Zoals altijd.quote:Op donderdag 22 juli 2010 16:28 schreef Lexis het volgende:
Wowie, menchov zit achterin...
ook een van de ploegen zonder overwinning. Wie herinnert zich nou nog over 5 jaar dat Menchov derde is geworden en Gesink 7de? Vandaag laatste kans voor Gesink denk ik dan. Maar we zullen het zien.quote:Op donderdag 22 juli 2010 16:24 schreef Lexis het volgende:
[..]
Maar ik wil niet veel zeggen maar de Rabo is toch de enige ploeg met 2 renners in de top 10?
Ik herinner mij de vijfde plek van Boogerd in 1998 nog goed.quote:Op donderdag 22 juli 2010 16:28 schreef Cross9 het volgende:
[..]
ook een van de ploegen zonder overwinning. Wie herinnert zich nou nog over 5 jaar dat Menchov derde is geworden en Gesink 7de? Vandaag laatste kans voor Gesink denk ik dan. Maar we zullen het zien.
Ik.quote:Op donderdag 22 juli 2010 16:28 schreef Cross9 het volgende:
[..]
ook een van de ploegen zonder overwinning. Wie herinnert zich nou nog over 5 jaar dat Menchov derde is geworden en Gesink 7de?
Een podiumplaats is belangrijker dan een etappezege.quote:Op donderdag 22 juli 2010 16:28 schreef Cross9 het volgende:
[..]
ook een van de ploegen zonder overwinning. Wie herinnert zich nou nog over 5 jaar dat Menchov derde is geworden en Gesink 7de? Vandaag laatste kans voor Gesink denk ik dan. Maar we zullen het zien.
De klim moet ook nog beginnen.quote:Op donderdag 22 juli 2010 16:29 schreef Scorpion_17 het volgende:
Peloton krijgt er nog niet heel veel af.
Hoeft ook niet, kijk dalijk maar hoe snel het gaat als ze begonnen zijnquote:Op donderdag 22 juli 2010 16:29 schreef Scorpion_17 het volgende:
Peloton krijgt er nog niet heel veel af.
Ik.quote:Op donderdag 22 juli 2010 16:28 schreef Cross9 het volgende:
[..]
Wat verwacht jij van Gesink zijn 1e echte tour dan? Als hij nu al top 10 rijd is dat gewoon goed. Een etappe winst is mooier klopt maar toch is zijn tour geslaagd hoor.quote:Op donderdag 22 juli 2010 16:28 schreef Cross9 het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |