Van harte!quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 12:31 schreef marcek het volgende:
Net even gechecked voor je en er is geen optie om hem naar je psp te kopieren.
Ander nieuws, er is een nieuwe bazin in town, mario move out of the way:
Tevens een erfgename van mijn "gigantische" game collectie
[ link | afbeelding ]
Als er een witte komt koop ik die misschien er wel bijquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 17:15 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Er zijn al langer geruchten over wat nieuwe PS3 bundels. Een betrouwbare bron heeft nu laten weten dat Sony in oktober maar liefst twee nieuwe PS3 bundels op de markt gaan brengen! De ene heeft een160 GB HDD en wordt dan ook wat gunstiger geprijst en de nadere krijgt een dikke 320 GB HDD. Waarschijnlijk wordt dit op de GamesCom bevestigd over een paar weekjes.
De geruchten gaan dat deze twee bundels ook in de witte variant naar Europa komen, zoals dat in Japan ook het geval is.
Zou het dan eindelijks![]()
Wat doet die weed-opdruk daar rechts op het dekbedquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 18:16 schreef marcek het volgende:
Ok nog ff een 1up spammen![]()
![]()
Het is nu al een echte bazin:
[ link | afbeelding ]
Op een witte zie je geen stof. Das wel een groot voordeelquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 17:15 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Er zijn al langer geruchten over wat nieuwe PS3 bundels. Een betrouwbare bron heeft nu laten weten dat Sony in oktober maar liefst twee nieuwe PS3 bundels op de markt gaan brengen! De ene heeft een160 GB HDD en wordt dan ook wat gunstiger geprijst en de nadere krijgt een dikke 320 GB HDD. Waarschijnlijk wordt dit op de GamesCom bevestigd over een paar weekjes.
De geruchten gaan dat deze twee bundels ook in de witte variant naar Europa komen, zoals dat in Japan ook het geval is.
Zou het dan eindelijks![]()
En ook niet het effect wanneer het schuim uit Fruit zijn mond loopt als ie een trophy naar binnen hengelt.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:02 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Op een witte zie je geen stof. Das wel een groot voordeel
Wees gerust dat is geen wietblad,quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 19:30 schreef Deacon_Tigra het volgende:
[..]
Wat doet die weed-opdruk daar rechts op het dekbed
Wat een schatjequote:Op dinsdag 3 augustus 2010 18:16 schreef marcek het volgende:
![]()
[ link | afbeelding ]
quote:After many long discussions (and really, this has been going on for years), we've decided to alter our review scale. From today forward, we will score games on a 20-point scale (meaning games score will be 7.0 or 7.5 or 8.0, etc.).
Speel dan ook in het donker met het geluid hard.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:02 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Inmiddels aangekomen bij het einde van Chapter 7 van Dead Space,![]()
Top spel , alleen 1 probleem, vind hem niet meer eng![]()
Terwijl het de eerste paar chapters fucking scary was![]()
Loop ik nu op het gemakske de hoek om
studio ghibli lees ik, enthousiast isquote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:54 schreef Asskicker14 het volgende:
Ben ik de enige die hier razend enthousiast van wordt?
Level 5quote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:54 schreef Asskicker14 het volgende:
Wat een vet coole fotoquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 18:16 schreef marcek het volgende:
![]()
[ link | afbeelding ]
Bij lange na niet, maar we hadden dat allemaal al gezien bij de persconferentie een aantal weken terugquote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:54 schreef Asskicker14 het volgende:
quote:
Deaconquote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:27 schreef Deacon_Tigra het volgende:
IK WIL LIMBO OP PSN![]()
![]()
![]()
XBLA FUCKERS !!!
Blij dat we altijd samen op niveau kunnen pratenquote:Op woensdag 4 augustus 2010 22:33 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Bij lange na niet, maar we hadden dat allemaal al gezien bij de persconferentie een aantal weken terug
[..]
[..]
Deacon
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:27 schreef Deacon_Tigra het volgende:
IK WIL LIMBO OP PSN![]()
![]()
![]()
XBLA FUCKERS !!!
Had hem al gezien op Kotaku idd,quote:
quote:If Wii Sports success lay in showing players exactly what the Wii Remote could do, then Tumble is the game which does the same for Sony's motion-sensing controller.
It's the precision. Stacking boxes in Tumble's 'build 'em high' challenges is pretty straightforward, but even then the controller's ability to sense depth produces a fine sense of reaching into the screen in order to put a block down. Minute alterations of your wrist are replicated onscreen - essential for slotting blocks together, Tetris style - and a gentle flick reorients the block currently in your grasp. If loading up Wii Tennis for the first time led to several minutes of playful swiping and waving, you first experience of Tumble will have you equally impressed while making much less substantial motions of the hand.
Sports Champions:quote:Tumble's potential as a puzzler will ensure its long-term appeal. The introductory levels we've played are brilliant, understated demonstrations of the power of the Move controller, but if Tumble can serve up challenge and variety with its spatial-reasoning puzzles beyond the gentle opening stages, it has the potential to be much more than a novelty.
Meer impressies:quote:Whereas Wii Sports and even the MotionPlus-powered Resort, happily sacrifice wholly accurate representations in pursuit of easily accessible fun, the philosophy of precise control which lies at the heart of Move is evident here. Once a game of table tennis starts, the controls don't just feel accurate, they feel natural. Again, the controller's ability to sense depth is crucial - move towards or away from the screen and your racquet will do the same. So precise is Move's ability to track the controller's position that you aren't always require to 'gesture' at all: hold the racquet in place for a drop shot and the ball will bounce off as gently as you'd expect it to.
...
If they [other games] provide accurate thrills to rival table tennis, these perfectly white-toothed stars will have something to smile about.
En hoe zit het met die DLC levels die men maakt? Kost dat geld? Dat Limbo-level bijvoorbeeld ziet er erg gaaf uit.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 23:13 schreef Cyberia18 het volgende:
Ja, en alle levels krijgen zelfs nog een significante upgrade dankzij de nieuwe engine.
[ afbeelding ]
http://www.1up.com/news/big-planet-2-officially-announced
Alle door de community gepubliceerde levels zijn gewoon kosteloos te spelen.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 00:11 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
En hoe zit het met die DLC levels die men maakt? Kost dat geld? Dat Limbo-level bijvoorbeeld ziet er erg gaaf uit.
day 1quote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:54 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik ga eerst Ico HD spelen, hoop ook dat ze eenzelfde release-schema hebben als voor GoW. Gewoon in nov die HD collectie en dan in maart Last Guardianquote:Op donderdag 5 augustus 2010 00:59 schreef Cyberia18 het volgende:
Bijna TGS btw. Exciting.
[ afbeelding ]
![]()
Krijgen vrijwel zeker nieuwe info en beelden voorgeschoteld. Werd ook wel tijd na een jaar lange stilte.
Word.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 01:01 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik ga eerst Ico HD spelen, hoop ook dat ze eenzelfde release-schema hebben als voor GoW. Gewoon in nov die HD collectie en dan in maart Last Guardian
Het idee vond ik tof, maar de filmpjes vond ik minder.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 12:37 schreef Notorious_Roy het volgende:
Enslaved interview:
http://www.eurogamer.net/(...)antoniades-interview
Die game is echt veelbelovend als je het mij vraagt!
day 1quote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:54 schreef Asskicker14 het volgende:
op de pc speelt het nog maar matig , maar je kan wel goed merken dat hij gemaakt is met de gedachte dat die ook op consoles meot werken.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 15:21 schreef aeque het volgende:
Welke game is dat Cyberia18? Deus EX?
Zie ter in ieder geval vet uit.
Kan eigenlijk niet wachten op XIV, wil echt graag een MMORPG op de PS3.
Die gelekte gameplay was ook veelbelovend. Misschien eindelijk een waardige Deus Ex-sequelquote:
Je gaat me toch niet vertellen dat jij de beta doet he?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 15:38 schreef DJ_ het volgende:
[..]
op de pc speelt het nog maar matig , maar je kan wel goed merken dat hij gemaakt is met de gedachte dat die ook op consoles meot werken.
de menu's zitten nogal omslachtig in elkaar voor een pc spel en zijn meer iets van console game.
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 15:41 schreef ROFLOL het volgende:
Warner’s just announced Rocksteady’s Batman: Arkham Asylum sequel, known as Arkham City. The game releases next fall for PS3, 360 and Games for Windows.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Is die HD collectie nu al zeker dan?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 01:01 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik ga eerst Ico HD spelen, hoop ook dat ze eenzelfde release-schema hebben als voor GoW. Gewoon in nov die HD collectie en dan in maart Last Guardian
jawelquote:Op donderdag 5 augustus 2010 15:44 schreef aeque het volgende:
[..]
Je gaat me toch niet vertellen dat jij de beta doet he?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AFC AJAX
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 18:54 schreef msnk het volgende:
Hey Cyb, is 't nog gelukt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 19:05 schreef Tain het volgende:
[..]WaarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.?!?!?!
ps:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AFC AJAX
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 19:17 schreef msnk het volgende:
[..]
Waar?!?!?!
ps:www.topgames.nl maar ze hebben hem niet meer zie ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
Je kan ook overdrijvenquote:Op donderdag 5 augustus 2010 19:41 schreef RiKe het volgende:
Ik meld me ook alvast, als toekomstig PS3 gamer
Heb nu nog een 360 (oke dit is echt vloeken in de kerk!), maar die wordt binnen afzienbare tijd vervangen door een slimline PS3 (fieuw mezelf toch nog kunnen redden van de galg)
Wanneer was dit als ik vragen mag? Ik was daar een paar dagen terug, dan zou ik het zeker gezien moeten hebbenquote:Op donderdag 5 augustus 2010 19:26 schreef Tain het volgende:
[..]
www.topgames.nl maar ze hebben hem niet meer zie ik
Mijn 360 was dood (figuresquote:Op donderdag 5 augustus 2010 19:51 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Je kan ook overdrijvenWat is er zo vloeken in de kerk aan de 360?
Ik ben met beide zeer blij... Ik kan tenminste Limbo spelen
26 juli besteld en er staat in mijn bestelling geen vermelding dat het 2e hands is, verder ook niet opgeletquote:Op donderdag 5 augustus 2010 19:56 schreef msnk het volgende:
[..]
Wanneer was dit als ik vragen mag? Ik was daar een paar dagen terug, dan zou ik het zeker gezien moeten hebbenWas 't geen 2e hands?
Ik denk dan stiekem van wel namelijk, maar ach als die in goede staat aankwamquote:Op donderdag 5 augustus 2010 19:58 schreef Tain het volgende:
[..]
26 juli besteld en er staat in mijn bestelling geen vermelding dat het 2e hands is, verder ook niet opgelet
Nee, helaas nog niet. Heb uit wanhoop maar een aantal zaken een mailtje gestuurd ter bevestiging (Toys XL, Dynabyte o.a.). Ik wacht af.quote:
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 18:54 schreef msnk het volgende:
Hey Cyb, is 't nog gelukt?Bij de Game Over in Amsterdam liggen ze voor 5 euro in de bakken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rise Against site.. Come join us!
PSN: MoodChange
koop gewoon een ps3 en een nieuwe slim 360 , met beide consoles heb je veel meer lol.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 19:56 schreef RiKe het volgende:
[..]
Mijn 360 was dood (figuresRROD door een GPU die was gaan koken).
Sindsdien een klein beetje m'n vertrouwen in de 360 kwijt geraakt
Maar ik vermaak me nog wel even met Forza 3
Jij over CoD 4:quote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:27 schreef DJ_ het volgende:
[..]
koop gewoon een ps3 en een nieuwe slim 360 , met beide consoles heb je veel meer lol.
en haten is voor paupers
Geloofwaardigheid -1000. Ofwel: BAN.quote:Op vrijdag 2 november 2007 12:41 schreef DJ_ het volgende:
[..]
die 4 in de naam zegt al meer dan genoeg 4 keer het zelfde spel met niks vernieuwends![]()
hou kun je die troep nog steeds diggen
Last time I checked groeide geld nog niet op m'n rugquote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:27 schreef DJ_ het volgende:
[..]
koop gewoon een ps3 en een nieuwe slim 360 , met beide consoles heb je veel meer lol.
en haten is voor paupers
Thanks, ik laat mijn aankopen altijd verzegelen voor dit soort gevallenquote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:26 schreef Chaos-Zero het volgende:
[..]
Bij de Game Over in Amsterdam liggen ze voor 5 euro in de bakken.
Toffe winkel, klein maar groot assortiment (al ben ik er al tijden niet meer geweest)quote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:53 schreef msnk het volgende:
[..]
Thanks, ik laat mijn aankopen altijd verzegelen voor dit soort gevallen
Ik ken dat winkeltje trouwens niet, is het deze?. En weet je misschien of ze wel of niet tweedehands zijn? Want ¤ 5,- is wel erg strak.
spellen kunnen kut zijn, of wil je werkelijk beweren dat alle games cool zijn ?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:31 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Jij over CoD 4:
[..]
Geloofwaardigheid -1000. Ofwel: BAN.
Hierbij zeg je dus dat de Bandai Pippin goed was?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:25 schreef DJ_ het volgende:
[..]
spellen kunnen kut zijn, of wil je werkelijk beweren dat alle games cool zijn ?
consoles is een ander verhaal
Je had deze quote in je bookmarks staan zodat je hem ooit terug kon pakken voor wat hij 3 jaar geleden zei, omdat hij je lievelingsspel bekritiseerde?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:31 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Jij over CoD 4:
[..]
Geloofwaardigheid -1000. Ofwel: BAN.
Gefeli nogquote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:17 schreef marcek het volgende:
[..]
Toffe winkel, klein maar groot assortiment (al ben ik er al tijden niet meer geweest)
Ondanks dat ik geen tijd heb nu er een kleine bazin in huis is, heb ik toch nog vandaag
tijdens het boodschappen doen bioshock 2 de rapture editie voor 20 euro gescoord bij de bart smit.
Voor die prijs kon ik hem niet laten liggen, ooit zal ik er nog wel tijd voor krijgen
Nee hoor. Het is gewoon zijn aversie tegen CoD in het algemeen wat hij in het verleden herhaaldelijk liet merken in zijn posts, waar hij uiteraard zijn redenen voor mag hebben, maar vandaar dat het makkelijk was om een quote boven water te halen.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:35 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Je had deze quote in je bookmarks staan zodat je hem ooit terug kon pakken voor wat hij 3 jaar geleden zei, omdat hij je lievelingsspel bekritiseerde?
wtf is bandai pippin ?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:34 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Hierbij zeg je dus dat de Bandai Pippin goed was?
LittleBigPlanet of Peggle. Vooral die 2de is erg simpel om te spelen, maar enorm leuk en verslavendquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:06 schreef leolinedance het volgende:
Ik zoek dus iets wat niet te ingewikkeld is () waar je een beetje bij na moet denken, wat je tegen elkaar kunt doen of samen multiplayer. Geen sportspellen en vechtspellen.
Iemand suggesties?
Het is dat winkeltje. Echt een top winkel! Of het 2e hands is, ik denk het bijna wel. Kan het voor je navragen. Verder is het winkeltje eigenlijk vooral voor retro bedoeld. Als je eens in Amsterdam bent, zeker gaan kijken!quote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:53 schreef msnk het volgende:
[..]
Thanks, ik laat mijn aankopen altijd verzegelen voor dit soort gevallen
Ik ken dat winkeltje trouwens niet, is het deze?. En weet je misschien of ze wel of niet tweedehands zijn? Want ¤ 5,- is wel erg strak.
LBP is echt super veel fun om in co-op te spelen (tot vier spelers).quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:06 schreef leolinedance het volgende:
Wat zijn nou leuke PS3 spellen die je samen kunt doen met een vrouw?
Ik probeer mijn vriendin een beetje te laten wennen aan de PS3 spellen maar racen vindt ze maar niks. En voetballen lukt ook nog niet zoAdventures als Uncharted 2 vindt ze wel leuk om mee te kijken met mij maar die kun je niet echt samen spelen.
Ik zoek dus iets wat niet te ingewikkeld is () waar je een beetje bij na moet denken, wat je tegen elkaar kunt doen of samen multiplayer. Geen sportspellen en vechtspellen.
Iemand suggesties?
edit: Oh ja, COD MW2 is ook niks. Als ik dat speel wordt mij altijd gevraagd het geluid wat zachter te zetten![]()
Doet ze ook verdienstelijk hoor, maar niet 24/7quote:
Mijn advies LBP! No contestquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 02:22 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Doet ze ook verdienstelijk hoor, maar niet 24/7
Heb Peggle gespeeld (op de pc om te proberen). Wel leuk ja!
LBP heb ik me eerder al eens aan willen wagen. Heb begrepen dat je dit spel helemaal geweldig vindt of helemaal niks. Een echte middenweg is er nietIk ben benieuwd.
Dank jequote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:36 schreef msnk het volgende:
[..]
Gefeli nog
Maar goed te onderscheiden tussen nieuw en 2e hands hoop ik? Geen Gamestop-switch praktijken?
Bio2 rapture is inderdaad al een tijdje 20 euro bij heel veel winkels. De Special Edition is bijvoorbeeld ook nog maar 25 euro bij o.a MM en nog een aantal andere zaken. Bizar snel, voor zo'n goed verkochte titel
Het is in ieder geval de enige game waarvan de demo bij mijn vriendin nog wat enthousiasme kon losmaken. Voor de rest is de PS3 tot nu alleen voor het enige kind uit onze relatie (ik dusquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 02:22 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Doet ze ook verdienstelijk hoor, maar niet 24/7
Heb Peggle gespeeld (op de pc om te proberen). Wel leuk ja!
LBP heb ik me eerder al eens aan willen wagen. Heb begrepen dat je dit spel helemaal geweldig vindt of helemaal niks. Een echte middenweg is er nietIk ben benieuwd.
quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 16:42 schreef msnk het volgende:
Ratchet & Clank: A Crack In Time ¤15,00 bij Media Outlet Amsterdam. Heb er net zelf 1 gehaald, er lagen er nog 2!
Afro Samurai (PS3) lag er ook nog voor ¤15,00. Stuk of 5 dacht ik. Niet al te beste reviews, maar misschien de 15 euro wel waard?
Klinkt wel geilquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 22:08 schreef Cyberia18 het volgende:
[ afbeelding ]
Dit zag ik niet aankomen moet ik zeggen. Mja alles liever dan een nieuwe Resistance.
Omdat deel 2 gigantisch zoog. Een erbarmelijk verhaal, abominabel leveldesign, slechte controls t.o.v. R1, slechte belichting, domme spawnspots, dikke auto aim en een belachelijk einde van de SP. Het kwam maar niet van de grond.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 23:34 schreef msnk het volgende:
[..]
Klinkt wel geilWaarom geen Resistance voor jou dan
?
quote:Late last week, a follower asked Ueda if he's the real Fumito Ueda. Ueda responded, "Yes, it's me. Thank you for the support. We should be able to show something at Tokyo Game Show, so look forward to it."
Ueda's post didn't specifically mention The Last Guardian, but that's presumably what he's referring to.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |