Heb even met de gedachte gespeeld om een topic te openen dat het gebrek aan moderatie in NWS in verband bracht met de schutter in A a/d R. Geen idee hoe dat smaakvol gedaan kan worden.quote:Op dinsdag 12 april 2011 12:53 schreef deedeetee het volgende:
Schutter Alphen a/d Rijn ging vroeger naar de kermis
Schutter Alphen a/d Rijn at gaarne boterhammen met pindakaas
Moet dan nou ? Of beter nog : mag dat wel ?![]()
We zitten hier toch niet in ONZ ?
Volgens mij kan dat nietquote:Op dinsdag 12 april 2011 13:22 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
Heb even met de gedachte gespeeld om een topic te openen dat het gebrek aan moderatie in NWS in verband bracht met de schutter in A a/d R. Geen idee hoe dat smaakvol gedaan kan worden.
Er zijn altijd mensen die zich storen in het centrale topic aan bepaalde berichtgeving, of zich storen aan andere media, of aan enkelen die zwarte humor binnen het uur willen plaatsen of iets dergelijks etc etcquote:Op dinsdag 12 april 2011 13:37 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Volgens mij kan dat niet![]()
Ik vind het onderhand echt wel de spuigaten uitlopen dat er niet/slecht gemod wordt.
Dit kun je je toch niet meer serieus nemen. Het valt me reuze tegen van Fok!![]()
Hoe kan het dat het hier zo uit de hand loopt ?
Een (V)(V) SC zal je bedoelenquote:
Is daarbij ook rekening gehouden met de factor vaatwasserbezit?quote:Op dinsdag 26 april 2011 13:13 schreef Drugshond het volgende:
Uit wetenschappelijk onderzoek van de befaamde professor Orgontoyeva van de staatuniversiteit van Novoheboksary blijkt juist dat hoe dichter de kamertemperatuur op 19 graden ligt, hoe sneller vrouwen gaan afwassen.
Daarom heet het ook een slowchat. Heel erg slow, dat dan weer welquote:
Komt omdat ze hier het verschil niet snappen tussen feedback en SC. Al vanaf dat ik in NWS keek zoquote:Op vrijdag 6 mei 2011 12:41 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Daarom heet het ook een slowchat. Heel erg slow, dat dan weer wel
Jij had tenminste nog een zachte ondergrond.quote:Op zondag 15 mei 2011 13:20 schreef paddy het volgende:
Een huis uitruimen waar ouders 50 jaar in gewoond hebben is enorm interessant, maar ook enorm zwaar
Na al die weekeinden eindelijk klaar met dat enorme grote oude huis, met die enorme tuin. Nog één dag afronden binnenkort, en kan weer gewoon naar Enschede op visite i.p.v spullen uitzoeken. 2 nachten op een dun matrasje zorgt nu niet echt voor een uitgerust lijf.
Hoop dat jullie je een beetje vermaakt hebben.
Ja, jij wilde het luchtbedquote:Op zondag 15 mei 2011 13:22 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Jij had tenminste nog een zachte ondergrond.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |