Nee, ik ook niet, maar ze heeft idd iets, soms iets ordi's maar veeal met klasse, ik mag dat wel.quote:Op woensdag 21 juli 2010 15:07 schreef sherezade het volgende:
[..]
tell me why.....
ik vind haar overigens ook niet lelijk,,,...ze heeft een bepaalde uitstraling wat erg trekt
en nee ik ben niet lesbisch
Carly en Craig? Nee, Carly zag op het laatste moment het licht, omdat ze achterom keek en Jack zag staan... En nu is Craig dus boos op haar, maar daarentegen bespeurde ik gisteren tussen Carly en Jack wel weer even een vonk.. Ik denk nog steeds dat ze weer bij elkaar komenquote:
Oh cool! Dus toch niet.quote:Op donderdag 22 juli 2010 09:07 schreef Fruitmix het volgende:
[..]
Carly en Craig? Nee, Carly zag op het laatste moment het licht, omdat ze achterom keek en Jack zag staan... En nu is Craig dus boos op haar, maar daarentegen bespeurde ik gisteren tussen Carly en Jack wel weer even een fonk.. Ik denk nog steeds dat ze weer bij elkaar komen
haha naja kan gebeurenquote:Op donderdag 22 juli 2010 12:45 schreef Fruitmix het volgende:
[..]
Haha sorryToen ik het las dacht ik al: daar klopt iets niet
Bedoel je met Mike Mark C. Collier ?quote:Op woensdag 21 juli 2010 15:01 schreef formerjellybean het volgende:
Zo lelijk is Carly niet hoor en ze speelt heel goed.
Ik was fan van haar in het begin in het mike /rosanna/carly verhaal .Toen ze de miskraam kreeg speelde ze super.
Na haar relatie met Jack in de serie vond ik haar toch minder.
Haar dagen van Carly/Rosanna en de originele Mike waren super .
Dat was trouwens een hele mooie de originele Mike.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Without music, life would be a mistake." - Friedrich Nietzsche
zo bleek hequote:
ze mag wel onder de zonnenbank liggenquote:Op donderdag 22 juli 2010 22:42 schreef DarkElf het volgende:
[..]
ja en dat haar en wenkbrauwen steken daar enorm bij af
Oh die ken ik niet, beiden niet. Alleen de laatste Rosanna en de voorlaatste Mike..quote:Op donderdag 22 juli 2010 22:50 schreef formerjellybean het volgende:
uhhmm met originele mike en rosanna bedoel ik die hele originele blonde mike .
Originele Rosanna was een beetje mollig en ze haten elkaar toen, Carly was toen jaloers op haar rijke zusje .
En een echt loeder toen oh wat mis ik die tijd
Dat vond ik ook al.. Goede opmerking van Meg dat hij zijn zusje al weer verraden/bedrogen heeft.. Paul is echt egoïstischquote:
tuurlijk elke fan is welkomquote:Op vrijdag 23 juli 2010 19:28 schreef droomvrouwtje het volgende:
mag ik mee komen kletsen?? Ik kijk al jaren ATWT
oh echtquote:
was te verwachten.. ik vind die verhaallijn zo irritant.. Paul die obsessief bezig is met Meg, Meg die geen keuze kan maken en Dusty denkt dat hij mighty mouse is (here I come to save the day)quote:Op dinsdag 27 juli 2010 03:25 schreef formerjellybean het volgende:
nu is paul er met meg's baby vandoor
quote:Op donderdag 29 juli 2010 10:46 schreef droomvrouwtje het volgende:
[..]
Dusty denkt dat hij mighty mouse is (here I come to save the day)
quote:Op donderdag 29 juli 2010 10:46 schreef droomvrouwtje het volgende:
[..]
Dusty denkt dat hij mighty mouse is (here I come to save the day)
Het begon met een telefoontje van Lucy aan Allison, om haar om hulp te vragen. Lucy was met Johnny naar Oakdale terug gereist omdat Johnny ziek was en een beenmergtransplantatie nodig had. Uiteraard heeft Johnny zo'n bijzondere bloedgroep, dat alleen een familielid als donor kan fungeren.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 11:52 schreef Croli het volgende:
ik was dus 3 weken op vakantie geweest en deze week weer ongeveer kunnen volgen.
Kan iemand mij uitleggen hoe dat hele Johnny gebeuren nou is gelopen?? want waar is lucy nou gebleven dan??
Ze heeft Paul zo ver gekregen om de scheidingspapieren te tekenen, maar achteraf bleek dat ze inderdaad niet legaal getrouwd is met Dusty, en is dat huwelijk nietig verklaardquote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:00 schreef Croli het volgende:
alleen de laatste alinea had ik niet meegekregen, maar top voor de uitleg.
Wat ik overigens niet snap he... Meg was toch nog niet officeel gescheiden van Paul??? Hoe kan ze dan met Dusty trouwen? dat is wettelijk toch helemaal niet toegestaan/mogelijk??
Oh, dat laatste heb ik ook gemistquote:Op vrijdag 30 juli 2010 15:23 schreef Leipo666 het volgende:
ze hadden gesjoemeld met de datum op de scheidingspapieren zodat Meg legaal met Dusty kon trouwen. Paul kwam hierachter en deed dat uit de doeken tijdens de rechtzaak. uitslag: Johnny naar Craig, Dusty en Meg niet officieel getrouwd, Paul en Meg niet officieel gescheiden oftewel die 2 waren nog steeds getrouwd
Eigenlijk een raar idee dat de diva uit as the world turns nu hier woontquote:Op zondag 1 augustus 2010 16:18 schreef alors het volgende:
Er stond trouwens nog een interview met Lucinda in de krant.
Stonden wel een paar grappige dingen in. De acteurs en crew hebben allemaal decorstukken meegenomen na de laatste aflevering, Lucinda wilde zelf graag haar bureau hebben, maar die had iemand van de crew al opgeëist. Ze vertelde dat er echt geen ruimte was voor politieke dingen, homo's in de serie was al ontzettend baanbrekend. Verder woont ze nu met haar Nederlandse vriend in Leeuwarden, maar ze zijn op zoek naar iets anders wat een beetje centraler ligt. Hij was geloof ik fan van haar en ze hebben elkaar in Amerika ontmoet.
Ik wil hem eventueel later wel proberen op de foto te krijgen als er mensen zijn die het hele stuk graag willen lezen.
Ik denk 't ook!quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 10:29 schreef formerjellybean het volgende:
Ergens denk ik dat de nieuwe vriendje van Allison die drugs aan die overleden jongen heeft gegeven![]()
Ook dat, het was gewoon amateuristisch. Zeker het moment dat Paul dat armbandje vond.quote:Op maandag 9 augustus 2010 15:30 schreef NouMooiNiet het volgende:
Dat vond ik ook. Ik vond t allemaal wel heeeeeeel toevallig, vooral omdat ze in zo'n mega stad waren, hoe groot is de kans dat je toevallig hetzelfde autoverhuurbedrijf vindt.
alles kan in een soapquote:Op maandag 9 augustus 2010 15:30 schreef NouMooiNiet het volgende:
Dat vond ik ook. Ik vond t allemaal wel heeeeeeel toevallig, vooral omdat ze in zo'n mega stad waren, hoe groot is de kans dat je toevallig hetzelfde autoverhuurbedrijf vindt.
haha idd.. denk precies hetzelfdequote:Op dinsdag 10 augustus 2010 17:11 schreef Lauuwtje het volgende:
Haha wat is dit nu weer voor een aflevering![]()
Echt, het is zo logisch dat ze de stekker eruit getrokken hebbenquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 17:11 schreef Lauuwtje het volgende:
Ik zie de toevoeging ook niet echt.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 17:11 schreef Lauuwtje het volgende:
Craig als Repelsteeltje en Astepatserquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 17:37 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik zie de toevoeging ook niet echt.
heb maar wat anders op TV gekeken, ik ga niet naar dit soort onzin kijkenquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 18:21 schreef massy het volgende:
Nou die thema afleveringen hoeven van mij ook niet echt
Ja, ik dacht ook meteen toen ik de figuren uit the Wizard of Oz zag opduiken: "oh, Paul is natuurlijk de leeuw". Ik vond het eigenlijk best een keer grappig, maar het moet nu wel ff klaar zijn met rare scenes in de buitenlucht.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 17:55 schreef vencodark het volgende:
Paul als leeuw.Ik heb het altijd al gezegd!
Dankzij Josiequote:Op woensdag 11 augustus 2010 18:14 schreef NouMooiNiet het volgende:YAY CARLY
![]()
Oh en Paul mag dus gewoon vrij rondlopen weer? Irritant ventje...
Josie staat er ook altijd als zo'n indringer bij ofzo. Kweet niet wat het is.quote:
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 11:44 schreef vencodark het volgende:
[..]
Josie staat er ook altijd als zo'n indringer bij ofzo. Kweet niet wat het is.Zo van: "Betrek mij erbij!
Btw, wat wordt ik dat gedoe tussen Paul en Meg zat zeg. Wel, niet, wel, niet, wel, niet. Hoop dat ze daar snel een einde aan maken. Paul of Meg moet dood of vertrekken. Of kom voor 'eeuwig' samen of ga voor 'eeuwig' uit elkaar.Gezeik. heb het idee dat het elke aflevering hetzelfde is.
noem je dat werken? elke dag lekker al je familieleden over de vloerquote:Op woensdag 18 augustus 2010 23:00 schreef vencodark het volgende:
De enige die daar nog werken zijn die politielui.
quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 17:23 schreef SacreCoeur het volgende:
Ik begin gewoon sympathie te krijgen voor Craig, wat is dat nou.![]()
& dat kapsel van Alison wordt met de dag 'enger' ze krijgt er een gezicht van alsof ze niet 100% is.
ik ookquote:Op woensdag 25 augustus 2010 23:46 schreef formerjellybean het volgende:
Ik vind Carly en Craig een leuke combo
Begrijp ik nou goed dat Jack niet de biologisch vader van Parker? Hij vraagt om Hall zn hulp.quote:Op donderdag 9 september 2010 20:16 schreef Anonymousz het volgende:
Parker was wel wreed tegen mammie
Wat is Paul een triest mannentje
en waarom zegt jack steeds tegen Craig ga uit het huis uhm het is Carlys huis ze bepaalt wie er blijft of niet
Oja en Emily is levenloos
Wat is Lucy van plan?
dankzij jack is parker getrouwd met libby (janet en carly zijn ook schuldig)
Hall is de echte vader van Parkerquote:Op donderdag 9 september 2010 20:42 schreef summer29 het volgende:
[..]
Begrijp ik nou goed dat Jack niet de biologisch vader van Parker? Hij vraagt om Hall zn hulp.
Oke, hij is dus dood. Zou Hall graag willen dat Parker naar kots school gaat?quote:Op donderdag 9 september 2010 20:56 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
Hall is de echte vader van Parker
vast nietquote:Op donderdag 9 september 2010 21:10 schreef summer29 het volgende:
[..]
Oke, hij is dus dood. Zou Hall graag willen dat Parker naar kots school gaat?
Nee, maar eerlijk gezegd zou ik niet weten wat wel te doen met zo'n kind..quote:Op donderdag 9 september 2010 21:10 schreef summer29 het volgende:
[..]
Oke, hij is dus dood. Zou Hall graag willen dat Parker naar kots school gaat?
ik weet zo nog 2 mensen die in de serie speelden die dood zijnquote:Op donderdag 9 september 2010 21:12 schreef Leipo666 het volgende:
Hall is de enige dode in de serie die echt nooit meer terugkomt
maar zijn zij ook dood gegaan in de serie?quote:Op vrijdag 10 september 2010 09:34 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
ik weet zo nog 2 mensen die in de serie speelden die dood zijnNancy Hughes en de eerste Caleb Snyder (ook zelfmoord, correct me if i'm wrong)
volgens mij draait hij al doorquote:
Zeker van zijn vader James Stenbeck!quote:Op vrijdag 10 september 2010 20:39 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
volgens mij draait hij al door
zoals altijd
hij heeft zijn genenquote:Op vrijdag 10 september 2010 20:56 schreef summer29 het volgende:
[..]
Zeker van zijn vader James Stenbeck!
Helemaal mee eens!quote:
Mijn punt dus.quote:Op zaterdag 11 september 2010 00:01 schreef Anonymousz het volgende:
Jack is echt irritant aan het worden
Steeds Carly en Craig maar de schuld geven
Jack is zogenaamd heilig
johquote:Op vrijdag 10 september 2010 10:53 schreef Leipo666 het volgende:
maar voor Hal is er echt een heel afscheid in de serie geweest.
denk niet dat ze die terug laten komen
Hij heeft hem inmiddels geadopteerd dus het is gewoon zijn vader.quote:Op zaterdag 11 september 2010 00:16 schreef summer29 het volgende:
Hij is niet de vader van Parker, heeft hij recht op om hem hard aan te pakken? Hij begint net als Paul echt irritant te worden.
de vader van Lukequote:Op woensdag 15 september 2010 18:18 schreef roos85 het volgende:
[..]
wie is Damien eigenlijkkijk nog niet zolang
wilde ik net postenquote:Op woensdag 15 september 2010 18:47 schreef NouMooiNiet het volgende:
Zometeen bij Boulevard de cast over de laatste aflevering van komende vrijdag (USA)...!!!!
Damien wasquote:Op woensdag 15 september 2010 18:18 schreef roos85 het volgende:
[..]
wie is Damien eigenlijkkijk nog niet zolang
Naar mijn mening heeft Jack nog steeds niks ergs gedaan..quote:Op zaterdag 11 september 2010 00:01 schreef Anonymousz het volgende:
Jack is echt irritant aan het worden
Steeds Carly en Craig maar de schuld geven
Jack is zogenaamd heilig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
dat zei me moeder ookquote:Op woensdag 15 september 2010 19:28 schreef Sk00p het volgende:
[..]
Naar mijn mening heeft Jack nog steeds niks ergs gedaan..![]()
Parker wou toch lekker volwassen zijn en stoer doen.. Dan maar even voor hem liegen dat hij die 150 dollar niet heeft gestolen? dacht het niet!En Craig bemoeit zich er gewoon te veel mee
Damien is trouwens ook een klojo! Wat komt hij doen? Ben benieuwd![]()
Ik ook hoorquote:Op woensdag 15 september 2010 23:14 schreef Ticootje het volgende:
Ik zou damian nog steeds doen hoor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dacht dat ik de enige was die het verschrikkelijk vond..quote:Op woensdag 15 september 2010 23:28 schreef Ticootje het volgende:
Ja vienna en Katie en Brad. Ik weet niet zo goed wat ik van die vehaallijn moet vinden.
quote:Op woensdag 15 september 2010 23:14 schreef Ticootje het volgende:
Ik zou damian nog steeds doen hoor.
mee eensquote:Op woensdag 15 september 2010 23:21 schreef purplerose het volgende:
[..]
Ik ook hoor
Alleen jammer dat ie een klootzak is gewordenmaarja met de moeder die hij had zou het raar zijn geweest als die goed terecht had gekomen
Jack is annoying
Carly en Craig![]()
Parker cute
Luke is aan het zaniken als een wijf de laatste tijd
Vergeet ik nog iemand?
idd nu je het zegt hahaquote:Op woensdag 15 september 2010 23:33 schreef purplerose het volgende:
I have no words for that one![]()
ow en die paul en meg verhaallijn, die blijven ze ook maar melken
paul
meg met mannen kaaklijn
dat stotterende ge-'ah ah ah I...' is veel irritanterquote:Op zaterdag 18 september 2010 00:13 schreef sherezade het volgende:
[..]
idd nu je het zegt hahais me nooit eerder opgevallen bij Meg
eensquote:Op zaterdag 18 september 2010 00:16 schreef alors het volgende:
[..]
dat stotterende ge-'ah ah ah I...' is veel irritanter
indeedquote:Op zaterdag 18 september 2010 00:16 schreef alors het volgende:
[..]
'Paul, ah-ah-I didn't know you were here.'
'Oh Dusty... ah-ah-I'm so scared...'
de nieuwe lily heeft daar ook last vanquote:Op zaterdag 18 september 2010 00:13 schreef sherezade het volgende:
[..]
idd nu je het zegt hahais me nooit eerder opgevallen bij Meg
Daar irriteer ik me ook iedere keer aan, volgens mij denkt ze zelf dat het op deze manier overtuigender overkomt ofzoquote:Op zaterdag 18 september 2010 00:16 schreef alors het volgende:
[..]
Och arme!quote:Op zaterdag 18 september 2010 15:33 schreef alors het volgende:
Ik dacht dat het 1 september was, maar gelukkig liep het nog een paar weken door, helaas nooit lang genoeg... Ik heb nog voor een dikke maand afleveringen op mijn pc staan, daarna moet ik een nieuwe verslaving zoeken
Bob en Kimquote:Op zaterdag 18 september 2010 18:03 schreef roos85 het volgende:
via deze link is de reportage die Erik Mouthaan voor rtl nieuws op de set van ATWT heeft gemaakt te zien
http://www.rtl.nl/components/actueel/rtlnieuws/index_video.xml
Jij wilt Bob en Kim kopen?quote:
in amerika?quote:
Weet ook niet of ik het nog twee jaar volhou om niet te kijken.quote:Op dinsdag 21 september 2010 21:38 schreef Lauuwtje het volgende:
Net even gekeken naar de allerlaatste aflevering, kon het niet laten![]()
Maar wat ik zou gauw even zag vond ik wel leuk
YTquote:Op dinsdag 21 september 2010 21:44 schreef Smurfin het volgende:
[..]
Weet ook niet of ik het nog twee jaar volhou om niet te kijken.
Waar staat ie?
quote:Op dinsdag 21 september 2010 21:51 schreef Adelante het volgende:
Kun je die allerlaatste uberhaupt wel volgen als je twee jaat achter loopt, straks mis je allemaal verhaallijnen, intriges, karakters en blikky Carly ineens een man te zijn en Holden homo met z'n zoon
quote:Op dinsdag 21 september 2010 21:51 schreef Adelante het volgende:
Kun je die allerlaatste uberhaupt wel volgen als je twee jaat achter loopt, straks mis je allemaal verhaallijnen, intriges, karakters en blikky Carly ineens een man te zijn en Holden homo met z'n zoon
quote:Op zaterdag 18 september 2010 00:16 schreef alors het volgende:
[..]
Noah: Misschin is Damian toch geen slecht mensquote:Op woensdag 22 september 2010 14:27 schreef Sk00p het volgende:
[..]
Wordt trouwens ook een beetje moe van Noah die overal positief over moet zijn..
Misschien..quote:Op woensdag 22 september 2010 16:57 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
Noah: Misschin is Damian toch geen slecht mens
quote:Op woensdag 22 september 2010 16:57 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
Noah: Misschin is Damian toch geen slecht mens
Vienna is niet zwanger van Brad.quote:Op donderdag 23 september 2010 09:15 schreef NouMooiNiet het volgende:
Ik heb t even gemist van Henry-Vienna en Katie-Brad. Wat is er gebeurd?? Zijn ze nou wel of niet zwanger? En wat mag Katie-Brad niet weten? Kan iemand me dat even uitleggen?![]()
Oh en ik heb al een stuk gezien van de aflevering die vanmiddag komt, en daarin doet zelfs Carly () ook een keer eh-eh-eh (alla Meg)...
quote:Op donderdag 23 september 2010 09:37 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Vienna is niet zwanger van Brad.
De inseminatie is niet gelukt, waar ze dacht van wel.
In die periode van de inseminatie tot aan de uitslag hebben Henry & Vienna nog seks gehad.
En nu is ze dus van Henry zwanger
ik zat mij net vooral te bedenken dat hij zo een eng hoofd heeftquote:Op vrijdag 24 september 2010 17:52 schreef droomvrouwtje het volgende:
Aargh ik erger me aan Paul, wat een misselijke vent, hij heeft de oppas naar huis gestuurd en brand gesticht.. Alleen maar omdat hij niet tegen zijn 'verlies' kan..
whahaha ja ook..quote:Op vrijdag 24 september 2010 17:54 schreef DarkElf het volgende:
[..]
ik zat mij net vooral te bedenken dat hij zo een eng hoofd heeft
Wie bedoel je? Meg?quote:Op vrijdag 24 september 2010 17:58 schreef Adelante het volgende:
Die nieuwe slet van Dusty is welzeg!
Nee die moest weg toen Meg binnenkwam...quote:
die heb ik ff gemist of je moet Lucy bedoelen en de serie verder nooit kijkenquote:Op vrijdag 24 september 2010 18:17 schreef Adelante het volgende:
[..]
Nee die moest weg toen Meg binnenkwam...
ik hoop snel.. Vind het een vermoeiende verhaallijn op dit moment..quote:Op vrijdag 24 september 2010 18:30 schreef roos85 het volgende:
Paulwanneer stoppen die psychoses eens?
Ik denk dat 'ie Lucy bedoelt, en die doet 't niet eens met Dusty.quote:Op vrijdag 24 september 2010 18:18 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
die heb ik ff gemist of je moet Lucy bedoelen en de serie verder nooit kijken
't Wordt nog ergerquote:Op vrijdag 24 september 2010 18:46 schreef droomvrouwtje het volgende:
[..]
ik hoop snel.. Vind het een vermoeiende verhaallijn op dit moment..
slechte gok hij wordt een softiequote:
Nee er komt een rise from the deadquote:Op vrijdag 24 september 2010 20:05 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
slechte gok hij wordt een softie?
Does spoilerquote:Op vrijdag 24 september 2010 20:43 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Nee er komt een rise from the dead
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 24 september 2010 20:49 schreef SacreCoeur het volgende:yesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
quote:Op vrijdag 24 september 2010 20:49 schreef SacreCoeur het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Het schijnt tijdelijk wel te werkenquote:Op vrijdag 24 september 2010 18:30 schreef roos85 het volgende:
Paulwanneer stoppen die psychoses eens?
quote:Op vrijdag 24 september 2010 20:49 schreef SacreCoeur het volgende:Wie?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ayumi+Utada+DBSK+Epik High+M-Flo+Super Junior+2PM+2AM+F(X)+Teen Top+BlockB+
BiG Bang+Beast+MBLAQ+2NE1+KARA+BEG+SNSD+SHINee+Rain+U-KISS=my life!
quote:
quote:Op vrijdag 24 september 2010 21:19 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 24 september 2010 22:09 schreef Lauuwtje het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 24 september 2010 22:46 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]meg is wanhopigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
quote:Op vrijdag 24 september 2010 22:46 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Be happy with the little things in life
ergens staat me bij dat er eerst een andere Paul was. Ik vind de Lily van nu ook niks aan. Damian blijft wel een lekker ding maar ben zijn dan weer weg dan weer terug meer dan zat. Make up your freaking mindquote:Op vrijdag 24 september 2010 23:40 schreef SacreCoeur het volgende:
Paul used to be hot.
Voor de rest was 't nooit echt een toevoeging aan de serie
Nee ik bedoel echt de Paul van nu.quote:Op vrijdag 24 september 2010 23:43 schreef droomvrouwtje het volgende:
[..]
ergens staat me bij dat er eerst een andere Paul was. Ik vind de Lily van nu ook niks aan. Damian blijft wel een lekker ding maar ben zijn dan weer weg dan weer terug meer dan zat. Make up your freaking mind
quote:
quote:Op vrijdag 24 september 2010 21:19 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
OT: Ik vond Paul een paar jaar geleden ook, ten tijde van Rosanna, dat was allemaal zooo romantisch..
Langzaamaan is het maar een eikel geworden."Without music, life would be a mistake." - Friedrich Nietzsche
quote:Op zaterdag 25 september 2010 22:22 schreef SacreCoeur het volgende:
Wat was Hunter eigenlijk in 't verleden?
'k Zag 'm staan tussen de personages, maar familie van iemand ofzo?
't Was toch iets van Emily?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Ze hebben met deze verhaallijn rond Paul, én Dusty, de hele serie om zeep geholpenquote:
zijn echte pappie natuurlijkquote:Op maandag 27 september 2010 21:12 schreef NouMooiNiet het volgende:
Meg wat doe je????
Enne wie o wie zou die rekening van Luke gehackt hebben???![]()
Ik dacht eigenlijk iemand anders..quote:
Gewoon een beetje cryptisch nadenken.quote:Op maandag 27 september 2010 21:12 schreef NouMooiNiet het volgende:
Meg wat doe je????
dat denk ik hequote:Op maandag 27 september 2010 21:45 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
Ik dacht eigenlijk iemand anders..
Zal die maffe tweeling wel zijn.quote:Op maandag 27 september 2010 21:12 schreef NouMooiNiet het volgende:
Meg wat doe je????
quote:Op dinsdag 28 september 2010 10:13 schreef alors het volgende:
Is Hunter aangekomen in Oakdale? Dan ga ik wel weer even de Nederlandse kijken, wat een schatje is dat![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op dinsdag 28 september 2010 18:09 schreef NouMooiNiet het volgende:
Saskia..ik moest keihard lachen...
Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
ik was dus niet de enige die het opmerktequote:Op dinsdag 28 september 2010 18:09 schreef NouMooiNiet het volgende:
Saskia..ik moest keihard lachen...
quote:Op woensdag 29 september 2010 17:42 schreef droomvrouwtje het volgende:
Die tweeling is irritant zeg!! Oeh Z are you scary. No Z are you?? WTF??
Bewust of onbewust foutje? Moet toch scared zijn...hahaquote:Op woensdag 29 september 2010 17:42 schreef droomvrouwtje het volgende:
Die tweeling is irritant zeg!! Oeh Z are you scary. No Z are you?? WTF??
vind ik ookquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 10:08 schreef NouMooiNiet het volgende:
Nou dat gezeik tussen Paul en Meg mag voor mij part ook ophouden hoor.
Irritant gedoe.
Craig vind ik wel steeds leuker worden.
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 18:43 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
vind ik ook
hij is toch niet zo slecht
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:34 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]dat denk ik ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:34 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]Werd wel tijd.. koekje van eigen deeg?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Meg en Paul is eigenlijk gewoon triest..Wat ze wil bereiken wordt een ramp.
JadeWat een stom wijf ook eigenlijk. En ze snapt er ook weer niks van.
Ayumi+Utada+DBSK+Epik High+M-Flo+Super Junior+2PM+2AM+F(X)+Teen Top+BlockB+
BiG Bang+Beast+MBLAQ+2NE1+KARA+BEG+SNSD+SHINee+Rain+U-KISS=my life!
quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 02:14 schreef Sk00p het volgende:
[..]
Werd wel tijd.. koekje van eigen deeg?![]()
Meg en Paul is eigenlijk gewoon triest..Wat ze wil bereiken wordt een ramp.
JadeWat een stom wijf ook eigenlijk. En ze snapt er ook weer niks van.
Waarschijnlijk maandag in de afl van 1700 want ik heb haar ook nog niet gezien en ik kijk altijd om 1700.quote:
Om geld.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:50 schreef SeaOfLove het volgende:
dat hele gebeuren met die tweeling heb ik gemist, maar ze hebben noah dus ontvoerd? why?
My God.. wat een staartje heeft dit verhaal zeg..quote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:17 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Om geld.
't Geld waarmee Luuk z'n homoclubje heeft opgericht is eigenlijk geld van de moeder van 'zoë'.
Ik geloof alleen dat meisje.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 00:04 schreef Sk00p het volgende:
[..]
My God.. wat een staartje heeft dit verhaal zeg..
Maar.. dat betekent dat die 2 helemaal geen familie zijn?
Parker![]()
Vond hem al weken irritant en nu is het er echt uit. Wat een mongool
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 19:57 schreef Rebbedebje het volgende:
Dat gezicht van Noah toen ze begonnen te zoenenhahahaha
Zoiets [ afbeelding ]
en ik dacht dat Damian irritant wasquote:
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 18:28 schreef NouMooiNiet het volgende:
Waar is Carly??![]()
Die Meg begint steeds meer op zo 1 te lijken van Jersey Shore.
Kunnen ze haar niet vertellen dat ze genoeg zonnebank heeft gehad?
OT: die verhaallijn... Veel te langdradig.
ik vind het juist tenenkrommend dat lily aan de kant van Damian staat: die gast heeft ze al weet ik hoe vaak geprobeerd te vermoorden/kidnappen/whateverquote:Op donderdag 14 oktober 2010 01:29 schreef Sk00p het volgende:
[..]
Meg begint eigenlijk steeds irritanter te worden en dom ook..
Parker..en Jack nu ook helaas..Anderen maar weer de schuld geven van alles. Wordt toch wakker!
![]()
Holden is ook zo'n idioot! Laat Damien het toch lekker uitzoeken aangezien het om zijn familie gaat..Toch niet zo moeilijk? Dat illegaal verschepen verhaal is ook zo langdradig!
dat ook ja. met open ogen...quote:Op donderdag 14 oktober 2010 07:25 schreef Leipo666 het volgende:
[..]
ik vind het juist tenenkrommend dat lily aan de kant van Damian staat: die gast heeft ze al weet ik hoe vaak geprobeerd te vermoorden/kidnappen/whatever
dacht eerst dat Dusty die persoon was, maar die zat dus met die dochter Craig te etenquote:Op donderdag 14 oktober 2010 18:04 schreef droomvrouwtje het volgende:
hmm Paul is ook weer lekker bezig, dat gezicht van hem toen Meg met haar moeder aan het bellen was, zou me trouwens niet verbazen als hij degene was die de jongen op het einde neerstak..
Ik moest meteen aan James Stenbeck denken..quote:Op donderdag 14 oktober 2010 18:04 schreef droomvrouwtje het volgende:
hmm Paul is ook weer lekker bezig, dat gezicht van hem toen Meg met haar moeder aan het bellen was, zou me trouwens niet verbazen als hij degene was die de jongen op het einde neerstak..
Waarom die is al zoveel keer uit de dood herrezen , waarom niet nog een keer.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:18 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
Ik moest meteen aan James Stenbeck denken..![]()
Maar dat kan natuurlijk niet...
Lijkt me best moeilijk eigenlijk.. Vooral ook omdat hij homo is..quote:
Lijkt me niet echt "number 1 problem" eigenlijkquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 18:53 schreef NouMooiNiet het volgende:
Lijkt me best moeilijk eigenlijk.. Vooral ook omdat hij homo is..
Hij is homo, dus waarschijnlijk krijgt ie m niet eens omhoog van een meisje.. dus denk dat Z pech heeftquote:
Dat bedoelde ik dus ook!quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 19:23 schreef Lauuwtje het volgende:
[..]
Hij is homo, dus waarschijnlijk krijgt ie m niet eens omhoog van een meisje.. dus denk dat Z pech heefthaha
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |