Ik mag hopen dat je niet hier zat dan:quote:Op donderdag 22 juli 2010 15:34 schreef Crientj het volgende:
zo. ik heb zojuist mn eerste ongeluk meegemaakt. o.O en dan bedoel ik in de trein zitten die in dit geval een vrachtwagen heeft geraakt. brrr. gelukkig geen gewonden.
Shit, heftig...quote:Op donderdag 22 juli 2010 15:34 schreef Crientj het volgende:
zo. ik heb zojuist mn eerste ongeluk meegemaakt. o.O en dan bedoel ik in de trein zitten die in dit geval een vrachtwagen heeft geraakt. brrr. gelukkig geen gewonden.
ik weet het niet, ik zat achterin.. foto's van 'mijn' trein zijn te vinden via de frontpage en mijn twitter. @guppy je merkte er wel wat van. ik pakte net mn cameratas en toen begon de trein hard af te remmen. vervolgens zei Dennis tegen mij dat dit de nquote:Op donderdag 22 juli 2010 16:54 schreef RubenK het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat je niet hier zat dan:
[ afbeelding ]
feli!!quote:Op donderdag 22 juli 2010 18:44 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Ik heb vandaag mijn Proeve van Bekwaamheid gedaan en ben nu écht treindienstleider!
als felicitatie mag je deze half uur durende docu over de Albula en Bernina bahn kijkenquote:Op donderdag 22 juli 2010 18:44 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Ik heb vandaag mijn Proeve van Bekwaamheid gedaan en ben nu écht treindienstleider!
Simulatie van twee uur draaien met storingen, een aanrijding inclusief versperring, etc. Eén veiligheidsfout maken betekent niet slagen. En daar vallen ook dingen als een juiste dienstoverdracht en je administratie mbt aanwijzingen onder.quote:Op donderdag 22 juli 2010 18:54 schreef dennistd het volgende:
feli ziggy
wat moest je doen? een gesimuleerde chaos oplossen ofzo?
Nee, ik ben ruim zes maanden in opleiding geweest.quote:
Pittig! Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 22 juli 2010 19:31 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Nee, ik ben ruim zes maanden in opleiding geweest.
Gefeliciteerdquote:Op donderdag 22 juli 2010 19:30 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Simulatie van twee uur draaien met storingen, een aanrijding inclusief versperring, etc. Eén veiligheidsfout maken betekent niet slagen. En daar vallen ook dingen als een juiste dienstoverdracht en je administratie mbt aanwijzingen onder.
Ik heb direct na het examen mijn pasje van de Tulpenburgh in mogen leveren. Daar hoef ik voorlopig niet meer heen. En dat mag ook wel eens, na 54 dagen opleiding aldaar. Beetje moe van al die ritjes Gn-Ut vv.quote:Op donderdag 22 juli 2010 20:03 schreef James1988 het volgende:
Gefeliciteerd ziggy! Een keer een bakkie doen wanneer je in De Inktpot of Tulpenburgh bent?
Iedere veiligheidsfout kan een potentieel gevaar opleveren of vergroten. Vandaar dat ze zo streng zijn.quote:Op donderdag 22 juli 2010 20:02 schreef V2 het volgende:
[..]
GefeliciteerdDat klinkt best streng, 1 fout en je zakt, maar aan de andere kant wel een prettige gedachte, dat men daar zo goed op let. Er kan immers nogal wat misgaan, als je één zo'n foutje maakt
Ohja, da's waar ook, jij komt uit het hoge noorden.quote:Op donderdag 22 juli 2010 20:13 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Ik heb direct na het examen mijn pasje van de Tulpenburgh in mogen leveren. Daar hoef ik voorlopig niet meer heen. En dat mag ook wel eens, na 54 dagen opleiding aldaar. Beetje moe van al die ritjes Gn-Ut vv.
LSP?quote:Op donderdag 22 juli 2010 20:27 schreef Doc__Zenith het volgende:
Dus niet zoals ik, een leuke rijweg voor een stoppertje: LSP met 140 over een gestoorde overweg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |