Ja, hij zit nu vrij gemakkelijk vooraan.quote:Op donderdag 22 juli 2010 16:57 schreef knep het volgende:
Gesink lijkt er beter aan toe dan in de eerdere Pyreneeën ritten.
huh?quote:Op donderdag 22 juli 2010 16:58 schreef Federer-fan het volgende:
Ik hoorde iets over Riis. Maar die doet toch niet mee?
Je sloopt ook je concurrenten. Pas als al je knechten opgerookt zijn, zal Schleck zelf gaan.quote:Op donderdag 22 juli 2010 16:57 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Je bedoelt uit het peloton? Wat is daar het voordeel van dan; dat zijn toch geen concurrenten van hem?
Uiteraard. Maar Contador gaat geen 2,5 minuut verliezen bijv in 4 kmquote:
Daarom zeg ik ook 'lijkt'quote:Op donderdag 22 juli 2010 16:58 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Eigenlijk niet te zeggen nu imo, als het zo los gaat zie je pas echt wie er goed is.
Rijdt net achter de groep Gele truiquote:Op donderdag 22 juli 2010 16:58 schreef Federer-fan het volgende:
Ploegleider van Saxo bank, de ploeg van Schleck.quote:Op donderdag 22 juli 2010 16:58 schreef Federer-fan het volgende:
Bedankt, ik snap het.quote:Op donderdag 22 juli 2010 16:58 schreef Kabouter_Plofkop het volgende:
[..]
Hulpjes van contador weghebben. En dat lukt prima! Navarro eraf
Kan prima in een paar kilometer, zeker in zo'n lange steile klim.quote:Op donderdag 22 juli 2010 16:58 schreef Lann555 het volgende:
Tour lijkt me overigens wel gespeeld. Schleck moet iets van 2:30 winnen vandaag om een kans te maken en ik zie dat eigenlijk niet meer gebeuren.
Als je van Contador wegrijd dan is hij echt gebroken denk ik, dan pak je echt heel snel tijd hoor.quote:Op donderdag 22 juli 2010 16:58 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Uiteraard. Maar Contador gaat geen 2,5 minuut verliezen bijv in 4 km
moet ie wel snel gaanquote:Op donderdag 22 juli 2010 16:59 schreef Kabouter_Plofkop het volgende:
[..]
Kan prima in een paar kilometer, zeker in zo'n lange steile klim.
Oke, bedankt, ik dacht dat ik hoorde dat Riis Schleck hielp om naar voren te komen, maar dat is dan meer 'figuurlijk'.quote:Op donderdag 22 juli 2010 16:59 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ploegleider van Saxo bank, de ploeg van Schleck.
Behalve als Schleck gewoon echt doortrekt, en Contador heeft een slechte dag.quote:Op donderdag 22 juli 2010 16:58 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Uiteraard. Maar Contador gaat geen 2,5 minuut verliezen bijv in 4 km
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |