Lol idd.quote:Op woensdag 28 juli 2010 22:20 schreef k_man het volgende:
[..]
Het is ook waar, da's geen geheim. Iedereen die in een islamitisch land wel eens over de markt of door de souq gelopen heeft, weet dat daar pikante lingerie verkocht wordt. Hangt openlijk in de winkels en marktkramen. Kennelijk is er markt voor...
Dat ja.quote:Op woensdag 28 juli 2010 23:46 schreef Asgard het volgende:
[..]
Lol idd.
Maar typisch Telegraaf weer. Top Gear (Jeremy) ligt wel vaker onder vuur maar alleen omdat het nu over moslims gaat moet het ineens in Nederland ook in de krant komen. How sad.
Dat met die vrachtwagenchauffeurs kwam volgens mij ook in de krant. Evenals de crashes van Hammond en The Stig komt er ook nog wel eens in voor.quote:Op woensdag 28 juli 2010 23:46 schreef Asgard het volgende:
[..]
Lol idd.
Maar typisch Telegraaf weer. Top Gear (Jeremy) ligt wel vaker onder vuur maar alleen omdat het nu over moslims gaat moet het ineens in Nederland ook in de krant komen. How sad.
True true true!quote:Op vrijdag 30 juli 2010 00:46 schreef Winamp het volgende:
Vond het erg netjes dat ze die Senna Tribute deden.
Bugattie was om te kwijlen, en met Tom Cruise en Cameron Diaz was ook leuk.
Vond het alleen het eerste gedeelte met de sneeuwscooters heel erg saai, "Been there, done that" gevoel.
Maarja is ook een hele opgaven om na 14 seizoenen nieuwe dingen te verzinnen
Mooiste afleveringen zijn altijd nog Afrika/ Vietnam / Usa / Polar / Zuid Amerika specials, er zijn er nog wel meer.. maar die Polar special vond ik echt echt groots
quote:
quote:Op zondag 1 augustus 2010 23:35 schreef Row-1 het volgende:
Nu al het seizoen weer voorbij.
Wat gaat dat snel, jammer, nu moeten we weer zolang wachten.
quote:
Volgende week een "best of" van deze series, that's it geloof ik...quote:Op maandag 2 augustus 2010 11:34 schreef DaFrenk het volgende:
Inderdaad matig seizoenseinde. Komt er nog een special in de stijl van Vietnam of is dit echt het einde van dit seizoen?
6 jaquote:Op maandag 2 augustus 2010 11:43 schreef Oksel het volgende:
Wat? Nu al over? Hoeveel episodes waren dat? 5? 6?
De voorkant ben ik ook niet over te spreken, maar dat geluid en de prestaties zijnquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 12:25 schreef k_man het volgende:
Ben ik nou de enige die een 458 juist heul lelijk vindt?
Nee.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 12:25 schreef k_man het volgende:
Nee ik vind hem ook vrij lelijk. Ik snap niet dat ze deze mooi vinden maar niet bijv. de 348 en 355.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 12:25 schreef k_man het volgende:
Dunsfold Parkquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 13:49 schreef rubje het volgende:
Weet iemand eigenlijk waar men altijd die afleveringen opneemt? Het ziet eruit als een garage of hangar..
Hangar op het vliegveld (track)quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 13:49 schreef rubje het volgende:
Weet iemand eigenlijk waar men altijd die afleveringen opneemt? Het ziet eruit als een garage of hangar..
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 13:49 schreef rubje het volgende:
Happy car is happy!quote:Op donderdag 5 augustus 2010 19:55 schreef Luco het volgende:
[ afbeelding ]
Tenminste nog 1 Britse sportwagen die er de humor van inziet
Echt hequote:
Zonder de youtube-tags doet ie het beterquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 12:09 schreef Quannum het volgende:
[..]
Top Gear behind the scenes met Jimmy Carr
Weet James dat ook?quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 19:10 schreef FoolWithMokey het volgende:
Mijn oom is een goede vriend van James May.
Mijn opa kende James, Richard én Jeremy!quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 19:10 schreef FoolWithMokey het volgende:
Mijn oom is een goede vriend van James May.
Die van mij kende de Stig ook nog eens!quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 19:42 schreef qu63 het volgende:
[..]
Mijn opa kende James, Richard én Jeremy!
Hij zag ze soms ook meerdere keren in de maand!
Geen SUV's met open laadklep die in de buurt reden? Dat zijn hun camerawagends meestalquote:Op donderdag 2 september 2010 08:49 schreef KELDER het volgende:
Iemand enig idee of er misschien al nieuwe afleveringen worden opgenomen? Afgelopen zaterdag op de Duitse autobahn 2 maserati's, een ferrari en een lamborghini die voorbij raceden met engelse kentekens gezien.. you never know
Op twitter hadden Clarkson en Hammond het laatst over een challenge waar ze mee bezig waren.quote:Op donderdag 2 september 2010 08:49 schreef KELDER het volgende:
Iemand enig idee of er misschien al nieuwe afleveringen worden opgenomen? Afgelopen zaterdag op de Duitse autobahn 2 maserati's, een ferrari en een lamborghini die voorbij raceden met engelse kentekens gezien.. you never know
Ik mag niet denk ikquote:Op donderdag 2 september 2010 23:44 schreef Sounddragon het volgende:
Hadden jullie dit al gezien trouwens ??
[WIN] TopGear Prijzen!
Fotosoepje anyone ?
En james wil nog wel eens niet opletten en vervolgens een half uur achter een dichte landrover aanrijden.quote:Op donderdag 2 september 2010 16:14 schreef qu63 het volgende:
[..]
Geen SUV's met open laadklep die in de buurt reden? Dat zijn hun camerawagends meestal
Tuurlijk welquote:
Doe mij er maar 2, er hoeft geen tasje omheenquote:Op woensdag 22 september 2010 01:24 schreef Roel_Jewel het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Video: Aston’s One-77 edges nearer to reality.
˜.
.
.
quote:Op woensdag 22 september 2010 01:24 schreef Roel_Jewel het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Video: Aston’s One-77 edges nearer to reality
Is TG Australia leuk?quote:Op woensdag 22 september 2010 06:31 schreef Klonk het volgende:
Over een paar dagen start TopGear USA ben daar erg benieuwd naar, de trailers op YouTube zijn veelbelovend. En TopGear Australia start ook voor het einde van de maand met een nieuwe seizoen.
Diequote:Op vrijdag 1 oktober 2010 20:55 schreef Klonk het volgende:
Net de eerste aflevering van Top Gear Australia gezien en absoluut de moeite waard, ze gaan eerst in verschillende Engelse wagens door Engeland (iets met een safariparken nemen het dan op tegen Clarkson & co in een aantal races.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[ Bericht 4% gewijzigd door Piles op 01-10-2010 22:13:06 ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
Die Ferrariquote:Op maandag 11 oktober 2010 22:17 schreef sander89 het volgende:
Vorige maand waren ze in New York aan het filmen.![]()
Ze kregen het weer voor elkaar zoals vaker gewoon die super cars van onder wat bij te schuren.![]()
They did this to a man once and called it crucifictionquote:
Welke Porsche is dat?..quote:Op maandag 11 oktober 2010 22:17 schreef sander89 het volgende:
Vorige maand waren ze in New York aan het filmen.![]()
Ze kregen het weer voor elkaar zoals vaker gewoon die super cars van onder wat bij te schuren.![]()
OMGquote:Op woensdag 22 september 2010 01:24 schreef Roel_Jewel het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Video: Aston’s One-77 edges nearer to reality.
˜.
.
.
quote:ChallangeOp donderdag 21 oktober 2010 07:45 schreef Klonk het volgende:
En Clarkson & Co zijn in Israel gespot met cabrio's
[ afbeelding ]
quote:Zaten ze toen niet in Zuid Amerika?Op donderdag 21 oktober 2010 08:22 schreef Braddie het volgende:
Aflevering 6 van seizoen 14,dat ze in afrika zitten met die 4x4tjes(Die Suzuki van James)
Is echt te gek in HD
quote:we weten nu al twee dingen, roadtrip in de VS en challenge in Israel (het midden-oosten algemeen?)
quote:JahOp donderdag 21 oktober 2010 08:23 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Zaten ze toen niet in Zuid Amerika?
quote:Toen Oliver werdt "neergeschoten" kon je me opvegen.Op donderdag 21 oktober 2010 08:25 schreef Klonk het volgende:
[..]
Jah
Afrika zaten ze met Oliver de Opel, een ouwe Mercedes en een ouwe Lancia
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |