Om geld.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:50 schreef SeaOfLove het volgende:
dat hele gebeuren met die tweeling heb ik gemist, maar ze hebben noah dus ontvoerd? why?
My God.. wat een staartje heeft dit verhaal zeg..quote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:17 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Om geld.
't Geld waarmee Luuk z'n homoclubje heeft opgericht is eigenlijk geld van de moeder van 'zoë'.
Ik geloof alleen dat meisje.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 00:04 schreef Sk00p het volgende:
[..]
My God.. wat een staartje heeft dit verhaal zeg..
Maar.. dat betekent dat die 2 helemaal geen familie zijn?
Parker![]()
Vond hem al weken irritant en nu is het er echt uit. Wat een mongool
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 19:57 schreef Rebbedebje het volgende:
Dat gezicht van Noah toen ze begonnen te zoenenhahahaha
Zoiets [ afbeelding ]
en ik dacht dat Damian irritant wasquote:
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 18:28 schreef NouMooiNiet het volgende:
Waar is Carly??![]()
Die Meg begint steeds meer op zo 1 te lijken van Jersey Shore.
Kunnen ze haar niet vertellen dat ze genoeg zonnebank heeft gehad?
OT: die verhaallijn... Veel te langdradig.
ik vind het juist tenenkrommend dat lily aan de kant van Damian staat: die gast heeft ze al weet ik hoe vaak geprobeerd te vermoorden/kidnappen/whateverquote:Op donderdag 14 oktober 2010 01:29 schreef Sk00p het volgende:
[..]
Meg begint eigenlijk steeds irritanter te worden en dom ook..
Parker..en Jack nu ook helaas..Anderen maar weer de schuld geven van alles. Wordt toch wakker!
![]()
Holden is ook zo'n idioot! Laat Damien het toch lekker uitzoeken aangezien het om zijn familie gaat..Toch niet zo moeilijk? Dat illegaal verschepen verhaal is ook zo langdradig!
dat ook ja. met open ogen...quote:Op donderdag 14 oktober 2010 07:25 schreef Leipo666 het volgende:
[..]
ik vind het juist tenenkrommend dat lily aan de kant van Damian staat: die gast heeft ze al weet ik hoe vaak geprobeerd te vermoorden/kidnappen/whatever
dacht eerst dat Dusty die persoon was, maar die zat dus met die dochter Craig te etenquote:Op donderdag 14 oktober 2010 18:04 schreef droomvrouwtje het volgende:
hmm Paul is ook weer lekker bezig, dat gezicht van hem toen Meg met haar moeder aan het bellen was, zou me trouwens niet verbazen als hij degene was die de jongen op het einde neerstak..
Ik moest meteen aan James Stenbeck denken..quote:Op donderdag 14 oktober 2010 18:04 schreef droomvrouwtje het volgende:
hmm Paul is ook weer lekker bezig, dat gezicht van hem toen Meg met haar moeder aan het bellen was, zou me trouwens niet verbazen als hij degene was die de jongen op het einde neerstak..
Waarom die is al zoveel keer uit de dood herrezen , waarom niet nog een keer.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:18 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
Ik moest meteen aan James Stenbeck denken..![]()
Maar dat kan natuurlijk niet...
Lijkt me best moeilijk eigenlijk.. Vooral ook omdat hij homo is..quote:
Lijkt me niet echt "number 1 problem" eigenlijkquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 18:53 schreef NouMooiNiet het volgende:
Lijkt me best moeilijk eigenlijk.. Vooral ook omdat hij homo is..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |