Of Prato Nevoso-actie.quote:Op donderdag 22 juli 2010 15:35 schreef Ericr het volgende:
Als Menchov vandaag 30 seconden kan pakken wordt het zweten voor in ieder geval Andy en Contador moet hopen dat zijn tijdrit beter is dan vorige maand. Als Menchov er maar geen Alpe d'Huezactie van maakt zoals in 2008.
Deze col nog wel de Tourmalet niet inderdaad.quote:Op donderdag 22 juli 2010 15:34 schreef Rossdale het volgende:
Dit gaat de kopgroep echt niet volhouden vandaag.
Op de Tourmalet waarschijnlijk.quote:
zeer teleurstellend allemaal ja....hopelijk wel een man tegen man gevecht op de Tourmalet en niet weer een group van 12 man ofzow:Pquote:Op donderdag 22 juli 2010 15:37 schreef Chiappucci het volgende:
Ik had hier toch wel een aanval verwacht van mannen als Armstrong, Wiggins, Gadret enz. Die weten toch dat ze op de Tourmalet moeten afhaken.
tis ook nog 6 km bergop nuquote:Op donderdag 22 juli 2010 15:37 schreef Chiappucci het volgende:
Ik had hier toch wel een aanval verwacht van mannen als Armstrong, Wiggins, Gadret enz. Die weten toch dat ze op de Tourmalet moeten afhaken.
Op de Tourmaletquote:Op donderdag 22 juli 2010 15:27 schreef Federer-fan het volgende:
Wanneer gaat Schleck aanvallen denken jullie?
Nog wel ja, maar ik denk niet dat hij lang mee kan op de Tourmalet.quote:
Bedankt.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |