Heimen, jij houdt van Hayley tochquote:Op woensdag 21 juli 2010 10:57 schreef Hyman het volgende:
http://twitter.com/MuoiKollar
http://twitter.com/JewelHarbor
Vieze vuile hoerenspammers
Jongeh! die had ik jou al over msn gestuurd! en toen zei je dat je die allang op jequote:Op woensdag 21 juli 2010 10:59 schreef mich1992 het volgende:
[..]
Heimen, jij houdt van Hayley toch?
Wil je bbq-en ook gaan verbieden?quote:Op woensdag 21 juli 2010 10:48 schreef Hyman het volgende:
[..]
Ja, maar papier kan je niet vergelijken met gloeiende peuken die branden kunnen veroorzaken.
het gaat me niet om het roken, maar meer vanwege de branden die je kan veroorzaken. Als ze nou een boete op afval uit je raam gooien deden (als ze dat nog niet doen)
Ohja!quote:Op woensdag 21 juli 2010 11:00 schreef Hyman het volgende:
[..]
Jongeh! die had ik jou al over msn gestuurd! en toen zei je dat je die allang op je
hyves had.
Meh, in stukken laten afvoeren in z'n eigen kofferbak. Dont fuck with a man's automobile..quote:Op woensdag 21 juli 2010 11:00 schreef Hyman het volgende:
gisteren was ik zo met de zus (en haar vriend) van een vriend aan het praten, vroeg ik zo hoe het met zn auto ging, hij had net een nieuwe gekocht voor ¤5000 ofzo. Zegt ie dat zijn auto en de auto van de moeder van zn vriendin tijdens de finale van het WK in de fik gestoken zijn, total lossZonder dadars die gepakt zijn
. dus weg auto en geen wa+casco
. Echt waar joh, wanneer ik iemand dat zag doen bij mijn auto had ik hem wss zó hard getrapt dat ie een gebroken kaak ofzo er aan over hield
kankerlijers
BBQ jij in de auto danquote:Op woensdag 21 juli 2010 11:03 schreef x3ro het volgende:
[..]
Wil je bbq-en ook gaan verbieden?Of Überhaupt 't op zak hebben van een aansteker? Ik vind dat allemaal een beetje ver gaan.. Het staat niet in verhouding tot elkaar.. de oorzaak en het gevolg(imo that is)
Baaaah t is pas 11 uur
Ik zou door het lint zijn gegaanquote:Op woensdag 21 juli 2010 11:04 schreef x3ro het volgende:
[..]
Meh, in stukken laten afvoeren in z'n eigen kofferbak. Dont fuck with a man's automobile..
Nee, ik bbq wel buiten in een bosquote:Op woensdag 21 juli 2010 11:05 schreef Hyman het volgende:
[..]
BBQ jij in de auto dan? en aanstekers gloeien niet wanneer je ze weggooit.
Het gaat me puur om de mogelijke brandgevaren, de rest interesseert me geen donder.
Nou dat is dan jouw mening, en dit is de mijne daarmee zal u het moeten doen.quote:Op woensdag 21 juli 2010 11:07 schreef x3ro het volgende:
[..]
Nee, ik bbq wel buiten in een bosNog veel erger
En een aansteker kun je wel vuur mee maken. Dus het kan.. Zoals ik zeg, trek ergens een grens want anders krijg je redenatie's zoals over de aansteker.. Dat is het hele probleem/gevaar hiermee..
quote:Op woensdag 21 juli 2010 11:10 schreef Hyman het volgende:
[..]
Nou dat is dan jouw mening, en dit is de mijne daarmee zal u het moeten doen.
Deze zaak is nu gesloten.
[ afbeelding ]
Wanneer de bestuurder nou gewoon niet was beginnen te remmen, was dr niks gebeurd.quote:Het slachtoffer liet dinsdagavond samen met een 20-jarige vriend uit Den Helder zijn hond uit. Het dier ging op een gegeven moment stilstaan op straat, waardoor een tegemoetkomende auto moest remmen. De bestuurder werd daar boos om en schoot het slachtoffer in de borst.
Sowosie, je mag heul geen pipa's in dit land, het zal wel weer buitenlands tuig geweest zijn.quote:Op woensdag 21 juli 2010 11:11 schreef x3ro het volgende:
[..]
[..]
Wanneer de bestuurder nou gewoon niet was beginnen te remmen, was dr niks gebeurd.
Honden
Gewoon gedraaide joint>>waterpijpquote:Op woensdag 21 juli 2010 11:13 schreef Hyman het volgende:
niet te verwarren met een waterpijp.
Then you all go liek:
[ afbeelding ]
Moet x3ro dr maar eens een draaien op een meetquote:Op woensdag 21 juli 2010 11:25 schreef Hyman het volgende:
[..]
meh, joints merkte ik niet veel vandoe mij maar een waterpijp, da's lekkerder
2cm doorsneequote:Op woensdag 21 juli 2010 11:26 schreef x3ro het volgende:
[..]
Moet x3ro dr maar eens een draaien op een meetWedden dat ie gaat werken?
Ik wacht tot mn ma en zusje thuis zijn. Dan knakworstjes op boterhamquote:
Knakworstje van Heimen op je boterham.quote:Op woensdag 21 juli 2010 11:54 schreef mich1992 het volgende:
[..]
Ik wacht tot mn ma en zusje thuis zijn. Dan knakworstjes op boterham.
Arme Heimenquote:Op woensdag 21 juli 2010 11:57 schreef Naughty_Dog het volgende:
[..]
Knakworstje van Heimen op je boterham.
Dat zou lullig zijnquote:Op woensdag 21 juli 2010 11:52 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Ik dacht eerst dat het om wat anders ging.
Hot dog jonguh!quote:Op woensdag 21 juli 2010 11:57 schreef Naughty_Dog het volgende:
[..]
Knakworstje van Heimen op je boterham.
Toepasselijkquote:
Super heet.quote:
T'is dr mee?quote:Op woensdag 21 juli 2010 12:06 schreef Hyman het volgende:
Ik ga douchen, en dan ga ik mn auto naar de garage brengen
Hongeeeeeeeeerrrrrr.quote:Op woensdag 21 juli 2010 12:14 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik heb liever wat minder warme hot dogs
Hihi jij bent cute en kleinquote:Op woensdag 21 juli 2010 12:14 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik heb liever wat minder warme hot dogs
quote:Op woensdag 21 juli 2010 11:52 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Ik dacht eerst dat het om wat anders ging.
een pinkie, wat schattigquote:Op woensdag 21 juli 2010 12:17 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
2cm is wel heeeel dun hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |