En het blijft de hele avond bij een blikje?quote:
Ik denk het wel. Heb geen plannen om weg te gaan namelijk.quote:Op donderdag 22 juli 2010 18:59 schreef tubacloud het volgende:
[..]
En het blijft de hele avond bij een blikje?
Klopt, maar we hadden niets anders op het werk. En ik had het wel verdient na vandaag.quote:Op donderdag 22 juli 2010 18:58 schreef RoBro het volgende:
ik heb een hekel aan blikbier dat zuip je toch niet als je niet onderweg bent
quote:
Neuh, valt wel meequote:
Dan moet je natuurlijk wel de post van Dromenvangertje quotenquote:
Het was ter vervanging vanquote:Op donderdag 22 juli 2010 19:32 schreef tubacloud het volgende:
[..]
Dan moet je natuurlijk wel de post van Dromenvangertje quoten
Je hebt nog een half uur manquote:Op donderdag 22 juli 2010 19:33 schreef RoBro het volgende:
kenser moet bier halen voor 8 uur maar ben te lui waiwai
Heb ik ook altijd, zeg ik: ik ben nog aan het afwassen, daarna kom ik, word ik na 10 minuten gebeld: waar blijf je?quote:Op donderdag 22 juli 2010 19:33 schreef mstr het volgende:
Mensen die je 3x bellen om te vragen of je nog komt.
Ik had gisteren afgesproken dat ik langs zou komen en ik werk tot 6 uur, dus loop niet te zeuren als ik om half 8 er nog niet ben.
quote:
quote:
Zo, ik heb even makkelijk 10 euro verdient.quote:Op donderdag 22 juli 2010 19:38 schreef tubacloud het volgende:
[..]
Heb ik ook altijd, zeg ik: ik ben nog aan het afwassen, daarna kom ik, word ik na 10 minuten gebeld: waar blijf je?
zeroku@overheid.nlquote:
quote:
Ik zie net dat je een collega bent.quote:
Door het wachtwoord uit een router te trekken en die in te voeren in de laptop, zodat de beste man zijn Skype weer werkte (dat was zijn klacht)quote:
quote:Op donderdag 22 juli 2010 20:08 schreef mstr het volgende:
[..]
Door het wachtwoord uit een router te trekken en die in te voeren in de laptop, zodat de beste man zijn Skype weer werkte (dat was zijn klacht)
Ik ken de beste man niet eens en ik ga niet zeggen van: Laat maar zitten.quote:
yes ik werk op de afdeling defensiequote:Op donderdag 22 juli 2010 20:08 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ik zie net dat je een collega bent.
ah, jeugd en zedenzaken hierquote:
had case over ene wesley uit schiedam laatst nog naar je toe verwezen gozer had zn moeder in elkaar geslagen om haar vervolgens onder te schijten niet best hehequote:
heb ik ook meteen twee gezinsvoogden op afgestuurd.quote:Op donderdag 22 juli 2010 20:14 schreef RoBro het volgende:
[..]
had case over ene wesley uit schiedam laatst nog naar je toe verwezen gozer had zn moeder in elkaar geslagen om haar vervolgens onder te schijten niet best hehe
En die jongen is een natte.quote:Op donderdag 22 juli 2010 20:23 schreef RoBro het volgende:
[..]
waarom heb die dikke trol skinny jeans aan
kein idee vraag het ffquote:Op donderdag 22 juli 2010 20:23 schreef RoBro het volgende:
[..]
waarom heb die dikke trol skinny jeans aan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |