quote:- En iedere vatandaş die ik vergeten ben,.
wutquote:Op donderdag 22 juli 2010 22:23 schreef Bilmiyorem het volgende:
Bulgaren!![]()
Vandaag bij de kassa:
bulgaar: hele tijd lachen
andere bulgaar: wat is ***** van jou (*********=mijn achternaam)
Ik: M'n vader
Hij: oh.. ik ken een ******
ik: die leven hier niet
Niet alleen Bulgaren, ook Turken, altijd naar m'n achternaam kijken. Hoe interessant kan iets zijn.
Eerst pics.quote:Op donderdag 22 juli 2010 17:11 schreef Neverever het volgende:
ik lijk op een turk, indo telt dat ook?
Ja wees blij dat je niet in een supermarkt gaat werken.. nja hier zijn ze iig erg nieuwsgierig.quote:
Hahaquote:Op donderdag 22 juli 2010 22:51 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ja wees blij dat je niet in een supermarkt gaat werken.. nja hier zijn ze iig erg nieuwsgierig.
Ja. Waarom heb jij er niet zo eentje dat je hersenactiviteit vermindert zodat je niet meer zo bijdehand kan doen?quote:Op donderdag 22 juli 2010 17:00 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Heeft het lied een kwaadaardig gezwel, ja?
Je moeder ook.quote:
quote:Op donderdag 22 juli 2010 23:07 schreef Bilmiyorem het volgende:
Hmm. nu ruzie met iemand over de spaanse inquisitie.![]()
ben de laatste dagen zo geirriteerd he.
I concur.quote:Op donderdag 22 juli 2010 23:12 schreef Bilmiyorem het volgende:
Iedereen haat Turkije. Ik haat iedereen. Gore Arabieren.
Ik zit in de overgang. Last van opvliegers.quote:
Beterschap.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 09:57 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Ik zit in de overgang. Last van opvliegers.
Dit vind ik echt een denigrerende opmerking tegenover vrouwen die in de menopauze zitten.quote:
Maar hij was dan ook gericht aan een man die in de overgang beweerde te zijnquote:Op vrijdag 23 juli 2010 10:09 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Dit vind ik echt een denigrerende opmerking tegenover vrouwen die in de menopauze zitten.
Ik heb gelogen. Ben altijd een vrouw van 50 geweest en die foto met de snor was inderdaad gewoon van Internet geplukt.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 10:12 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Maar hij was dan ook gericht aan een man die in de overgang beweerde te zijn.
Ze vruchtbaarheid toewensen is denigrerend volgens jou? Je houdt er wel vrouwonvriendelijke denkbeelden op na, Alí.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 10:18 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Ik heb gelogen. Ben altijd een vrouw van 50 geweest en die foto met de snor was inderdaad gewoon van Internet geplukt.Dus: denigrerend. Walgelijke kwal...
Nee, jij geeft ze valse hoop door ze 'beterschap' te wensen. Alsof dat mogelijk is, Fíkkie. Je speelt met de gevoelens van vrouwen die in een uiterst gevoelige fase van hun leven zitten.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 10:22 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ze vruchtbaarheid toewensen is denigrerend volgens jou? Je houdt er wel vrouwonvriendelijke denkbeelden op na, Alí.
ik val op turkse meisjes...ben jij er 1?Of ben je een behaarde man met een bierbuik?quote:Op donderdag 22 juli 2010 17:11 schreef Neverever het volgende:
ik lijk op een turk, indo telt dat ook?
Turkse mannen hebben geen bierbuiken. Wel zijn ze behaard.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 10:32 schreef Neverever het volgende:
[..]
ik val op turkse meisjes...ben jij er 1?Of ben je een behaarde man met een bierbuik?
Je zegt net zelf dat je een op-een-turk-lijkende-indo bent, dus kijk in de spiegel, zou ik zeggen.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 10:32 schreef Neverever het volgende:
[..]
ik val op turkse meisjes...ben jij er 1?Of ben je een behaarde man met een bierbuik?
Omdat mensen haat doen over Turken.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 09:37 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
![]()
Waarom echt?
En waarom ben je zo geïrriteerd de laatste dagen? Komt het door... ?
Ja, egt rasiesten.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 13:38 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Omdat mensen haat doen over Turken.![]()
Het komt door deze neppe vakantie. Werken, nergens heen. En door Bulgaren. En omdat vandaag half 7 opstaan.
Bil, wat zei je hier? In zoet water-topic.quote:
Goed onderbouwde stelling.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 15:55 schreef KoningKlabanus het volgende:
Beste mensen,
Hierbij de stelling: Ataturk was eigenlijk een Griek en hield het meest van de herenliefde. Tevens was hij een onbetamelijke alcoholist, daar hij overleed aan een levercirrose.
In blijde afwachting van uw reacties verblijf ik,
KK (Dit is een pseudoniem)
De argumenten zijn te vinden in de wereldliteratuur en de diverse biografieën. Aangezien ik er vanuit ga hier met een erudiet gezelschap van doen te hebben, heb ik me niet bekommerd de argumenten hier te plaatsen.quote:
Een erkenning van de alternatieve seksuele voorkeur van Kemal zou voor jou ook geen kwaad kunnen.quote:
Dat kan me weinig schelen. Zelf ben ik inderdaad niet vies van wat jij als 'herenliefde' bestempelt, maar dat terzijde. Geheel irrelevant in dit opzicht. Troll.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 16:46 schreef KoningKlabanus het volgende:
[..]
Een erkenning van de alternatieve seksuele voorkeur van Kemal zou voor jou ook geen kwaad kunnen.
Doh.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |