En sommige hebben er echt lang over gedaan om een slachtoffer te vinden.quote:Op donderdag 22 juli 2010 18:08 schreef Q. het volgende:
[..]
OO is ook al een kopie van OUD geworden..
Het is mij nog niet eens gelukt. Dat gaat nooit meer goed komen.quote:Op donderdag 22 juli 2010 18:08 schreef Godtje het volgende:
[..]
En sommige hebben er echt lang over gedaan om een slachtoffer te vinden.
Is het ernstig als het zelfs Jarno en Swets is gelukt?quote:Op donderdag 22 juli 2010 18:09 schreef Q. het volgende:
[..]
Het is mij nog niet eens gelukt. Dat gaat nooit meer goed komen..
Och kijk eens wie d'r uit d'r graf omhoog is gekomen!quote:
Dat is het einde van de wereld.quote:Op donderdag 22 juli 2010 18:10 schreef Godtje het volgende:
[..]
Is het ernstig als het zelfs Jarno en Swets is gelukt?
Beter opletten, ze was er gisteravond ook alquote:Op donderdag 22 juli 2010 18:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Och kijk eens wie d'r uit d'r graf omhoog is gekomen!
haaj Rip!
Het was nog een beetje lastig om door die dikke laag stof heen te kijkenquote:Op donderdag 22 juli 2010 18:12 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Beter opletten, ze was er gisteravond ook al
Ik was er gisteren en vanmorgen ook al hoor slomequote:Op donderdag 22 juli 2010 18:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Och kijk eens wie d'r uit d'r graf omhoog is gekomen!
haaj Rip!
Toen was ik er toch bijna nie, dus had ik je niet gezien.quote:Op donderdag 22 juli 2010 18:16 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik was er gisteren en vanmorgen ook al hoor slome
Ik was draaien in belgie, barcelona en tenerife, dus vandaar mijn afwezigheid
Nieuwkomer nr 6 vandaag of zo?quote:Op donderdag 22 juli 2010 18:15 schreef xFriendx het volgende:
Hmm ok, Ave Caesar Vrijgezellus dan maar.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |