Zoals altijd.quote:Op donderdag 22 juli 2010 16:28 schreef Lexis het volgende:
Wowie, menchov zit achterin...
ook een van de ploegen zonder overwinning. Wie herinnert zich nou nog over 5 jaar dat Menchov derde is geworden en Gesink 7de? Vandaag laatste kans voor Gesink denk ik dan. Maar we zullen het zien.quote:Op donderdag 22 juli 2010 16:24 schreef Lexis het volgende:
[..]
Maar ik wil niet veel zeggen maar de Rabo is toch de enige ploeg met 2 renners in de top 10?
Ik herinner mij de vijfde plek van Boogerd in 1998 nog goed.quote:Op donderdag 22 juli 2010 16:28 schreef Cross9 het volgende:
[..]
ook een van de ploegen zonder overwinning. Wie herinnert zich nou nog over 5 jaar dat Menchov derde is geworden en Gesink 7de? Vandaag laatste kans voor Gesink denk ik dan. Maar we zullen het zien.
Ik.quote:Op donderdag 22 juli 2010 16:28 schreef Cross9 het volgende:
[..]
ook een van de ploegen zonder overwinning. Wie herinnert zich nou nog over 5 jaar dat Menchov derde is geworden en Gesink 7de?
Een podiumplaats is belangrijker dan een etappezege.quote:Op donderdag 22 juli 2010 16:28 schreef Cross9 het volgende:
[..]
ook een van de ploegen zonder overwinning. Wie herinnert zich nou nog over 5 jaar dat Menchov derde is geworden en Gesink 7de? Vandaag laatste kans voor Gesink denk ik dan. Maar we zullen het zien.
De klim moet ook nog beginnen.quote:Op donderdag 22 juli 2010 16:29 schreef Scorpion_17 het volgende:
Peloton krijgt er nog niet heel veel af.
Hoeft ook niet, kijk dalijk maar hoe snel het gaat als ze begonnen zijnquote:Op donderdag 22 juli 2010 16:29 schreef Scorpion_17 het volgende:
Peloton krijgt er nog niet heel veel af.
Ik.quote:Op donderdag 22 juli 2010 16:28 schreef Cross9 het volgende:
[..]
Wat verwacht jij van Gesink zijn 1e echte tour dan? Als hij nu al top 10 rijd is dat gewoon goed. Een etappe winst is mooier klopt maar toch is zijn tour geslaagd hoor.quote:Op donderdag 22 juli 2010 16:28 schreef Cross9 het volgende:
[..]
Het gaat mij niet om Gesink, het gaat mij om de Rabo ploeg in zijn geheel. Natuurlijk is het knap, maar ik snap niet dat renners kunnen accepteren om elke keer alleen maar aan te klampen en uiteindelijk te moeten lossen. Ga eens voor die overwinning zou ik zeggen. Ook snap ik niet waarom niet een man als Garate bijvoorbeeld in de kopgroep zit.quote:Op donderdag 22 juli 2010 16:31 schreef Pro_Shifty het volgende:
[..]
Wat verwacht jij van Gesink zijn 1e echte tour dan? Als hij nu al top 10 rijd is dat gewoon goed. Een etappe winst is mooier klopt maar toch is zijn tour geslaagd hoor.
Ja, morgen nog een keertje mee zou leuk zijn.quote:Op donderdag 22 juli 2010 16:34 schreef Chiappucci het volgende:
Boom lijkt toch sterk in de 3e week.
Ze zouden er een trui moeten voor uitgegeven, gesponsord door een frietmerk.quote:Op donderdag 22 juli 2010 16:34 schreef Beregd het volgende:
wel een erg lange chasse patate geweest van sastre
Nja, nu is raboband dan toch begonnen zeg maar.quote:Op donderdag 22 juli 2010 16:35 schreef Cross9 het volgende:
[..]
Het gaat mij niet om Gesink, het gaat mij om de Rabo ploeg in zijn geheel. Natuurlijk is het knap, maar ik snap niet dat renners kunnen accepteren om elke keer alleen maar aan te klampen en uiteindelijk te moeten lossen. Ga eens voor die overwinning zou ik zeggen. Ook snap ik niet waarom niet een man als Garate bijvoorbeeld in de kopgroep zit.
Het is tot nu toe gewoon een saaie etappe en er wordt niets gedaan om Contador van zijn overwinning af te helpen. Dit verwijt ik Rabo, maar ook een aantal andere ploegen deze ronde. Als je naar de Giro dit jaar hebt gekeken snap je wel wat ik bedoel, want daar werd bijna elke etappe aangevallen.
We zullen het zien... Ik vrees met grote vrezen dat Schleck en Contador samen boven komen en daarachter op 10" Menchov en daarachter weer Gesink en de rest.quote:Op donderdag 22 juli 2010 16:37 schreef Pro_Shifty het volgende:
[..]
Nja, nu is raboband dan toch begonnen zeg maar.
Als Garate in de kopgroep zit en je wil voor de etappe winst gaan dan kan een Boom of Niermann de koers zoals nu niet hard maken omdat ze een mannetje in de kopgroep hebben. Verder de kans dat er een kopgroep overblijft in deze etappe was al inet erg groot.
patate = aardappel toch?quote:Op donderdag 22 juli 2010 16:35 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ze zouden er een trui moeten voor uitgegeven, gesponsord door een frietmerk.
Volgens mij bedoelen ze gewoon patatten, maar je kan gelijk hebben.quote:
Ze zijn hand in hand naar boven gereden met Cancellara vooropquote:Op donderdag 22 juli 2010 16:38 schreef Zwansen het volgende:
Wat is er op de Soulor gebeurd in het peloton?
Ik ben in slaap gevallen.
Gewoon tempo rijden, niks bijzonders verder.quote:Op donderdag 22 juli 2010 16:38 schreef Zwansen het volgende:
Er kwamen geiten of schapen in het peloton.quote:Op donderdag 22 juli 2010 16:38 schreef Zwansen het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |