Nee, ik ook niet, maar ze heeft idd iets, soms iets ordi's maar veeal met klasse, ik mag dat wel.quote:Op woensdag 21 juli 2010 15:07 schreef sherezade het volgende:
[..]
tell me why.....
ik vind haar overigens ook niet lelijk,,,...ze heeft een bepaalde uitstraling wat erg trekt
en nee ik ben niet lesbisch
Carly en Craig? Nee, Carly zag op het laatste moment het licht, omdat ze achterom keek en Jack zag staan... En nu is Craig dus boos op haar, maar daarentegen bespeurde ik gisteren tussen Carly en Jack wel weer even een vonk.. Ik denk nog steeds dat ze weer bij elkaar komenquote:
Oh cool! Dus toch niet.quote:Op donderdag 22 juli 2010 09:07 schreef Fruitmix het volgende:
[..]
Carly en Craig? Nee, Carly zag op het laatste moment het licht, omdat ze achterom keek en Jack zag staan... En nu is Craig dus boos op haar, maar daarentegen bespeurde ik gisteren tussen Carly en Jack wel weer even een fonk.. Ik denk nog steeds dat ze weer bij elkaar komen
haha naja kan gebeurenquote:Op donderdag 22 juli 2010 12:45 schreef Fruitmix het volgende:
[..]
Haha sorryToen ik het las dacht ik al: daar klopt iets niet
Bedoel je met Mike Mark C. Collier ?quote:Op woensdag 21 juli 2010 15:01 schreef formerjellybean het volgende:
Zo lelijk is Carly niet hoor en ze speelt heel goed.
Ik was fan van haar in het begin in het mike /rosanna/carly verhaal .Toen ze de miskraam kreeg speelde ze super.
Na haar relatie met Jack in de serie vond ik haar toch minder.
Haar dagen van Carly/Rosanna en de originele Mike waren super .
Dat was trouwens een hele mooie de originele Mike.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Without music, life would be a mistake." - Friedrich Nietzsche
zo bleek hequote:
ze mag wel onder de zonnenbank liggenquote:Op donderdag 22 juli 2010 22:42 schreef DarkElf het volgende:
[..]
ja en dat haar en wenkbrauwen steken daar enorm bij af
Oh die ken ik niet, beiden niet. Alleen de laatste Rosanna en de voorlaatste Mike..quote:Op donderdag 22 juli 2010 22:50 schreef formerjellybean het volgende:
uhhmm met originele mike en rosanna bedoel ik die hele originele blonde mike .
Originele Rosanna was een beetje mollig en ze haten elkaar toen, Carly was toen jaloers op haar rijke zusje .
En een echt loeder toen oh wat mis ik die tijd
Dat vond ik ook al.. Goede opmerking van Meg dat hij zijn zusje al weer verraden/bedrogen heeft.. Paul is echt egoïstischquote:
tuurlijk elke fan is welkomquote:Op vrijdag 23 juli 2010 19:28 schreef droomvrouwtje het volgende:
mag ik mee komen kletsen?? Ik kijk al jaren ATWT
oh echtquote:
was te verwachten.. ik vind die verhaallijn zo irritant.. Paul die obsessief bezig is met Meg, Meg die geen keuze kan maken en Dusty denkt dat hij mighty mouse is (here I come to save the day)quote:Op dinsdag 27 juli 2010 03:25 schreef formerjellybean het volgende:
nu is paul er met meg's baby vandoor
quote:Op donderdag 29 juli 2010 10:46 schreef droomvrouwtje het volgende:
[..]
Dusty denkt dat hij mighty mouse is (here I come to save the day)
quote:Op donderdag 29 juli 2010 10:46 schreef droomvrouwtje het volgende:
[..]
Dusty denkt dat hij mighty mouse is (here I come to save the day)
Het begon met een telefoontje van Lucy aan Allison, om haar om hulp te vragen. Lucy was met Johnny naar Oakdale terug gereist omdat Johnny ziek was en een beenmergtransplantatie nodig had. Uiteraard heeft Johnny zo'n bijzondere bloedgroep, dat alleen een familielid als donor kan fungeren.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 11:52 schreef Croli het volgende:
ik was dus 3 weken op vakantie geweest en deze week weer ongeveer kunnen volgen.
Kan iemand mij uitleggen hoe dat hele Johnny gebeuren nou is gelopen?? want waar is lucy nou gebleven dan??
Ze heeft Paul zo ver gekregen om de scheidingspapieren te tekenen, maar achteraf bleek dat ze inderdaad niet legaal getrouwd is met Dusty, en is dat huwelijk nietig verklaardquote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:00 schreef Croli het volgende:
alleen de laatste alinea had ik niet meegekregen, maar top voor de uitleg.
Wat ik overigens niet snap he... Meg was toch nog niet officeel gescheiden van Paul??? Hoe kan ze dan met Dusty trouwen? dat is wettelijk toch helemaal niet toegestaan/mogelijk??
Oh, dat laatste heb ik ook gemistquote:Op vrijdag 30 juli 2010 15:23 schreef Leipo666 het volgende:
ze hadden gesjoemeld met de datum op de scheidingspapieren zodat Meg legaal met Dusty kon trouwen. Paul kwam hierachter en deed dat uit de doeken tijdens de rechtzaak. uitslag: Johnny naar Craig, Dusty en Meg niet officieel getrouwd, Paul en Meg niet officieel gescheiden oftewel die 2 waren nog steeds getrouwd
Eigenlijk een raar idee dat de diva uit as the world turns nu hier woontquote:Op zondag 1 augustus 2010 16:18 schreef alors het volgende:
Er stond trouwens nog een interview met Lucinda in de krant.
Stonden wel een paar grappige dingen in. De acteurs en crew hebben allemaal decorstukken meegenomen na de laatste aflevering, Lucinda wilde zelf graag haar bureau hebben, maar die had iemand van de crew al opgeëist. Ze vertelde dat er echt geen ruimte was voor politieke dingen, homo's in de serie was al ontzettend baanbrekend. Verder woont ze nu met haar Nederlandse vriend in Leeuwarden, maar ze zijn op zoek naar iets anders wat een beetje centraler ligt. Hij was geloof ik fan van haar en ze hebben elkaar in Amerika ontmoet.
Ik wil hem eventueel later wel proberen op de foto te krijgen als er mensen zijn die het hele stuk graag willen lezen.
Ik denk 't ook!quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 10:29 schreef formerjellybean het volgende:
Ergens denk ik dat de nieuwe vriendje van Allison die drugs aan die overleden jongen heeft gegeven![]()
Ook dat, het was gewoon amateuristisch. Zeker het moment dat Paul dat armbandje vond.quote:Op maandag 9 augustus 2010 15:30 schreef NouMooiNiet het volgende:
Dat vond ik ook. Ik vond t allemaal wel heeeeeeel toevallig, vooral omdat ze in zo'n mega stad waren, hoe groot is de kans dat je toevallig hetzelfde autoverhuurbedrijf vindt.
alles kan in een soapquote:Op maandag 9 augustus 2010 15:30 schreef NouMooiNiet het volgende:
Dat vond ik ook. Ik vond t allemaal wel heeeeeeel toevallig, vooral omdat ze in zo'n mega stad waren, hoe groot is de kans dat je toevallig hetzelfde autoverhuurbedrijf vindt.
haha idd.. denk precies hetzelfdequote:Op dinsdag 10 augustus 2010 17:11 schreef Lauuwtje het volgende:
Haha wat is dit nu weer voor een aflevering![]()
Echt, het is zo logisch dat ze de stekker eruit getrokken hebbenquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 17:11 schreef Lauuwtje het volgende:
Ik zie de toevoeging ook niet echt.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 17:11 schreef Lauuwtje het volgende:
Craig als Repelsteeltje en Astepatserquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 17:37 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik zie de toevoeging ook niet echt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |