Kijk, zegt volgens mij genoeg. Daar begon het al.quote:Tristan Van der Vlis ging vroeger naar de kermis. Dat beweert een bewoner uit de flat van Tristan.
Volgens NRC Handelsblad vertelde Tristan aan deze getuige in de lift dat hij vroeger wel eens naar de kermis ging. "Hij zei: ik ging dan ballen gooien of touwtje trekken. Toen ik ouder werd, gaf ik ook geld uit bij de schiettent." Maar echt extreem veel geld uitgegeven bij de schiettent had hij niet, zegt de man tegen de krant.
quote:Op dinsdag 12 april 2011 12:39 schreef Viking84 het volgende:
.
TS maakt het punt wel duidelijk: dat er allerlei irrelevante onzin de wereld in geholpen wordt.
En omdat 'ie nooit wat won (hij kon nml niet zo goed schieten), was 'ie gefrustreerd.quote:Op dinsdag 12 april 2011 12:40 schreef Gia het volgende:
Daar heeft ie leren schieten!!! In de schiettent!!
Een openbare toch wel?quote:Op dinsdag 12 april 2011 12:40 schreef Dropdown het volgende:
Ik sprak gisteren een flatbewoner van Tristan. Tristan blijkt vroeger naar de basisschool geweest te zijn!
jij snapt 'emquote:Op dinsdag 12 april 2011 12:39 schreef Viking84 het volgende:
.
TS maakt het punt wel duidelijk: dat er allerlei irrelevante onzin de wereld in geholpen wordt.
Hij wilde grotere doelen dan die pijpjes op de kermis.quote:Op dinsdag 12 april 2011 12:40 schreef Viking84 het volgende:
[..]
En omdat 'ie nooit wat won (hij kon nml niet zo goed schieten), was 'ie gefrustreerd.
Een openbare inderdaad. Hij schijnt een Toy Story-broodtrommelset gehad te hebben. Ik weet bijna zeker dat het daar mis is gegaan.quote:
Inderdaad, de wapens op het pak van Buzz Lightyear waren voor Tristan als een rode lap voor een stier.quote:Op dinsdag 12 april 2011 12:42 schreef Dropdown het volgende:
[..]
Een openbare inderdaad. Hij schijnt een Toy Story-broodtrommelset gehad te hebben. Ik weet bijna zeker dat het daar mis is gegaan.
Nog een oorzaak.quote:Tristan Van der Vlis is geboren via een keizersnee. Dat beweert een bewoner uit de flat van Tristan.
Volgens de Telegraaf vertelden de ouders van Tristan aan deze getuige in de lift dat hij vroeger met een keizersnee is geboren. "Zij zeiden dat een normale geboorte niet goed mogelijk was, omdat er een aantal complicaties waren.", zegt de man tegen de krant.
Het wordt steeds erger!quote:Tristan Van der Vlis ging vroeger naar de rommelmarkt. Dat beweert een bewoner uit de flat van Tristan.
Volgens Fok!nieuws vertelde Tristan aan deze getuige in de lift dat hij vroeger wel eens naar de rommelmarkt ging. "Hij zei: ik ging dan naar een jongetje met een kleed die beeldjes verkocht voor 50 cent. Als ik het dan gekocht had gooide ik het op de krant en begon er op te stampen. Het jongetje keek me dan boos aan, waarop ik zei: Ik heb hem toch gekocht?" Maar echt extreem veel geld uitgegeven bij de rommelmarkt had hij niet, zegt de man tegen de krant.
Kijk, de aap komt uit de mouw. Daar ging het dus al fout! Dat we dit niet gezien hebben met z'n allen!quote:Tristan Van der Vlis ging vroeger wel eens een beest bij zijn vuilnisbak te lijf. Dat beweert een bewoner uit de flat van Tristan.
Volgens NRC Handelsblad vertelde Tristan aan deze getuige in de lift dat hij vroeger wel eens een rotschop uitdeelde aan een raar beest bij zijn vuilnisbak. "Hij zei: ik ging dan kijken bij mijn vuilnisbak en ja hoor, dan zat er op een ochtend weer zo'n raar beest." Maar echt extreem veel rotschoppen gegeven had hij niet, zegt de man tegen de krant.
Gevalletje CD, lijkt me duidelijk.quote:
Genoeg nu van die onzin, het is erg zat.... Veel mensen die zo'n schietpartij houden zijn nauwelijks te doorgronden en ze ontnemen ons de kans ook door zichzelf vaak van het leven te beroven. Sommige mensen zijn te gek om te begrijpen.quote:Tristan Van der Vlis at vroeger broodjes pindakaas. Dat beweert een bewoner uit de flat van Tristan.
Volgens Fok!nieuws vertelde Tristan aan deze getuige in de lift dat hij vroeger wel eens pindakaas at. "Hij zei: ik ging dan naar de supermarkt die pindakaas toen nog verkocht voor 38 cent. Als ik het dan gekocht had stond ik voor de supermarkt mijn pindakaasvingers af te likken. Mensen keken me dan vies aan, waarop ik zei: Ik heb hem toch gekocht?" Later toen de pindakaasprijs omhoog ging zwoor ik op wraak, zou Tristan gezegd hebben.
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |