Aardappelenpuree.quote:
Inderdaad.quote:Op donderdag 22 juli 2010 16:37 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Dat is ook niet verwonderlijk als je de halve middag op patattenjacht gaat...
laten we hopen van niet inderdaad.quote:Op donderdag 22 juli 2010 16:39 schreef Cross9 het volgende:
[..]
We zullen het zien... Ik vrees met grote vrezen dat Schleck en Contador samen boven komen en daarachter op 10" Menchov en daarachter weer Gesink en de rest.
Terwijl hij de krenten al uit de pap wilde halen..quote:Op donderdag 22 juli 2010 16:43 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Had al een portie patatten op, krijgt nu als toetje gebakken peren...
Ooit echt ooit gaat dat echt misquote:
Ik zag laatst ook een Vlaam in Rotterdam rijden met zijn hele auto versiert voor Armstrong geloof ik.quote:Op donderdag 22 juli 2010 16:43 schreef Beregd het volgende:
ik ga toch ook eens een fanclub oprichten, echt voor bijna elke renner in het peleton heb je een fanclub in Vlaanderen
Dat hebben ze al 150 km niet.quote:Op donderdag 22 juli 2010 16:45 schreef Zwansen het volgende:
Kopgroep heeft geen schijn van kans als het zo doorgaat.
Nee dat is Erbenquote:Op donderdag 22 juli 2010 16:45 schreef Jovatov het volgende:
Komt het door mijn stream, of stottert het beeld ook op de gewone tv?
quote:Op donderdag 22 juli 2010 16:43 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Had al een portie patatten op, krijgt nu als toetje gebakken peren...
quote:Op donderdag 22 juli 2010 13:21 schreef DuTank het volgende:
[..]
En op het einde heeft ie weer 5 minuten verloren
Vrees met grote vrezen? Dan doen ze het gewoon prima.quote:Op donderdag 22 juli 2010 16:39 schreef Cross9 het volgende:
[..]
We zullen het zien... Ik vrees met grote vrezen dat Schleck en Contador samen boven komen en daarachter op 10" Menchov en daarachter weer Gesink en de rest.
Het is al een paar keer misgegaan.quote:
Was ook de enige die er echt voor gegaan is. Gun het hem nog wel.quote:
Amerikaans kampioen toch?quote:Op donderdag 22 juli 2010 16:48 schreef Aalbers het volgende:
Dat tricot van Hincapie blijft opmerkelijk..
Ja, maar die paar keer dat hij in een sprintje bergop dan zowaar concurrentie kreeg, werd hij er gewoon afgereden, dat is wel heel triest.quote:Op donderdag 22 juli 2010 16:48 schreef marcodej het volgende:
[..]
Was ook de enige die er echt voor gegaan is. Gun het hem nog wel.
Laat ze lekker praten, wel vermakelijkquote:
Ze moeten nu wel, hier moet het echt.quote:Op donderdag 22 juli 2010 16:50 schreef Zwansen het volgende:
Saxo houdt het vandaag nog redelijk lang vol. Was eerdere etappes wel anders.
Dat is absoluut waar... het doet me denken aan een turnpakje met die kleuren zoquote:
Die twee gasten moeten zich eens bezig gaan houden met goed commentaar geven en de renners bij de juiste naam noemen inplaats van inspanningsfysiologische dingen aan te halen in de uitzending, en als ze t dan toch doen zorgen dat ze het in ieder geval goed hebben.quote:
Die word keihard weggereden straksquote:Op donderdag 22 juli 2010 16:51 schreef marcodej het volgende:
Ik vind Contador een beetje spartelen.
Laten we het hopen!quote:Op donderdag 22 juli 2010 16:51 schreef marcodej het volgende:
Ik vind Contador een beetje spartelen.
Goede keus.quote:
Dat is echt heel gunstig voor schleck.quote:
Neuh, het is toch 1 tegen 1.quote:Op donderdag 22 juli 2010 16:53 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Dat is echt heel gunstig voor schleck.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |