Geef mij dan maar 13.999.999 euro, en dan koop ik voor die euro wel een appel. en zeg ik dat ie gezond isquote:Op dinsdag 20 juli 2010 21:43 schreef Schieganger het volgende:
[..]
hey hey, niks tegen appels, ze zijn gezond volgens 14 miljoen euro kostend onderzoek.
Ja ik had het ze ook wel willen laten weten voor 1 miljoen.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 21:45 schreef Hyman het volgende:
[..]
Geef mij dan maar 13.999.999 euro, en dan koop ik voor die euro wel een appel. en zeg ik dat ie gezond is
ik ken blank stel die heeft een donker meisje gekregen.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 22:10 schreef Mexicaantje. het volgende:
http://www.thesun.co.uk/s(...)h-to-white-baby.html
die heb met een neger geneukquote:Op dinsdag 20 juli 2010 22:18 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ik ken blank stel die heeft een donker meisje gekregen.
doet me denken aan californicationquote:Op dinsdag 20 juli 2010 22:18 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ik ken blank stel die heeft een donker meisje gekregen.
Tududutuuu tudududuquote:Op dinsdag 20 juli 2010 23:25 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik ben Chatman, supersnel op MSN, er is niemaaand die me niet kent.
En dan moet je zo debiel doen?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 23:29 schreef tubacloud het volgende:
[..]
Tududutuuu tudududu
Ja, te veel bier op
Koop hem bij Europatuin Zutphen, daar werk ik!quote:Op dinsdag 20 juli 2010 23:29 schreef Aapvis het volgende:
Mijn bardagaam is daud gegaan
nu ga ik een gecko kopen
Nu al?quote:
Ik vind Kiss My Trance tofferquote:
ik woon in Bredaquote:Op dinsdag 20 juli 2010 23:31 schreef Mexicaantje. het volgende:
Koop hem bij Europatuin Zutphen, daar werk ik!
ohhhw zeker lekkeeerquote:
Hoewel Mitsubitchi harder beuktquote:
Pope Of Dopequote:Op dinsdag 20 juli 2010 23:43 schreef Mexicaantje. het volgende:
I AM THE POPE OF DOPE
I COME FROM WALIFORNIA
DIRTY SOUTH FROM BELGIUM
WA WA WA
IKR!quote:
Slaapsequote:
daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaagquote:Op dinsdag 20 juli 2010 23:48 schreef Bravebart het volgende:
Ja slaaptijd, morgen weer vroeg daaaaag
quote:
quote:
quote:
quote:
Dat je maar veel zwarte shit binnen mag krijgen, hahahahaquote:Op dinsdag 20 juli 2010 23:50 schreef swaffelair het volgende:
mijn moeder zei een keer:
alles dat zwart is is kankerverwekkend
vond best wel geniaal![]()
De site lag toch ook steeds plat.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 23:54 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Ik heb nog gevist voor een vriendin van me, maar ik greep ook mis.
Snap echt niet dat die kaartjes binnen 4 minuten zijn uitverkocht. Ik had 3 seconden verwacht ofzo.
perenijs is belangrijkerquote:Op dinsdag 20 juli 2010 23:57 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
niks is belangrijker dan poepen en lowlands
anyhoe :w
Ik was op mijn werk en ll.nl was de hele tijd wit en deed het niet en toen ben ik maar weer wat zinnigs gaan doen.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 23:57 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
De site lag toch ook steeds plat.
zuupn tot ze kruupn zekersquote:Op dinsdag 20 juli 2010 23:59 schreef TC_Artemis het volgende:
Ik was op mijn werk en ll.nl was de hele tijd wit en deed het niet en toen ben ik maar weer wat zinnigs gaan doen.
Je had een uurtje eerder moeten gaan kijken alvast, dan stond er een link die je moest kopieren.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 23:57 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
De site lag toch ook steeds plat.
Gelukkig maar!quote:
Slaap lekkerquote:Op woensdag 21 juli 2010 01:00 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Ja bij mij ook.
Ben bekaf.
Muh lenzuh.quote:
Schreeuw eens niet zo, het is nog vroegquote:Op woensdag 21 juli 2010 09:38 schreef Wolfjeweerwolfje het volgende:
GOEIE SMORGENS MENSEN HAALOOO
sorryquote:Op woensdag 21 juli 2010 09:39 schreef tubacloud het volgende:
[..]
Schreeuw eens niet zo, het is nog vroeg
Ik heb godverdomme een ontsteking aan mn linker oog en kan die lens dus niet in doen. Nu op 't werk krijg ik hoofdpijn van naar t scherm starenquote:
Ik heb het nooit drukquote:Op woensdag 21 juli 2010 09:46 schreef Wolfjeweerwolfje het volgende:
x3ro hebbie het druk ? bij ons is echt zo rustig momenteel dat ik gewoon beetje films loop te kijken
Met maar één lens in ga ik scheef kijken.quote:Op woensdag 21 juli 2010 09:43 schreef x3ro het volgende:
[..]
Ik heb godverdomme een ontsteking aan mn linker oog en kan die lens dus niet in doen. Nu op 't werk krijg ik hoofdpijn van naar t scherm starenEn laat dat nou net het werk zijn
Miss heeft ie daarom hoofdpijn gekregenquote:Op woensdag 21 juli 2010 09:58 schreef Naughty_Dog het volgende:
[..]
Met maar één lens in ga ik scheef kijken.
Hele tijd naar een scherm kijken en dan rechts wat wil overcompenseren voor mijn linker oog wat geen lens heeft, is volgens mij de veroorzakerquote:Op woensdag 21 juli 2010 10:01 schreef mich1992 het volgende:
[..]
Miss heeft ie daarom hoofdpijn gekregen.
Je wilt zeker persé geen bril opquote:Op woensdag 21 juli 2010 10:18 schreef x3ro het volgende:
[..]
Hele tijd naar een scherm kijken en dan rechts wat wil overcompenseren voor mijn linker oog wat geen lens heeft, is volgens mij de veroorzaker
Ik heb idd nog liever hoofdpijn jaquote:
Tja, eigenlijk nog niet eens zo'n gek planquote:Op woensdag 21 juli 2010 10:00 schreef x3ro het volgende:
Moffenland is wieder door aan 't draaien
Duitsland overweegt rookverbod in auto
Idiootquote:Op woensdag 21 juli 2010 10:38 schreef Hyman het volgende:
[..]
Tja, eigenlijk nog niet eens zo'n gek plan
wat doe je dan opquote:Op woensdag 21 juli 2010 10:39 schreef Hyman het volgende:
Mehnik heb het gevoel alsof ik nog tot 14:00 door kan slapen
Mwah, ik denk meer dat het zo is van dat je geen gloeiende peuken het raam uit kan gooien. Dat is wel een goede zaak.quote:Op woensdag 21 juli 2010 10:41 schreef x3ro het volgende:
[..]
Idioot
Je gaat toch niet mensen verbieden te roken in hun eigen auto? Dat soort gestoorde regels "voor mensen hun eigen veiligheid" zijn ze hier in Nederland ook al door je strot aan 't rammen. Drank in het verkeer? Hebben ze gelijk mee, maar mij vertellen of ik in de auto mag roken?
Je moet dan ook standaard voorgeïnstalleerde software er gelijk afgooien, en overal een verse installatie opzettenquote:Op woensdag 21 juli 2010 10:42 schreef Wolfjeweerwolfje het volgende:
[..]
wat doe je dan opga weer je nest in
hp pcmaar die klote software die ze der op gooie is vervelend
Ja damn, je mag overal niks meerquote:Op woensdag 21 juli 2010 10:41 schreef x3ro het volgende:
[..]
Idioot
Je gaat toch niet mensen verbieden te roken in hun eigen auto? Dat soort gestoorde regels "voor mensen hun eigen veiligheid" zijn ze hier in Nederland ook al door je strot aan 't rammen. Drank in het verkeer? Hebben ze gelijk mee, maar mij vertellen of ik in de auto mag roken?
nee johquote:Op woensdag 21 juli 2010 10:43 schreef Hyman het volgende:
[..]
Je moet dan ook standaard voorgeïnstalleerde software er gelijk afgooien, en overal een verse installatie opzetten
Wanneer het om het afval gaat, kun je net zo goed de McDrive gaan verbieden, of zelfs eten in je auto over het algemeen.. Zooi uit je raam flikkeren heeft meer met de manieren en opvoeding van de persoon te maken, dan het daadwerkelijke eten of roken.quote:Op woensdag 21 juli 2010 10:42 schreef Hyman het volgende:
[..]
Mwah, ik denk meer dat het zo is van dat je geen gloeiende peuken het raam uit kan gooien. Dat is wel een goede zaak.
Geldbesparing zekerquote:Op woensdag 21 juli 2010 10:46 schreef Hyman het volgende:
Pleidooi voor sneller verlof tbs'ers
Nederland
Ja, maar papier kan je niet vergelijken met gloeiende peuken die branden kunnen veroorzakenquote:Op woensdag 21 juli 2010 10:46 schreef x3ro het volgende:
[..]
Wanneer het om het afval gaat, kun je net zo goed de McDrive gaan verbieden, of zelfs eten in je auto over het algemeen.. Zooi uit je raam flikkeren heeft meer met de manieren en opvoeding van de persoon te maken, dan het daadwerkelijke eten of roken.
Zoals ik zeg, ze moeten eens een grens trekken met hun bullshit wetgevingen puur omdat een aantal zich niet normaal kan gedragen.
Ze gaan allemaal op de Geert Wilders tour!quote:Op woensdag 21 juli 2010 10:49 schreef Hyman het volgende:
[..]
Echt hoordie straffen in Nederland mogen wel een stuk hoger
Waar heb jij op gestemd michquote:Op woensdag 21 juli 2010 10:50 schreef mich1992 het volgende:
[..]
Ze gaan allemaal op de Geert Wilders tour!
Bitches.
Oh, ik hou me er niet erg mee bezig eigenlijk. Behalve dan het niet-stemmen op Geertieboy.quote:Op woensdag 21 juli 2010 10:51 schreef Hyman het volgende:
[..]
Waar heb jij op gestemd mich? of als je nog geen 18 was, waar zou je dan op willen stemmen.
Marruuukkkquote:Op woensdag 21 juli 2010 10:52 schreef mich1992 het volgende:
[..]
Oh, ik hou me er niet erg mee bezig eigenlijk. Behalve dan het niet-stemmen op Geertieboy.
Jij?
Heimen, jij houdt van Hayley tochquote:Op woensdag 21 juli 2010 10:57 schreef Hyman het volgende:
http://twitter.com/MuoiKollar
http://twitter.com/JewelHarbor
Vieze vuile hoerenspammers
Jongeh! die had ik jou al over msn gestuurd! en toen zei je dat je die allang op jequote:Op woensdag 21 juli 2010 10:59 schreef mich1992 het volgende:
[..]
Heimen, jij houdt van Hayley toch?
Wil je bbq-en ook gaan verbieden?quote:Op woensdag 21 juli 2010 10:48 schreef Hyman het volgende:
[..]
Ja, maar papier kan je niet vergelijken met gloeiende peuken die branden kunnen veroorzaken.
het gaat me niet om het roken, maar meer vanwege de branden die je kan veroorzaken. Als ze nou een boete op afval uit je raam gooien deden (als ze dat nog niet doen)
Ohja!quote:Op woensdag 21 juli 2010 11:00 schreef Hyman het volgende:
[..]
Jongeh! die had ik jou al over msn gestuurd! en toen zei je dat je die allang op je
hyves had.
Meh, in stukken laten afvoeren in z'n eigen kofferbak. Dont fuck with a man's automobile..quote:Op woensdag 21 juli 2010 11:00 schreef Hyman het volgende:
gisteren was ik zo met de zus (en haar vriend) van een vriend aan het praten, vroeg ik zo hoe het met zn auto ging, hij had net een nieuwe gekocht voor ¤5000 ofzo. Zegt ie dat zijn auto en de auto van de moeder van zn vriendin tijdens de finale van het WK in de fik gestoken zijn, total lossZonder dadars die gepakt zijn
. dus weg auto en geen wa+casco
. Echt waar joh, wanneer ik iemand dat zag doen bij mijn auto had ik hem wss zó hard getrapt dat ie een gebroken kaak ofzo er aan over hield
kankerlijers
BBQ jij in de auto danquote:Op woensdag 21 juli 2010 11:03 schreef x3ro het volgende:
[..]
Wil je bbq-en ook gaan verbieden?Of Überhaupt 't op zak hebben van een aansteker? Ik vind dat allemaal een beetje ver gaan.. Het staat niet in verhouding tot elkaar.. de oorzaak en het gevolg(imo that is)
Baaaah t is pas 11 uur
Ik zou door het lint zijn gegaanquote:Op woensdag 21 juli 2010 11:04 schreef x3ro het volgende:
[..]
Meh, in stukken laten afvoeren in z'n eigen kofferbak. Dont fuck with a man's automobile..
Nee, ik bbq wel buiten in een bosquote:Op woensdag 21 juli 2010 11:05 schreef Hyman het volgende:
[..]
BBQ jij in de auto dan? en aanstekers gloeien niet wanneer je ze weggooit.
Het gaat me puur om de mogelijke brandgevaren, de rest interesseert me geen donder.
Nou dat is dan jouw mening, en dit is de mijne daarmee zal u het moeten doen.quote:Op woensdag 21 juli 2010 11:07 schreef x3ro het volgende:
[..]
Nee, ik bbq wel buiten in een bosNog veel erger
En een aansteker kun je wel vuur mee maken. Dus het kan.. Zoals ik zeg, trek ergens een grens want anders krijg je redenatie's zoals over de aansteker.. Dat is het hele probleem/gevaar hiermee..
quote:Op woensdag 21 juli 2010 11:10 schreef Hyman het volgende:
[..]
Nou dat is dan jouw mening, en dit is de mijne daarmee zal u het moeten doen.
Deze zaak is nu gesloten.
[ afbeelding ]
Wanneer de bestuurder nou gewoon niet was beginnen te remmen, was dr niks gebeurd.quote:Het slachtoffer liet dinsdagavond samen met een 20-jarige vriend uit Den Helder zijn hond uit. Het dier ging op een gegeven moment stilstaan op straat, waardoor een tegemoetkomende auto moest remmen. De bestuurder werd daar boos om en schoot het slachtoffer in de borst.
Sowosie, je mag heul geen pipa's in dit land, het zal wel weer buitenlands tuig geweest zijn.quote:Op woensdag 21 juli 2010 11:11 schreef x3ro het volgende:
[..]
[..]
Wanneer de bestuurder nou gewoon niet was beginnen te remmen, was dr niks gebeurd.
Honden
Gewoon gedraaide joint>>waterpijpquote:Op woensdag 21 juli 2010 11:13 schreef Hyman het volgende:
niet te verwarren met een waterpijp.
Then you all go liek:
[ afbeelding ]
Moet x3ro dr maar eens een draaien op een meetquote:Op woensdag 21 juli 2010 11:25 schreef Hyman het volgende:
[..]
meh, joints merkte ik niet veel vandoe mij maar een waterpijp, da's lekkerder
2cm doorsneequote:Op woensdag 21 juli 2010 11:26 schreef x3ro het volgende:
[..]
Moet x3ro dr maar eens een draaien op een meetWedden dat ie gaat werken?
Ik wacht tot mn ma en zusje thuis zijn. Dan knakworstjes op boterhamquote:
Knakworstje van Heimen op je boterham.quote:Op woensdag 21 juli 2010 11:54 schreef mich1992 het volgende:
[..]
Ik wacht tot mn ma en zusje thuis zijn. Dan knakworstjes op boterham.
Arme Heimenquote:Op woensdag 21 juli 2010 11:57 schreef Naughty_Dog het volgende:
[..]
Knakworstje van Heimen op je boterham.
Dat zou lullig zijnquote:Op woensdag 21 juli 2010 11:52 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Ik dacht eerst dat het om wat anders ging.
Hot dog jonguh!quote:Op woensdag 21 juli 2010 11:57 schreef Naughty_Dog het volgende:
[..]
Knakworstje van Heimen op je boterham.
Toepasselijkquote:
Super heet.quote:
T'is dr mee?quote:Op woensdag 21 juli 2010 12:06 schreef Hyman het volgende:
Ik ga douchen, en dan ga ik mn auto naar de garage brengen
Hongeeeeeeeeerrrrrr.quote:Op woensdag 21 juli 2010 12:14 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik heb liever wat minder warme hot dogs
Hihi jij bent cute en kleinquote:Op woensdag 21 juli 2010 12:14 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik heb liever wat minder warme hot dogs
quote:Op woensdag 21 juli 2010 11:52 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Ik dacht eerst dat het om wat anders ging.
een pinkie, wat schattigquote:Op woensdag 21 juli 2010 12:17 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
2cm is wel heeeel dun hoor.
Maar wel 16quote:
Dat heet jong, tegenwoordigquote:Op woensdag 21 juli 2010 12:21 schreef mich1992 het volgende:
[..]
Maar wel 16.
Dat bedoelde ik met klein.
Klein klinkt leuker!quote:
Ja, jong klinkt zo jongquote:
Groot gelijkquote:Op woensdag 21 juli 2010 12:26 schreef Naughty_Dog het volgende:
http://m.fok.nl/nieuws/396592 O.M.G.
Ik 1,90quote:Op woensdag 21 juli 2010 12:30 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
maar ik ben 1,80 das heul nie klein
Jawel!quote:Op woensdag 21 juli 2010 12:30 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
maar ik ben 1,80 das heul nie klein
Waddafack?!quote:Op woensdag 21 juli 2010 12:26 schreef Naughty_Dog het volgende:
http://m.fok.nl/nieuws/396592 O.M.G.
Je gaat in je pauze ff naar huis om te eten om vervolgens weer terug naar je werk te gaan?quote:Op woensdag 21 juli 2010 12:21 schreef tubacloud het volgende:
Pauzeee, dus nu thuis saucijzenbroodjes eten
quote:Op woensdag 21 juli 2010 12:29 schreef Hyman het volgende:
En waarom geven wíj geld aan een moskee in NY uit?
Ja, is toch maar 5 minuten fietsenquote:Op woensdag 21 juli 2010 12:31 schreef x3ro het volgende:
[..]
Waddafack?!
[..]
Je gaat in je pauze ff naar huis om te eten om vervolgens weer terug naar je werk te gaan?
1.87 Exactly rightquote:
Dat dusquote:Op woensdag 21 juli 2010 12:31 schreef Schieganger het volgende:
[..]
Daar heb ik idd het grootste probleem mee. Waarom? Sowieso moet subsidie voor elk geloof stoppen, of het nou de bouw van kerken is of moskees. Scheidt nu echt eens de kerk en de staat
quote:
Onze fabriekshal wordt te kleinquote:Op woensdag 21 juli 2010 12:33 schreef x3ro het volgende:
[..]
Dat dusEn dan ook nog in acht nemende dat t nooit druk is in een kerk
Waarom heb je dan een nieuwe nodig
1.65quote:
*pakt flessen benzine* thanks for notifying!quote:Op woensdag 21 juli 2010 12:35 schreef naatje_1 het volgende:
JA, onze kerk zit in een oud gebouw van TNT ja
Bitch!quote:
quote:Op woensdag 21 juli 2010 12:35 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
ZIJN ZE HELEMAAL GEK GEWORDEN
1 miljoen
Dat is nou het leuke.quote:Op woensdag 21 juli 2010 12:41 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Hoe kan een jongen nou een bitch zijn
Wist je niet dat het een meisje is?quote:Op woensdag 21 juli 2010 12:44 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Is hij geen jongen? Pics van heimen
Heimen is mijn baby!quote:Op woensdag 21 juli 2010 12:44 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Wist je niet dat het een meisje is?
Wat schattigquote:
Jaquote:
Dus heimen is onzijdig?quote:Op woensdag 21 juli 2010 12:44 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Wist je niet dat het een meisje is?
Half halfquote:
Ik zat net naast een meisje met dezelfde Vaaaaaans als jij Annequote:Op woensdag 21 juli 2010 12:35 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
ZIJN ZE HELEMAAL GEK GEWORDEN
1 miljoen
jij boftquote:Op woensdag 21 juli 2010 12:50 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik zat net naast een meisje met dezelfde Vaaaaaans als jij Anne
Zo ist.quote:
Nee, wel lekker.quote:
want? je hebt je ziel aan iemand gegeven?quote:Op woensdag 21 juli 2010 12:59 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Okee. Ik ben officieel ziel-loos.
Zielig.quote:Op woensdag 21 juli 2010 12:59 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Toch wel een pittig en vlot kapsel? Dat is namelijk lekker makkelijk.quote:Op woensdag 21 juli 2010 13:00 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Ik ben roodharig sinds gisteravond.
Waarom nou? Rood haar staat nietquote:Op woensdag 21 juli 2010 13:00 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Rood haar had ze wel!quote:Op woensdag 21 juli 2010 13:00 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Dat ben ik al sinds carnaval 4 jaar geledenquote:Op woensdag 21 juli 2010 12:59 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Ik ookquote:Op woensdag 21 juli 2010 13:05 schreef naatje_1 het volgende:
Ik heb het idee dat de mods een beetje afwezig zijn...
quote:Op woensdag 21 juli 2010 13:09 schreef x3ro het volgende:
[..]
Dat ben ik al sinds carnaval 4 jaar geleden
Via een contract mijn ziel afgestaan aan de duivel in ruil voor een sigaret
Er is nu een spamtopic al 20m open: ElfBot NG 4.5.9 [Tibia 8.6] - Download/Cracked!quote:Op woensdag 21 juli 2010 13:10 schreef x3ro het volgende:
[..]
Ik ookIk was geeneens gebanned voor mn zogenaamde "doodsverwensing"
Het was laat en ik was best dronkenquote:
Geniaalquote:Op woensdag 21 juli 2010 13:17 schreef x3ro het volgende:
[..]
Het was laat en ik was best dronken(Carnaval, wat verwacht je
) Dan krijg je dat soort acties
Wel cool heur, dude had gewoon een aktetas bij zich met geprinte contracten
Als dat voor die Ford is op bovenstaande foto.. de auto is niet meer dan een paar 100 euro waard. Waarom voor 200 euro je demper laten vervangen?quote:Op woensdag 21 juli 2010 13:18 schreef Hyman het volgende:
Die nieuwe einddemper en middenstuk gaat me weer 200 pegels kosten
quote:Op woensdag 21 juli 2010 13:17 schreef Hyman het volgende:
Oh SHI-
i'm rollin' in mah Ford Fiësta baby!
[ afbeelding ]
Wat een lelijke kutautoen heeeet!
Nee, das mn leenautoquote:Op woensdag 21 juli 2010 13:23 schreef x3ro het volgende:
[..]
Als dat voor die Ford is op bovenstaande foto.. de auto is niet meer dan een paar 100 euro waard. Waarom voor 200 euro je demper laten vervangen?
Ik dacht alquote:
Mijn vorige brommer was een en al ducttape. Heeft 3 ongelukken overleefd.quote:Op woensdag 21 juli 2010 13:26 schreef x3ro het volgende:
[..]
Ik dacht alAnders had ik je een rol hittebestendige tape aangeraden ipv die dingen te laten vervangen
Dit is ook een kwart voor wat ik aan die auto heb betaald hoorquote:Op woensdag 21 juli 2010 13:26 schreef x3ro het volgende:
[..]
Ik dacht alAnders had ik je een rol hittebestendige tape aangeraden ipv die dingen te laten vervangen
Vrouwen vinden kleine auto's altijd mooiquote:
't mens is gek! Gek zeg ik je!!quote:
Er zijn mooie kleine auto's maar ik snap niet hoe het komt dat alles wat klein is, leuk isquote:Op woensdag 21 juli 2010 13:28 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Vrouwen vinden kleine auto's altijd mooiIk weet echt niet wat je bezield als je een kleine auto mooi vind
baby's heh, vrouwen krijgen de baby's en beginnen daarom een voorliefde te kweken voor alles wat klein isquote:Op woensdag 21 juli 2010 13:29 schreef x3ro het volgende:
[..]
Er zijn mooie kleine auto's maar ik snap niet hoe het komt dat alles wat klein is, leuk is
Tjaquote:Op woensdag 21 juli 2010 13:28 schreef x3ro het volgende:
[..]
't mens is gek! Gek zeg ik je!!
Ik zou toch voor de volvo gaan..
MaddoxX heeft ruim 2 jaar rond gereden in een 205 Diesel die meneer voor 150 euro gekocht hadquote:Op woensdag 21 juli 2010 13:28 schreef Hyman het volgende:
[..]
Dit is ook een kwart voor wat ik aan die auto heb betaald hoor
Maar goed, mijn haat tegen kleine auto's komt misschien grotendeels omdat ik in die auto's op de achterbank moet zitten, wil ik ze kunnen besturen.quote:Op woensdag 21 juli 2010 13:29 schreef x3ro het volgende:
[..]
Er zijn mooie kleine auto's maar ik snap niet hoe het komt dat alles wat klein is, leuk is
Zo'n uber hosselmaroc in Maastricht rijd dr ook in rondquote:
Owowowowowquote:Op woensdag 21 juli 2010 13:32 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Maar goed, mijn haat tegen kleine auto's komt misschien grotendeels omdat ik in die auto's op de achterbank moet zitten, wil ik ze kunnen besturen.
quote:Op woensdag 21 juli 2010 13:36 schreef x3ro het volgende:
[..]
OwowowowowDat klinkt bekend
Citroen AX.. Ik kan niet sturen en schakelen tegelijk omdat ik anders het stuur block met mn knie en dus gewoon rechtdoor rijd
quote:
Was blij dat ik niet meteen weg ben gereden en er dus op de parkeerplaats achter kwamquote:Op woensdag 21 juli 2010 13:40 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ik heb zelf gelukkig nu een Ford Focus stationwagen. Tenminste wat beter voor mij gemaakt.
*raakt aan*quote:Op woensdag 21 juli 2010 13:56 schreef Mexicaantje. het volgende:
Hoi, mijn tandvlees is gedeeltelijk weggeknipt. Wie wil mij aanraken?
Iewwwwquote:Op woensdag 21 juli 2010 13:56 schreef Mexicaantje. het volgende:
Pics? (uit oprechte interessequote:Op woensdag 21 juli 2010 13:56 schreef Mexicaantje. het volgende:
Is niet zoveel te zien hoor (niet meer althans), maar ik zal mijn best doen voor je.quote:Op woensdag 21 juli 2010 14:01 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Pics? (uit oprechte interesse)
En dat is een ICT-erquote:Op woensdag 21 juli 2010 13:57 schreef Juicyhil het volgende:
Sjezus hé, eindelijk. Lukte me maar niet om Samba aan de praat te krijgen. Maar het is gelukt
* prikt in tandvleesquote:Op woensdag 21 juli 2010 13:56 schreef Mexicaantje. het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |