Het blijft hier bliksemen en donderen, maar regen is al wat minder. Het was ook wel heel erg warm En bedacht me vanmiddag dat we over een paar weken, wanneer we op vakantie gaan, het waarschijnlijk net zo warm zullen hebben in de autoquote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:37 schreef Disana het volgende:
Ach arm beestje.
Ik kan er helaas niet over meepraten wat bange katten betreft, want hier in Groningen is het nog steeds droog en loeiheet. Het is te hopen dat het nog gaat hozen ruim voor bedtijd, anders wordt het weer wakker liggen van de hitte.
Hier nog steeds niets.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:41 schreef paddy het volgende:
Het blijft hier bliksemen en donderen, maar regen is al wat minder. Het was ook wel heel erg warm En bedacht me vanmiddag dat we over een paar weken, wanneer we op vakantie gaan, het waarschijnlijk net zo warm zullen hebben in de auto
Als ik het goed heb het Noorden van Spanje. Een enorm groot huis met heel veel grond er omheen (heel in de verte wat buren die geen last van onze groep zullen hebben) met een groot zwembad en een speeltuin en nog een gebouwtje waar je bijvoorbeeld kunt biljarten etc.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:58 schreef Disana het volgende:
[..]
Hier nog steeds niets.
Ik weet niet waar jullie heen gaan, maar Noorwegen zal het dus wel niet zijn?
Ja, dan reis je de warmte wel tegemoet. Maar als compensatie kun je dan wel lekker dat zwembad in springen als je aankomt.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:29 schreef paddy het volgende:
[..]
Als ik het goed heb het Noorden van Spanje. Een enorm groot huis met heel veel grond er omheen met een groot zwembad en een speeltuin en nog een gebouwtje waar je bijvoorbeeld kunt biljarten etc.
We gaan met ongeveer dertig familieleden. Dus twee dagen reizen. 8 dagen vakantie en weer twee dagen reizenDenk dat het warm zal zijn onderweg
Met kleding aan het water in, dat deden twee zwagers ook de vorige keer. De kleintjes waren geschokt en moesten enorm lachen.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:34 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, dan reis je de warmte wel tegemoet. Maar als compensatie kun je dan wel lekker dat zwembad in springen als je aankomt.
Er vielen hier net twee druppels, was dat nou alles?
quote:Op zaterdag 2 juli 2011 07:12 schreef RobertoCarlos het volgende:
Kan er in de OP aangegeven worden dat het gezochte meisje van deze amber alert al gevonden is?
Alert: Melanie van den Heerik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |