Dat moet je maar kunnen, ik weet niet of hij die kracht nog heeft.quote:Op donderdag 22 juli 2010 14:57 schreef Kabouter_Plofkop het volgende:
[..]
4 minuut 7 nu, maar volgens mij duurt het niet meer heel erg lang voordat ze de Soulor op gaan rijden... Misschien dat hij daar flink terug kan pakken op de kopgroep
[..]
Hij liet al een paar keer wat ploeggenoten vooruit rijden, had dus een plannetje. Hij demarreerde niet echt maar deed gewoon niet mee met het wachten op SamSan
Ik denk dat ze gewoon voor de 5e plek van VDB rijden.quote:Op donderdag 22 juli 2010 15:00 schreef Beregd het volgende:
[..]
volgens mij hebben die een 'dealtje' met astana
Misschien voelt VDB2 zich zo sterk dat ze nog voor een ritzege voor hem willen rijden?quote:Op donderdag 22 juli 2010 15:01 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Ik denk dat ze gewoon voor de 5e plek van VDB rijden.
Wat voor deal zouden ze hebben waar ze beiden baat bij hebben? Of eigenlijk: waar Lotto baat bij heeft?
Als hij goed is haalt hij ze alle 7 weer in op de komende klim..quote:Op donderdag 22 juli 2010 15:00 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Waar 'ie nu mee bezig is, is ook nogal zinloos.
4,5 minuten gaat hij denk ik niet meer goedrijden op de kopgroep hoor... Verwacht toch dat het dat in de vorige klim had moeten lukkenquote:Op donderdag 22 juli 2010 15:06 schreef DennisDeBengel het volgende:
[..]
Als hij goed is haalt hij ze alle 7 weer in op de komende klim..
Maar daarvoor een deal sluiten met Astana? Dan moet 'ie Schleck ook losrijden, want die doet daaraan vast niet mee.quote:Op donderdag 22 juli 2010 15:06 schreef TheArt het volgende:
[..]
Misschien voelt VDB2 zich zo sterk dat ze nog voor een ritzege voor hem willen rijden?
Hij zal eerder moeten oppassen dat 'ie niet terugzakt naar het peloton.quote:Op donderdag 22 juli 2010 15:06 schreef DennisDeBengel het volgende:
[..]
Als hij goed is haalt hij ze alle 7 weer in op de komende klim..
Het verschil tussen Sastre en het peloton is nu al minder dan 3 minuten idd.quote:Op donderdag 22 juli 2010 15:08 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Hij zal eerder moeten oppassen dat 'ie niet terugzakt naar het peloton.
ik bedoelde eigenlijk financiėle dealquote:Op donderdag 22 juli 2010 15:01 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Ik denk dat ze gewoon voor de 5e plek van VDB rijden.
Wat voor deal zouden ze hebben waar ze beiden baat bij hebben? Of eigenlijk: waar Lotto baat bij heeft?
Ik wilde al een ban aanvragen voor dat tuig.quote:Op donderdag 22 juli 2010 15:00 schreef Kabouter_Plofkop het volgende:
[..]
Ja, zelfs ik met m'n korte Fok!-geschiedenis ken de reputatie van tong. Maar toch mag hij ook wel een beetje serieus verteld worden wat er gebeurd is toch?
quote:Eenmaal in Parijs bleek Maurice Garin zijn tweede eindzege te hebben geboekt, ditmaal met een voorsprong van slechts drieėneenhalve minuut op Lucien Pothier. Maar de feestvreugde was van korte duur. De Franse wielerbond weigerde de uitslag wegens alle onregelmatigheden, zoals het gedeeltelijk 'rijden' van de route per openbaar vervoer. Een flink aantal renners, waaronder de eerste vier van het eindklassement,
Ik zie het nut van een financiėle deal ook niet zo. Sastre is voor Contador ook niet echt gevaarlijk. De kopgroep ook niet. Waarom zou hij met de buidel zwaaien?quote:Op donderdag 22 juli 2010 15:13 schreef Beregd het volgende:
[..]
ik bedoelde eigenlijk financiėle deal
dat ze het eergisteren deden was nog logisch, op dat moment waren ze de enige ploeg die nog met 4 renners over waren en kreuziger, hesjedal en vino voorop.
Maar nu?
Toen was het eigenlijk ook niet nodig. VBD is extreem nerveus over zijn klassement getuige zijn kansloze tegenaanval van eergisteren. Misschien probeert de ploeg hem op het gemak te stellen.quote:Op donderdag 22 juli 2010 15:13 schreef Beregd het volgende:
[..]
ik bedoelde eigenlijk financiėle deal
dat ze het eergisteren deden was nog logisch, op dat moment waren ze de enige ploeg die nog met 4 renners over waren en kreuziger, hesjedal en vino voorop.
Maar nu?
wat is er met hem gebeurt danquote:Op donderdag 22 juli 2010 15:16 schreef Aalbers het volgende:
[ afbeelding ]
Voigt op zijn geleende kinderfiets
Alsof er dan niemand anders achter VDB gaat rijden.quote:Op donderdag 22 juli 2010 15:17 schreef Beregd het volgende:
of zo van wij rijden niet achter vdb als jullie nu meehelpen
die tegenaanval was niet nodig, maar die kopgroep was toch erg groot en geen enkele andere ploeg kon het werk op dat moment doen.quote:Op donderdag 22 juli 2010 15:17 schreef SuikerVuist het volgende:
[..]
Toen was het eigenlijk ook niet nodig. VBD is extreem nerveus over zijn klassement getuige zijn kansloze tegenaanval van eergisteren. Misschien probeert de ploeg hem op het gemak te stellen.
Lotto zelf. Die reden uiteindelijk ook het gat dicht (met hulp van Rabo).quote:Op donderdag 22 juli 2010 15:18 schreef Beregd het volgende:
[..]
die tegenaanval was niet nodig, maar die kopgroep was toch erg groot en geen enkele andere ploeg kon het werk op dat moment doen.
tuurlijk wel, maar je hebt beter vrienden dan vijandenquote:Op donderdag 22 juli 2010 15:17 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Alsof er dan niemand anders achter VDB gaat rijden.
dat zeg ik toch, dat lotto toen wel moest werken, vandaag laten ze dat beter aan anderenquote:Op donderdag 22 juli 2010 15:18 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Lotto zelf. Die reden uiteindelijk ook het gat dicht (met hulp van Rabo).
Als Lotto daar niet rijdt, dan wil ik nog wel eens zien wie het gat ging dichtrijden (als Van Den Broeck er was bijgeraakt dus).quote:Op donderdag 22 juli 2010 15:18 schreef Beregd het volgende:
[..]
die tegenaanval was niet nodig, maar die kopgroep was toch erg groot en geen enkele andere ploeg kon het werk op dat moment doen.
Ow, ik dacht dat je bedoelde dat hij zelf ging omdat zijn ploeg het niet kon dichtrijden.quote:Op donderdag 22 juli 2010 15:20 schreef Beregd het volgende:
[..]
dat zeg ik toch, dat lotto toen wel moest werken, vandaag laten ze dat beter aan anderen
stel je voor dat VDB er was bijgeraakt, dan was het een heel andere etappe geweest, met favorieten die zich al vroeg moesten moemaken. Jammer eigenlijk dat het toen nog samenkwam.quote:Op donderdag 22 juli 2010 15:20 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Als Lotto daar niet rijdt, dan wil ik nog wel eens zien wie het gat ging dichtrijden (als Van Den Broeck er was bijgeraakt dus).
Dat was leuk geweest idd.quote:Op donderdag 22 juli 2010 15:25 schreef Beregd het volgende:
[..]
stel je voor dat VDB er was bijgeraakt, dan was het een heel andere etappe geweest, met favorieten die zich al vroeg moesten moemaken.
Waarom ze Lloyd(?) toen niet meteen hebben laten uitzakken uit de kopgroep is me een raadsel. Nu was VDB sowieso kansloos.quote:Op donderdag 22 juli 2010 15:25 schreef Beregd het volgende:
[..]
stel je voor dat VDB er was bijgeraakt, dan was het een heel andere etappe geweest, met favorieten die zich al vroeg moesten moemaken. Jammer eigenlijk dat het toen nog samenkwam.
Rijdt je kopman op 2, neemt hij alvast een gele fietsquote:Op donderdag 22 juli 2010 15:19 schreef Aalbers het volgende:
[..]
[Tour] Voigt rijdt etappe uit op geleende kinderfiets
quote:
Het stomste was eigenlijk nog wel dat Lloyd voorin de groep de afdaling leidde (en niet langzaam), terwijl VDB probeerde aan te sluiten.quote:Op donderdag 22 juli 2010 15:27 schreef SuikerVuist het volgende:
[..]
Waarom ze Lloyd(?) toen niet meteen hebben laten uitzakken uit de kopgroep is me een raadsel. Nu was VDB sowieso kansloos.
Waarom? Denk je dat hij Contador en Schleck losrijdt als hij als eerste aanvalt?quote:Op donderdag 22 juli 2010 15:27 schreef Razor21 het volgende:
Waarom zie ik de Rabobank helemaal niet? Ik las op de NOS dat Menchov niet gaat aanvallen vandaag? Dat vind ik toch een gemiste kans.
quote:Op donderdag 22 juli 2010 15:28 schreef sven23456 het volgende:
moeten ze niet op moreau wachten nu hij een lekke band heeft?
En hopen dat ze elke keer terug inhouden.quote:Op donderdag 22 juli 2010 15:30 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Waarom? Denk je dat hij Contador en Schleck losrijdt als hij als eerste aanvalt?
Enige waar Menchov op kan hopen is dat Contador en Schleck elkaar kapot demarreren en hij kan profiteren.
Of Prato Nevoso-actie.quote:Op donderdag 22 juli 2010 15:35 schreef Ericr het volgende:
Als Menchov vandaag 30 seconden kan pakken wordt het zweten voor in ieder geval Andy en Contador moet hopen dat zijn tijdrit beter is dan vorige maand. Als Menchov er maar geen Alpe d'Huezactie van maakt zoals in 2008.
Deze col nog wel de Tourmalet niet inderdaad.quote:Op donderdag 22 juli 2010 15:34 schreef Rossdale het volgende:
Dit gaat de kopgroep echt niet volhouden vandaag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |