Van harte!quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 12:31 schreef marcek het volgende:
Net even gechecked voor je en er is geen optie om hem naar je psp te kopieren.
Ander nieuws, er is een nieuwe bazin in town, mario move out of the way:
Tevens een erfgename van mijn "gigantische" game collectie
[ link | afbeelding ]
Als er een witte komt koop ik die misschien er wel bijquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 17:15 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Er zijn al langer geruchten over wat nieuwe PS3 bundels. Een betrouwbare bron heeft nu laten weten dat Sony in oktober maar liefst twee nieuwe PS3 bundels op de markt gaan brengen! De ene heeft een160 GB HDD en wordt dan ook wat gunstiger geprijst en de nadere krijgt een dikke 320 GB HDD. Waarschijnlijk wordt dit op de GamesCom bevestigd over een paar weekjes.
De geruchten gaan dat deze twee bundels ook in de witte variant naar Europa komen, zoals dat in Japan ook het geval is.
Zou het dan eindelijks![]()
Wat doet die weed-opdruk daar rechts op het dekbedquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 18:16 schreef marcek het volgende:
Ok nog ff een 1up spammen![]()
![]()
Het is nu al een echte bazin:
[ link | afbeelding ]
Op een witte zie je geen stof. Das wel een groot voordeelquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 17:15 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Er zijn al langer geruchten over wat nieuwe PS3 bundels. Een betrouwbare bron heeft nu laten weten dat Sony in oktober maar liefst twee nieuwe PS3 bundels op de markt gaan brengen! De ene heeft een160 GB HDD en wordt dan ook wat gunstiger geprijst en de nadere krijgt een dikke 320 GB HDD. Waarschijnlijk wordt dit op de GamesCom bevestigd over een paar weekjes.
De geruchten gaan dat deze twee bundels ook in de witte variant naar Europa komen, zoals dat in Japan ook het geval is.
Zou het dan eindelijks![]()
En ook niet het effect wanneer het schuim uit Fruit zijn mond loopt als ie een trophy naar binnen hengelt.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:02 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Op een witte zie je geen stof. Das wel een groot voordeel
Wees gerust dat is geen wietblad,quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 19:30 schreef Deacon_Tigra het volgende:
[..]
Wat doet die weed-opdruk daar rechts op het dekbed
Wat een schatjequote:Op dinsdag 3 augustus 2010 18:16 schreef marcek het volgende:
![]()
[ link | afbeelding ]
quote:After many long discussions (and really, this has been going on for years), we've decided to alter our review scale. From today forward, we will score games on a 20-point scale (meaning games score will be 7.0 or 7.5 or 8.0, etc.).
Speel dan ook in het donker met het geluid hard.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:02 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Inmiddels aangekomen bij het einde van Chapter 7 van Dead Space,![]()
Top spel , alleen 1 probleem, vind hem niet meer eng![]()
Terwijl het de eerste paar chapters fucking scary was![]()
Loop ik nu op het gemakske de hoek om
studio ghibli lees ik, enthousiast isquote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:54 schreef Asskicker14 het volgende:
Ben ik de enige die hier razend enthousiast van wordt?
Level 5quote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:54 schreef Asskicker14 het volgende:
Wat een vet coole fotoquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 18:16 schreef marcek het volgende:
![]()
[ link | afbeelding ]
Bij lange na niet, maar we hadden dat allemaal al gezien bij de persconferentie een aantal weken terugquote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:54 schreef Asskicker14 het volgende:
quote:
Deaconquote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:27 schreef Deacon_Tigra het volgende:
IK WIL LIMBO OP PSN![]()
![]()
![]()
XBLA FUCKERS !!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |