quote:de ene keer wel, de andere keer vind ik 'r toch ietwat uitzien alsof er allerlei dingen operatief aan bewerkt zijn...Op donderdag 21 oktober 2010 20:51 schreef Mirel het volgende:
Ik vind Ellie echt heeeeeel mooi. Zowat de vrouw van m'n dromen
quote:Ik zou spontaan de spaghettisaus uit m'n handen laten vallen. Ik vind het een prachtige vrouwOp donderdag 21 oktober 2010 17:21 schreef Houniet het volgende:
Mwha, vind die Yvonne maar een standaard vrouw. Zou er niet eens naar omkijken als ik der bij Albert Heijn bij de potgroenten tegen het lijf zou lopen.
quote:Ik vind die bevertanden steeds ergerlijker worden. Maarja, ik vermoed dat ik toch nooit in de positie kom om haar om die reden af te wijzenOp vrijdag 22 oktober 2010 11:40 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ik zou spontaan de spaghettisaus uit m'n handen laten vallen. Ik vind het een prachtige vrouwIn die vechtscene's ziet ze er ook altijd wel sexy uit.
quote:Ze is niet superknap, maar ze heeft iets.Op vrijdag 22 oktober 2010 11:40 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ik zou spontaan de spaghettisaus uit m'n handen laten vallen. Ik vind het een prachtige vrouwIn die vechtscene's ziet ze er ook altijd wel sexy uit.
quote:die chick is iddOp zaterdag 23 oktober 2010 00:34 schreef Houniet het volgende:
Doe mij maar die chick van Morgan, maargoed ieder zijn of haar smaak he.
quote:Zet het in spoilers ofzo!! Klootzak!Op dinsdag 26 oktober 2010 00:54 schreef Gijpvogel het volgende:
Vandaag wordt Chuck doodgeschoten door zijn 'I think she's one of the bad guys' moeder.![]()
Hij zal wel niet echt dood gaan of zo, maar de promo heeft mij wel erg nieuwsgierig gemaakt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
quote:Ik ook , wat een kut aflevering
quote:Veel mensen kijken die promo's voor de volgende aflevering niet, dus is het een beetje een ongeschreven regel geworden dat dingen die je in de promo hebt gezien ook in een spoiler gaan.Op dinsdag 26 oktober 2010 15:08 schreef Gijpvogel het volgende:
Dit zou je zelf ook gezien moeten hebben op het einde van episode 5, waar ze altijd een promo uitzenden. Nou ja, excuses.
Paar posts naar boven scrollen...quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 19:29 schreef pberends het volgende:
Geweldig nummer gebruikt ook op het einde.
Ja, dat zei ik alquote:Op woensdag 27 oktober 2010 03:57 schreef MacorgaZ het volgende:
Erg toepasselijke track, en wel een leuke aflevering deze keer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |