NEEEEEEEEEEEEEEEEEeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:Op donderdag 22 juli 2010 18:22 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ang3l! ik maak het uit! het is over! beetje over mijn post heen lezen
Nee maakt niks uitquote:Op donderdag 22 juli 2010 18:24 schreef DeBatsendeBizon het volgende:
[..]
Maakt dat wat uit ?![]()
Ik ben al tijdje single hoor maar heb nooit de moeite genomen wat te posten ofzo
NEEEEEEEEEEeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:Op donderdag 22 juli 2010 18:24 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
[..]
Ang3l.. Volgensmij heb je nu echt iets uit te leggen!
Oh ja, en tis uit.![]()
Ik ga aan de nasi vanavond denk ikquote:Op donderdag 22 juli 2010 18:47 schreef Godtje het volgende:
Tijd voor pastasalade met mozzarella, tonijn, tomaat, olijven, en basilicum.
Zo kun je het wel noemen jaquote:Op donderdag 22 juli 2010 18:57 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Hij is buiten geweest! Daar durven wij niet te komen
Nasiquote:
Ik speel een beetje vals, ik koop een boemboequote:Op donderdag 22 juli 2010 19:19 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ook heerlijk. Zat ik ook aan te denken maar was me te veel werk voor vandaag.
Niks mis met een goeie boemboe. Alleen toch je groente, je kip, je rijst, etc etcquote:Op donderdag 22 juli 2010 19:21 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ik speel een beetje vals, ik koop een boemboe
True..... nu even naar de Appie anders heb ik strakjes helemaal niks te etenquote:Op donderdag 22 juli 2010 19:24 schreef Godtje het volgende:
[..]
Niks mis met een goeie boemboe. Alleen toch je groente, je kip, je rijst, etc etc
Je staat gewoon even. Pastasalade is gewoon net ff wat makkelijker.
Ohja.. eten.. moet ik ook nog doenquote:Op donderdag 22 juli 2010 19:32 schreef Lotusss het volgende:
[..]
True..... nu even naar de Appie anders heb ik strakjes helemaal niks te eten
quote:Op donderdag 22 juli 2010 19:59 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ben t even allemaal zat. En idd ook wel moeig..
Gewoon van alles bij elkaar en slaap weinig door stom ritme en nog stommere muggenquote:
Ja das balen.. en dan weer die bekende druppel zeker?quote:Op donderdag 22 juli 2010 20:01 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Gewoon van alles bij elkaar en slaap weinig door stom ritme en nog stommere muggen
Maar hoe ist met jou?
Die druppel is er nog net niet, maar die zal er vast binnenkort echt wel komen. Hoeft niet veel voor te gebeuren meer.quote:Op donderdag 22 juli 2010 20:01 schreef krengetje het volgende:
Ja das balen.. en dan weer die bekende druppel zeker?
Met mij gaat alles goed hoor
Yepzz.. had netquote:Op donderdag 22 juli 2010 20:03 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Die druppel is er nog net niet, maar die zal er vast binnenkort echt wel komen. Hoeft niet veel voor te gebeuren meer.
Mooi zo, ook nog in de liefde?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
Ik wil ook!quote:Op donderdag 22 juli 2010 20:06 schreef krengetje het volgende:
[..]
Yepzz.. had netaan de foon voor de vakantieplannen enzo.
* krengetje geeft een dikke knuffel aan Cue_
Nice! Ga je nog op vakantie?quote:Op donderdag 22 juli 2010 20:06 schreef krengetje het volgende:
[..]
Kreng in love, dat doet deugd.quote:Op donderdag 22 juli 2010 20:06 schreef krengetje het volgende:
[..]
Ja thnxquote:Op donderdag 22 juli 2010 20:07 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Kreng in love, dat doet deugd.
Email nog gehad?
Dat is wel gaaf danquote:Op donderdag 22 juli 2010 20:08 schreef krengetje het volgende:
[..]met
een weekendje weg. Verheug me er echt op, is de eerste leuke vakantie sinds jaren..
Ik bedoelde eigenlijk een knuffel krijgen van Krengel..quote:
Staat uitgebreid in de email lieverd!quote:Op donderdag 22 juli 2010 20:08 schreef krengetje het volgende:
[..]
Ja thnxmaarre.. wanneer is dat enzo?
* krengetje geeft je een dikke knufquote:Op donderdag 22 juli 2010 20:09 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik bedoelde eigenlijk een knuffel krijgen van Krengel..
Maar vooruit!
* Jofunu-kun geeft Cue een knuffel
Is goedquote:Op donderdag 22 juli 2010 20:10 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Staat uitgebreid in de email lieverd!
Knuffelmeisje en ik zouden het leuk vinden als je kwam. Wellicht wilwel mee.
Maar laten we het daar liever offline over hebben.
Yaaayquote:Op donderdag 22 juli 2010 20:11 schreef krengetje het volgende:
[..]
* krengetje geeft je een dikke knuf
En waar ligt dat?quote:Op donderdag 22 juli 2010 20:12 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Yaaay![]()
Morgen heul spannend een ritje naar Rimini doen
Italiaanse Salou.quote:
Itialiaanse oostkust geloof ik idd 1300+km enkele reis.. En dat met de busquote:
En jij rijdt?quote:Op donderdag 22 juli 2010 20:15 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Itialiaanse oostkust geloof ik idd 1300+km enkele reis.. En dat met de bus
Nou laat dan maar zittenquote:Op donderdag 22 juli 2010 20:09 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik bedoelde eigenlijk een knuffel krijgen van Krengel..
Maar vooruit!
* Jofunu-kun geeft Cue een knuffel
Yup, afwisselen met een 2e chauffeur, dat dan weer wel, anders dan gaan we rijtijd problemen krijgenquote:
En dat met de bus vol wulpse jonge meiden van 16 jaar die zich compleet laten uitwonen door een ieder die ze een breezer voert!quote:Op donderdag 22 juli 2010 20:15 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Itialiaanse oostkust geloof ik idd 1300+km enkele reis.. En dat met de bus
Cool!!! En daarna gelijk weer terug?quote:Op donderdag 22 juli 2010 20:16 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Yup, afwisselen met een 2e chauffeur, dat dan weer wel, anders dan gaan we rijtijd problemen krijgen
Of die er op de heenweg tussen zitten weet ik niet, maar op de terugweg wel, en dan zijn ze vaak nog lam in de bus ook!quote:Op donderdag 22 juli 2010 20:17 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
En dat met de bus vol wulpse jonge meiden van 16 jaar die zich compleet laten uitwonen door een ieder die ze een breezer voert!
Lucky bastard!
Morgenmiddag gaan we heen, zondag ochtend komen we terug geloof ik..quote:Op donderdag 22 juli 2010 20:17 schreef krengetje het volgende:
[..]
Cool!!! En daarna gelijk weer terug?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |