EsseEi, ik kan je foto's zien!

leuke bunny! dit waren de mijne:
![]()
![]()
![]()
maar bij die laatste was m'n wol (al meer dan 20 jaar oud, dus niet meer bij te halen) op, dus geen oren en geen staartje meer voor die bunny...

bij mij zijn de hoofden wat ronder volgens mij... eb de middelste krijgt gewoon geen ogen. na lang nadenken en verschillende dingen geprobeerd, is dat uiteindelijk toch het leukst. komt door de drukke wol. die gebruik ik ook niet meer voor een pop of een diertje...
Yachiru, ik vind Perry inderdaad erg leuk

(ik kijk wel eens naar Phillias & Pherb om hem...

hoe erg is dat...

) maar zonder hoedje is hij net zo leuk inderdaad

Leuke verpleegster Lyssa! Ik heb in m'n queue op ravelry volgens mij nog een pruiken-tutorial staan... even kijken hoor... nee, het was in m'n favorites:
http://www.ravelry.com/pa(...)torial-for-all-dolls misschien heb je er wat aan...

Wow NijntjesUk, jij bent ook leuk bezig geweest

ik vind je Floortje heel leuk!

en je deurstopper is ook leuk geworden!

quote:
Op woensdag 28 juli 2010 23:32 schreef trui het volgende:mijsje, de oogleden van de dolfijn zijn een ringetje van lossen, die je om de oogjes heen vast zet. dus dat kan achteraf. maar ik twijfel zelf een beetje of ik ze er nou bij zou doen. dus ik wacht even missdolphins antwoord af.

het kan inderdaad ook met zo'n rondje, maar in het patroon wordt het bij gebruik van veiligheidsoogjes als zo'n ketting van lossen beschreven. misschien heeft zij in 't voorbeeld wel zo'n plat rondje gebruikt hoor. ze gebruikt ook geen veiligheidsoogjes omdat ze de oogjes er 't liefst pas op het laatst op naait, om de juiste plaats te bepalen.

dat is natuurlijk ook een manier, om dat te doen nadat hij klaar is om de plaats te bepalen...

(is dan alleen niet meer geschikt voor kleine kindjes ivm de oogjes...) Hoe dan ook, hij is supermooi geworden!