Huidige topic had geen OPquote:Op woensdag 21 juli 2010 15:11 schreef motorbloempje het volgende:
ken je deze optie eigenlijk al?
[ afbeelding ]
dan kopieert hij alles: TT en OP van het huidige topic en dan hoef je dat alleen maar aan te passen
Ja wilde net zeggen, heb die knop ook niet, net nog ff gekeken.quote:Op woensdag 21 juli 2010 15:14 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Die knop is toch van de nieuwe layout?
Die hebben we nog niet.
6 boterhammen.. nou laat dat 150 kcals per boterham zijn. Dus dat is 900 kcals aan brood. Diner, ook rond de 800? Zit je op 1700. En je fietst er al zeker 500 per uur af.quote:Op woensdag 21 juli 2010 15:16 schreef _Calimero_ het volgende:
thanks XM, ik vind het wel meevallen, zeker als ik na het spinnen nog wat eet!
6 boterhammen, ontbijt, diner én een laatste tussendoortje, daar lukt het wel op
droge gist + watewr van 50 gradenquote:Op woensdag 21 juli 2010 13:49 schreef j.t het volgende:
Hoe maak je op een makkelijke manier pizzadeeg dan?En hoe lang moet zoiets de oven in. Met bakpapier? Of ingevette plaat?
honing? que?quote:Op woensdag 21 juli 2010 13:57 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
- 350 gram bloem (Liefst 'Tipo 00', dat veel stoere gluten bevat!)
- 2,5 deciliter lauw water
- 1 theelepel zout
- 1 flinke schep of 'knijp' honing
- 7g instant gist (extra lekker met biergist!)
goed kneden, 2 uur laten rijzen, nog een keer kneden en dan bodems maken![]()
bodem eerst voorbakken op 180 graden, 3 minuutjes, op een meeverwarmde plaat.
Daarna beleggen en afbakken op 270 graden (al voorverwarmd) voor een minuut of 8 a 10.
Hoe hoger je oven kan qua temperatuur, hoe beter
[Pizza] Zelf pizza maken, beginners en gevorderden #4
*kwijl*quote:Op woensdag 21 juli 2010 15:19 schreef motorbloempje het volgende:
hm.. de browniedingus is helemaal smeuïg en zulks
quote:
quote:Op woensdag 21 juli 2010 15:21 schreef P.F het volgende:
oja die 00 meel haal je voor 50ct per kilo bij de turk! niet bij de italiaanse delicatessen dude halen voor drei euro
Die met het Shrek-hoofd jaquote:Op woensdag 21 juli 2010 15:39 schreef Cocotrimonium het volgende:
Ah, die was van jou? Erg mooi ende sexy
daarom zal ik 'm ook wel niet hebben!=Pquote:Op woensdag 21 juli 2010 15:28 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik heb 'm niet, maar heb dan ook geen abo.
Ah, kijk. Dan valt het nog mee :p Ik zag niemand anders in het lijstje die kleiner was dan ik, vandaar.quote:Op woensdag 21 juli 2010 15:39 schreef MariaEtcetera het volgende:
Bonjour Coco! Volgens mij is Phaidra nog steeds onze topic-mini! Die is iets van 1 meter ehh ergens in de 50
quote:Op woensdag 21 juli 2010 15:41 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Dat vond ik ook het meest sexy aan de hele foto![]()
quote:Op woensdag 21 juli 2010 15:40 schreef Muis006 het volgende:
Mootje, je email is zichtbaar in dat screenshot
Mag ik je een keer spammen?quote:Op woensdag 21 juli 2010 15:43 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
juh, maakt me niet zoveel uit hoor
quote:Op woensdag 21 juli 2010 15:43 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
juh, maakt me niet zoveel uit hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 21 juli 2010 15:51 schreef anna82 het volgende:
[..]Ik heb Vik op MSNSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.alleen ben ik nooit op MSN
![]()
Klinkt nu al als de beste feature van de nieuwe layout!quote:Op woensdag 21 juli 2010 15:11 schreef motorbloempje het volgende:
ken je deze optie eigenlijk al?
[ afbeelding ]
dan kopieert hij alles: TT en OP van het huidige topic en dan hoef je dat alleen maar aan te passen
Ja, ikkequote:Op woensdag 21 juli 2010 15:52 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ok, heb net dus wat van die koude aardappelen, courgette, paprika en ui van gisteren gegeten, was lekker
Hoor ook net dat we misschien nog bij vrienden op bezoek gaan, dan worden mn lijstjes meestal wat langer
Iemand anders hier trouwens die ook een wii heeft (met wii fit en balance board? )
Bij mijn zusje om de hoek een paar jaar terug ook een keer, das toch wel schrikken (en in de straat die haaks op die van haar staat, had iemand een huis in de fik gestoken terwijl de bewoonster thuis wasquote:Op woensdag 21 juli 2010 15:45 schreef j.t het volgende:
Tsjongejongejonge, die kerel die is neergeschoten in Den Helder. Dat is in de straat van mn zus.
quote:Op woensdag 21 juli 2010 15:52 schreef JaniesBrownie het volgende:
Iemand anders hier trouwens die ook een wii heeft (met wii fit en balance board? )
Do tell mequote:Op woensdag 21 juli 2010 15:53 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik heb een favoriete kapster gevonden..
Hoe bevalt ie?quote:
Wii fit plusquote:Op woensdag 21 juli 2010 15:55 schreef j.t het volgende:
Idd!
En ik heb ook Wii fit met balanceboard .. heb ook de nieuwste wii-fit. Dus met calorieberekening etc.
Ik heb niet eens MSN! Ik heb een chat-loze jeugd gehad, Friesland weestwel. Waar is Neen eigenlijks?quote:Op woensdag 21 juli 2010 15:52 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik heb Vik op MSNalleen ben ik nooit op MSN
quote:Op woensdag 21 juli 2010 15:56 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Wii fit plusHeb ik ook, met varkentje en die is nu zilver en ik heb een stempel met mijn hoofd
Ik heb hem al meer dan een jaar niet kunnen gebruiken maar ik ging er wel aardig van zweten jaquote:Op woensdag 21 juli 2010 15:56 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Hoe bevalt ie?
Ik doe dat dus zowat elke dag omdat ik geen geld heb voor sportschool op t moment (En kan me er niet toe zetten te gaan joggen + heb geen geen goede schoenen ) en heb wel t idee dat t iets doet. Zal vast minder zijn dan sportschool, maar sinds ik dat ding heb, beweeg ik sowieso meer en das nooit verkeerd lijkt me
En ik wil daar best voor naar Groningen rijden! Misschien kan zij mij verlossen van mijn bad hair life. En dan kan ik taartjes kopenquote:Op woensdag 21 juli 2010 15:55 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Do tell me
Ik laat mn pony altijd knippen bij KoppieKoppie omdat dat zo lekker goedkoop is, maar een leuke kapster heb k nog nooit ergens getroffenzit overal altijd een ongemakkelijk halfuur uit
Das jammer.. Ik vind het wel prettig om op die manier alles bij te houden, ook mn gewicht, maar als je daar problemen mee hebt, is het inderdaad lastiger...quote:Op woensdag 21 juli 2010 15:57 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik heb ook de nieuwste wii fit, maar ik durf er eigenlijk bijna nooit op. Zolang ie niet aanstaat, weeg ik me ook niet (heb geen gewone weegschaal). En ik weet gewoon dat als ik ga wii-fitten, ik ook niet kan laten om me te wegen, vaak met alle frustraties en gevolgen van dien.
Hier bij mij in de straat, drie minuten lopen! Het 'gezellige' kletsen vind ik ook altijd een marteling, maar dat ging dit keer best ok, en ze heeft het voor elkaar gekregen om iets wat je heel voorzichtig 'volume' zou kunnen noemen in m'n haar te krijgen.quote:Op woensdag 21 juli 2010 15:55 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Do tell me
Ik laat mn pony altijd knippen bij KoppieKoppie omdat dat zo lekker goedkoop is, maar een leuke kapster heb k nog nooit ergens getroffenzit overal altijd een ongemakkelijk halfuur uit
Liefquote:Op woensdag 21 juli 2010 15:33 schreef Cocotrimonium het volgende:
@ Viking: ik vind het verlies van Taco echt heel erg voor jullie. Beetje late reactie, maar wilde je het toch even laten weten. Hopelijk gaat het alweer wat beter met jullie![]()
Moet het eigenlijk gewoon weer eens doen... weet alleen dat ik wel zwaarder zal zijn dan na de vakantiequote:Op woensdag 21 juli 2010 15:59 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Das jammer.. Ik vind het wel prettig om op die manier alles bij te houden, ook mn gewicht, maar als je daar problemen mee hebt, is het inderdaad lastiger...
Euhm Vik, heb jij mijn spoiler gelezen?quote:Op woensdag 21 juli 2010 15:59 schreef Viking84 het volgende:
Verkapte versierpoging-faalLeonardo DiCaprio
OMGquote:Op woensdag 21 juli 2010 15:59 schreef Viking84 het volgende:
Verkapte versierpoging-faalLeonardo DiCaprio
Nee maar 'tog' wel.quote:Op woensdag 21 juli 2010 15:13 schreef Vincent_1985 het volgende:
maar dat is tog geen reden om niet verder te praten op msn...:P
Nu toevallig wel weerquote:Op woensdag 21 juli 2010 15:52 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik heb Vik op MSNalleen ben ik nooit op MSN
Fotoquote:Op woensdag 21 juli 2010 16:00 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Hier bij mij in de straat, drie minuten lopen! Het 'gezellige' kletsen vind ik ook altijd een marteling, maar dat ging dit keer best ok, en ze heeft het voor elkaar gekregen om iets wat je heel voorzichtig 'volume' zou kunnen noemen in m'n haar te krijgen..
Dat maakt me niet zoveel uitquote:Op woensdag 21 juli 2010 15:58 schreef j.t het volgende:
[..]
wauw, dan doe jij vast erg veel sporten op dat ding!
Ik heb zo mn oplevingen. Hij ligt nu alweer een tijdje te verstoffen. Maar er zijn tijden dat ik het elke dag doe en ik merk wel dat ik er strakker van werd!
En trouwens *EDIT* de wii balanceboard weegt fout. Ik had altijd vet complexen daarop en toen een dure goede nieuwe mooie fantastische superdeluxe weegschaal gekregen voor mn verjaardag en die zei dat ik zowat wel 3 kilo lichter was dan op de wii
Joggen doe ik het meeste, hoelahoepen ook wel veel en spier en yogaoefeningen, verder alles af en toe als ik geen zin heb om te joggenquote:Op woensdag 21 juli 2010 15:58 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik heb hem al meer dan een jaar niet kunnen gebruiken maar ik ging er wel aardig van zweten javooral bij joggen en hoelahoepen!
Ja ik dacht: ik slinger 'm weer eens aanquote:Op woensdag 21 juli 2010 16:03 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nu toevallig wel weer.
* Viking84 op appear offline staat.
quote:Op woensdag 21 juli 2010 16:02 schreef LadyBlack het volgende:
Een vriendin van mij gaat in Amsterdam altijd naar Toni & Guy à 53 euro
En dan smeert ze thuis ook nog met 3 verschillende cremes van Clinique, omdat dr haar anders niet zit
Echt, de dag dat ik zoveel geld uitgeef aan mn haar moet nog komen komt er nooit
Ik kom ook uit Friesland en ik heb toch heul geen chatloze jeugd gehad, hoor! (alhoewel, volgens mij ben ik pas in 2000 gaan MSN'enquote:Op woensdag 21 juli 2010 15:57 schreef anna82 het volgende:
[..]
Ik heb niet eens MSN! Ik heb een chat-loze jeugd gehad, Friesland weestwel. Waar is Neen eigenlijks?
Fantabulous, zeg je danquote:Op woensdag 21 juli 2010 16:07 schreef MariaEtcetera het volgende:
Toni en Guy klinkt ook echt zo alsof het een kapsalon is van metromannen![]()
"Ohhh schat wat heb je met je haar gedaaan. Och kom nou toch kijjjjjken Guy, wat een stro, tut-tut". "Geen zorgen schat, Toni weet er wel raad mee heur! Je stapt weer als een diva naar buiten, hihi!"
Ik alleen MoBlo en Muis. En Soylent / eleusis, maar dat is geen slankie.quote:Op woensdag 21 juli 2010 16:05 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik msn af en toe. Heb er volgens mij geen Slankies instaan... *denkt.. Nee...
quote:Op woensdag 21 juli 2010 16:07 schreef MariaEtcetera het volgende:
Toni en Guy klinkt ook echt zo alsof het een kapsalon is van metromannen![]()
"Ohhh schat wat heb je met je haar gedaaan. Och kom nou toch kijjjjjken Guy, wat een stro, tut-tut". "Geen zorgen schat, Toni weet er wel raad mee heur! Je stapt weer als een diva naar buiten, hihi!"
Ik vind steppen wel oke, maar op een gegeven moment werd ik wakker met dat muziekje in mn hoofd en toen besloot ik maar wat minder te gaan steppenquote:Op woensdag 21 juli 2010 16:06 schreef j.t het volgende:
Ik ben meester in steppen. Ik vind dat echt hel leukste op de wii fit. Maar in Den Helder, in de Arkade hal, heb je ook een dance revolution ding staan. Dat kan ik ook goedmits ik iedere keer hetzelfde deuntje doe
![]()
Mijn haren kosten bij de kapper altijd 70 euro, minstens. Want omdat: knippen, kleuren in 2 kleuren, lang haar toeslag (belachelijk trouwens!)
quote:Op woensdag 21 juli 2010 16:06 schreef j.t het volgende:
Ik ben meester in steppen. Ik vind dat echt hel leukste op de wii fit. Maar in Den Helder, in de Arkade hal, heb je ook een dance revolution ding staan. Dat kan ik ook goedmits ik iedere keer hetzelfde deuntje doe
![]()
Mijn haren kosten bij de kapper altijd 70 euro, minstens. Want omdat: knippen, kleuren in 2 kleuren, lang haar toeslag (belachelijk trouwens!)
Ik doe het voor de tv, dus het is idd niet echt joggen, maar meer wat hupsenquote:Op woensdag 21 juli 2010 16:12 schreef XcUZ_Me het volgende:
Hoe doe je dat joggen dan in huis? Ik heb het 1x geprobeerd, maar het komt dan neer op wat gehups voor de tv. Echt 'rennen' lukt niet. Zo ruim woon ik nou ook weer niet
.
Puinruimen voor de hulp?quote:Op woensdag 21 juli 2010 16:16 schreef XcUZ_Me het volgende:
Misschien moet ik het vanaaf maar weer eens proberen. Morgen komt onze nieuwe hulp voor het eerst () en we moeten nog even puinruimen. Maar ik wil wel sporten. Maar eigenlijk geen tijd voor RPM.
Ik ga er op de terugreis nu zo maar eens over peinzen.
Als je eens wist...quote:Op woensdag 21 juli 2010 16:17 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ohja weebee Sts! Was jij niet SiTuSavais?
Thx! Ja, en SiTu. Op een gegeven moment hadden ze van Fok! uit de wachtwoorden veranderd een aangezien ik toen toch al een beetje Fok!moe was, heb ik het daar maar bij gelatenquote:Op woensdag 21 juli 2010 16:17 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ohja weebee Sts! Was jij niet SiTuSavais?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |