere ergernis vind ik het stomme en nutteloze gebruik van "Que?". Lees hier meer:
Het gebruik van "que" op fok!
Ik vraag mij af of jij mensen in het dagelijks leven ook walgelijke kwal noemt. Ik vind het toch wel een frappante uitdrukking.
Oneens.quote:Op maandag 26 juli 2010 10:17 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ach, joh. Een grotere ergernis vind ik het stomme en nutteloze gebruik van "Que?". Lees hier meer:
Het gebruik van "que" op fok!
Ik vraag mij af of jij mensen in het dagelijks leven ook walgelijke kwal noemt. Ik vind het toch wel een frappante uitdrukking.
quote:
Ga dan eens vroeger naar bed. Of sta een keer om 7 uur op, dan is je slaapritme meteen weer in orde.quote:
Dat zal niet gaan denk ik.quote:Op maandag 26 juli 2010 10:46 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ga dan eens vroeger naar bed. Of sta een keer om 7 uur op, dan is je slaapritme meteen weer in orde.
Kort door de bocht gezegd wel ja.quote:Op zondag 25 juli 2010 18:12 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
De grondwet die macht aan het leger geeft?
Volgens google translate zijn het schoenen. Maar wat daar zo vreemd aan is, is mij een raadsel.quote:
Op zich wel begrijpelijk dat de legerleiders daar niet mee akkoord gaan, macht corrumpeert en macht is verslavend.quote:
quote:Op maandag 26 juli 2010 12:04 schreef IHVK het volgende:
Mijn oma breide vroeger altijd patiks voor
me
Ik draag ze nu toch niet meer!quote:Op maandag 26 juli 2010 12:08 schreef GenusButeo het volgende:
Dan draag ik wel dikke sokken. Die dingen zijn gay.
Wat een overbodige reactie dan, dat het je voeten warm houdt in de winter.quote:
Nja, leger heeft formeel niets te zeggen dus doen ze ook niet. Oppositie is fel tegen. Peilingen zeggen 50/50.quote:Op maandag 26 juli 2010 11:38 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Volgens google translate zijn het schoenen. Maar wat daar zo vreemd aan is, is mij een raadsel.
[..]
Op zich wel begrijpelijk dat de legerleiders daar niet mee akkoord gaan, macht corrumpeert en macht is verslavend.
Poncho.quote:Op maandag 26 juli 2010 12:11 schreef Bilmiyorem het volgende:
Hahhaha ik kreeg truien, patiks, pancho of poncho, hoe dat ook mag heten!
quote:
Mijn oma´s breidden ook batman- en dinosaurustruien en pantoffels voor mij. Toen voelde ik mij wel vet stoer als ik die dingen naar school droeg.quote:Op maandag 26 juli 2010 12:04 schreef IHVK het volgende:
Mijn oma breide vroeger altijd patiks voor
me
Witte zwanen, zwarte zwanen!quote:
Vet.quote:Op maandag 26 juli 2010 12:20 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Mijn oma´s breidden ook batman- en dinosaurustruien en pantoffels voor mij. Toen voelde ik mij wel vet stoer als ik die dingen naar school droeg.
Oké, dan is het goed. Want met een batmantrui valt niet te spotten.quote:Op maandag 26 juli 2010 12:56 schreef IHVK het volgende:
[..]
Was gewoon serieus.
Niet zo lichtgeraakt jij
quote:Op maandag 26 juli 2010 13:50 schreef GenusButeo het volgende:
Sollicitatiegesprekken.Was net een chick die te kennen gaf uit een 'hechte en zorgelijke familie' te komen.
Dat eerste bedoelde ze dus.quote:Op maandag 26 juli 2010 14:12 schreef wikwakka2 het volgende:
Zorgelijke? Als in dat ze goed voor elkaar zorgen of dat het een verontrustende familie is?
Gebruikte ze het woord 'kanker' ook overvloedig?quote:Op maandag 26 juli 2010 14:13 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Dat eerste bedoelde ze dus.Ze was echt dom. Zo'n Haagsche tokkie.
Ik denk dat alle tokkies wel weten dat je daar niet bepaald punten mee scoort op een sollicitatiegesprek.quote:Op maandag 26 juli 2010 14:16 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Gebruikte ze het woord 'kanker' ook overvloedig?
Ik weet niet bij wat voor bedrijf jij werkt.quote:Op maandag 26 juli 2010 14:17 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Ik denk dat alle tokkies wel weten dat je daar niet bepaald punten mee scoort op een sollicitatiegesprek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |