als hij kan doen wat Sastre in 2008 deed op de alpquote:Op donderdag 22 juli 2010 16:59 schreef Kabouter_Plofkop het volgende:
[..]
Kan prima in een paar kilometer, zeker in zo'n lange steile klim.
Niet tegen Contador. Die lacht om dit tempo waar ze nu mee rijden en die kan dan wel aanklampen tot de topquote:Op donderdag 22 juli 2010 16:59 schreef Kabouter_Plofkop het volgende:
[..]
Kan prima in een paar kilometer, zeker in zo'n lange steile klim.
Daar geloof ik niet zo in, het kan altijd natuurlijk.quote:Op donderdag 22 juli 2010 17:00 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Als je van Contador wegrijd dan is hij echt gebroken denk ik, dan pak je echt heel snel tijd hoor.
Hoeft niet. De afstand wordt gemeten ten opzichte van de kopgroep. Andy zit dus verder van de finish af dan wat er bovenin beeld staat. Als Contador zonder hulpjes zit en Andy weet hem eraf te rijden gaat contador zitten harkenquote:
Zonder geloof win je de Tour niet!quote:Op donderdag 22 juli 2010 17:01 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Daar geloof ik niet zo in, het kan altijd natuurlijk.
Alle klimmertjes hebben dunne benen. Gesink heeft ze nog dunner volgens mij.quote:Op donderdag 22 juli 2010 17:01 schreef GooseFM het volgende:
Wat heeft die Shleck eigenlijk absurd dunne bovenbenen, of ik zag het verkeerd door vreemd perspectief...
ah, toch iemandquote:Op donderdag 22 juli 2010 17:01 schreef Beregd het volgende:
moet toch iemand zijn die denkt de rit te kunnen winnen
'Gewoon' ja.quote:Op donderdag 22 juli 2010 17:02 schreef Tornadovis het volgende:
Gesink, Menchov en vandeBroeck gewoon nu gaan !!!
idd nu kan zelfs Baredo wegrijden..en er gebeurd nog altijd NIETS..10km nogquote:Op donderdag 22 juli 2010 17:01 schreef Lann555 het volgende:
[..]
Niet tegen Contador. Die lacht om dit tempo waar ze nu mee rijden en die kan dan wel aanklampen tot de top
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |