Huidige topic had geen OPquote:Op woensdag 21 juli 2010 15:11 schreef motorbloempje het volgende:
ken je deze optie eigenlijk al?
[ afbeelding ]
dan kopieert hij alles: TT en OP van het huidige topic en dan hoef je dat alleen maar aan te passen
Ja wilde net zeggen, heb die knop ook niet, net nog ff gekeken.quote:Op woensdag 21 juli 2010 15:14 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Die knop is toch van de nieuwe layout?
Die hebben we nog niet.
6 boterhammen.. nou laat dat 150 kcals per boterham zijn. Dus dat is 900 kcals aan brood. Diner, ook rond de 800? Zit je op 1700. En je fietst er al zeker 500 per uur af.quote:Op woensdag 21 juli 2010 15:16 schreef _Calimero_ het volgende:
thanks XM, ik vind het wel meevallen, zeker als ik na het spinnen nog wat eet!
6 boterhammen, ontbijt, diner én een laatste tussendoortje, daar lukt het wel op
droge gist + watewr van 50 gradenquote:Op woensdag 21 juli 2010 13:49 schreef j.t het volgende:
Hoe maak je op een makkelijke manier pizzadeeg dan?En hoe lang moet zoiets de oven in. Met bakpapier? Of ingevette plaat?
honing? que?quote:Op woensdag 21 juli 2010 13:57 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
- 350 gram bloem (Liefst 'Tipo 00', dat veel stoere gluten bevat!)
- 2,5 deciliter lauw water
- 1 theelepel zout
- 1 flinke schep of 'knijp' honing
- 7g instant gist (extra lekker met biergist!)
goed kneden, 2 uur laten rijzen, nog een keer kneden en dan bodems maken![]()
bodem eerst voorbakken op 180 graden, 3 minuutjes, op een meeverwarmde plaat.
Daarna beleggen en afbakken op 270 graden (al voorverwarmd) voor een minuut of 8 a 10.
Hoe hoger je oven kan qua temperatuur, hoe beter
[Pizza] Zelf pizza maken, beginners en gevorderden #4
*kwijl*quote:Op woensdag 21 juli 2010 15:19 schreef motorbloempje het volgende:
hm.. de browniedingus is helemaal smeuïg en zulks
quote:
quote:Op woensdag 21 juli 2010 15:21 schreef P.F het volgende:
oja die 00 meel haal je voor 50ct per kilo bij de turk! niet bij de italiaanse delicatessen dude halen voor drei euro
Die met het Shrek-hoofd jaquote:Op woensdag 21 juli 2010 15:39 schreef Cocotrimonium het volgende:
Ah, die was van jou? Erg mooi ende sexy
daarom zal ik 'm ook wel niet hebben!=Pquote:Op woensdag 21 juli 2010 15:28 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik heb 'm niet, maar heb dan ook geen abo.
Ah, kijk. Dan valt het nog mee :p Ik zag niemand anders in het lijstje die kleiner was dan ik, vandaar.quote:Op woensdag 21 juli 2010 15:39 schreef MariaEtcetera het volgende:
Bonjour Coco! Volgens mij is Phaidra nog steeds onze topic-mini! Die is iets van 1 meter ehh ergens in de 50
quote:Op woensdag 21 juli 2010 15:41 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Dat vond ik ook het meest sexy aan de hele foto![]()
quote:Op woensdag 21 juli 2010 15:40 schreef Muis006 het volgende:
Mootje, je email is zichtbaar in dat screenshot
Mag ik je een keer spammen?quote:Op woensdag 21 juli 2010 15:43 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
juh, maakt me niet zoveel uit hoor
quote:Op woensdag 21 juli 2010 15:43 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
juh, maakt me niet zoveel uit hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 21 juli 2010 15:51 schreef anna82 het volgende:
[..]Ik heb Vik op MSNSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.alleen ben ik nooit op MSN
![]()
Klinkt nu al als de beste feature van de nieuwe layout!quote:Op woensdag 21 juli 2010 15:11 schreef motorbloempje het volgende:
ken je deze optie eigenlijk al?
[ afbeelding ]
dan kopieert hij alles: TT en OP van het huidige topic en dan hoef je dat alleen maar aan te passen
Ja, ikkequote:Op woensdag 21 juli 2010 15:52 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ok, heb net dus wat van die koude aardappelen, courgette, paprika en ui van gisteren gegeten, was lekker
Hoor ook net dat we misschien nog bij vrienden op bezoek gaan, dan worden mn lijstjes meestal wat langer
Iemand anders hier trouwens die ook een wii heeft (met wii fit en balance board? )
Bij mijn zusje om de hoek een paar jaar terug ook een keer, das toch wel schrikken (en in de straat die haaks op die van haar staat, had iemand een huis in de fik gestoken terwijl de bewoonster thuis wasquote:Op woensdag 21 juli 2010 15:45 schreef j.t het volgende:
Tsjongejongejonge, die kerel die is neergeschoten in Den Helder. Dat is in de straat van mn zus.
quote:Op woensdag 21 juli 2010 15:52 schreef JaniesBrownie het volgende:
Iemand anders hier trouwens die ook een wii heeft (met wii fit en balance board? )
Do tell mequote:Op woensdag 21 juli 2010 15:53 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik heb een favoriete kapster gevonden..
Hoe bevalt ie?quote:
Wii fit plusquote:Op woensdag 21 juli 2010 15:55 schreef j.t het volgende:
Idd!
En ik heb ook Wii fit met balanceboard .. heb ook de nieuwste wii-fit. Dus met calorieberekening etc.
Ik heb niet eens MSN! Ik heb een chat-loze jeugd gehad, Friesland weestwel. Waar is Neen eigenlijks?quote:Op woensdag 21 juli 2010 15:52 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik heb Vik op MSNalleen ben ik nooit op MSN
quote:Op woensdag 21 juli 2010 15:56 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Wii fit plusHeb ik ook, met varkentje en die is nu zilver en ik heb een stempel met mijn hoofd
Ik heb hem al meer dan een jaar niet kunnen gebruiken maar ik ging er wel aardig van zweten jaquote:Op woensdag 21 juli 2010 15:56 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Hoe bevalt ie?
Ik doe dat dus zowat elke dag omdat ik geen geld heb voor sportschool op t moment (En kan me er niet toe zetten te gaan joggen + heb geen geen goede schoenen ) en heb wel t idee dat t iets doet. Zal vast minder zijn dan sportschool, maar sinds ik dat ding heb, beweeg ik sowieso meer en das nooit verkeerd lijkt me
En ik wil daar best voor naar Groningen rijden! Misschien kan zij mij verlossen van mijn bad hair life. En dan kan ik taartjes kopenquote:Op woensdag 21 juli 2010 15:55 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Do tell me
Ik laat mn pony altijd knippen bij KoppieKoppie omdat dat zo lekker goedkoop is, maar een leuke kapster heb k nog nooit ergens getroffenzit overal altijd een ongemakkelijk halfuur uit
Das jammer.. Ik vind het wel prettig om op die manier alles bij te houden, ook mn gewicht, maar als je daar problemen mee hebt, is het inderdaad lastiger...quote:Op woensdag 21 juli 2010 15:57 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik heb ook de nieuwste wii fit, maar ik durf er eigenlijk bijna nooit op. Zolang ie niet aanstaat, weeg ik me ook niet (heb geen gewone weegschaal). En ik weet gewoon dat als ik ga wii-fitten, ik ook niet kan laten om me te wegen, vaak met alle frustraties en gevolgen van dien.
Hier bij mij in de straat, drie minuten lopen! Het 'gezellige' kletsen vind ik ook altijd een marteling, maar dat ging dit keer best ok, en ze heeft het voor elkaar gekregen om iets wat je heel voorzichtig 'volume' zou kunnen noemen in m'n haar te krijgen.quote:Op woensdag 21 juli 2010 15:55 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Do tell me
Ik laat mn pony altijd knippen bij KoppieKoppie omdat dat zo lekker goedkoop is, maar een leuke kapster heb k nog nooit ergens getroffenzit overal altijd een ongemakkelijk halfuur uit
Liefquote:Op woensdag 21 juli 2010 15:33 schreef Cocotrimonium het volgende:
@ Viking: ik vind het verlies van Taco echt heel erg voor jullie. Beetje late reactie, maar wilde je het toch even laten weten. Hopelijk gaat het alweer wat beter met jullie![]()
Moet het eigenlijk gewoon weer eens doen... weet alleen dat ik wel zwaarder zal zijn dan na de vakantiequote:Op woensdag 21 juli 2010 15:59 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Das jammer.. Ik vind het wel prettig om op die manier alles bij te houden, ook mn gewicht, maar als je daar problemen mee hebt, is het inderdaad lastiger...
Euhm Vik, heb jij mijn spoiler gelezen?quote:Op woensdag 21 juli 2010 15:59 schreef Viking84 het volgende:
Verkapte versierpoging-faalLeonardo DiCaprio
OMGquote:Op woensdag 21 juli 2010 15:59 schreef Viking84 het volgende:
Verkapte versierpoging-faalLeonardo DiCaprio
Nee maar 'tog' wel.quote:Op woensdag 21 juli 2010 15:13 schreef Vincent_1985 het volgende:
maar dat is tog geen reden om niet verder te praten op msn...:P
Nu toevallig wel weerquote:Op woensdag 21 juli 2010 15:52 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik heb Vik op MSNalleen ben ik nooit op MSN
Fotoquote:Op woensdag 21 juli 2010 16:00 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Hier bij mij in de straat, drie minuten lopen! Het 'gezellige' kletsen vind ik ook altijd een marteling, maar dat ging dit keer best ok, en ze heeft het voor elkaar gekregen om iets wat je heel voorzichtig 'volume' zou kunnen noemen in m'n haar te krijgen..
Dat maakt me niet zoveel uitquote:Op woensdag 21 juli 2010 15:58 schreef j.t het volgende:
[..]
wauw, dan doe jij vast erg veel sporten op dat ding!
Ik heb zo mn oplevingen. Hij ligt nu alweer een tijdje te verstoffen. Maar er zijn tijden dat ik het elke dag doe en ik merk wel dat ik er strakker van werd!
En trouwens *EDIT* de wii balanceboard weegt fout. Ik had altijd vet complexen daarop en toen een dure goede nieuwe mooie fantastische superdeluxe weegschaal gekregen voor mn verjaardag en die zei dat ik zowat wel 3 kilo lichter was dan op de wii
Joggen doe ik het meeste, hoelahoepen ook wel veel en spier en yogaoefeningen, verder alles af en toe als ik geen zin heb om te joggenquote:Op woensdag 21 juli 2010 15:58 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik heb hem al meer dan een jaar niet kunnen gebruiken maar ik ging er wel aardig van zweten javooral bij joggen en hoelahoepen!
Ja ik dacht: ik slinger 'm weer eens aanquote:Op woensdag 21 juli 2010 16:03 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nu toevallig wel weer.
* Viking84 op appear offline staat.
quote:Op woensdag 21 juli 2010 16:02 schreef LadyBlack het volgende:
Een vriendin van mij gaat in Amsterdam altijd naar Toni & Guy à 53 euro
En dan smeert ze thuis ook nog met 3 verschillende cremes van Clinique, omdat dr haar anders niet zit
Echt, de dag dat ik zoveel geld uitgeef aan mn haar moet nog komen komt er nooit
Ik kom ook uit Friesland en ik heb toch heul geen chatloze jeugd gehad, hoor! (alhoewel, volgens mij ben ik pas in 2000 gaan MSN'enquote:Op woensdag 21 juli 2010 15:57 schreef anna82 het volgende:
[..]
Ik heb niet eens MSN! Ik heb een chat-loze jeugd gehad, Friesland weestwel. Waar is Neen eigenlijks?
Fantabulous, zeg je danquote:Op woensdag 21 juli 2010 16:07 schreef MariaEtcetera het volgende:
Toni en Guy klinkt ook echt zo alsof het een kapsalon is van metromannen![]()
"Ohhh schat wat heb je met je haar gedaaan. Och kom nou toch kijjjjjken Guy, wat een stro, tut-tut". "Geen zorgen schat, Toni weet er wel raad mee heur! Je stapt weer als een diva naar buiten, hihi!"
Ik alleen MoBlo en Muis. En Soylent / eleusis, maar dat is geen slankie.quote:Op woensdag 21 juli 2010 16:05 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik msn af en toe. Heb er volgens mij geen Slankies instaan... *denkt.. Nee...
quote:Op woensdag 21 juli 2010 16:07 schreef MariaEtcetera het volgende:
"Ohhh schat wat heb je met je haar gedaaan. Och kom nou toch kijjjjjken Guy, wat een stro, tut-tut". "Geen zorgen schat, Toni weet er wel raad mee heur! Je stapt weer als een diva naar buiten, hihi!"
Ik vind steppen wel oke, maar op een gegeven moment werd ik wakker met dat muziekje in mn hoofd en toen besloot ik maar wat minder te gaan steppenquote:Op woensdag 21 juli 2010 16:06 schreef j.t het volgende:
Ik ben meester in steppen. Ik vind dat echt hel leukste op de wii fit. Maar in Den Helder, in de Arkade hal, heb je ook een dance revolution ding staan. Dat kan ik ook goedmits ik iedere keer hetzelfde deuntje doe
![]()
Mijn haren kosten bij de kapper altijd 70 euro, minstens. Want omdat: knippen, kleuren in 2 kleuren, lang haar toeslag (belachelijk trouwens!)
quote:Op woensdag 21 juli 2010 16:06 schreef j.t het volgende:
Ik ben meester in steppen. Ik vind dat echt hel leukste op de wii fit. Maar in Den Helder, in de Arkade hal, heb je ook een dance revolution ding staan. Dat kan ik ook goedmits ik iedere keer hetzelfde deuntje doe
![]()
Mijn haren kosten bij de kapper altijd 70 euro, minstens. Want omdat: knippen, kleuren in 2 kleuren, lang haar toeslag (belachelijk trouwens!)
Ik doe het voor de tv, dus het is idd niet echt joggen, maar meer wat hupsenquote:Op woensdag 21 juli 2010 16:12 schreef XcUZ_Me het volgende:
Hoe doe je dat joggen dan in huis? Ik heb het 1x geprobeerd, maar het komt dan neer op wat gehups voor de tv. Echt 'rennen' lukt niet. Zo ruim woon ik nou ook weer niet
.
Puinruimen voor de hulp?quote:Op woensdag 21 juli 2010 16:16 schreef XcUZ_Me het volgende:
Misschien moet ik het vanaaf maar weer eens proberen. Morgen komt onze nieuwe hulp voor het eerst () en we moeten nog even puinruimen. Maar ik wil wel sporten. Maar eigenlijk geen tijd voor RPM.
Ik ga er op de terugreis nu zo maar eens over peinzen.
Als je eens wist...quote:Op woensdag 21 juli 2010 16:17 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ohja weebee Sts! Was jij niet SiTuSavais?
Thx! Ja, en SiTu. Op een gegeven moment hadden ze van Fok! uit de wachtwoorden veranderd een aangezien ik toen toch al een beetje Fok!moe was, heb ik het daar maar bij gelatenquote:Op woensdag 21 juli 2010 16:17 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ohja weebee Sts! Was jij niet SiTuSavais?
Je moet wel de dode puntjes eraf laten knippen hoor!quote:Op woensdag 21 juli 2010 16:22 schreef uniekhoorn het volgende:
Ben in 22 jaar niet meer naar de kapper geweest
Wil wel eens maar ik weet niet wat ik moet doen, heb stom futloos, sluik, zeer dun haar
Heb ook de wii fit plus, doe er alleen niks meer mee, ik wandel veel liever of pak de fiets ofzo. Misschien als het straks weer koud is buiten.
O hai Muis
quote:Op woensdag 21 juli 2010 15:58 schreef anna82 het volgende:
[..]
En ik wil daar best voor naar Groningen rijden! Misschien kan zij mij verlossen van mijn bad hair life.
Dat doe ik zelfquote:Op woensdag 21 juli 2010 16:23 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Je moet wel de dode puntjes eraf laten knippen hoor!
Ik ben in december voor het laatst geweest. Ga normaal ook 2 keer per jaar, maar vind het nu nog niet zo nodig.
I-de-aal lijkt me dat nou!quote:Op woensdag 21 juli 2010 16:36 schreef Viking84 het volgende:
Ik praat nooit met de kapper, want dan moet m'n CI uit en dan hoor ik dus niks.
Mascara doe ik de meeste dagen nog wel, maar veel verder dan dat kom ik meestal niet. Haar in een staartje, lenzen in (da's ook een vorm van make-up als je anders met een lelijke bril rondloopt) en de deur uit.quote:Op woensdag 21 juli 2010 16:30 schreef LadyBlack het volgende:
Oh opmaken doe ik wel elke dagmascara en oogpotlood. Anders lijk ik (voor mn gevoel) nog steeds 14
Ik vind het een beetje jammer, eigs. Wil best een babbeltje maken namelijkquote:
Da's dan wel weer een groot voordeelquote:Op woensdag 21 juli 2010 16:36 schreef Viking84 het volgende:
dát deed ze net ook bij mij inerdaad! Het zag er niet uit! inmiddels heb ik even goed met mijn handen erdoor getrokken en nu is het alweer beter,maar morgen style ik het wel zelfquote:Op woensdag 21 juli 2010 16:37 schreef josja het volgende:
Ah make up en kappers, heerlijkMaak me vrijwel elke dag op, behalve als ik in het asiel moet werken. Soms trek ik alles uit de kast, als ik haast heb is alleen een blush, mascara en een lipgloss genoeg.
Heb na mijn verhuizing hier eindelijk weer een goeie kapper gevonden; meeste kappers hebben nogal wat moeite met krullen knippen heb ik gemerkt. De ergste trekken daarna ook nog zo'n diffuser ding uit de kast waardoor ik een soort dood vogelnest op mijn hoofd hebLiefst afgemaakt met flink haarlak brrr.
En voordat ik het vergeet, Mo ik hoop dat je morgen een geweldige dag hebt, samen met je man to be en je gasten. Geniet ervan!
Ach, dat vragen ze mij ook wel eens als ik me wél opgemaakt heb.quote:Op woensdag 21 juli 2010 16:36 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik was een keer vergeten om me op te maken toen ik moest werken. Toen vroegen m'n collega's of ik ziek was..
trust me, de random babbeltjes met vreemde mensen bij de bushalte zjin interessanterquote:Op woensdag 21 juli 2010 16:38 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik vind het een beetje jammer, eigs. Wil best een babbeltje maken namelijk.
Herkenbaarquote:Op woensdag 21 juli 2010 16:36 schreef Viking84 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Still a little bit of your face I haven't kissed.
Prima, dank jequote:
quote:Op woensdag 21 juli 2010 16:43 schreef DevilsAndDust het volgende:LeukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Goeie hoek ook.
Niet meer actief op Fok!
Wat ben je nu dan?quote:Op woensdag 21 juli 2010 16:45 schreef Ewelina het volgende:
Ik heb trouwens haarverf gekocht. Vanavond word ik weer een brunette.
Donkerblond, onderste gedeelte iets goud van kleur. Bovenop saai donkerblond. Niet veranderd sinds je me gezien hebt, op zijn hoogst meer uitgroei boven en ietsje opgebleekt door de zon. Zoiets als in FoBo alleen dan iets donkerder.quote:
quote:Op woensdag 21 juli 2010 16:43 schreef DevilsAndDust het volgende:
Looking good! En whoa, wat ben jij mooi blondSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Willik ook weermaar ben te schijterig om het echt te blonderen
![]()
o in mijn herinnering was je al bruin..quote:Op woensdag 21 juli 2010 16:47 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Donkerblond, onderste gedeelte iets goud van kleur. Bovenop saai donkerblond. Niet veranderd sinds je me gezien hebt, op zijn hoogst meer uitgroei boven en ietsje opgebleekt door de zon.
Kleur wordt goudbruin.
Het is een beetje een muizige kleur blond, dus je herinnering is verklaarbaar, zeker aangezien het toen donker was.quote:Op woensdag 21 juli 2010 16:48 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
o in mijn herinnering was je al bruin..![]()
okeee hoogste tijd om te koken!
Oeps, ben mijn 2 boterhammen vergeten te eten... Eet wel een extra schep pasta
ik ook. Al ben ik te lang voor de meeste mannen..quote:Op woensdag 21 juli 2010 16:32 schreef j.t het volgende:
Ow en trouwens, als je magazine's met daarin geïnterviewde best leuke mannen / onderzoeken mag geloven: houden de meeste mannen van gemiddelde vrouwen met beetje vlees op het bot (maat 42) met hooguit een beetje mascara langs de randjes.
Volgensmij ben ik de perfecte vrouw dan
mijn kapper vandaag was leuk! We hebben lang over reizen en afrika enzo gekletst. Beetje jammer dat het zo rustig was dat de stagaire zich verveelde, en er naast kwam staan, maar niet meedeed in het gesprek. Dat voelde wat gek...quote:Op woensdag 21 juli 2010 16:40 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
trust me, de random babbeltjes met vreemde mensen bij de bushalte zjin interessanter
Zolang ik maar bij het raampje mag zittenquote:Op woensdag 21 juli 2010 16:51 schreef XcUZ_Me het volgende:
Als je om 5 uur in den haag kan zijn, kan je met mij meerijden pief. Alleen wordt het dan wel 3 op de achterbank van zutphen naar groenlo. Weet niet of de andere ladies dat een bezwaar vinden?
Ja hoor! En anders moet Pief maar in de kofferbakquote:Op woensdag 21 juli 2010 16:55 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Zolang ik maar bij het raampje mag zitten.
Heb je nog wel ruimte voor bagage dan? We nemen wel allemaal een grote koffer met twee reservejurken mee hè?.
Vaak genoeg gedaan, bovendien weet ik zeker dat deze kleur goed staat.quote:Op woensdag 21 juli 2010 16:52 schreef Viking84 het volgende:
Ewelina heeft wel lef om zo vlak voor de bruiloft nog een kleurtje door d'r haar te gooien. Heb je voor de zekerheid wel een bij je outfit passend hoedje gekocht?.
1.53 (of heel misschien 1.55 maxquote:Op woensdag 21 juli 2010 15:39 schreef MariaEtcetera het volgende:
Bonjour Coco! Volgens mij is Phaidra nog steeds onze topic-mini! Die is iets van 1 meter ehh ergens in de 50
Morgen bruiloftsfeestje annex meeting annex logeerpartijtje!![]()
Ja de tijd maakt niet uit, dat zou heel fijn zijn. DH ligt dichter bij Adam dan Rdam toch?quote:Op woensdag 21 juli 2010 16:51 schreef XcUZ_Me het volgende:
Als je om 5 uur in den haag kan zijn, kan je met mij meerijden pief. Alleen wordt het dan wel 3 op de achterbank van zutphen naar groenlo. Weet niet of de andere ladies dat een bezwaar vinden?
Ja, dat klopt. Ideaal zou je ook in Den Haag ff tram 9 pakken naar mijn werk toe. Dan hoef ik niet met de auto langs Den Haag CS, dat is echt vreselijkquote:Op woensdag 21 juli 2010 17:10 schreef P.F het volgende:
[..]
Ja de tijd maakt niet uit, dat zou heel fijn zijn. DH ligt dichter bij Adam dan Rdam toch?
Dat ja. Ik zou denk ik als een kip zonder kop rondrennenquote:Op woensdag 21 juli 2010 18:40 schreef LadyBlack het volgende:
Wat heb je gemaakt Mo?
't Is toch sowieso al cool dat je op de vooravond van je bruiloft nog lekker voor ze kookt!
Dank! Ja...ik ben nu sinds 2 maanden ongeveer bezig. Gezond eten deed ik altijd al, maar ik nam gewoon teveel tussendoortjes en ben zeker in een periode waarin ik een belangrijk essay schreef veel aangekomen door te weinig beweging.quote:Op woensdag 21 juli 2010 18:51 schreef j.t het volgende:
Welkom JohnDDD!
Wat voor pillen bedoel je precies? Heb ooit in een wanhoopspoging wel groene thee pillen gebruikt. Helpt voor geen meter trouwens!
Hoe lang ben je nu bezig met sporten? Neem aan dat je ook gezond erbij eet nu?
Ik kom dan vanuit Hellevoetsluis ergens, ff kijken wat handig is qua OV (ik dacht dat Hellevoetsluis echt naast Rotterdam lag maar dat had ik een beetje verkeerd gedachtquote:Op woensdag 21 juli 2010 17:22 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ja, dat klopt. Ideaal zou je ook in Den Haag ff tram 9 pakken naar mijn werk toe. Dan hoef ik niet met de auto langs Den Haag CS, dat is echt vreselijk.
Ja leuk! Morgen naar de dokter voor mn voetenquote:
Wat eet je zoals op een normale dag dan? Geef eens een voorbeeld, maak eens een lijstje! Persoonlijk denk ik dat die natuurlijke pillen ook niet zoveel helpen hoor. Anders bestond dit topic nietquote:Op woensdag 21 juli 2010 19:02 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
Dank! Ja...ik ben nu sinds 2 maanden ongeveer bezig. Gezond eten deed ik altijd al, maar ik nam gewoon teveel tussendoortjes en ben zeker in een periode waarin ik een belangrijk essay schreef veel aangekomen door te weinig beweging.
Ik heb een tijd een dieet gedaan dat 80% raw was en waarbij ik nauwelijks koolhydraten at. Hielp wel een beetje maar ik had constant honger, zeker omdat ik er ook sinds 2 maanden bij wielren (2, 3 keer in de week een redelijke afstand).
Ben nu weer pasta en brood gaan eten maar het afvallen gaat nog steeds langzaam.
Wat de pillen betreft; ik wil gewoon eigenlijk iets wat al dat onderhuidse vet wegbrandtmaar iik wil het wel natuurlijk houden. Ik heb dingen gelezen over chroom, jodium, groene thee inderdaad, guarana ,citroen.
Mijn normale dagprogramma ziet er zo uit:quote:Op woensdag 21 juli 2010 19:37 schreef j.t het volgende:
[..]
Wat eet je zoals op een normale dag dan? Geef eens een voorbeeld, maak eens een lijstje! Persoonlijk denk ik dat die natuurlijke pillen ook niet zoveel helpen hoor. Anders bestond dit topic niet![]()
Hoi Chico! Welkom terug!
Ik zou gewoon alles uitlaten als ik jou wasquote:Op woensdag 21 juli 2010 19:46 schreef P.F het volgende:
Ok nu vind ik deze te kort
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
en deze te lang
[ afbeelding ]
en deze te somber
[ afbeelding ][ afbeelding ]
je ziet wel het verschil van de kapper
(links nu..........................rechts vorige week)
en die schoenen links staan er niet zo bij
zucht.... welke moet ik aan morgen? of nog iets anders?
Nee hoor, ik ben ook niet naar de kapper geweest. En X_M ook niet, geloof ik.quote:Op woensdag 21 juli 2010 19:42 schreef MevrouwPuff het volgende:
Hey, dat kappersgedoe hadden jullie niet verklapt! Nou ben ik de enige met een dagelijkse suffe pluizebol!
Ik doe niet aan leggingen, ik voel mij er sowieso comfortabel in, maar dan ben ik wel 1,90. Dus dan wil ik geen achteraf geroddel over die boomlange slanke in dat roze draadjesgordijnquote:Op woensdag 21 juli 2010 19:55 schreef j.t het volgende:
P.F.
Ik vind die bovenste (de jurk vd HM) het leukst voor een bruiloft! Desnoods een korte legging eronder? Zo'n 1 die tot net over je knie komt, als je je oncomfortabel voelt!
En John, is dat wat je meestal eet? Kan ook aan afwisseling van producten liggen he? tenminste denk ik, geen expert enzo
1.90 is cool! Met mijn hakken ben ik dat ook, of misschien wel iets meer ...quote:Op woensdag 21 juli 2010 19:56 schreef P.F het volgende:
[..]
Ik doe niet aan leggingen, ik voel mij er sowieso comfortabel in, maar dan ben ik wel 1,90. Dus dan wil ik geen achteraf geroddel over die boomlange slanke in dat roze draadjesgordijn
Lees dit topic eens even doorquote:Op woensdag 21 juli 2010 19:02 schreef JohnDDD het volgende:
Ik heb een tijd een dieet gedaan dat 80% raw was en waarbij ik nauwelijks koolhydraten at. Hielp wel een beetje maar ik had constant honger, zeker omdat ik er ook sinds 2 maanden bij wielren (2, 3 keer in de week een redelijke afstand).
Hoi.quote:Op woensdag 21 juli 2010 19:22 schreef P.F het volgende:
[..]
Ik kom dan vanuit Hellevoetsluis ergens, ff kijken wat handig is qua OV (ik dacht dat Hellevoetsluis echt naast Rotterdam lag maar dat had ik een beetje verkeerd gedacht). Anders ga ik maar niet mee maar dan zie ik ze echt een half jaar niet minstens en dat is ook zo.. raar.
Whehehe!quote:Op woensdag 21 juli 2010 16:07 schreef MariaEtcetera het volgende:
Graag gedaan!quote:Op woensdag 21 juli 2010 20:11 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Hoi.
Je moet vanuit Hellevoet even zorgen dat je in Spijkenisse op de metro kan stappen. En dan:
15:17 metro naar Schiedam Centrum met de metro lijn C - Capelle de Terp
15:46 treinstation Schiedam, spoor 5 IC richting A'dam, naar treinstation Den Haag HS
16:12 Station HS/Stationsplein tram pakken naar de Wagenaarweg met tram 9 richtingScheveningen Noorderstrand
Alstublieft, dankuwel.
Nouja, ik rijd echt om 17:00 weg morgen, dus als je het maar voor die tijd weetquote:Op woensdag 21 juli 2010 20:14 schreef P.F het volgende:
[..]
Graag gedaan!
OOOOOO miscommunicatieVriendje dacht dat de bruiloft vrijdag was en heeft nu een boottocht in de planning morgen.
Even goed nadenken
Mijn buurjongetje van 3 doet dat soort dingen ook!quote:Op woensdag 21 juli 2010 20:15 schreef DevilsAndDust het volgende:
M'n neefje van 3 kwam afgelopen zondag binnen met een Barbie in z'n handen en hij heeft de hele middag lipgloss op z'n lippen staan smeren terwijl 'ie op prinsessenschoentjes door het huis stiefelde..
apart eten koken? Brrr... dat is dus 1 van de dingen die ik bij iedereen, dus ook kinderen, weiger! Je vreet wat de pot schaft en anders leg je je kop er maar naast!quote:Op woensdag 21 juli 2010 20:19 schreef shinydiscoball het volgende:
Ik kom net terug van mijn kook/oppasadres en ik ben het een beetje zat
Die ouders (die dus ook mee-eten) zijn wel lief maar een van die twee meiden is echt een klein duiveltje. Eerst doet ze poeslief en als ik haar in badmoet doen en naar bed moet brengen begint ze te schreeuwen en haar antwoord op: 'Doei ...' is 'ga weg'. Ik weet dat het een kind is en zo maar ik sloof me best uit. Nageltjes lakken, altijd apart eten voor haar koken omdat ze niks lust...
Meh.
Zo ben ik ook opgevoed maar haar ouders denken er anders overquote:Op woensdag 21 juli 2010 20:21 schreef j.t het volgende:
[..]
apart eten koken? Brrr... dat is dus 1 van de dingen die ik bij iedereen, dus ook kinderen, weiger! Je vreet wat de pot schaft en anders leg je je kop er maar naast!
Ow ik ben blij! Mn berekening klopt eindelijk!! Jeej
Dank je en dank voor de link.quote:Op woensdag 21 juli 2010 20:09 schreef sigme het volgende:
[..]
Lees dit topic eens even doorDiëtist: (veel) meer eten!
En welkom natuurlijk.
Wat fijn!quote:Op woensdag 21 juli 2010 19:30 schreef Perruche het volgende:
Mijn scriptie is AF![]()
![]()
zat er echt helemaal doorheen en op het eind werd m'n file nog corrupt maar nu is het GOED
en hij is verzonden en het boeit niet meer want voor een onvoldoende is 'ie te goed
ik zat er op het eind zo doorheen dat ik jankend voor de PC zat
maar nu is het AF
Vreselijk! Hoe oud is dat kind?quote:Op woensdag 21 juli 2010 20:19 schreef shinydiscoball het volgende:
Ik kom net terug van mijn kook/oppasadres en ik ben het een beetje zat
Die ouders (die dus ook mee-eten) zijn wel lief maar een van die twee meiden is echt een klein duiveltje. Eerst doet ze poeslief en als ik haar in badmoet doen en naar bed moet brengen begint ze te schreeuwen en haar antwoord op: 'Doei ...' is 'ga weg'. Ik weet dat het een kind is en zo maar ik sloof me best uit. Nageltjes lakken, altijd apart eten voor haar koken omdat ze niks lust...
Meh.
Ja, ik vind wel dat je weinig eet. Misschien wel veel te weinig. Zeker gezien je fietsen.quote:Op woensdag 21 juli 2010 20:47 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
Dank je en dank voor de link.
Vorig jaar at ik idd stukken meer dan nu (at de hele dag door) maar ik bleef slank.
Denk je op basis van wat ik net heb vermeld dat ik idd veel te weinig eet? Zou wel eens kunnen idd hè?
quote:Op woensdag 21 juli 2010 20:14 schreef shinydiscoball het volgende:
Hai Chico, ik dacht nog aan je gister! Leuk gehad?
De hele dag door eten is ook beter! Dan houdt je de verbranding op gang. Dus liever ontbijt, lunch, diner met nog 3 tussendoortjes, dan alleen die drie afzonderlijke maaltijden. In dat topic van Oksel staan ook goede schema's inderdaad, dat is ook in combinatie met veel sporten.quote:Op woensdag 21 juli 2010 20:47 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
Dank je en dank voor de link.
Vorig jaar at ik idd stukken meer dan nu (at de hele dag door) maar ik bleef slank.
Denk je op basis van wat ik net heb vermeld dat ik idd veel te weinig eet? Zou wel eens kunnen idd hè?
Dat is zó waar! Oppassen ging bij mij ook altijd een stuk makkelijker als de ouders er niet bij waren. Ze willen dan gewoon graag aandacht van mama of papa, best logisch idd.quote:Op woensdag 21 juli 2010 21:05 schreef shinydiscoball het volgende:
Haar ouders zijn er altijd bij. Ik zeg op zo'n opmerking als 'ga weg' wel dat ik het echt niet leuk vind, en haar moeder zegt dat dat ook maar dan lacht ze alleen maar. En als ze schreeuwt zeg ik wel van 'Hey R (ze heeft dezelfde naam als Vik maar ik zal hem maar niet languit opschrijven), ophouden met schreeuwen nu want anders heb ik ook geen zin om je nagels te doen'. Maar dan blijft ze huilen en eigenlijk zou ik het dan ook niet doen als die ouders er niet bij waren. Maar ik denk ook een beetje dat ze zo doet, juist omdat haar ouders er zijn, want als je je mama de hele dag niet hebt gezien wil je toch dat die je in bad stopt enzo.
Ik heb hem gelukkig gisteravond voor het laatst nog gezien, ga vandaag/morgen naar de locaties bellen waar ik verder geweest ben in de hoop dat hij gevonden is. Maar eigenlijk is dat al niet het belangrijkste meer. Een boete is vervelend, maar het was erger geweest als ik niet had mogen vliegen. Want ik had dus geen geldig id meer bij me en toen ik ontdekte dat hij weg was, zou de vlucht 2 uur later vertrekken. Gelukkig heeft een medewerkster van Ryanair gebeld met allerlei mensen en toen mocht ik uiteindelijk toch mee naar Nederlandquote:Op woensdag 21 juli 2010 21:06 schreef shinydiscoball het volgende:
Wat goed Perruche! Gefeliciteerd![]()
Blij dat je het leuk hebt gehad Chico, alleen kut van je id-kaart idd. Weet je niet waar die ligt, dan kunnen ze hem opsturen?
Gadverdamme, ik heb toch zo'n hekel aan dat soort 'opvoed'-methodesquote:Op woensdag 21 juli 2010 21:05 schreef shinydiscoball het volgende:
Haar ouders zijn er altijd bij. Ik zeg op zo'n opmerking als 'ga weg' wel dat ik het echt niet leuk vind, en haar moeder zegt dat dat ook maar dan lacht ze alleen maar. En als ze schreeuwt zeg ik wel van 'Hey R (ze heeft dezelfde naam als Vik maar ik zal hem maar niet languit opschrijven), ophouden met schreeuwen nu want anders heb ik ook geen zin om je nagels te doen'. Maar dan blijft ze huilen en eigenlijk zou ik het dan ook niet doen als die ouders er niet bij waren. Maar ik denk ook een beetje dat ze zo doet, juist omdat haar ouders er zijn, want als je je mama de hele dag niet hebt gezien wil je toch dat die je in bad stopt enzo.
Amen!quote:Op woensdag 21 juli 2010 21:19 schreef Laureline het volgende:
[..]
Gadverdamme, ik heb toch zo'n hekel aan dat soort 'opvoed'-methodes. Helaas zie ik er in onze omgeving ook veel voorbeelden van. Wij zijn eigenlijk behoorlijk streng, zeker naar huidige maatstaven, maar op de lange termijn is dat veeeeel gemakkelijker: wij wilden gewoon een kind dat we zonder problemen mee kunnen nemen naar restaurants, openingen en voorstellingen.
Laatst nog, sprak ik een kennis op een opening, zelf kunstenaar nota bene, die trots (trots!!!![]()
) vertelde dat híj zijn zoontjes niet mee kon nemen naar een galerie, want nee, dan lag binnen de kortste keren alles op de grond. Enig!
![]()
De meeste ouders hebben het nog steeds niet door, dat die 'enige' brutaliteit, en dat 'schattige' kattekwaad van hun spruiten binnen de kortste keren voor niemand meer vertederend zijn, alleen maar bloedirritant.
Ook leuk, als je je kind van het spelen ophaalt bij een vriendje dat de ouders òf als bedienden/lijfeigenen behandelt, of als afsnauw/schopmateriaal.
Dus ja (ik wind me een beetje op geloof ik), ik vind dat lachen van de moeder van jouw oppaskind eigenlijk héél kwalijk. Want het is niet leuk, dit gedrag, voor niemand. En dat hoort zíj duidelijk te maken, of ze nu vijf minuten aanwezig is per dag, of niet.
Hear, hear enzo, helemaal eens Laureline!quote:Op woensdag 21 juli 2010 21:19 schreef Laureline het volgende:
ik vind dat lachen van de moeder van jouw oppaskind eigenlijk héél kwalijk. Want het is niet leuk, dit gedrag, voor niemand. En dat hoort zíj duidelijk te maken, of ze nu vijf minuten aanwezig is per dag, of niet.
Klopt, het kindje lachte. (Of is het lachtte? ik ben het even kwijtquote:Op woensdag 21 juli 2010 21:26 schreef AIara het volgende:
[..]
Hear, hear enzo, helemaal eens Laureline!Maar volgens mij lees ik het zo dat het oppaskindje er alleen maar om lacht en niet die moeder. die herhaalt wat SDB zegt en heeft dus zo te lezen ook erg veel invloed op haar kroost
en na het klikken op invoeren denk ik 'wat een zeiksnor ben je, daar gáát het hele punt niet om', maar ik ben in een rotbui...straks maar rennen..
Ik ookquote:Op woensdag 21 juli 2010 21:32 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ook eens met Lau..
Ik ben nu toch weer aan het twijfelen over wat ik morgen aan ga trekken..
Ik weet niet wie je bent, maar geweldige prestatie, ziet er goed uitquote:Op woensdag 21 juli 2010 21:46 schreef winka het volgende:
Hier wat voor en na foto'sHeb ze ook in het Dieetclub topic gepost
![]()
Eerst 88.8 Kg (daar is geen bewijsmateriaal van), hier woog ik rond de 85 kg en had maat 44.
[ afbeelding ]
En nu net iets onder de 66 kg![]()
[ afbeelding ]
![]()
[ afbeelding ]
Ben nu een maand op dit gewichtOp sommige dagen let ik niet op met eten en op andere dagen weer wel en dat gaat zo prima
Logisch ook! Bwoh, wat een naar gedrag van dat kind zeg! En die ouders mogen dan wel veel werken, het is hún taak op dat kind fatsoenlijk op te voeden..!quote:
Ik weet het niet hoor met die foto'squote:Op woensdag 21 juli 2010 21:01 schreef sigme het volgende:
[..]
Ja, ik vind wel dat je weinig eet. Misschien wel veel te weinig. Zeker gezien je fietsen.
Je zou het een tijdje kunnen proberen; flink meer eten, zie Oksels topic voor de juiste keuzes (veel brood geloof ik, mager beleg?).
En post natuurlijk vooral hier, wat eet je, hoe bevalt het, fotooooooooos (we zijn dól op vers mannenvlees). Als je hier vrienden wil maken eet je regelmatig wat broccoli.
Zo wat goed meid!quote:Op woensdag 21 juli 2010 21:46 schreef winka het volgende:
Hier wat voor en na foto'sHeb ze ook in het Dieetclub topic gepost
![]()
Eerst 88.8 Kg (daar is geen bewijsmateriaal van), hier woog ik rond de 85 kg en had maat 44.
[ afbeelding ]
En nu net iets onder de 66 kg![]()
[ afbeelding ]
![]()
[ afbeelding ]
Ben nu een maand op dit gewichtOp sommige dagen let ik niet op met eten en op andere dagen weer wel en dat gaat zo prima
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Still a little bit of your face I haven't kissed.
quote:Op woensdag 21 juli 2010 22:21 schreef DevilsAndDust het volgende:
Als iemand zich geroepen voelt, be my guest..
Wauw jij bent ook mooi slank zeg!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik zou voor de tweede gaan
Striving to be more than average.
Ik heb alleen de eerste meequote:Op woensdag 21 juli 2010 21:56 schreef _Calimero_ het volgende:
O PF ik vind alle jurken je mooi staan!
En ik twijfel ook nog, want mijn nieuweis eigenlijk wel echt een beetje te breed bij de schouders, maar ik neem er gewoon 2 mee en dan zie ik het daar wel
Bruiloft, avond, donker, je bent een van de lichtste van het stel... Need I say more?quote:Op woensdag 21 juli 2010 22:32 schreef DevilsAndDust het volgende:
Het probleem met de tweede is dat ik er werkelijk geen enkel vetje mee kan verhullen. En m'n buik is nogal opgezet omdat ik ongesteld ben..
ik op alle mooie figuurtjesquote:Op woensdag 21 juli 2010 22:24 schreef XcUZ_Me het volgende:
Hmm ik vind de eerste zelf net even iets feestelijker.
En ik ben zo jaloers op al die mooie jurkjes![]()
Dat is nog een reden waarom ik meer naar de eerste neig: die heb ik al een aantal jaar en nog maar één keer een avondje gedragen. Terwijl die tweede veel vaker aan kan.quote:Op woensdag 21 juli 2010 22:34 schreef Tinkepink het volgende:
De eerste! De tweede vind ik een beetje gewoontjes![]()
Gewoon aandoen dus.quote:Op woensdag 21 juli 2010 22:38 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Dat is nog een reden waarom ik meer naar de eerste neig: die heb ik al een aantal jaar en nog maar één keer een avondje gedragen. Terwijl die tweede veel vaker aan kan.
Gut, wat een dilemma van wereldformaat.
Mijn catsuit is strak en best bloot. Dus DaD kan het jurkje gewoon aan.quote:Op woensdag 21 juli 2010 22:40 schreef Sarabi het volgende:
Jurk 1 staat je super maar is misschien iets te sexy, zeker als je niet kan inschatten hoe de andere gasten gekleed gaan
Naast P.F zie ik er ook in die jurk nog uit als een lompe aardappel, dus over 'te sexy' maak ik me weinig illusies.quote:Op woensdag 21 juli 2010 22:40 schreef Sarabi het volgende:
Jurk 1 staat je super maar is misschien iets te sexy, zeker als je niet kan inschatten hoe de andere gasten gekleed gaan
Je catsuit klinkt goedquote:Op woensdag 21 juli 2010 22:42 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Mijn catsuit is strak en best bloot. Dus DaD kan het jurkje gewoon aan.
Hou op! Wij willen ook nog erheen!quote:Op woensdag 21 juli 2010 22:42 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Naast P.F zie ik er ook in die jurk nog uit als een lompe aardappel, dus over 'te sexy' maak ik me weinig illusies.
Met Dick Clark?quote:Op woensdag 21 juli 2010 22:41 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Gewoon aandoen dus.
Overigens, ik sta met Oud en Nieuw op Times squareEn vier kerst in Boston. En daarna misschien nog skieen in the White Mountains
Jaquote:Op woensdag 21 juli 2010 22:48 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Je bedoelt de tv show he? Ik geloof het wel
Gaaf zeg!!quote:Op woensdag 21 juli 2010 22:41 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Gewoon aandoen dus.
Overigens, ik sta met Oud en Nieuw op Times squareEn vier kerst in Boston. En daarna misschien nog skieen in the White Mountains
boks voor de rugzak! (hehe ik schreef rukzag:')quote:Op woensdag 21 juli 2010 22:55 schreef MariaEtcetera het volgende:
Geen Friends meer voor muis!![]()
JurkjesDaD, ik heb geen mening! Jurkje 1 is prachtig en feestelijk, maar zélf zou ik me ongemakkelijk voelen met die hoge split - maar je kan het wel erg goed hebben. Plus, Juf Engel + sexy jurk is waarschijnlijk gewoon heel leuk, niet overdadig shmecksay. Jurk 2 staat ook mooi, en netjes en je kan het figurehugging hebben
![]()
Ik ga BIJNA twijfelen over mijn jurkje, maar ik weigerGewoon mn Bruiloftjurkje met bolerootje en hakschoentjes. Dus. Verder sleep ik voor overdag en de dag erna nog een jurkje mee (ruimtebesparing in tas!) en loop ik gewoon met een rugzak bij gebrek aan beter
Klopt, maar zoals ik ook al zei, altijd makkelijker om anderen te becommentariëren hequote:Op woensdag 21 juli 2010 22:02 schreef _Calimero_ het volgende:
nice, kunnen we daar nog ff tutten met zijn allen![]()
oh ik wilde nog iets zeggen over je reactie op mijn lijstje eerder: het viel me op dat je zélf inschatte hoeveel het was en dat het te weinig was, dus je wéét best wat normale hoeveelheiden zijn en wanneer een lijst te mager is. Op je eigen lijstjes reageer je vaak alsof je er geen flauw benul van hebt, maar je kán het best goed inschatten dus. moet je vaker doen![]()
ik heb trouwens mijn boterhammen nog ingehaald, direct na het sporten en zojuist nog een flinke bak halfvolle kwark.
afhankelijk van het weer overweeg ik ook een broek. Ik moet nog eens even geod nadenken en m'n zusje laten keuren. T zusje wil ook wel bobben trouwens morgen, dat is ook een interessant aanbod..quote:Op woensdag 21 juli 2010 22:40 schreef XcUZ_Me het volgende:
Oh Tink, please do, dan ben ik niet de enige in een broek![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |