Gelukkig maar!quote:
Slaap lekkerquote:Op woensdag 21 juli 2010 01:00 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Ja bij mij ook.
Ben bekaf.
Muh lenzuh.quote:
Schreeuw eens niet zo, het is nog vroegquote:Op woensdag 21 juli 2010 09:38 schreef Wolfjeweerwolfje het volgende:
GOEIE SMORGENS MENSEN HAALOOO
sorryquote:Op woensdag 21 juli 2010 09:39 schreef tubacloud het volgende:
[..]
Schreeuw eens niet zo, het is nog vroeg
Ik heb godverdomme een ontsteking aan mn linker oog en kan die lens dus niet in doen. Nu op 't werk krijg ik hoofdpijn van naar t scherm starenquote:
Ik heb het nooit drukquote:Op woensdag 21 juli 2010 09:46 schreef Wolfjeweerwolfje het volgende:
x3ro hebbie het druk ? bij ons is echt zo rustig momenteel dat ik gewoon beetje films loop te kijken
Met maar één lens in ga ik scheef kijken.quote:Op woensdag 21 juli 2010 09:43 schreef x3ro het volgende:
[..]
Ik heb godverdomme een ontsteking aan mn linker oog en kan die lens dus niet in doen. Nu op 't werk krijg ik hoofdpijn van naar t scherm starenEn laat dat nou net het werk zijn
Miss heeft ie daarom hoofdpijn gekregenquote:Op woensdag 21 juli 2010 09:58 schreef Naughty_Dog het volgende:
[..]
Met maar één lens in ga ik scheef kijken.
Hele tijd naar een scherm kijken en dan rechts wat wil overcompenseren voor mijn linker oog wat geen lens heeft, is volgens mij de veroorzakerquote:Op woensdag 21 juli 2010 10:01 schreef mich1992 het volgende:
[..]
Miss heeft ie daarom hoofdpijn gekregen.
Je wilt zeker persé geen bril opquote:Op woensdag 21 juli 2010 10:18 schreef x3ro het volgende:
[..]
Hele tijd naar een scherm kijken en dan rechts wat wil overcompenseren voor mijn linker oog wat geen lens heeft, is volgens mij de veroorzaker
Ik heb idd nog liever hoofdpijn jaquote:
Tja, eigenlijk nog niet eens zo'n gek planquote:Op woensdag 21 juli 2010 10:00 schreef x3ro het volgende:
Moffenland is wieder door aan 't draaien
Duitsland overweegt rookverbod in auto
Idiootquote:Op woensdag 21 juli 2010 10:38 schreef Hyman het volgende:
[..]
Tja, eigenlijk nog niet eens zo'n gek plan
wat doe je dan opquote:Op woensdag 21 juli 2010 10:39 schreef Hyman het volgende:
Mehnik heb het gevoel alsof ik nog tot 14:00 door kan slapen
Mwah, ik denk meer dat het zo is van dat je geen gloeiende peuken het raam uit kan gooien. Dat is wel een goede zaak.quote:Op woensdag 21 juli 2010 10:41 schreef x3ro het volgende:
[..]
Idioot
Je gaat toch niet mensen verbieden te roken in hun eigen auto? Dat soort gestoorde regels "voor mensen hun eigen veiligheid" zijn ze hier in Nederland ook al door je strot aan 't rammen. Drank in het verkeer? Hebben ze gelijk mee, maar mij vertellen of ik in de auto mag roken?
Je moet dan ook standaard voorgeïnstalleerde software er gelijk afgooien, en overal een verse installatie opzettenquote:Op woensdag 21 juli 2010 10:42 schreef Wolfjeweerwolfje het volgende:
[..]
wat doe je dan opga weer je nest in
hp pcmaar die klote software die ze der op gooie is vervelend
Ja damn, je mag overal niks meerquote:Op woensdag 21 juli 2010 10:41 schreef x3ro het volgende:
[..]
Idioot
Je gaat toch niet mensen verbieden te roken in hun eigen auto? Dat soort gestoorde regels "voor mensen hun eigen veiligheid" zijn ze hier in Nederland ook al door je strot aan 't rammen. Drank in het verkeer? Hebben ze gelijk mee, maar mij vertellen of ik in de auto mag roken?
nee johquote:Op woensdag 21 juli 2010 10:43 schreef Hyman het volgende:
[..]
Je moet dan ook standaard voorgeïnstalleerde software er gelijk afgooien, en overal een verse installatie opzetten
Wanneer het om het afval gaat, kun je net zo goed de McDrive gaan verbieden, of zelfs eten in je auto over het algemeen.. Zooi uit je raam flikkeren heeft meer met de manieren en opvoeding van de persoon te maken, dan het daadwerkelijke eten of roken.quote:Op woensdag 21 juli 2010 10:42 schreef Hyman het volgende:
[..]
Mwah, ik denk meer dat het zo is van dat je geen gloeiende peuken het raam uit kan gooien. Dat is wel een goede zaak.
Geldbesparing zekerquote:Op woensdag 21 juli 2010 10:46 schreef Hyman het volgende:
Pleidooi voor sneller verlof tbs'ers
Nederland
Ja, maar papier kan je niet vergelijken met gloeiende peuken die branden kunnen veroorzakenquote:Op woensdag 21 juli 2010 10:46 schreef x3ro het volgende:
[..]
Wanneer het om het afval gaat, kun je net zo goed de McDrive gaan verbieden, of zelfs eten in je auto over het algemeen.. Zooi uit je raam flikkeren heeft meer met de manieren en opvoeding van de persoon te maken, dan het daadwerkelijke eten of roken.
Zoals ik zeg, ze moeten eens een grens trekken met hun bullshit wetgevingen puur omdat een aantal zich niet normaal kan gedragen.
Ze gaan allemaal op de Geert Wilders tour!quote:Op woensdag 21 juli 2010 10:49 schreef Hyman het volgende:
[..]
Echt hoordie straffen in Nederland mogen wel een stuk hoger
Waar heb jij op gestemd michquote:Op woensdag 21 juli 2010 10:50 schreef mich1992 het volgende:
[..]
Ze gaan allemaal op de Geert Wilders tour!
Bitches.
Oh, ik hou me er niet erg mee bezig eigenlijk. Behalve dan het niet-stemmen op Geertieboy.quote:Op woensdag 21 juli 2010 10:51 schreef Hyman het volgende:
[..]
Waar heb jij op gestemd mich? of als je nog geen 18 was, waar zou je dan op willen stemmen.
Marruuukkkquote:Op woensdag 21 juli 2010 10:52 schreef mich1992 het volgende:
[..]
Oh, ik hou me er niet erg mee bezig eigenlijk. Behalve dan het niet-stemmen op Geertieboy.
Jij?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |