Hi Clarice...quote:Op woensdag 21 juli 2010 14:07 schreef Spirit82 het volgende:
Hij doet me een beetje denken aan een enge gast die dit ook met mij heeft geflikt. In eerste instantie leek het een geschikte gozer, maar toen begon hij me ineens uit te schelden via msn waarop ik hem onmiddellijk blokte. Vervolgens maakte hij een nieuw profiel aan op RP met nepfoto´s, trapte ik daarin en hield hij zijn alterego weken in stand (hele verhalen over wat hij deed voor beroep en zijn familie, heel erg uitgebreid, maar dus allemaal gelogen) om vervolgens ineens weer te gaan lopen schelden en te zeggen dat ik er mooi in was getrapt. Dit heeft hij nog een paar keer geprobeerd totdat hij besloot dat hij me net zo goed direct op msn kon toevoegen onder allemaal verschillende emailadressen. Best freaky en moet zeggen dat ik er best van slag door raakte
Wees gerust.. niet alle mannen zijn zo..quote:Op woensdag 21 juli 2010 14:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik denk dat ik me weer overal ga uitschrijven als ik dit zo lees
Voor de duidelijkheid mijn foto's zijn dus gejat he.quote:Op woensdag 21 juli 2010 14:18 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Aan de andere kant is dit 1 negatieve ervaring tegenover een heleboel positieve ervaringen
Daarom ben ik altijd een beetje huiverig met nummers uitwisselen, dat komt pas als de date goed en wel is afgesproken voor het geval de trein niet rijdt ofzoquote:Op woensdag 21 juli 2010 14:20 schreef Just-Lost het volgende:
Er zijn dus ook vrouwen die dit doen..
Had via Paiq een meisje op msn, nummers uitgewisseld... Maar op den duur bleek dat er gewoon niet meer in zat dan af en toe een leuk praatje. Maar ze was er heilig van overtuigd dat we zo leuk bij elkaar pasten.
Heb haar geblokkeerd op msn, maar de smsjes bleven komen... zonder dat ik er nog op reageerde.
Heb toen maar verzonnen dat ik een vriendin had, en alsnogggggg bleef ze smsen
Want je werd met een pistool op je slaap gedwongen om de foto's via MSN te versturen?quote:Op woensdag 21 juli 2010 14:19 schreef picardmike het volgende:
Voor de duidelijkheid mijn foto's zijn dus gejat he.
1 - 2 maanden! Veel te lang, als ze na een week MSN'en nog niet wil afspreken is het toch duidelijk lijkt mij?quote:Op woensdag 21 juli 2010 14:18 schreef picardmike het volgende:
[..]
Nee maar ik moet wel voor Jan lul lullen over koetjes en kalfjes om een bepaald gevoel op te wekken via msn. Ik zeg gewoon ik geef je 1 a 2mnd en dan adios.
Vanmorgen een interesseberichtje gekregen en gereageerd, hij gaf zijn telefoonnummer (hij is op vakantie en kan niet steeds online zijn), misschien dat ik even ga bellen vanavondquote:Op woensdag 21 juli 2010 14:14 schreef picardmike het volgende:
[..]
Dat hoeft niet je moet gewoon zorgen dat je duidelijke afspraken maakt en snel date. Dan is er niks aan de hand.
Ach het is alweer over ze heeft een mail verstuurd en ik kan er niks mee. Ze loog wellicht wel over haar werk maar ze zit in Nederland. Heb haar al verwijdert. Heb haar maar in de waan gelaten.quote:Op woensdag 21 juli 2010 14:22 schreef Techno het volgende:
[..]
Want je werd met een pistool op je slaap gedwongen om de foto's via MSN te versturen?
Ik snap je punt wel, hoor. Ik vind ook dat je binnen een redelijke termijn moet afspreken om te kijken wat voor vlees je in de kuip hebt. Maar als de dame in kwestie dat niet wil, dan is ze kennelijk niet geïnteresseerd genoeg.quote:Op woensdag 21 juli 2010 14:18 schreef picardmike het volgende:
[..]
Nee maar ik moet wel voor Jan lul lullen over koetjes en kalfjes om een bepaald gevoel op te wekken via msn. Ik zeg gewoon ik geef je 1 a 2mnd en dan adios.
Erg triest inderdaad.quote:Op woensdag 21 juli 2010 14:07 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Hij doet me een beetje denken aan een enge gast die dit ook met mij heeft geflikt. In eerste instantie leek het een geschikte gozer, maar toen begon hij me ineens uit te schelden via msn waarop ik hem onmiddellijk blokte. Vervolgens maakte hij een nieuw profiel aan op RP met nepfoto´s, trapte ik daarin en hield hij zijn alterego weken in stand (hele verhalen over wat hij deed voor beroep en zijn familie, heel erg uitgebreid, maar dus allemaal gelogen) om vervolgens ineens weer te gaan lopen schelden en te zeggen dat ik er mooi in was getrapt. Dit heeft hij nog een paar keer geprobeerd totdat hij besloot dat hij me net zo goed direct op msn kon toevoegen onder allemaal verschillende emailadressen. Best freaky en moet zeggen dat ik er best van slag door raakte
Flikker eens op man. Je foto's zijn niet "gejat". Je hebt ze zelf gegeven! Grote kans dat ze ze al lang weggegooid heeft trouwens.quote:Op woensdag 21 juli 2010 14:19 schreef picardmike het volgende:
[..]
Voor de duidelijkheid mijn foto's zijn dus gejat he.
Succes !quote:Op woensdag 21 juli 2010 14:27 schreef Karina het volgende:
Vanmorgen een interesseberichtje gekregen en gereageerd, hij gaf zijn telefoonnummer (hij is op vakantie en kan niet steeds online zijn), misschien dat ik even ga bellen vanavond
Ja maar onder voorbehoud dat ze ook wat zou sturen. Eerlijk is eerlijk als ik mijn foto's stuur doet de andere dat ook anders begin ik er niet eens aan.quote:Op woensdag 21 juli 2010 14:38 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Flikker eens op man. Je foto's zijn niet "gejat". Je hebt ze zelf gegeven! Grote kans dat ze ze al lang weggegooid heeft trouwens.
En gedraag je dan normaalquote:Op woensdag 21 juli 2010 14:45 schreef Viking84 het volgende:
Er valt geen land te bezeilen met jou, picardmike.
Gooi nu de logs weg, de mails en begin opnieuw met iemand anders.
Ik heb al meerdere contacten lopen en die ken ik beter dan deze. Dit waren nog de eerste gesprekken.quote:Op woensdag 21 juli 2010 14:45 schreef Viking84 het volgende:
Er valt geen land te bezeilen met jou, picardmike.
Gooi nu de logs weg, de mails en begin opnieuw met iemand anders.
Sow waar heb ik gezegd dat ze interesse had dan. Ik had gewoon een beginnend gesprek met haar en ik vertrouwde het niet toen vroeg ik om foto's. Uiteindelijk heb ik dus mijn eigen foto opgestuurd in de waan dat zij die ook zou sturen. Wat valt er nog meer aan te begrijpen! Sjezusquote:Ja, de interesse druipt er vanaf in haar respons.
Goed werkquote:Op woensdag 21 juli 2010 14:46 schreef GlenSpey het volgende:
Even tussendoor hoor, maar wist je dat er nu ook heerlijke Evergreen Crunchy is? Met een ontzettend lekkere krokante bite? want de OP voor deze reeks is klaar en kan in het vervolg hier gevonden worden
Ziet er heel netjes uit. Maar ik ben heul geen ervaringsdeskundige?quote:Op woensdag 21 juli 2010 14:46 schreef GlenSpey het volgende:
Even tussendoor hoor, maar wist je dat er nu ook heerlijke Evergreen Crunchy is? Met een ontzettend lekkere krokante bite? want de OP voor deze reeks is klaar en kan in het vervolg hier gevonden worden
Ik wel, maar ik heb geen "voeghierdenaamvandatplaatjeonderjenaam" in. Doe jij even stand-in zijn voor mij snoepiequote:Op woensdag 21 juli 2010 14:49 schreef Techno het volgende:
[..]
Ziet er heel netjes uit. Maar ik ben heul geen ervaringsdeskundige?
wat ook weer waar is eigenlijk... mensen komen en gaan dus misschien de optie van een banner oid?quote:Op woensdag 21 juli 2010 14:50 schreef Godtje het volgende:
Leuke OP. Al vind ik UI's altijd wat kliekerig overkomen en een onnodig punt van discussie en aanpassingen.
Hoe doe je dat in BB? Of moet ik er dan nog meer html doorheen vlechten?quote:
Ook goed, alleen ik heb geen PS atm.quote:wat ook weer waar is eigenlijk... mensen komen en gaan dus misschien de optie van een banner oid?
Jong blaadjequote:Op woensdag 21 juli 2010 14:55 schreef Krullehoofd het volgende:
Mijn eerste interesse berichtje is binnen !!
![]()
Alleen ze is 10 jaar jonger....
Mits je zelf minimaal 28 bent zie ik geen probleem?quote:Op woensdag 21 juli 2010 14:55 schreef Krullehoofd het volgende:Mijn eerste interesse berichtje is binnen !!
![]()
Goed geregeld!quote:Op woensdag 21 juli 2010 14:55 schreef Krullehoofd het volgende:
Mijn eerste interesse berichtje is binnen !!
![]()
Ik ben eigenlijk niet zo op zoek naar een jong blaadje. Of ben ik nu oppervlakkig ?quote:
Dat is het probleem niet.quote:Op woensdag 21 juli 2010 14:57 schreef Techno het volgende:
[..]
Mits je zelf minimaal 28 bent zie ik geen probleem?
Mijn grens ligt eigenlijk wel op -5 en +2.quote:Op woensdag 21 juli 2010 14:58 schreef Godtje het volgende:
[..]
Goed geregeld!![]()
Moet kunnen als ......... het klikt etc etc. Het is voor mij de grens maar ik ben er niet per definitie huiverig voor.
Bij mannen ligt dat toch anders hequote:Op woensdag 21 juli 2010 15:08 schreef Krullehoofd het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk niet zo op zoek naar een jong blaadje. Of ben ik nu oppervlakkig ?
[..]
Dat is het probleem niet.
[..]
Mijn grens ligt eigenlijk wel op -5 en +2.
Yep, dat is de vuistregelquote:Op woensdag 21 juli 2010 15:17 schreef Moro het volgende:
Was de ideale minimum leeftijd niet "Leeftijd/2+7"
In mijn geval zou dat dus 23 zijn. Dat wordt dus een geen interesse berichtje.quote:
Nee, voor jullie gelden andere regelsquote:
Nou, maar maar maar... ze zeggen toch altijd dat vrouwen emotioneel ouder zijn dan mannen? Dus wellicht dat dat voor vrouwen dan een andere regel zou zijn. Had gekund! Niet dat ik me gedraag naar mn leeftijd, maar tochquote:Op woensdag 21 juli 2010 15:27 schreef Krullehoofd het volgende:
[..]
Nee, voor jullie gelden andere regels
Ik gedraag me als een 16jarige, dus die vuistregel ga ik maar niet toepassenquote:Op woensdag 21 juli 2010 15:29 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Nou, maar maar maar... ze zeggen toch altijd dat vrouwen emotioneel ouder zijn dan mannen? Dus wellicht dat dat voor vrouwen dan een andere regel zou zijn. Had gekund! Niet dat ik me gedraag naar mn leeftijd, maar toch
Dat is inmiddels ook wetenschappelijk aangetoond: 'Meisjes eerder volwassen dan jongens'quote:Op woensdag 21 juli 2010 15:29 schreef Spirit82 het volgende:
Nou, maar maar maar... ze zeggen toch altijd dat vrouwen emotioneel ouder zijn dan mannen?
Ja maar dat gaat dan weer over de tienerjaren. Ik denk niet dat dat verschil nog steeds bestaat als je al in de 20 of ouder bent. Volgens mij heeft het ook meer met levensstijl en instelling te maken... Ik klik over het algemeen het best met mannen die net iets jonger zijn dan ik ben. Jongste gast was 23, laat dat nou net mn minimum zijn volgens de stelregelquote:Op woensdag 21 juli 2010 15:39 schreef Techno het volgende:
[..]
Dat is inmiddels ook wetenschappelijk aangetoond: 'Meisjes eerder volwassen dan jongens'
Voor de vrouwen geldt deze regel: Leeftijd x 2 - 14quote:
Inderdaad, ik denk dat het na je 20e niet veel meer uitmaakt. Derhalve zijn die z.g. leeftijdsgrenzen nogal onzinnig, aangezien het vanaf die leeftijd toch meer gaat om levensstijl, instelling en dergelijke.quote:Op woensdag 21 juli 2010 15:43 schreef Spirit82 het volgende:
Ja maar dat gaat dan weer over de tienerjaren. Ik denk niet dat dat verschil nog steeds bestaat als je al in de 20 of ouder bent. Volgens mij heeft het ook meer met levensstijl en instelling te maken... Ik klik over het algemeen het best met mannen die net iets jonger zijn dan ik ben. Jongste gast was 23, laat dat nou net mn minimum zijn volgens de stelregel.. maar dat was eigenlijk toch wel net iets te jong hoor, stiekem.
Is er ook zo´n max dan voor te oud? Of moet je het dan gewoon omdraaien, dat jij dus het minimum bent... euhmmm (28-7)*2 zou dus 42 zijn... Hmmmm... ik denk dat niet dat dat zou werken
God wat ben ik slim zegquote:Op woensdag 21 juli 2010 15:54 schreef Techno het volgende:
[..]
Inderdaad, ik denk dat het na je 20e niet veel meer uitmaakt. Derhalve zijn die z.g. leeftijdsgrenzen nogal onzinnig, aangezien het vanaf die leeftijd toch meer gaat om levensstijl, instelling en dergelijke.
Voor te oud? Gewoon de formule omdraaien ja.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |