Dan is nu het moment om een pijpbeurt te eisen.quote:
Je moet de baas over je pinpas zijn, stommeling...quote:Op woensdag 21 juli 2010 17:01 schreef Ben_op_FOK het volgende:
Mijn vriendin komt zojuist thuis met een nieuwe lippenstift, blijkt dat ding 23 euro te hebben gekost![]()
En ja, nu hebben we ruzie!
Das toch geen normaal bedrag meer man![]()
![]()
Voor 23 euro kan ik me achter het station laten pijpen, en dan krijg ik die lippenstift er gratis bij![]()
Klacht: Daar gaan mijn centen![]()
typisch: kijk mij eens een stoere post plaatsen postquote:Op woensdag 21 juli 2010 22:54 schreef Socios het volgende:
Verkapt-check-mij-stoer-een-vriendin-hebbentopic.
quote:Op donderdag 22 juli 2010 10:23 schreef Tommzzz het volgende:
Gewoon drank halen voor 23 euro, en als ze daarover klaagt zeg je dat dat haar voor hetzelfde geld mooier maakt dan een lippenstift.
Ik wist wel dat je lelijk was en aandacht zoekt!quote:Op woensdag 21 juli 2010 19:12 schreef griekjeee het volgende:
Shit zijn er hier serieus dames die zoveel geld neertellen voor een lippenstift? Ik weet niet eens zeker welk merk de mijne is.
Gewoon drank halen voor 23 euro, en als ze daarover klaagt zeg je dat dat haar voor hetzelfde geld mooier maakt dan een lippenstift.
Jij snapt 'mquote:Op donderdag 22 juli 2010 10:45 schreef djenn het volgende:
Lippenstift is lelijk.
Doe dan een glossje of een lipbalm
Hoezo kan TS niet delen? TS heeft in de eerste plaats al geld gegeven aan zijn chick. Als TS zijn chick zou kunnen delen had ze voor 15 euro lippenstift gekocht en iets voor TS dat is delen!quote:Op woensdag 21 juli 2010 19:29 schreef Hyundai het volgende:
TS maakt ruzie met zijn vriendin over 23 euro. TS kan niet delen. Als ik die vriendin was zou ik TS allang dumpen.
quote:Op donderdag 22 juli 2010 11:33 schreef chiren het volgende:
Ik zocht dat filmpje van Family Guy met dat konijntje en die 'bullet proof' lipstick...
Iemand?
PUSSYWHIPPED *FFFFFFFPTSJJJHHHH*quote:Op donderdag 22 juli 2010 13:01 schreef Sapstengel het volgende:
Ik heb laatst een foundation van 38 euro voor m'n vriendin gekauft.
tussen de 10 en 20 euro denk ikquote:Op donderdag 22 juli 2010 10:39 schreef Salatrel het volgende:
beetje een mannenvraag waarschijnlijk maar wat is dan een normale prijs voor een beetje fatsoenlijke lippenstift?
Ik was die film alweer vergeten.quote:Op woensdag 21 juli 2010 17:38 schreef ToverBami het volgende:
OH NOES!!
[ afbeelding ]
DIT MOET WAT BETEKENEN
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |