En wie bent u? Stel je even voor!quote:Op donderdag 22 juli 2010 16:52 schreef HeulMacho het volgende:
O. Ik zit nu pas die regels door te lezen. Oeps. Nou ja!
Oh je bent een man.... mja dan kunnen de vragen over cupmaat wel achterwege blijvenquote:Op donderdag 22 juli 2010 16:56 schreef HeulMacho het volgende:
[..]
O. Hey! Luuk, 22. Anders nog iets? U vraagt, wij draaien
Favoriete cupmaat kun je wel vragen natuurlijk. Maar die van mezelf is niet zo groot nee!quote:Op donderdag 22 juli 2010 17:01 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Oh je bent een man.... mja dan kunnen de vragen over cupmaat wel achterwege blijven
wie je nie kent kan je toch leren kennenquote:Op donderdag 22 juli 2010 17:12 schreef DR34M3R het volgende:
Ik ken steeds minder mensen hier.. ik vrees dat ik Singles ontgroeid raak
Je kent MIJ toooooch?quote:Op donderdag 22 juli 2010 17:12 schreef DR34M3R het volgende:
Du'h... een fobo met foto's van jezelf natuurlijk! Je zit hier in Singles, die willen allemaal weten wat voor vlees ze in de kuip hebben.quote:Op donderdag 22 juli 2010 16:56 schreef HeulMacho het volgende:
[..]
O. Hey! Luuk, 22. Anders nog iets? U vraagt, wij draaien
...quote:Op donderdag 22 juli 2010 17:07 schreef HeulMacho het volgende:
[..]
Favoriete cupmaat kun je wel vragen natuurlijk. Maar die van mezelf is niet zo groot nee!
quote:
quote:Op donderdag 22 juli 2010 17:12 schreef DR34M3R het volgende:
Fobo? Ho eens even! Niet meteen met allerlei termen gaan gooien he!quote:Op donderdag 22 juli 2010 17:14 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Du'h... een fobo met foto's van jezelf natuurlijk! Je zit hier in Singles, die willen allemaal weten wat voor vlees ze in de kuip hebben.
[..]
...
Nee. Ik ga hem niet maken. Te voordehandliggend.
Nou ja, welkom hier
En nu naar huis! Kids halen, wat eten geven en dan op de koffie bij opa en oma.
Is het niet allemaal één en dezelfde persoon?quote:Op donderdag 22 juli 2010 17:14 schreef Ang3l het volgende:
Maar die FreelanceMessias, HeulMacho en BatsendeBizon () zeggen mij ook niet zoveel hoor. Volgens mij zijn die vers van de singlespers!
fotoboek. *zucht*quote:Op donderdag 22 juli 2010 17:17 schreef HeulMacho het volgende:
[..]
Fobo? Ho eens even! Niet meteen met allerlei termen gaan gooien he!
Ik zal er vanavond eens even flink voor gaan zitten. Fobo=profiel?
Het leeft al jaren. Ook dit zal het wel overleven. Anders ban je gewoon de newbiesquote:Op donderdag 22 juli 2010 17:15 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Singles is Singles ontgroeid. Echt levensvatbaar is het niet meer.
quote:Op donderdag 22 juli 2010 17:12 schreef DR34M3R het volgende:
ik ben ook nog vers ja XD maarja als ik nooit van me laat horen blijf ik vers natuurlijkquote:Op donderdag 22 juli 2010 17:14 schreef Ang3l het volgende:
Maar die FreelanceMessias, HeulMacho en BatsendeBizon () zeggen mij ook niet zoveel hoor. Volgens mij zijn die vers van de singlespers!
Zie dat de los geslagen pubers ook effect op jou hebbenquote:
Dit is de ideale plek om je aanstaande rare ex te leren kennen.quote:Op donderdag 22 juli 2010 17:21 schreef Bloempje. het volgende:
Daaahaag
Bloempje. heeft vandaag besloten een blije single te zijn en de rare ex een fijn leven toe te wensen.
Meestal het beste. Zeker als die raar is.quote:Op donderdag 22 juli 2010 17:21 schreef Bloempje. het volgende:
Daaahaag
Bloempje. heeft vandaag besloten een blije single te zijn en de rare ex een fijn leven toe te wensen.
Haha, ja hij wilde vrienden blijven, maar praat niet met met nu. Als hij al zijn vrienden zo behandelt, laat dan maar zittenquote:Op donderdag 22 juli 2010 17:25 schreef Godtje het volgende:
[..]
Meestal het beste. Zeker als die raar is.
Wel lekker rustig. Vrienden zijn zonder praten.quote:Op donderdag 22 juli 2010 17:27 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Haha, ja hij wilde vrienden blijven, maar praat niet met met nu. Als hij al zijn vrienden zo behandelt, laat dan maar zitten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben ik dan ook uitgenodigd?!quote:Op donderdag 22 juli 2010 17:15 schreef DR34M3R het volgende:
[..]Ja, gelukkig wel. Maar jou zie ik ook veul te weinig. Wanneer kom je weer eten?
En sommige hebben er echt lang over gedaan om een slachtoffer te vinden.quote:Op donderdag 22 juli 2010 18:08 schreef Q. het volgende:
[..]
OO is ook al een kopie van OUD geworden..
Het is mij nog niet eens gelukt. Dat gaat nooit meer goed komen.quote:Op donderdag 22 juli 2010 18:08 schreef Godtje het volgende:
[..]
En sommige hebben er echt lang over gedaan om een slachtoffer te vinden.
Is het ernstig als het zelfs Jarno en Swets is gelukt?quote:Op donderdag 22 juli 2010 18:09 schreef Q. het volgende:
[..]
Het is mij nog niet eens gelukt. Dat gaat nooit meer goed komen..
Och kijk eens wie d'r uit d'r graf omhoog is gekomen!quote:
Dat is het einde van de wereld.quote:Op donderdag 22 juli 2010 18:10 schreef Godtje het volgende:
[..]
Is het ernstig als het zelfs Jarno en Swets is gelukt?
Beter opletten, ze was er gisteravond ook alquote:Op donderdag 22 juli 2010 18:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Och kijk eens wie d'r uit d'r graf omhoog is gekomen!
haaj Rip!
Het was nog een beetje lastig om door die dikke laag stof heen te kijkenquote:Op donderdag 22 juli 2010 18:12 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Beter opletten, ze was er gisteravond ook al
Ik was er gisteren en vanmorgen ook al hoor slomequote:Op donderdag 22 juli 2010 18:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Och kijk eens wie d'r uit d'r graf omhoog is gekomen!
haaj Rip!
Toen was ik er toch bijna nie, dus had ik je niet gezien.quote:Op donderdag 22 juli 2010 18:16 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik was er gisteren en vanmorgen ook al hoor slome
Ik was draaien in belgie, barcelona en tenerife, dus vandaar mijn afwezigheid
Nieuwkomer nr 6 vandaag of zo?quote:Op donderdag 22 juli 2010 18:15 schreef xFriendx het volgende:
Hmm ok, Ave Caesar Vrijgezellus dan maar.
quote:
Ik lurk wel vaker maar post maar weinigquote:Op donderdag 22 juli 2010 18:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nieuwkomer nr 6 vandaag of zo?
Was het nationale ik maak het uit dag vandaag?
Ik maak het uit!quote:Op donderdag 22 juli 2010 18:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ang3l! ik maak het uit! het is over! beetje over mijn post heen lezenquote:Op donderdag 22 juli 2010 18:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Maakt dat wat uit ?quote:Op donderdag 22 juli 2010 18:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
quote:
Ang3l.. Volgensmij heb je nu echt iets uit te leggen!quote:Op donderdag 22 juli 2010 18:22 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ang3l! ik maak het uit! het is over! beetje over mijn post heen lezen
Inclusief krassen?quote:Op donderdag 22 juli 2010 18:24 schreef Bloempje. het volgende:
Bij mij al een tijdje uit, maar eerst een maand depressief in een hoekje gezeten enzo..
Als je dikke tieten hebt maakt het sowieso niet uit..quote:Op donderdag 22 juli 2010 18:24 schreef DeBatsendeBizon het volgende:
[..]
Maakt dat wat uit ?![]()
Ik ben al tijdje single hoor maar heb nooit de moeite genomen wat te posten ofzo
Das niet zo mooi, bloempjes stralen over het algemeen minder in hoekjes met schaduw. Snel de zon weer in jij.quote:Op donderdag 22 juli 2010 18:24 schreef Bloempje. het volgende:
Bij mij al een tijdje uit, maar eerst een maand depressief in een hoekje gezeten enzo..
Gedaan hoor, kom net terug van 2 weken Italiequote:Op donderdag 22 juli 2010 18:25 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Das niet zo mooi, bloempjes stralen over het algemeen minder in hoekjes met schaduw. Snel de zon weer in jij.
Een vetplant en een cactus kunnen wel goed tegen de schaduw hoor.quote:Op donderdag 22 juli 2010 18:25 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Das niet zo mooi, bloempjes stralen over het algemeen minder in hoekjes met schaduw. Snel de zon weer in jij.
Noem je me nou een vetplant? En bedankt.quote:Op donderdag 22 juli 2010 18:26 schreef Godtje het volgende:
[..]
Een vetplant en een cactus kunnen wel goed tegen de schaduw hoor.
Je leest wel wat je wilt lezen. Ik heb dat nergens gezegd. Als ik dat zou zeggen zou het nergens op zijn gebaseerd aangezien ik je nog nooit heb gezien.quote:Op donderdag 22 juli 2010 18:26 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Noem je me nou een vetplant? En bedankt.
En een cactusquote:Op donderdag 22 juli 2010 18:26 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Noem je me nou een vetplant? En bedankt.
nahh heb geen dikke tieten en hoop ze bij me zelf nooit te krijgen ook XD Dan maar gezellig doen dusquote:Op donderdag 22 juli 2010 18:25 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Als je dikke tieten hebt maakt het sowieso niet uit..
Heb je geen dikke tetten, dan moet je gezellig zijn enzo![]()
![]()
nee, maakt niets uit dus!
Waarom heeft die bitch je gedumpt?! (drama verhalen willen we horen!)
Oke, dan is het goedquote:Op donderdag 22 juli 2010 18:27 schreef Godtje het volgende:
[..]
Je leest wel wat je wilt lezen. Ik heb dat nergens gezegd. Als ik dat zou zeggen zou het nergens op zijn gebaseerd aangezien ik je nog nooit heb gezien.
Dat gaan we overnieuw proberen. Waarom ben je gedumpt? (DRAMA! maak er een drama verhaal van!)quote:Op donderdag 22 juli 2010 18:27 schreef DeBatsendeBizon het volgende:
[..]
nahh heb geen dikke tieten en hoop ze bij me zelf nooit te krijgen ook XD Dan maar gezellig doen dus![]()
mwhaa ik scheen na 3 jaar nie meer leuk te zijn, doe je niks aan behalve gezellig door gaan en positief blijven
ik weet niet wat XD is maar het is hier geen smiley. Just sayingquote:Op donderdag 22 juli 2010 18:27 schreef DeBatsendeBizon het volgende:
[..]
nahh heb geen dikke tieten en hoop ze bij me zelf nooit te krijgen ook XD Dan maar gezellig doen dus![]()
mwhaa ik scheen na 3 jaar nie meer leuk te zijn, doe je niks aan behalve gezellig door gaan en positief blijven
Hij is niet leuk! Kan je niet lezen schele?quote:Op donderdag 22 juli 2010 18:28 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Dat gaan we overnieuw proberen. Waarom ben je gedumpt? (DRAMA! maak er een drama verhaal van!)
Dude! Bigmouth! Bring it on!quote:Op donderdag 22 juli 2010 18:29 schreef Godtje het volgende:
[..]
Hij is niet leuk! Kan je niet lezen schele?
dat dus XD als je drama wilt moe je niet bij mij zijnquote:Op donderdag 22 juli 2010 18:29 schreef Godtje het volgende:
[..]
Hij is niet leuk! Kan je niet lezen schele?
Ik geloof graag dat alleen geweld een oplossing voor je is.quote:Op donderdag 22 juli 2010 18:32 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Dude! Bigmouth! Bring it on!
Met mijn schele snuit laat ik je nog alle hoeken van de kamer zien!
Dat jij ze allemaal tegelijk ziet wil niet zeggen dat hij ze ook ziet!quote:Op donderdag 22 juli 2010 18:32 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Dude! Bigmouth! Bring it on!
Met mijn schele snuit laat ik je nog alle hoeken van de kamer zien!
quote:Op donderdag 22 juli 2010 18:33 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik geloof graag dat alleen geweld een oplossing voor je is.
JK heeft hier inderdaad het juiste antwoord!quote:Op donderdag 22 juli 2010 18:33 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat jij ze allemaal tegelijk ziet wil niet zeggen dat hij ze ook ziet!
Je X en D blijven nog steeds hangen.quote:Op donderdag 22 juli 2010 18:32 schreef DeBatsendeBizon het volgende:
[..]
dat dus XD als je drama wilt moe je niet bij mij zijn
echt was me niet opgevallen bedankt voor t meldenquote:Op donderdag 22 juli 2010 18:36 schreef Godtje het volgende:
[..]
Je X en D blijven nog steeds hangen.
NEEEEEEEEEEEEEEEEEeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:Op donderdag 22 juli 2010 18:22 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ang3l! ik maak het uit! het is over! beetje over mijn post heen lezen
Nee maakt niks uitquote:Op donderdag 22 juli 2010 18:24 schreef DeBatsendeBizon het volgende:
[..]
Maakt dat wat uit ?![]()
Ik ben al tijdje single hoor maar heb nooit de moeite genomen wat te posten ofzo
NEEEEEEEEEEeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:Op donderdag 22 juli 2010 18:24 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
[..]
Ang3l.. Volgensmij heb je nu echt iets uit te leggen!
Oh ja, en tis uit.![]()
Ik ga aan de nasi vanavond denk ikquote:Op donderdag 22 juli 2010 18:47 schreef Godtje het volgende:
Tijd voor pastasalade met mozzarella, tonijn, tomaat, olijven, en basilicum.
Zo kun je het wel noemen jaquote:Op donderdag 22 juli 2010 18:57 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Hij is buiten geweest! Daar durven wij niet te komen
Nasiquote:
Ik speel een beetje vals, ik koop een boemboequote:Op donderdag 22 juli 2010 19:19 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ook heerlijk. Zat ik ook aan te denken maar was me te veel werk voor vandaag.
Niks mis met een goeie boemboe. Alleen toch je groente, je kip, je rijst, etc etcquote:Op donderdag 22 juli 2010 19:21 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ik speel een beetje vals, ik koop een boemboe
True..... nu even naar de Appie anders heb ik strakjes helemaal niks te etenquote:Op donderdag 22 juli 2010 19:24 schreef Godtje het volgende:
[..]
Niks mis met een goeie boemboe. Alleen toch je groente, je kip, je rijst, etc etc
Je staat gewoon even. Pastasalade is gewoon net ff wat makkelijker.
Ohja.. eten.. moet ik ook nog doenquote:Op donderdag 22 juli 2010 19:32 schreef Lotusss het volgende:
[..]
True..... nu even naar de Appie anders heb ik strakjes helemaal niks te eten
quote:Op donderdag 22 juli 2010 19:59 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ben t even allemaal zat. En idd ook wel moeig..
Gewoon van alles bij elkaar en slaap weinig door stom ritme en nog stommere muggenquote:
Ja das balen.. en dan weer die bekende druppel zeker?quote:Op donderdag 22 juli 2010 20:01 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Gewoon van alles bij elkaar en slaap weinig door stom ritme en nog stommere muggen
Maar hoe ist met jou?
Die druppel is er nog net niet, maar die zal er vast binnenkort echt wel komen. Hoeft niet veel voor te gebeuren meer.quote:Op donderdag 22 juli 2010 20:01 schreef krengetje het volgende:
Ja das balen.. en dan weer die bekende druppel zeker?
Met mij gaat alles goed hoor
Yepzz.. had netquote:Op donderdag 22 juli 2010 20:03 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Die druppel is er nog net niet, maar die zal er vast binnenkort echt wel komen. Hoeft niet veel voor te gebeuren meer.
Mooi zo, ook nog in de liefde?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
Ik wil ook!quote:Op donderdag 22 juli 2010 20:06 schreef krengetje het volgende:
[..]
Yepzz.. had netaan de foon voor de vakantieplannen enzo.
* krengetje geeft een dikke knuffel aan Cue_
Nice! Ga je nog op vakantie?quote:Op donderdag 22 juli 2010 20:06 schreef krengetje het volgende:
[..]
Kreng in love, dat doet deugd.quote:Op donderdag 22 juli 2010 20:06 schreef krengetje het volgende:
[..]
Ja thnxquote:Op donderdag 22 juli 2010 20:07 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Kreng in love, dat doet deugd.
Email nog gehad?
Dat is wel gaaf danquote:Op donderdag 22 juli 2010 20:08 schreef krengetje het volgende:
[..]met
een weekendje weg. Verheug me er echt op, is de eerste leuke vakantie sinds jaren..
Ik bedoelde eigenlijk een knuffel krijgen van Krengel..quote:
Staat uitgebreid in de email lieverd!quote:Op donderdag 22 juli 2010 20:08 schreef krengetje het volgende:
[..]
Ja thnxmaarre.. wanneer is dat enzo?
* krengetje geeft je een dikke knufquote:Op donderdag 22 juli 2010 20:09 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik bedoelde eigenlijk een knuffel krijgen van Krengel..
Maar vooruit!
* Jofunu-kun geeft Cue een knuffel
Is goedquote:Op donderdag 22 juli 2010 20:10 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Staat uitgebreid in de email lieverd!
Knuffelmeisje en ik zouden het leuk vinden als je kwam. Wellicht wilwel mee.
Maar laten we het daar liever offline over hebben.
Yaaayquote:Op donderdag 22 juli 2010 20:11 schreef krengetje het volgende:
[..]
* krengetje geeft je een dikke knuf
En waar ligt dat?quote:Op donderdag 22 juli 2010 20:12 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Yaaay![]()
Morgen heul spannend een ritje naar Rimini doen
Italiaanse Salou.quote:
Itialiaanse oostkust geloof ik idd 1300+km enkele reis.. En dat met de busquote:
En jij rijdt?quote:Op donderdag 22 juli 2010 20:15 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Itialiaanse oostkust geloof ik idd 1300+km enkele reis.. En dat met de bus
Nou laat dan maar zittenquote:Op donderdag 22 juli 2010 20:09 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik bedoelde eigenlijk een knuffel krijgen van Krengel..
Maar vooruit!
* Jofunu-kun geeft Cue een knuffel
Yup, afwisselen met een 2e chauffeur, dat dan weer wel, anders dan gaan we rijtijd problemen krijgenquote:
En dat met de bus vol wulpse jonge meiden van 16 jaar die zich compleet laten uitwonen door een ieder die ze een breezer voert!quote:Op donderdag 22 juli 2010 20:15 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Itialiaanse oostkust geloof ik idd 1300+km enkele reis.. En dat met de bus
Cool!!! En daarna gelijk weer terug?quote:Op donderdag 22 juli 2010 20:16 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Yup, afwisselen met een 2e chauffeur, dat dan weer wel, anders dan gaan we rijtijd problemen krijgen
Of die er op de heenweg tussen zitten weet ik niet, maar op de terugweg wel, en dan zijn ze vaak nog lam in de bus ook!quote:Op donderdag 22 juli 2010 20:17 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
En dat met de bus vol wulpse jonge meiden van 16 jaar die zich compleet laten uitwonen door een ieder die ze een breezer voert!
Lucky bastard!
Morgenmiddag gaan we heen, zondag ochtend komen we terug geloof ik..quote:Op donderdag 22 juli 2010 20:17 schreef krengetje het volgende:
[..]
Cool!!! En daarna gelijk weer terug?
Lange dagen dusquote:Op donderdag 22 juli 2010 20:18 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Morgenmiddag gaan we heen, zondag ochtend komen we terug geloof ik..
Zo'n films kijk ik altijd als ik ongesteld benquote:Op donderdag 22 juli 2010 20:27 schreef Cue_ het volgende:
Ik ga vanavond wel voor 'liever verliefd' (op tv) kan ik lekker onder m'n dekentje wegkwijnen enzo
Ik zet dergelijke films nooit echt op, maar als het op tv is .. achja. moet maar dan. Mag nu wel, die druppel is toch al half over de emmerquote:Op donderdag 22 juli 2010 20:28 schreef krengetje het volgende:
[..]
Zo'n films kijk ik altijd als ik ongesteld benen dan heul hard janken
quote:Op donderdag 22 juli 2010 20:29 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik zet dergelijke films nooit echt op, maar als het op tv is .. achja. moet maar dan. Mag nu wel, die druppel is toch al half over de emmer
tnxquote:Op donderdag 22 juli 2010 20:30 schreef krengetje het volgende:
[..]als je gal wilt spuwen.. je weet mn pm he
Perverse fantasieeen heb jij toch.quote:Op donderdag 22 juli 2010 20:30 schreef krengetje het volgende:
[..]als je gal wilt spuwen.. je weet mn pm he
Dat weet je tochquote:Op donderdag 22 juli 2010 20:36 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Perverse fantasieeen heb jij toch.
Yup. Wacht nog steeds op dat trio met jou en knuffelmeisje. Er is slechts 1 (wellicht nu 2) beperkende factor.quote:
Niks pervers aan mijn ellendequote:Op donderdag 22 juli 2010 20:36 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Perverse fantasieeen heb jij toch.
quote:Op donderdag 22 juli 2010 20:40 schreef Delan het volgende:![]()
ik kom weer op het goede moment binnen zie ik?
Zelfingebeeld wijvengejank dan?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
ik geloof je meteenquote:Op donderdag 22 juli 2010 20:42 schreef El_Matador het volgende:
[..]
![]()
Een mooier moment is welhaast onmogelijk!
Zelfgemaakte nasi met zilveruitjes en een gebakken eitjequote:
Waarom bent u niet op MSN, welriekende heks?quote:
haha, omdat een bepaald persoontje nog niet slaaptquote:Op donderdag 22 juli 2010 20:46 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Waarom bent u niet op MSN, welriekende heks?
Die geile man bij jou in huis?quote:Op donderdag 22 juli 2010 20:47 schreef Delan het volgende:
[..]
haha, omdat een bepaald persoontje nog niet slaapt
zat er maar een geile man bij me thuis! nee die zit ver weg in negerland!quote:Op donderdag 22 juli 2010 20:50 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Die geile man bij jou in huis?
Gewoon de deur uitzetten. Er zit een halfnaakte God voor de cam.
En wat is die factorquote:Op donderdag 22 juli 2010 20:39 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Yup. Wacht nog steeds op dat trio met jou en knuffelmeisje. Er is slechts 1 (wellicht nu 2) beperkende factor.
Goeie openingszin.quote:
Haaaaai Tijn!quote:
Ik heb het eelt in mijn handen staan. Was het maar 6 augustus.quote:Op donderdag 22 juli 2010 20:51 schreef Delan het volgende:
[..]
zat er maar een geile man bij me thuis! nee die zit ver weg in negerland!
Mijn impotentie uiteraard.quote:
Leuk die kleffen boel hierquote:
heeeeeelemaal goed!!! waarom eenquote:Op donderdag 22 juli 2010 20:52 schreef krengetje het volgende:
[..]
ja goedNet even de vakantieplannen besproken enzo
![]()
![]()
![]()
nog 14 nachtjes slapenquote:Op donderdag 22 juli 2010 20:52 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik heb het eelt in mijn handen staan. Was het maar 6 augustus.
quote:Op donderdag 22 juli 2010 20:52 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik heb het eelt in mijn handen staan. Was het maar 6 augustus.
Hier klopt iets niet.quote:
hahaha niksquote:Op donderdag 22 juli 2010 20:53 schreef Delan het volgende:
[..]
heeeeeelemaal goed!!! waarom een? wat voor een beschaamtelijke dingen gaan jullie uitspoken dan, haha
hij mag toekijken!!quote:Op donderdag 22 juli 2010 20:53 schreef krengetje het volgende:
[..]
Ja maar je hoeft toch ook niet mee te doen?
Moet nog steeds de woonkamer doen. had het te druk en te warm de laatste tijd. En dan de boel opruimen en weer inrichten.quote:Op donderdag 22 juli 2010 20:53 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Leuk die kleffen boel hier![]()
Wat moet je nog aan je huisje doen? Of is het nu echt klaar?
Romantisch? Wie ben je en wat heb je met krengetje gedaan?quote:Op donderdag 22 juli 2010 20:54 schreef krengetje het volgende:
hahaha nikswordt gewoon een uber-romantisch weekend
heeeeeeeeeeel goed!! en zo hoort het!! heerlijk voor je lieverd!!quote:Op donderdag 22 juli 2010 20:54 schreef krengetje het volgende:
[..]
hahaha nikswordt gewoon een uber-romantisch weekend
krengetje is een heel romantisch persoontje hoorquote:Op donderdag 22 juli 2010 20:55 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Romantisch? Wie ben je en wat heb je met krengetje gedaan?
quote:Op donderdag 22 juli 2010 20:55 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Romantisch? Wie ben je en wat heb je met krengetje gedaan?
Vastbinden klinkt heel romantisch! En de naam Krengetje ook! SOLD!quote:Op donderdag 22 juli 2010 20:55 schreef Delan het volgende:
[..]
krengetje is een heel romantisch persoontje hoor
Bijna klaar dusquote:Op donderdag 22 juli 2010 20:54 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Moet nog steeds de woonkamer doen. had het te druk en te warm de laatste tijd. En dan de boel opruimen en weer inrichten.
You and what army?quote:
Door mijnquote:Op donderdag 22 juli 2010 20:56 schreef El_Matador het volgende:
[..]
You and what army?![]()
Niks daarvan. Je wordt hard genomen terwijl je knuffelmeisje oraal verwent.
Tijn gaat door voor de koelkast. Wat ben je scherp vanavond. Scheermesjes gegeten?quote:
quote:Op donderdag 22 juli 2010 20:56 schreef El_Matador het volgende:
[..]
You and what army?![]()
Jij wordt hard anaal genomen terwijl jij krengetje oraal verwend.quote:Op donderdag 22 juli 2010 20:56 schreef El_Matador het volgende:
[..]
You and what army?![]()
Ja ik ook.... wil het zsm af hebben zodat ik voor een katertje kan kijkenquote:Op donderdag 22 juli 2010 20:56 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Bijna klaar dusIk hoop dat het wat minder warm zo dat je kan klussen de komende weken.
Nee zo scherp ben ik nu ook weer niet hoorquote:Op donderdag 22 juli 2010 20:57 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Tijn gaat door voor de koelkast. Wat ben je scherp vanavond. Scheermesjes gegeten?
dat bedoel ik!!!quote:Op donderdag 22 juli 2010 20:58 schreef krengetje het volgende:
[..]
Jij snapt mewe binden die mannen vast en geven ze een mooie show
Dat geklungel ben je snel vergeten hoor kreng.quote:
Dan is 't goed. Die kaarsen kun je prima gebruiken om het kaarsvet over je lichaam te laten lopen.quote:Op donderdag 22 juli 2010 20:55 schreef krengetje het volgende:
het eindigt natuurlijk wel met keiharde porno he
Oh leukquote:Op donderdag 22 juli 2010 20:58 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ja ik ook.... wil het zsm af hebben zodat ik voor een katertje kan kijken
Ik weet niet hoequote:Op donderdag 22 juli 2010 20:58 schreef krengetje het volgende:
[..]
Jij snapt mewe binden die mannen vast en geven ze een mooie show
Zusje heeft een poesje. Ik wil een katertje. En ik ga hem dan wel een stoere naam gevenquote:Op donderdag 22 juli 2010 21:00 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Oh leuknet zo eentje als GvE heeft met dito naam?
Hell noquote:Op donderdag 22 juli 2010 20:59 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat geklungel ben je snel vergeten hoor kreng.
jij snapt mequote:Op donderdag 22 juli 2010 20:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan is 't goed. Die kaarsen kun je prima gebruiken om het kaarsvet over je lichaam te laten lopen.
quote:Op donderdag 22 juli 2010 21:00 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik weet niet hoezich houdt, maar ik denk toch zeker wel dat ik jou aankan, lief klein hulpeloos gegagbold krengetje...
Ik heb liever een poes dan een katerquote:Op donderdag 22 juli 2010 21:01 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Zusje heeft een poesje. Ik wil een katertje. En ik ga hem dan wel een stoere naam geven
En wil liefst wel een kitten
Ik heb nog wel ergens een blaadje liggen !quote:Op donderdag 22 juli 2010 21:05 schreef DeBatsendeBizon het volgende:
klinkt spannend allemaalwaar kan ik me inschrijven ?
Ik moet leren eerst in fobo's te kijken ......quote:Op donderdag 22 juli 2010 21:07 schreef HeulMacho het volgende:
[..]
Ik heb nog wel ergens een blaadje liggen !
nergens.. je wordt uitgekozenquote:Op donderdag 22 juli 2010 21:05 schreef DeBatsendeBizon het volgende:
klinkt spannend allemaalwaar kan ik me inschrijven ?
Eerlijk gejat is beter dan slecht bedacht, ofnie, Tijntje?quote:Op donderdag 22 juli 2010 21:06 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik heb liever een poes dan een kater
Kreng misschien moet je even vertellen wat er met de vorige gebeurd isquote:
hoho, ik ben er ook nog!! ik en kreng gooien onze charmes in de strijd, moet je s kijken wie er braaf gaan liggenquote:Op donderdag 22 juli 2010 21:00 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik weet niet hoezich houdt, maar ik denk toch zeker wel dat ik jou aankan, lief klein hulpeloos gegagbold krengetje...
Wie had het over lekker eten?quote:Op donderdag 22 juli 2010 18:00 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ben ik dan ook uitgenodigd?!lekker eten!
je fobo ziet er al goed uit.. nu de rest nogquote:Op donderdag 22 juli 2010 21:09 schreef HeulMacho het volgende:
[..]
En wat houdt de selectieprocedure in?
Jaquote:Op donderdag 22 juli 2010 21:09 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Eerlijk gejat is beter dan slecht bedacht, ofnie, Tijntje?
euh... 6 meter onder de grond?quote:Op donderdag 22 juli 2010 21:09 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Kreng misschien moet je even vertellen wat er met de vorige gebeurd is
Braaf?quote:Op donderdag 22 juli 2010 21:09 schreef Delan het volgende:
[..]
hoho, ik ben er ook nog!! ik en kreng gooien onze charmes in de strijd, moet je s kijken wie er braaf gaan liggen
Ja iemand zat vanmiddag al te hameren op fobo (ja ik leer de lingo) dus dat heb ik net maar ff gelijk gedaan dan.quote:Op donderdag 22 juli 2010 21:10 schreef krengetje het volgende:
[..]
je fobo ziet er al goed uit.. nu de rest nog
Jaquote:
Heul goed van jouquote:Op donderdag 22 juli 2010 21:10 schreef HeulMacho het volgende:
[..]
Ja iemand zat vanmiddag al te hameren op fobo (ja ik leer de lingo) dus dat heb ik net maar ff gelijk gedaan dan.
Jij was dat toch van dat fobo?quote:Op donderdag 22 juli 2010 21:09 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Wie had het over lekker eten?Maar je komt maar mee hoor. Gezellig
Ik wil hem alleen waarschuwenquote:Op donderdag 22 juli 2010 21:12 schreef krengetje het volgende:
[..]dat weten alleen de 'échte' Singles
Braafquote:Op donderdag 22 juli 2010 21:10 schreef HeulMacho het volgende:
[..]
Ja iemand zat vanmiddag al te hameren op fobo (ja ik leer de lingo) dus dat heb ik net maar ff gelijk gedaan dan.
Werk --> Studie. Of moeten we bijbaantjes ook opschrijven?quote:Op donderdag 22 juli 2010 21:11 schreef krengetje het volgende:
[..]
Heul goed van jouen voor de rest?
werk? hobbys? relatie?
Studie? Hoe oud ben je dan? En welke studie?quote:Op donderdag 22 juli 2010 21:13 schreef HeulMacho het volgende:
[..]
Werk --> Studie. Of moeten we bijbaantjes ook opschrijven?
Hobbies = Reizen, films, rennen, muziek
Relatie = Nee. Di's toch Singles?
Dat blijktquote:Op donderdag 22 juli 2010 21:12 schreef HeulMacho het volgende:
[..]
Jij was dat toch van dat fobo?
Nou ik luister al goed naar de dames
Ik kijk mijn ogen uit denk ik.quote:Op donderdag 22 juli 2010 21:11 schreef Delan het volgende:
[..]
ja braaf ja, moet jij s opletten dan!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
pfew.quote:Op donderdag 22 juli 2010 21:14 schreef krengetje het volgende:
[..]
Studie? Hoe oud ben je dan? En welke studie?
Enne.. je hobby's zijn ok
Maar ook met een relatie mag je hier posten hoor
hij doet me denken aan die gast uit de lama's en die suzuki reclame..quote:Op donderdag 22 juli 2010 21:10 schreef krengetje het volgende:
[..]
je fobo ziet er al goed uit.. nu de rest nog
Al niet single vrouwen hierquote:
quote:Op donderdag 22 juli 2010 21:15 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik kijk mijn ogen uit denk ik.
Heerlijk, vrouwen die denken wat te vertellen te hebben.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.denken wat te vertellen te hebben? hmm moet je s kijken wat voor een macht ik heb als het 6 aug is en ik zeg je mag alleen kijken en niet aankomenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
22. Studeer bouwkunde aan de TUE.quote:Op donderdag 22 juli 2010 21:14 schreef krengetje het volgende:
[..]
Studie? Hoe oud ben je dan? En welke studie?Ik geniet er dan ook wel vanquote:Enne.. je hobby's zijn okO dat toch weer wel? Hoe moet ik dan weten welke van de dames bezet zijn en niet?quote:Maar ook met een relatie mag je hier posten hoor
![]()
![]()
Dreamer heeft Angel eindelijk overgehaald om zich tot de vrouwen te keren?quote:![]()
The only limit is your own imagination
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog![]()
Een puppyquote:Op donderdag 22 juli 2010 21:17 schreef HeulMacho het volgende:
[..]
22. Studeer bouwkunde aan de TUE.
[..]
Ik geniet er dan ook wel van
[..]
O dat toch weer wel? Hoe moet ik dan weten welke van de dames bezet zijn en niet?
![]()
![]()
ik ookquote:Op donderdag 22 juli 2010 21:16 schreef krengetje het volgende:
[..]
Anders zat ik hier ook illigaal hoor
![]()
![]()
Ok help me out here! Vanmiddag fobo geleerd.quote:
PM zal wel Private Message zijn, maar waar vind ik die?![]()
quote:Op donderdag 22 juli 2010 21:17 schreef Delan het volgende:
[..]
denken wat te vertellen te hebben? hmm moet je s kijken wat voor een macht ik heb als het 6 aug is en ik zeg je mag alleen kijken en niet aankomen
Haha, ik ben benieuwd. M&M zullen er niet van kunnen slapen...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maar de volgende dag moeten we nog wel wat energie hebben he? We kunnen niet alleen op astronautenvoer draaien dan...
Rechtsbovenin zit een envelopjequote:Op donderdag 22 juli 2010 21:19 schreef HeulMacho het volgende:
[..]
Ok help me out here! Vanmiddag fobo geleerd.
PM zal wel Private Message zijn, maar waar vind ik die?
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Je doet je naam geen eer aan, doetje.quote:Op donderdag 22 juli 2010 21:19 schreef HeulMacho het volgende:
[..]
Ok help me out here! Vanmiddag fobo geleerd.
PM zal wel Private Message zijn, maar waar vind ik die?
Hubba hubbaquote:Op donderdag 22 juli 2010 21:13 schreef HeulMacho het volgende:
[..]
Werk --> Studie. Of moeten we bijbaantjes ook opschrijven?
Hobbies = Reizen, films, rennen, muziek
Relatie = Nee. Di's toch Singles?
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.![]()
Wel een bijna volwassen puppyquote:14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.![]()
Nu wel.quote:Op donderdag 22 juli 2010 21:20 schreef dick_laurent het volgende:
Hola!
Gebeuren hier nog spannende dingen?
![]()
Alles goed met Dick?
Heb Eraserhead nog bij me op schijf. Het kijken waard?The only limit is your own imagination
Ik ben de enige vrouwelijke Single die hier legaal zit geloof ik... en ik ben meteen ook de enige die niet mee wil doen aan de geile praat hier...
-----------------------------------------------------
So happy to show us, I ate the lotus
... and I feel fine.![]()
Gij koelkast!quote:Op donderdag 22 juli 2010 21:22 schreef Lotusss het volgende:
Ik ben de enige vrouwelijke Single die hier legaal zit geloof ik... en ik ben meteen ook de enige die niet mee wil doen aan de geile praat hier...
En nee, je hebt Lilly en Engel nog aan je zijde hoor!Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
waarvan kunnen ze niet slapen, je mag alleen maar kijken hoorquote:Op donderdag 22 juli 2010 21:19 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Haha, ik ben benieuwd. M&M zullen er niet van kunnen slapen...![]()
Maar de volgende dag moeten we nog wel wat energie hebben he? We kunnen niet alleen op astronautenvoer draaien dan...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.energie voor 10 de dag erna!!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Kauwen hoef ik niet op je hoorquote:Op donderdag 22 juli 2010 21:22 schreef HeulMacho het volgende:
[..]
Ja op mij kun je ook kauwen
O nee kut, da's Hubbabubba!
Hooguit wat likken en sabbelen
Jooquote:Op donderdag 22 juli 2010 21:21 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Nu wel.![]()
Alles goed met Dick?
Heb Eraserhead nog bij me op schijf. Het kijken waard?
Ja alles chill.... koud biertje en peukje present. Chillin like a madman![]()
Eraserhead is fucking weird kan ik je zeggen, en zeker het kijken waard.
Tis alleen wel zo'n film waar je gewoon een ontzettend onbehaaglijk naar en koud gevoel van krijgt.
Dus ja, als je daar voor in the mood bent, do your thing![]()
![]()
Opzwepend topic zo aan de vooravond van het (islamitisch) weekend.quote:![]()
Maar jij bent nieuw, stel je es voor!The only limit is your own imagination
quote:Op donderdag 22 juli 2010 21:22 schreef Lotusss het volgende:
Ik ben de enige vrouwelijke Single die hier legaal zit geloof ik... en ik ben meteen ook de enige die niet mee wil doen aan de geile praat hier...Welke geile praat?
O wacht.. je zit hier legaal zeg je. Ja, dan kan ik me voorstellen dat alles meteen geil lijkt
Those who dream by night in the dusty recesses of their mind, wake in the morning to find that it was vanity.
But the dreamers of the day are dangerous people, for they dream their dreams with open eyes, and make them come true.![]()
Dat hoeft ook niet gelukkig.quote:Op donderdag 22 juli 2010 21:22 schreef Lotusss het volgende:
![]()
En zo geil vind ik dat gepraat nu ook weer niet
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.![]()
Tally toch! Was jij niet al bezet?quote:Op donderdag 22 juli 2010 21:23 schreef Tally het volgende:
[..]
Kauwen hoef ik niet op je hoor
Nee.. Ik ben bezet..quote:Op donderdag 22 juli 2010 21:24 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Tally toch! Was jij niet al bezet?
Maar dat voel je niet hoor
So! Dat gaat snel hierquote:Op donderdag 22 juli 2010 21:23 schreef Tally het volgende:
[..]
Kauwen hoef ik niet op je hoor
![]()
![]()
Das ook weer zo ja..quote:Op donderdag 22 juli 2010 21:24 schreef Tally het volgende:
[..]
Nee.. Ik ben bezet..
![]()
Ja en?quote:Op donderdag 22 juli 2010 21:24 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Tally toch! Was jij niet al bezet?14 SHADES OF GREY
Heerlijk. Dat lijkt me ook wel wat. Ik heb een peukje en een restje koffie. De enige drugs die hier te halen zijn.quote:Op donderdag 22 juli 2010 21:23 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Joo
Ja alles chill.... koud biertje en peukje present. Chillin like a madman![]()
Eraserhead is fucking weird kan ik je zeggen, en zeker het kijken waard.
Tis alleen wel zo'n film waar je gewoon een ontzettend onbehaaglijk naar en koud gevoel van krijgt.
Dus ja, als je daar voor in the mood bent, do your thing
![]()
Ah, ik twijfelde of het een blowfilm was of toch maar niet. Zo te lezen beter niet en beter nu kijken..
Waarom tijd verspillen?quote:Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Ik vind het niet geil, ik vind hetquote:Op donderdag 22 juli 2010 21:23 schreef DR34M3R het volgende:
[..]Welke geile praat?
O wacht.. je zit hier legaal zeg je. Ja, dan kan ik me voorstellen dat alles meteen geil lijkt. Maar ik ben dan ook zo heet als een frigidaire op de noordpool
-----------------------------------------------------
So happy to show us, I ate the lotus
... and I feel fine.![]()
Ok, dus we hebben hier bezette dames, single dames, bezette dames die er gewoon toch op los gaan....quote:Op donderdag 22 juli 2010 21:24 schreef Tally het volgende:
[..]
Nee.. Ik ben bezet..
Een grote chaos voorspel ik! Ff Jurassic park kijken hoe dat ook alweer met die theorie zat.![]()
Zo is Tally.quote:Those who dream by night in the dusty recesses of their mind, wake in the morning to find that it was vanity.
But the dreamers of the day are dangerous people, for they dream their dreams with open eyes, and make them come true.![]()
Global warming baby, global warming!quote:Op donderdag 22 juli 2010 21:26 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ik vind het niet geil, ik vind het. Maar ik ben dan ook zo heet als een frigidaire op de noordpool
![]()
Beng, bang, baf in de roos zeg!quote:Op donderdag 22 juli 2010 21:23 schreef DR34M3R het volgende:
[..]Welke geile praat?
O wacht.. je zit hier legaal zeg je. Ja, dan kan ik me voorstellen dat alles meteen geil lijkt
It feels slightly less sexy than the real thing.quote:Op donderdag 22 juli 2010 21:26 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
jep, so how does it feel to be sexually harassed on the interweb?
Slightly less scary too![]()
![]()
Nee hoor,.. juist geen chaos hierquote:Op donderdag 22 juli 2010 21:26 schreef HeulMacho het volgende:
[..]
Ok, dus we hebben hier bezette dames, single dames, bezette dames die er gewoon toch op los gaan....
Een grote chaos voorspel ik! Ff Jurassic park kijken hoe dat ook alweer met die theorie zat.
![]()
![]()
En je bent single omdat...?quote:Op donderdag 22 juli 2010 21:26 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ik vind het niet geil, ik vind het. Maar ik ben dan ook zo heet als een frigidaire op de noordpool
Those who dream by night in the dusty recesses of their mind, wake in the morning to find that it was vanity.
I love chaosquote:Op donderdag 22 juli 2010 21:26 schreef HeulMacho het volgende:
[..]
Ok, dus we hebben hier bezette dames, single dames, bezette dames die er gewoon toch op los gaan....
Een grote chaos voorspel ik! Ff Jurassic park kijken hoe dat ook alweer met die theorie zat.Yeah baby yeahquote:
Try to be a rainbow in someone's cloud.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: