Zo ist.quote:
Nee, wel lekker.quote:
want? je hebt je ziel aan iemand gegeven?quote:Op woensdag 21 juli 2010 12:59 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Okee. Ik ben officieel ziel-loos.
Zielig.quote:Op woensdag 21 juli 2010 12:59 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Toch wel een pittig en vlot kapsel? Dat is namelijk lekker makkelijk.quote:Op woensdag 21 juli 2010 13:00 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Ik ben roodharig sinds gisteravond.
Waarom nou? Rood haar staat nietquote:Op woensdag 21 juli 2010 13:00 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Rood haar had ze wel!quote:Op woensdag 21 juli 2010 13:00 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Dat ben ik al sinds carnaval 4 jaar geledenquote:Op woensdag 21 juli 2010 12:59 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Ik ookquote:Op woensdag 21 juli 2010 13:05 schreef naatje_1 het volgende:
Ik heb het idee dat de mods een beetje afwezig zijn...
quote:Op woensdag 21 juli 2010 13:09 schreef x3ro het volgende:
[..]
Dat ben ik al sinds carnaval 4 jaar geleden
Via een contract mijn ziel afgestaan aan de duivel in ruil voor een sigaret
Er is nu een spamtopic al 20m open: ElfBot NG 4.5.9 [Tibia 8.6] - Download/Cracked!quote:Op woensdag 21 juli 2010 13:10 schreef x3ro het volgende:
[..]
Ik ookIk was geeneens gebanned voor mn zogenaamde "doodsverwensing"
Het was laat en ik was best dronkenquote:
Geniaalquote:Op woensdag 21 juli 2010 13:17 schreef x3ro het volgende:
[..]
Het was laat en ik was best dronken(Carnaval, wat verwacht je
) Dan krijg je dat soort acties
Wel cool heur, dude had gewoon een aktetas bij zich met geprinte contracten
Als dat voor die Ford is op bovenstaande foto.. de auto is niet meer dan een paar 100 euro waard. Waarom voor 200 euro je demper laten vervangen?quote:Op woensdag 21 juli 2010 13:18 schreef Hyman het volgende:
Die nieuwe einddemper en middenstuk gaat me weer 200 pegels kosten
quote:Op woensdag 21 juli 2010 13:17 schreef Hyman het volgende:
Oh SHI-
i'm rollin' in mah Ford Fiësta baby!
[ afbeelding ]
Wat een lelijke kutautoen heeeet!
Nee, das mn leenautoquote:Op woensdag 21 juli 2010 13:23 schreef x3ro het volgende:
[..]
Als dat voor die Ford is op bovenstaande foto.. de auto is niet meer dan een paar 100 euro waard. Waarom voor 200 euro je demper laten vervangen?
Ik dacht alquote:
Mijn vorige brommer was een en al ducttape. Heeft 3 ongelukken overleefd.quote:Op woensdag 21 juli 2010 13:26 schreef x3ro het volgende:
[..]
Ik dacht alAnders had ik je een rol hittebestendige tape aangeraden ipv die dingen te laten vervangen
Dit is ook een kwart voor wat ik aan die auto heb betaald hoorquote:Op woensdag 21 juli 2010 13:26 schreef x3ro het volgende:
[..]
Ik dacht alAnders had ik je een rol hittebestendige tape aangeraden ipv die dingen te laten vervangen
Vrouwen vinden kleine auto's altijd mooiquote:
't mens is gek! Gek zeg ik je!!quote:
Er zijn mooie kleine auto's maar ik snap niet hoe het komt dat alles wat klein is, leuk isquote:Op woensdag 21 juli 2010 13:28 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Vrouwen vinden kleine auto's altijd mooiIk weet echt niet wat je bezield als je een kleine auto mooi vind
baby's heh, vrouwen krijgen de baby's en beginnen daarom een voorliefde te kweken voor alles wat klein isquote:Op woensdag 21 juli 2010 13:29 schreef x3ro het volgende:
[..]
Er zijn mooie kleine auto's maar ik snap niet hoe het komt dat alles wat klein is, leuk is
Tjaquote:Op woensdag 21 juli 2010 13:28 schreef x3ro het volgende:
[..]
't mens is gek! Gek zeg ik je!!
Ik zou toch voor de volvo gaan..
MaddoxX heeft ruim 2 jaar rond gereden in een 205 Diesel die meneer voor 150 euro gekocht hadquote:Op woensdag 21 juli 2010 13:28 schreef Hyman het volgende:
[..]
Dit is ook een kwart voor wat ik aan die auto heb betaald hoor
Maar goed, mijn haat tegen kleine auto's komt misschien grotendeels omdat ik in die auto's op de achterbank moet zitten, wil ik ze kunnen besturen.quote:Op woensdag 21 juli 2010 13:29 schreef x3ro het volgende:
[..]
Er zijn mooie kleine auto's maar ik snap niet hoe het komt dat alles wat klein is, leuk is
Zo'n uber hosselmaroc in Maastricht rijd dr ook in rondquote:
Owowowowowquote:Op woensdag 21 juli 2010 13:32 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Maar goed, mijn haat tegen kleine auto's komt misschien grotendeels omdat ik in die auto's op de achterbank moet zitten, wil ik ze kunnen besturen.
quote:Op woensdag 21 juli 2010 13:36 schreef x3ro het volgende:
[..]
OwowowowowDat klinkt bekend
Citroen AX.. Ik kan niet sturen en schakelen tegelijk omdat ik anders het stuur block met mn knie en dus gewoon rechtdoor rijd
quote:
Was blij dat ik niet meteen weg ben gereden en er dus op de parkeerplaats achter kwamquote:Op woensdag 21 juli 2010 13:40 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ik heb zelf gelukkig nu een Ford Focus stationwagen. Tenminste wat beter voor mij gemaakt.
*raakt aan*quote:Op woensdag 21 juli 2010 13:56 schreef Mexicaantje. het volgende:
Hoi, mijn tandvlees is gedeeltelijk weggeknipt. Wie wil mij aanraken?
Iewwwwquote:Op woensdag 21 juli 2010 13:56 schreef Mexicaantje. het volgende:
Pics? (uit oprechte interessequote:Op woensdag 21 juli 2010 13:56 schreef Mexicaantje. het volgende:
Is niet zoveel te zien hoor (niet meer althans), maar ik zal mijn best doen voor je.quote:Op woensdag 21 juli 2010 14:01 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Pics? (uit oprechte interesse)
En dat is een ICT-erquote:Op woensdag 21 juli 2010 13:57 schreef Juicyhil het volgende:
Sjezus hé, eindelijk. Lukte me maar niet om Samba aan de praat te krijgen. Maar het is gelukt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |