Zeker weten!quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 17:13 schreef Sasman het volgende:
En die dochter van Casey mag er toch echt wel wezen...
Doe ik ook.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 09:45 schreef planethugo het volgende:
die generalisimo is wel geinig. Leuke aflevering. Lijkt wel alsof Sarah in haar contract heeft staan dat ze elke aflevering in bikini of bh moet gaan staan. Wel matig dat Chuck dan altijd kijkt alsof ie het voor de eerste keer ziet
Ik denk eigenlijk dat het juist snel veel van hetzelfde wordt als ze zich te veel concentreren op die Intersect 2.0. Wat heb je nou aan een serie over een superspion die zich de hele tijd uit allerlei situaties kan redden omdat hij na één flash bijna onoverwinnelijk wordt?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 15:34 schreef Mr.Noodle het volgende:
Valt me idd op dat Sarah dit seizoen steeds vaker uit de kleren moet. Maar goed, eerlijk gezegd heb ik liever dat ze een beetje afwijken van het Sarah<->Chuck relationele touwtrekgeneuzel, want ondanks dat het een stelletje is, er komt niet veel spy-stuff meer naar bovendrijven. Behalve de occasionele Kung-Fu scenes. Dan zit je met The Intersect 2.0 in je hoofd, doe er dan ook wat nieuws mee ipv hele tijd hetzelfde.
quote:
Gatverdamme wat een irritante kutsnol is dat. De dochter van Casey is tien keer beter.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 23:10 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Idd
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
Ze doet me heel erg denken aan Zooey Deschanel
Jaaaaaaaquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 09:44 schreef FastFox91 het volgende:
Dat nee knikken en ja antwoorden.en de laatste scene was ook erg grappig.
Trouwens, die Alex mag er ook wel wezen.
[ http://ia.media-imdb.com/images/M/MV5BMTQyNjIxOTYwNV5BMl5BanBnXkFtZTcwODUyMjYyMw@@._V1._SX640_SY960_.jpg&t=1]afbeelding ]
Dit is toch niet waar of wel? Chuck is toch nooit uitgezonden in Nederland??????quote:In Nederland is de serie in 2009 te zien geweest op RTL5.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |