Dat er heel veel lijntjes gesloten gaan worden denk ik, volgens mij liggen er aardig wat waar maar 1x per twee uur een trein rijdt...quote:Op woensdag 21 juli 2010 23:21 schreef Ascendancy het volgende:
Mochten Vlaanderen en nederland ooit samengaan, wat zou dat betekenen voor het treinverkeer?
Dat wist die omroeper dan weer nietquote:Op donderdag 22 juli 2010 10:19 schreef Duvel het volgende:
[..]
Sowieso: aan de oostzijde rijdt het echt wel!
Ohja, daar staat het dan weer wel. Ik had doorgeklikt naar een andere pagina, waar veel minder info stond. Blijf het intrigerend vinden. Maar, op die stoomloc was natuurlijk nog wel gewoon een stoker aanwezig, die zal ook wel eea aan bediening enzo hebben gedaan lijkt me.quote:Op donderdag 22 juli 2010 10:07 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Echt veel informatie is het inderdaad niet, maar op http://de.wikipedia.org/wiki/Steuerwagen staat dat inderdaad elektromotortjes gebruikt werden.
Ohh, da's kut...quote:Op donderdag 22 juli 2010 15:34 schreef Crientj het volgende:
zo. ik heb zojuist mn eerste ongeluk meegemaakt. o.O en dan bedoel ik in de trein zitten die in dit geval een vrachtwagen heeft geraakt. brrr. gelukkig geen gewonden.
Ik mag hopen dat je niet hier zat dan:quote:Op donderdag 22 juli 2010 15:34 schreef Crientj het volgende:
zo. ik heb zojuist mn eerste ongeluk meegemaakt. o.O en dan bedoel ik in de trein zitten die in dit geval een vrachtwagen heeft geraakt. brrr. gelukkig geen gewonden.
Shit, heftig...quote:Op donderdag 22 juli 2010 15:34 schreef Crientj het volgende:
ik weet het niet, ik zat achterin.. foto's van 'mijn' trein zijn te vinden via de frontpage en mijn twitter. @guppy je merkte er wel wat van. ik pakte net mn cameratas en toen begon de trein hard af te remmen. vervolgens zei Dennis tegen mij dat dit de nquote:Op donderdag 22 juli 2010 16:54 schreef RubenK het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat je niet hier zat dan:
[ afbeelding ]
feli!!quote:Op donderdag 22 juli 2010 18:44 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Ik heb vandaag mijn Proeve van Bekwaamheid gedaan en ben nu écht treindienstleider!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |