JIj bent echt een leliijke turkquote:Op vrijdag 23 juli 2010 00:38 schreef Bilmiyorem het volgende:
Als je gek wordt van de dorst en jeg aat wat drinken, ervaar je hoe zoet water eigenlijk is.
Er wordt Nergens in Nederland meer chloor gebruikt in drinkwater, dus chloor proeven kan niet meer, verder is er 0,0 chemische toevoeging aan water, dus ook dat is bullquote:Op vrijdag 23 juli 2010 01:24 schreef TheHolyTiamat het volgende:
als je alleen maar bronwater uit flesjes drinkt, en na een week kraanwater drinkt, ervaar je hoe chemisch en chloor-achtig het water wel niet isniks zoet
Vrijwel het beste kraanwater van de wereld afschrijven en geld uitgeven aan flesjes waterquote:Op vrijdag 23 juli 2010 01:24 schreef TheHolyTiamat het volgende:
als je alleen maar bronwater uit flesjes drinkt, en na een week kraanwater drinkt, ervaar je hoe chemisch en chloor-achtig het water wel niet isniks zoet
Je betaalt dus zo'n 1000 á 10.000 keer zoveel voor water dat slechter van kwaliteit is? Faalhaasquote:Op vrijdag 23 juli 2010 01:24 schreef TheHolyTiamat het volgende:
Mensen in Nederland die géén kraanwater durven/willen drinken en in plaats daarvan flesjes water kopenquote:Op vrijdag 23 juli 2010 01:24 schreef TheHolyTiamat het volgende:
En het toppunt van decadentie en oppervlakkigheid.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 10:26 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Mensen in Nederland die géén kraanwater durven/willen drinken en in plaats daarvan flesjes water kopen.... Dat is wel het toppunt van sneuheid.
totale onzin.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 01:24 schreef TheHolyTiamat het volgende:
Moet je het water in Spijkenisse drinkenquote:Op vrijdag 23 juli 2010 07:57 schreef BrandX het volgende:
[..]
Er wordt Nergens in Nederland meer chloor gebruikt in drinkwater, dus chloor proeven kan niet meer, verder is er 0,0 chemische toevoeging aan water, dus ook dat is bull
Het water uit Den Haag maken wijquote:Op vrijdag 23 juli 2010 17:03 schreef Righteous het volgende:
[..]
Moet je het water in Spijkenisse drinken
Gatverdamme lijkt wel of ze het zo uit de Europoort trekken
Utrecht water![]()
Flevoland water![]()
Den Haag water = uit de duinen
Hoe dom kan iemand zijnquote:Op vrijdag 23 juli 2010 08:08 schreef Elkouw het volgende:
[..]
Vrijwel het beste kraanwater van de wereld afschrijven en geld uitgeven aan flesjes water
Heerlijk! Met ijsblokjes is het helemaal een godendrank!quote:Op vrijdag 23 juli 2010 19:36 schreef FANN het volgende:
[..]
Hoe dom kan iemand zijn![]()
gewoon lekker uit de kraan
Indrukwekkend hoeveel feitjes jij paraat hebt!quote:Op vrijdag 23 juli 2010 19:28 schreef BrandX het volgende:
[..]
Het water uit Den Haag maken wij
Wist je dat 2% van het water wordt aangelengd met water wat al minimaal 100 jaar onder de grond in een natuurlijke opslag ligt? Aan dit water wordt 0,0% nog minder gedaan. Zo rechtstreeks hup het water in wat vanuit de duinen gefilterd is.
Overigens komt die overige 98% van origine nu uit de afgedamde maas bij Brakel, wordt getransporteerd naar de duinen, en daar in de vennen gedumpt waar het door de grond heen kan zakken
Tis mn vakgebied he, dan is dat op een gegeven moment basiskennisquote:Op vrijdag 23 juli 2010 19:58 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Indrukwekkend hoeveel feitjes jij paraat hebt!
quote:
Dat ligt aan je eigen binneninstallatie. Die wordt niet gelegd door het waterbedrijf. De leidingen waar het water door stroomt buitenshuis geven geen smaak af. Daar wordt het doorlopend op getest.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 20:02 schreef Cpt. het volgende:
Alleen zo jammer dat kraanwater altijd naar waterleiding smaakt.
Werk je daarzo?quote:Op vrijdag 23 juli 2010 19:28 schreef BrandX het volgende:
[..]
Het water uit Den Haag maken wij
Wist je dat 2% van het water wordt aangelengd met water wat al minimaal 100 jaar onder de grond in een natuurlijke opslag ligt? Aan dit water wordt 0,0% nog minder gedaan. Zo rechtstreeks hup het water in wat vanuit de duinen gefilterd is.
Overigens komt die overige 98% van origine nu uit de afgedamde maas bij Brakel, wordt getransporteerd naar de duinen, en daar in de vennen gedumpt waar het door de grond heen kan zakken
Yups, Dunea duin en water.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 20:12 schreef Bramdecaviaeter het volgende:
[..]
Werk je daarzo?
Meijdendel is wel een mooi gebied.
En inderdaad het Haagse water is heerlijk!
Water kan toch best verschillen per streek van smaak dit heeft met allerlei mineralen te maken in het water. Ik vind spa eigenlijk viezer smaken dan kraanwater, maar het is volgens mij ook wel belangrijk waar je aan gewend bent.
In spanje is het dan weer handig dat je nooit schoonmaakmiddel hoef te gebruiken het zit er al in
jouw pis en alle uitwerpselen van alle andere dieren die daarin zeiken en schijtenquote:Op vrijdag 23 juli 2010 20:19 schreef Bramdecaviaeter het volgende:
Ah vet! ik heb daar van de week in Monster nog staan pissen, dus over enkele maanden/jaren drinken jullie het uit de kraan.
Samen met mijn collegamanager runnen wij de twee afdelingen die alle waterleidingen in ons verzorgingsgebied aanleggen, saneren en reconstrueren. Transportleidingen, hoofdleidingen, aansluitleidingen en brandkranen/voorzieningen dus. Naast onze in totaal 38 medewerkers (projectleiders, ontwerpers, logistiek (materialen) kwaliteitsmannen, aansluitdeskundigen enz) gebruiken we 5 grote aannemersbedrijven die de uitvoering doen.quote:Wat voor werk doe je dan? ik heb weleens een rondleiding gehad van een van de huisecologen van meijendel. Wat wel weer jammer is dat ik daardoor toch iets minder van de natuur kan genieten omdat ik zie hoeveel de mens in het gebied heeft ingegrepen hehe.
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 10:04 schreef Sander het volgende:
[..]
Je betaalt dus zo'n 1000 á 10.000 keer zoveel voor water dat slechter van kwaliteit is? Faalhaas
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 01:24 schreef TheHolyTiamat het volgende:
Je verbeeldt het je maar.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 21:40 schreef TheHolyTiamat het volgende:
[..]
Waar lees jij dat ik alleen maar water uit flesjes drink???
Ik was een week in het buitenland (Irak) en dronk daar alleen water uit flesjes. Kwam terug en moest enorm wennen aan het water uit de kraan.. het smaakte ineens naar chemische troepkan je mee eens zijn of niet, mijn smaakpapillen liegen niet.
Denk dat dat water in Irak chemisch was. Je smaakpapillen zijn fuckedquote:Op vrijdag 23 juli 2010 21:40 schreef TheHolyTiamat het volgende:
[..]
Waar lees jij dat ik alleen maar water uit flesjes drink???
Ik was een week in het buitenland (Irak) en dronk daar alleen water uit flesjes. Kwam terug en moest enorm wennen aan het water uit de kraan.. het smaakte ineens naar chemische troepkan je mee eens zijn of niet, mijn smaakpapillen liegen niet.
Al het water in Nederland is puur natuur. Geen enkele chemische toevoeging or whateverquote:Op vrijdag 23 juli 2010 21:45 schreef TheHolyTiamat het volgende:
het was heerlijk bronwater uit natuurlijke waterbronnen
Dat denk jequote:Op vrijdag 23 juli 2010 21:45 schreef TheHolyTiamat het volgende:
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 21:45 schreef TheHolyTiamat het volgende:
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 21:46 schreef BrandX het volgende:
[..]
Al het water in Nederland is puur natuur. Geen enkele chemische toevoeging or whatever
verschilt per gebied. Ik geloof dat er zo'n 250+ plekken zijn waar water 'gewonnen' wordt. Afhankelijk van het gebied is het harder of zachter. Kan je bij je eigen waterleidingbedrijf wsch. zien op de website.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 21:51 schreef TheHolyTiamat het volgende:
[..]
gelukkig maar![]()
na twee dagen was ik al weer gewend aan het water hier![]()
trouwens, weet jij of nederlands water nou "hard" of "zacht" is. ik weet bijvoorbeeld dat ik in Jordanië erg futloos/zacht haar kreeg van het kraanwater. noem je dat dan een "zacht water gebied"? of heet dat anders.
(een bepaalde winkel heeft daar speciale shampoo's voor)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |