Huidige topic had geen OPquote:Op woensdag 21 juli 2010 15:11 schreef motorbloempje het volgende:
ken je deze optie eigenlijk al?
[ afbeelding ]
dan kopieert hij alles: TT en OP van het huidige topic en dan hoef je dat alleen maar aan te passen
Ja wilde net zeggen, heb die knop ook niet, net nog ff gekeken.quote:Op woensdag 21 juli 2010 15:14 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Die knop is toch van de nieuwe layout?
Die hebben we nog niet.
6 boterhammen.. nou laat dat 150 kcals per boterham zijn. Dus dat is 900 kcals aan brood. Diner, ook rond de 800? Zit je op 1700. En je fietst er al zeker 500 per uur af.quote:Op woensdag 21 juli 2010 15:16 schreef _Calimero_ het volgende:
thanks XM, ik vind het wel meevallen, zeker als ik na het spinnen nog wat eet!
6 boterhammen, ontbijt, diner én een laatste tussendoortje, daar lukt het wel op
droge gist + watewr van 50 gradenquote:Op woensdag 21 juli 2010 13:49 schreef j.t het volgende:
Hoe maak je op een makkelijke manier pizzadeeg dan?En hoe lang moet zoiets de oven in. Met bakpapier? Of ingevette plaat?
honing? que?quote:Op woensdag 21 juli 2010 13:57 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
- 350 gram bloem (Liefst 'Tipo 00', dat veel stoere gluten bevat!)
- 2,5 deciliter lauw water
- 1 theelepel zout
- 1 flinke schep of 'knijp' honing
- 7g instant gist (extra lekker met biergist!)
goed kneden, 2 uur laten rijzen, nog een keer kneden en dan bodems maken![]()
bodem eerst voorbakken op 180 graden, 3 minuutjes, op een meeverwarmde plaat.
Daarna beleggen en afbakken op 270 graden (al voorverwarmd) voor een minuut of 8 a 10.
Hoe hoger je oven kan qua temperatuur, hoe beter
[Pizza] Zelf pizza maken, beginners en gevorderden #4
*kwijl*quote:Op woensdag 21 juli 2010 15:19 schreef motorbloempje het volgende:
hm.. de browniedingus is helemaal smeuïg en zulks
quote:
quote:Op woensdag 21 juli 2010 15:21 schreef P.F het volgende:
oja die 00 meel haal je voor 50ct per kilo bij de turk! niet bij de italiaanse delicatessen dude halen voor drei euro
Die met het Shrek-hoofd jaquote:Op woensdag 21 juli 2010 15:39 schreef Cocotrimonium het volgende:
Ah, die was van jou? Erg mooi ende sexy
daarom zal ik 'm ook wel niet hebben!=Pquote:Op woensdag 21 juli 2010 15:28 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik heb 'm niet, maar heb dan ook geen abo.
Ah, kijk. Dan valt het nog mee :p Ik zag niemand anders in het lijstje die kleiner was dan ik, vandaar.quote:Op woensdag 21 juli 2010 15:39 schreef MariaEtcetera het volgende:
Bonjour Coco! Volgens mij is Phaidra nog steeds onze topic-mini! Die is iets van 1 meter ehh ergens in de 50
quote:Op woensdag 21 juli 2010 15:41 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Dat vond ik ook het meest sexy aan de hele foto![]()
quote:Op woensdag 21 juli 2010 15:40 schreef Muis006 het volgende:
Mootje, je email is zichtbaar in dat screenshot
Mag ik je een keer spammen?quote:Op woensdag 21 juli 2010 15:43 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
juh, maakt me niet zoveel uit hoor
quote:Op woensdag 21 juli 2010 15:43 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
juh, maakt me niet zoveel uit hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 21 juli 2010 15:51 schreef anna82 het volgende:
[..]Ik heb Vik op MSNSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.alleen ben ik nooit op MSN
![]()
Klinkt nu al als de beste feature van de nieuwe layout!quote:Op woensdag 21 juli 2010 15:11 schreef motorbloempje het volgende:
ken je deze optie eigenlijk al?
[ afbeelding ]
dan kopieert hij alles: TT en OP van het huidige topic en dan hoef je dat alleen maar aan te passen
Ja, ikkequote:Op woensdag 21 juli 2010 15:52 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ok, heb net dus wat van die koude aardappelen, courgette, paprika en ui van gisteren gegeten, was lekker
Hoor ook net dat we misschien nog bij vrienden op bezoek gaan, dan worden mn lijstjes meestal wat langer
Iemand anders hier trouwens die ook een wii heeft (met wii fit en balance board? )
Bij mijn zusje om de hoek een paar jaar terug ook een keer, das toch wel schrikken (en in de straat die haaks op die van haar staat, had iemand een huis in de fik gestoken terwijl de bewoonster thuis wasquote:Op woensdag 21 juli 2010 15:45 schreef j.t het volgende:
Tsjongejongejonge, die kerel die is neergeschoten in Den Helder. Dat is in de straat van mn zus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |