dat zeg ik toch, dat lotto toen wel moest werken, vandaag laten ze dat beter aan anderenquote:Op donderdag 22 juli 2010 15:18 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Lotto zelf. Die reden uiteindelijk ook het gat dicht (met hulp van Rabo).
Als Lotto daar niet rijdt, dan wil ik nog wel eens zien wie het gat ging dichtrijden (als Van Den Broeck er was bijgeraakt dus).quote:Op donderdag 22 juli 2010 15:18 schreef Beregd het volgende:
[..]
die tegenaanval was niet nodig, maar die kopgroep was toch erg groot en geen enkele andere ploeg kon het werk op dat moment doen.
Ow, ik dacht dat je bedoelde dat hij zelf ging omdat zijn ploeg het niet kon dichtrijden.quote:Op donderdag 22 juli 2010 15:20 schreef Beregd het volgende:
[..]
dat zeg ik toch, dat lotto toen wel moest werken, vandaag laten ze dat beter aan anderen
stel je voor dat VDB er was bijgeraakt, dan was het een heel andere etappe geweest, met favorieten die zich al vroeg moesten moemaken. Jammer eigenlijk dat het toen nog samenkwam.quote:Op donderdag 22 juli 2010 15:20 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Als Lotto daar niet rijdt, dan wil ik nog wel eens zien wie het gat ging dichtrijden (als Van Den Broeck er was bijgeraakt dus).
Dat was leuk geweest idd.quote:Op donderdag 22 juli 2010 15:25 schreef Beregd het volgende:
[..]
stel je voor dat VDB er was bijgeraakt, dan was het een heel andere etappe geweest, met favorieten die zich al vroeg moesten moemaken.
Waarom ze Lloyd(?) toen niet meteen hebben laten uitzakken uit de kopgroep is me een raadsel. Nu was VDB sowieso kansloos.quote:Op donderdag 22 juli 2010 15:25 schreef Beregd het volgende:
[..]
stel je voor dat VDB er was bijgeraakt, dan was het een heel andere etappe geweest, met favorieten die zich al vroeg moesten moemaken. Jammer eigenlijk dat het toen nog samenkwam.
Rijdt je kopman op 2, neemt hij alvast een gele fietsquote:Op donderdag 22 juli 2010 15:19 schreef Aalbers het volgende:
[..]
[Tour] Voigt rijdt etappe uit op geleende kinderfiets
quote:
Het stomste was eigenlijk nog wel dat Lloyd voorin de groep de afdaling leidde (en niet langzaam), terwijl VDB probeerde aan te sluiten.quote:Op donderdag 22 juli 2010 15:27 schreef SuikerVuist het volgende:
[..]
Waarom ze Lloyd(?) toen niet meteen hebben laten uitzakken uit de kopgroep is me een raadsel. Nu was VDB sowieso kansloos.
Waarom? Denk je dat hij Contador en Schleck losrijdt als hij als eerste aanvalt?quote:Op donderdag 22 juli 2010 15:27 schreef Razor21 het volgende:
Waarom zie ik de Rabobank helemaal niet? Ik las op de NOS dat Menchov niet gaat aanvallen vandaag? Dat vind ik toch een gemiste kans.
quote:Op donderdag 22 juli 2010 15:28 schreef sven23456 het volgende:
moeten ze niet op moreau wachten nu hij een lekke band heeft?
En hopen dat ze elke keer terug inhouden.quote:Op donderdag 22 juli 2010 15:30 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Waarom? Denk je dat hij Contador en Schleck losrijdt als hij als eerste aanvalt?
Enige waar Menchov op kan hopen is dat Contador en Schleck elkaar kapot demarreren en hij kan profiteren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |