haha failquote:Op woensdag 21 juli 2010 17:07 schreef DE_krumpel het volgende:
[ [url= afbeelding]http://libellle2.web-log.nl/libellle2/images/2008/09/20/p1310220.jpg]afbeelding[/url][/url] ]
omdat je em aangepast hebtquote:Op woensdag 21 juli 2010 17:09 schreef DE_krumpel het volgende:
[..]
ik zie toch echt een afbeelding hoor
Wat lul jij nou.quote:Op woensdag 21 juli 2010 17:05 schreef Life het volgende:
Wees blij dat je vriendin geld uitgeeft om haar uiterlijk te bevorderen.
De binnenste.quote:
Koopt ze dat soort dingen niet eens van d'r EIGEN geld?quote:
ja die is 29, want die heb ikquote:Op woensdag 21 juli 2010 17:32 schreef Smart_ass het volgende:
Rouge coco van Chanel toevallig?
Onee die is duurder geloof ik.![]()
![]()
Pics van je lippenquote:Op woensdag 21 juli 2010 18:18 schreef electronique het volgende:
[..]
ja die is 29, want die heb ik![]()
begin maar met afzeiken
En pics van TS' vriendin, while we're at it.quote:
Goeie, die was ik vergeten.quote:Op woensdag 21 juli 2010 18:42 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
En pics van TS' vriendin, while we're at it.
liefst mèt en zonder die 23 euro lippenstift, dan zullen wij wel even bepalen of het een terecht bedrag was.quote:
Ja die heb ik ook, binnenkort weer een andere kleur kopenquote:Op woensdag 21 juli 2010 18:18 schreef electronique het volgende:
[..]
begin maar met afzeiken
Ik heb 'm ook.quote:Op woensdag 21 juli 2010 18:18 schreef electronique het volgende:
[..]
begin maar met afzeiken
Ik gebruik niet eens lippenstift, maar gloss... Weet niet welk merk, meestal het goedkoopste...quote:Op woensdag 21 juli 2010 19:12 schreef griekjeee het volgende:
Shit zijn er hier serieus dames die zoveel geld neertellen voor een lippenstift? Ik weet niet eens zeker welk merk de mijne is.
Als je zo goed als geen geld hebt wel ja.quote:Op woensdag 21 juli 2010 18:55 schreef Ben_op_FOK het volgende:
Al die jaloerse mensen hier![]()
![]()
Feit blijft wel dat 23 euro een belachelijk bedrag is![]()
![]()
Tja...quote:Op woensdag 21 juli 2010 19:21 schreef fruitellafantastic het volgende:
[..]
Ik gebruik niet eens lippenstift, maar gloss... Weet niet welk merk, meestal het goedkoopste...
En hij blijft niet eens goed zitten
Met deze instelling zou ik je voor zijn......quote:Op woensdag 21 juli 2010 19:29 schreef Hyundai het volgende:
TS maakt ruzie met zijn vriendin over 23 euro. TS kan niet delen. Als ik die vriendin was zou ik TS allang dumpen.
Aanstellen vanwege een eenmalige 23.quote:Op woensdag 21 juli 2010 19:34 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Met deze instelling zou ik je voor zijn......
Moest je dat zelf doen? Zij maakt die rommel.quote:Op woensdag 21 juli 2010 19:55 schreef flappy het volgende:
Het voordeel van die dure lippenstiften is dat het weer makkelijk van je piemol af gaat. Nadat je vriendin weg was, had ik hem in een paar minuten weer schoon.
Die is van Marbert, heb ik ook.quote:Op woensdag 21 juli 2010 17:02 schreef caspergf1 het volgende:
HAHA TS zijn vriendin is een hond!!!
[ afbeelding ]
HOAX, mijn vriendin pijpt nietquote:Op woensdag 21 juli 2010 19:55 schreef flappy het volgende:
Het voordeel van die dure lippenstiften is dat het weer makkelijk van je piemol af gaat. Nadat je vriendin weg was, had ik hem in een paar minuten weer schoon.
WoWquote:Op woensdag 21 juli 2010 20:05 schreef Karina het volgende:
TS is een krent![]()
Maar ik zou nooit van mijn leven zo'n dure lippenstift kopen, dat dan weer niet. Daar kan ik 2 maanden van WoW'en
Dan is nu het moment om een pijpbeurt te eisen.quote:
Je moet de baas over je pinpas zijn, stommeling...quote:Op woensdag 21 juli 2010 17:01 schreef Ben_op_FOK het volgende:
Mijn vriendin komt zojuist thuis met een nieuwe lippenstift, blijkt dat ding 23 euro te hebben gekost![]()
En ja, nu hebben we ruzie!
Das toch geen normaal bedrag meer man![]()
![]()
Voor 23 euro kan ik me achter het station laten pijpen, en dan krijg ik die lippenstift er gratis bij![]()
Klacht: Daar gaan mijn centen![]()
typisch: kijk mij eens een stoere post plaatsen postquote:Op woensdag 21 juli 2010 22:54 schreef Socios het volgende:
Verkapt-check-mij-stoer-een-vriendin-hebbentopic.
quote:Op donderdag 22 juli 2010 10:23 schreef Tommzzz het volgende:
Gewoon drank halen voor 23 euro, en als ze daarover klaagt zeg je dat dat haar voor hetzelfde geld mooier maakt dan een lippenstift.
Ik wist wel dat je lelijk was en aandacht zoekt!quote:Op woensdag 21 juli 2010 19:12 schreef griekjeee het volgende:
Shit zijn er hier serieus dames die zoveel geld neertellen voor een lippenstift? Ik weet niet eens zeker welk merk de mijne is.
Gewoon drank halen voor 23 euro, en als ze daarover klaagt zeg je dat dat haar voor hetzelfde geld mooier maakt dan een lippenstift.
Jij snapt 'mquote:Op donderdag 22 juli 2010 10:45 schreef djenn het volgende:
Lippenstift is lelijk.
Doe dan een glossje of een lipbalm
Hoezo kan TS niet delen? TS heeft in de eerste plaats al geld gegeven aan zijn chick. Als TS zijn chick zou kunnen delen had ze voor 15 euro lippenstift gekocht en iets voor TS dat is delen!quote:Op woensdag 21 juli 2010 19:29 schreef Hyundai het volgende:
TS maakt ruzie met zijn vriendin over 23 euro. TS kan niet delen. Als ik die vriendin was zou ik TS allang dumpen.
quote:Op donderdag 22 juli 2010 11:33 schreef chiren het volgende:
Ik zocht dat filmpje van Family Guy met dat konijntje en die 'bullet proof' lipstick...
Iemand?
PUSSYWHIPPED *FFFFFFFPTSJJJHHHH*quote:Op donderdag 22 juli 2010 13:01 schreef Sapstengel het volgende:
Ik heb laatst een foundation van 38 euro voor m'n vriendin gekauft.
tussen de 10 en 20 euro denk ikquote:Op donderdag 22 juli 2010 10:39 schreef Salatrel het volgende:
beetje een mannenvraag waarschijnlijk maar wat is dan een normale prijs voor een beetje fatsoenlijke lippenstift?
Ik was die film alweer vergeten.quote:Op woensdag 21 juli 2010 17:38 schreef ToverBami het volgende:
OH NOES!!
[ afbeelding ]
DIT MOET WAT BETEKENEN
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |