Meer voor Gesink.quote:Op donderdag 22 juli 2010 16:53 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Dat is echt heel gunstig voor schleck.
quote:Op donderdag 22 juli 2010 16:53 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Iemand die nooit bij de kopgroep is geraakt?
Ik denk niet dat VDBII zo stom is als VDB.quote:Op donderdag 22 juli 2010 16:51 schreef Aalbers het volgende:
Als VDBII maar geen doping heeft gebruikt, krijg onderbuikgevoelens daarover..
Ik gun het hem. Hij komt sympathiek over.quote:
Het is nog steeds Sorensen.quote:Op donderdag 22 juli 2010 16:54 schreef GooseFM het volgende:
Vogelzang voorop (prachtige naam trouwens)!
Lijkt me erg vroeg, Gesink zelf kan ook nog genoeg tijd verliezen, het moet nog beginnen.quote:Op donderdag 22 juli 2010 16:55 schreef marcodej het volgende:
Vino eraf, top10-plek Gesink lijkt me zeker.
Ik wel, hij komt veel symphatieker over op mij. Wel geniaal hoe saxo op het moment veel eraf aan het rijden is en Contador eigenlijk volledig isoleert op navarro na. Alhoewel die ook niet al te makkelijk zit volgens mijquote:
Absoluut, maar hij lijkt me niet meer te verliezen dan Vino en Hesjedal.quote:Op donderdag 22 juli 2010 16:55 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Lijkt me erg vroeg, Gesink zelf kan ook nog genoeg tijd verliezen, het moet nog beginnen.
Nu wel vogelzang...quote:
Heb je wel eens 12km bergop de Tourmalet op gereden met een hartslag 190+? Houd je niet vol. Ook Andy niet..quote:
Het is nog 12 kilometer...quote:Op donderdag 22 juli 2010 16:57 schreef GotenSSJ het volgende:
Schleck wacht lang hoor, je moet tijd winnen jongen en dan niet een seconde of 15
11km is lang hoorquote:Op donderdag 22 juli 2010 16:57 schreef GotenSSJ het volgende:
Schleck wacht lang hoor, je moet tijd winnen jongen en dan niet een seconde of 15
Je bedoelt uit het peloton? Wat is daar het voordeel van dan; dat zijn toch geen concurrenten van hem?quote:Op donderdag 22 juli 2010 16:56 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
ZOlang het kan er nog veel afrijden?
Eigenlijk niet te zeggen nu imo, als het zo los gaat zie je pas echt wie er goed is.quote:Op donderdag 22 juli 2010 16:57 schreef knep het volgende:
Gesink lijkt er beter aan toe dan in de eerdere Pyreneeën ritten.
Hulpjes van contador weghebben. En dat lukt prima! Navarro erafquote:Op donderdag 22 juli 2010 16:57 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Je bedoelt uit het peloton? Wat is daar het voordeel van dan; dat zijn toch geen concurrenten van hem?
Ja, hij zit nu vrij gemakkelijk vooraan.quote:Op donderdag 22 juli 2010 16:57 schreef knep het volgende:
Gesink lijkt er beter aan toe dan in de eerdere Pyreneeën ritten.
huh?quote:Op donderdag 22 juli 2010 16:58 schreef Federer-fan het volgende:
Ik hoorde iets over Riis. Maar die doet toch niet mee?
Je sloopt ook je concurrenten. Pas als al je knechten opgerookt zijn, zal Schleck zelf gaan.quote:Op donderdag 22 juli 2010 16:57 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Je bedoelt uit het peloton? Wat is daar het voordeel van dan; dat zijn toch geen concurrenten van hem?
Uiteraard. Maar Contador gaat geen 2,5 minuut verliezen bijv in 4 kmquote:
Daarom zeg ik ook 'lijkt'quote:Op donderdag 22 juli 2010 16:58 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Eigenlijk niet te zeggen nu imo, als het zo los gaat zie je pas echt wie er goed is.
Rijdt net achter de groep Gele truiquote:Op donderdag 22 juli 2010 16:58 schreef Federer-fan het volgende:
Ploegleider van Saxo bank, de ploeg van Schleck.quote:Op donderdag 22 juli 2010 16:58 schreef Federer-fan het volgende:
Bedankt, ik snap het.quote:Op donderdag 22 juli 2010 16:58 schreef Kabouter_Plofkop het volgende:
[..]
Hulpjes van contador weghebben. En dat lukt prima! Navarro eraf
Kan prima in een paar kilometer, zeker in zo'n lange steile klim.quote:Op donderdag 22 juli 2010 16:58 schreef Lann555 het volgende:
Tour lijkt me overigens wel gespeeld. Schleck moet iets van 2:30 winnen vandaag om een kans te maken en ik zie dat eigenlijk niet meer gebeuren.
Als je van Contador wegrijd dan is hij echt gebroken denk ik, dan pak je echt heel snel tijd hoor.quote:Op donderdag 22 juli 2010 16:58 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Uiteraard. Maar Contador gaat geen 2,5 minuut verliezen bijv in 4 km
moet ie wel snel gaanquote:Op donderdag 22 juli 2010 16:59 schreef Kabouter_Plofkop het volgende:
[..]
Kan prima in een paar kilometer, zeker in zo'n lange steile klim.
Oke, bedankt, ik dacht dat ik hoorde dat Riis Schleck hielp om naar voren te komen, maar dat is dan meer 'figuurlijk'.quote:Op donderdag 22 juli 2010 16:59 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ploegleider van Saxo bank, de ploeg van Schleck.
Behalve als Schleck gewoon echt doortrekt, en Contador heeft een slechte dag.quote:Op donderdag 22 juli 2010 16:58 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Uiteraard. Maar Contador gaat geen 2,5 minuut verliezen bijv in 4 km
als hij kan doen wat Sastre in 2008 deed op de alpquote:Op donderdag 22 juli 2010 16:59 schreef Kabouter_Plofkop het volgende:
[..]
Niet tegen Contador. Die lacht om dit tempo waar ze nu mee rijden en die kan dan wel aanklampen tot de topquote:Op donderdag 22 juli 2010 16:59 schreef Kabouter_Plofkop het volgende:
[..]
Daar geloof ik niet zo in, het kan altijd natuurlijk.quote:Op donderdag 22 juli 2010 17:00 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Als je van Contador wegrijd dan is hij echt gebroken denk ik, dan pak je echt heel snel tijd hoor.
Hoeft niet. De afstand wordt gemeten ten opzichte van de kopgroep. Andy zit dus verder van de finish af dan wat er bovenin beeld staat. Als Contador zonder hulpjes zit en Andy weet hem eraf te rijden gaat contador zitten harkenquote:
Zonder geloof win je de Tour niet!quote:Op donderdag 22 juli 2010 17:01 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Daar geloof ik niet zo in, het kan altijd natuurlijk.
Alle klimmertjes hebben dunne benen. Gesink heeft ze nog dunner volgens mij.quote:Op donderdag 22 juli 2010 17:01 schreef GooseFM het volgende:
Wat heeft die Shleck eigenlijk absurd dunne bovenbenen, of ik zag het verkeerd door vreemd perspectief...
ah, toch iemandquote:Op donderdag 22 juli 2010 17:01 schreef Beregd het volgende:
moet toch iemand zijn die denkt de rit te kunnen winnen
'Gewoon' ja.quote:Op donderdag 22 juli 2010 17:02 schreef Tornadovis het volgende:
Gesink, Menchov en vandeBroeck gewoon nu gaan !!!
idd nu kan zelfs Baredo wegrijden..en er gebeurd nog altijd NIETS..10km nogquote:Op donderdag 22 juli 2010 17:01 schreef Lann555 het volgende:
[..]
Niet tegen Contador. Die lacht om dit tempo waar ze nu mee rijden en die kan dan wel aanklampen tot de top
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |