abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 29 juli 2010 @ 19:14:28 #151
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_84637530
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 12:34 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

Zal het doorschuiven, thanks. Mocht je nog een Nederlandse webshop weten dan hoor ik dat uiteraard ook graag. ;)
Misschien hier :@ ? https://www.castlegames.nl/Consoles/playstation_3/4264
AFC AJAX
pi_84639486
Ben Ratchet & Clank: A Crack in Time nu aan het spelen. Nog niet zover maar tot nu toe vind ik 'em al super leuk :D Maarja, Tools of Destruction en Quest for Booty vond ik ook al O+
Jammer dat dit de laatste is tho, dat zorgt er een beetje voor dat ik het niet te snel achter elkaar wil uitspelen.
Gelukkig zijn er nog vaardigheden en gouden bouten te halen (ook nog wat te doen in ToD) en natuurlijk achievements :D
pi_84640362
quote:
Het betreft hier de Franse versie, staat niet op de site maar hij heeft ze een mailtje gestuurd ter bevestiging aangezien velen dit niet op hun site melden terwijl het wel degelijk om de platinum versie gaat, de honden. Maar de Nederlandse versie geniet dus zijn voorkeur.

Toch dank voor de genomen moeite. ;)
  vrijdag 30 juli 2010 @ 00:02:41 #154
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_84649564
Vandaag even een paar keer de nieuwe Naturo Ultimate Ninja Storm 2 demo gespeeld (staat op de japanse PSN). Ziet er weer goed uit, en speelt lekker weg. Gameplay redelijk gelijk aan de eerste, maar ook wel wat nieuwe moves en ook QTE's.

De demo is helaas alleen single-player, en het is een boss-fight tegen Kakashi. Persoonlijk ben ik er wel positief over, en ga de game hoogstwaarschijnlijk wel kopen zodra ie uitkomt.
pi_84654714
quote:
Nieuwe, snellere, manier voor downloaden firmware updates

Een paar dagen geleden heeft Sony een nieuwe firmware update vrijgegeven voor de PlayStation 3. Dit was firmware update 3.41. Deze bevatte niet veel nieuwe features. Wat het wel bevatte was een systeem dat je dingen in de PlayStation Store aanbeveelt. Dit kunnen bijvoorbeeld games en video´s zijn.

Wat je misschien ook nog eens is opgevallen is dat het downloaden van deze firmware update erg snel ging. Dit omdat Sony een andere manier van firmware updates downloaden heeft toegepast. Normaliter nemen firmware updates zo´n 100 á 200mb in. Firmware 3.41 nam maar 40mb in. Dit doordat het alleen de nodige bestanden downloadde in plaats van dat het de bestanden downloadt vanaf de eerste firmware.

Hidden away in the firmware update, Sony put a new incremental download patch in place, though the PS3 has always had this type of feature, this new incremental feature will now allow for smaller downloads. Previously, all firmware updates were incremental and they built off each other since the original firmware, but Sony has revised that concept and firmware updates will now only download what is needed from the latest firmware opposed to downloading the entire firmware. Firmware 3.41 only needed around 40MB of information, so the system only downloaded that much, opposed to 200MB of additional information from previous firmwares.
Eindelijk zijn we verlost van die 'grote' updates :)
PSN id: NL_SToRM
  vrijdag 30 juli 2010 @ 10:33:26 #156
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_84657868
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 07:25 schreef SToRM81 het volgende:

[..]

Eindelijk zijn we verlost van die 'grote' updates :)
Nu nog de grote updates voor games aanpakken. De eerste keer dat ik Motorstorm 2 ging spelen kon ik zowel ontbijten, douchen, aankleden, drie Xbox games uitspelen en lunchen voordat die gedownload en geïnstalleerd was. :')
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_84662520
quote:
SOCOM 4 in 2011

Posted by Jeremy Dunham, Senior Community Manager, Zipper Interactive

Dear SOCOM faithful,

Some of you may have heard through your favorite media outlets that SOCOM 4 is now a 2011 title, and we are writing this letter to you, our community, to confirm that SOCOM 4 is indeed scheduled for release in 2011.

While we're certainly aware that you've been looking forward to playing SOCOM 4 this year, we don't want to take any shortcuts. Instead, we want to deliver the best and most immersive SOCOM game we possibly can and we're going to use our extra time to do just that.

Over the coming months, you can expect further updates on our 2011 release, in addition to other gameplay and feature announcements on the official SOCOM 4 blog, which can be found at blog.socom.com.

On behalf of everyone here at Zipper Interactive, we want to thank you for being patient and thank you for sticking with us -- it will be worth the wait.

Sincerely,

The SOCOM 4 Team
Eens even kijken naar de titels die vrijwel zeker volgend jaar verschijnen:

Socom 4 dus
Killzone 3
Motorstorm: Apocalypse
Twisted Metal
The Last Guardian
FF Versus XIII?
Starhawk
Uncharted 3
Resistance 3
Agent

:o
  vrijdag 30 juli 2010 @ 13:06:54 #158
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_84663025
Als ze het dan een beetje spreiden in plaats van alles in Q1/2 te proppen is het helemaal mooi.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
pi_84664041
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 12:56 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

Socom 4 dus
Killzone 3
Twisted Metal

The Last Guardian
FF Versus XIII?
Starhawk
Uncharted 3
Resistance 3
Agent

de rest hoef ik niet eigenlijk, maar deze games zijn goed genoeg :P
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
pi_84685664

quote:
You can upgrade your guns…a lot. Dead Nation’s environments are dotted with fenced-in “safe zones” that give you a chance to catch your breath and buy supplies from a nearby gun shop. In addition to buying health and ammo, you can purchase mods that will enhance your various weapons in different ways, depending on the gun. The mods upgrade stats such as damage, ammo capacity, firing rate, reload time, and range. While the most potent weapon upgrades are expensive, you can pop open car trunks and chests found through the environments in order to collect cash and other useful items.

The Shotgun is devastating. The Dead Nation build I played featured three weapons — the Shotgun, SMG, and Rifle — with more to come in the final version. Early on, I decided to pour my money into repeatedly upgrading the Shotgun’s damage and spread capability. The results were impressive: My buckshot blasts became massive cones of death, ripping through the ghoul hordes like a wet sneeze through a store-brand tissue. Sometimes I swapped to the SMG for its rapid firing rate, or the Rifle for its long-range capabilities. But come Dead Nation’s release date later this fall, I know what my go-to gun will be.

There are many zombie types. After you shake off the initial shock of battling dozens and dozens of zombies, you’ll quickly learn that not every zombie is created equal. You’ll see fast, gangly zombies that rush up close but fall quickly to melee attacks. You’ll see big, tough zombies that take a licking but move more slowly. I even spotted a few zombie cops that wildly fired their service revolvers while they lunged at me.

Mobility = life. Housemarque’s previous game, twinstick PSN shooter Super Stardust HD, is clearly an influence on Dead Nation’s fast-paced gameplay. For example, rapid kills fill up your combo meter, which in turn sends your score into the stratosphere. As in Super Stardust HD, you’ll also realize the importance of staying mobile to avoid incoming enemies — to get cornered is to die. Luckily, you can throw mines and grenades to clear some temporary space, or use the “rush” move to push your way through a line of hungry flesh eaters.
http://blog.us.playstatio(...)dead-nation-for-ps3/
pi_84695481
quote:

[..]

The Last Guardian
FF Versus XIII?

Laten we het hopen. Ik wacht al jaren op FFv13. :{
  zaterdag 31 juli 2010 @ 12:45:25 #162
134803 Deacon_Tigra
Final Fantasy Fanboy
pi_84699399
FF overhypt spel
Psn online ID Tec-Deacon
---------------------------------
オランダ語男狂った人の日本のゲームがプレイ
pi_84699522
Agent, eindelijk iets exclusief voor PS3.

Daarbij ziet die FF er kkvet uit.
pi_84708766
quote:

[..]

Socom 4 dus
Killzone 3
Twisted Metal
The Last Guardian
FF Versus XIII?
Starhawk
Uncharted 3
Resistance 3
Agent

Uit dat lijstje is Uncharted 3 de enige die me aanspreekt, de rest ken ik niet echt (Twisted Metal, Last Guardian, Starhawk, Agent) of boeit me niet (KZ3, Motorstorm, FF, Resistance)..

Ik twijfel al een tijdje of ik m'n PS3 verkoop of niet, multiplatform spellen speel ik sowieso op de 360 want ik vind die controller gewoon fijner, enige wat ik op mijn PS3 gespeeld heb is Uncharted 1 & 2, Killzone 2 en een beetje LBP, GoW Collection moet ik nog spelen (en GoW3 nog halen ;))
pi_84708803
quote:
Op zaterdag 31 juli 2010 12:45 schreef Deacon_Tigra het volgende:
FF overhypt spel
En dat zeg jij?
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
  zaterdag 31 juli 2010 @ 18:13:12 #166
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_84709375
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 20:24 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

Het betreft hier de Franse versie, staat niet op de site maar hij heeft ze een mailtje gestuurd ter bevestiging aangezien velen dit niet op hun site melden terwijl het wel degelijk om de platinum versie gaat, de honden. Maar de Nederlandse versie geniet dus zijn voorkeur.

Toch dank voor de genomen moeite. ;)
Als Amsterdam een optie is:
Vandaag even wezen shoppen ( :') ) en heb zelf de non-platinum Uncharted 2 en Infamous gehaald voor ¤ 30,- ieder. Er lag nog één non-platinum Uncharted 2 in de winkel (Intertoys Bilderdijkstraat).

En nog een vraagje van mijn kant, als iemand me misschien kan helpen. Niet lachen aub :') :@

Ik heb zelf nog geen PS3, dat komt later. Hoeveel later, dat weet ik niet, maar iig niet later dan Sinterklaas denk ik :D Maar ik heb dus alvast wel Uncharted 2 en Infamous non-plats gehaald (Killzone 2 was er ook nog, maar winkel ging sluiten :'( ) omdat ik bang was ze anders nooit meer tegen te komen!

Maar nu dus mijn vraag; ik weet nu dus niet zeker of dit Engelse spellen zijn! Dat klinkt achterlijk ja, maar de hoesjes op de achterkant van beide spellen met de synopsis (en de handleiding zelf) zijn in het NL/DE/FR/IT en daarom ben ik nu bang dat ik dit spel op zijn tokkie Nederlands moet gaan spelen. Is dat zo? Of zit het iets ingewikkelder dan dat?

Dank :@
AFC AJAX
pi_84709411
Je HOEFT het niet in het Nederlands te spelen, kies dan gewoon Engels in opties.
  zaterdag 31 juli 2010 @ 18:19:19 #168
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_84709554
quote:
Op zaterdag 31 juli 2010 17:53 schreef Cliffy het volgende:
Ik twijfel al een tijdje of ik m'n PS3 verkoop of niet, multiplatform spellen speel ik sowieso op de 360 want ik vind die controller gewoon fijner, enige wat ik op mijn PS3 gespeeld heb is Uncharted 1 & 2, Killzone 2 en een beetje LBP, GoW Collection moet ik nog spelen (en GoW3 nog halen ;))
Als dat betekent dat je uit dit topique wegblijft met je gemekker, meteen verkopen ^O^.
My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.
  zaterdag 31 juli 2010 @ 18:39:54 #169
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_84710036
quote:
Op zaterdag 31 juli 2010 18:14 schreef DrDentz het volgende:
Je HOEFT het niet in het Nederlands te spelen, kies dan gewoon Engels in opties.
En mijn vraag is dus of dat kan. Dat kan dus altijd? Bij ieder spel? IIn mijn omgeving geen PS3 waar ik het op kan testen namelijk :(

"Ja maar hoe moeten wij het dan weten :')!"
Ik hoop dat er na 246 threads iemand is geweest die ook zo'n soort spel heeft gehad en weet of er wel of geen Engelse taal bij zit :@ Sommige spellen geven dat tenminste nog aan, deze niet :?
AFC AJAX
pi_84710492
quote:
Op zaterdag 31 juli 2010 18:13 schreef msnk het volgende:

[..]

Als Amsterdam een optie is:
Vandaag even wezen shoppen ( :') ) en heb zelf de non-platinum Uncharted 2 en Infamous gehaald voor ¤ 30,- ieder. Er lag nog één non-platinum Uncharted 2 in de winkel (Intertoys Bilderdijkstraat).
Zo'n twee/drie weken geleden een non-platinum Uncharted 2 gehaald bij Media Outlet in de Kalverstraat voor ¤15, waren er toen nog een paar over.
I'm the dude playin' the dude, disguised as another dude!
  zaterdag 31 juli 2010 @ 19:48:01 #171
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_84712570
quote:
Op zaterdag 31 juli 2010 18:54 schreef ROFLOL het volgende:

[..]

Zo'n twee/drie weken geleden een non-platinum Uncharted 2 gehaald bij Media Outlet in de Kalverstraat voor ¤15, waren er toen nog een paar over.
Ja ik zag 't op Budgetgaming.nl, maar omdat ik daar morgen pas heen ga was ik bang dat 't misschien allemaal al verkocht zou zijn :P

Heb je nog wat andere leuke non-plats gezien voor lowprices? Dan check ik 't wel ff B-)
AFC AJAX
pi_84729576
quote:
Op zaterdag 31 juli 2010 18:39 schreef msnk het volgende:

[..]

En mijn vraag is dus of dat kan. Dat kan dus altijd? Bij ieder spel? IIn mijn omgeving geen PS3 waar ik het op kan testen namelijk :(

"Ja maar hoe moeten wij het dan weten :')!"
Ik hoop dat er na 246 threads iemand is geweest die ook zo'n soort spel heeft gehad en weet of er wel of geen Engelse taal bij zit :@ Sommige spellen geven dat tenminste nog aan, deze niet :?
Ik heb die 2 games ook, en ze gewoon in het engels gespeeld :)
Sommige spellen willen nog wel eens als je je PS3 "taal" op nederlands hebt gezet wel in het nederlands starten dacht ik....
PSN-ID: Blue-Eyed-NL
  zondag 1 augustus 2010 @ 12:23:55 #173
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_84732403
quote:
Op zondag 1 augustus 2010 09:30 schreef Mickey_Blue_Eyes het volgende:

[..]

Ik heb die 2 games ook, en ze gewoon in het engels gespeeld :)
Sommige spellen willen nog wel eens als je je PS3 "taal" op nederlands hebt gezet wel in het nederlands starten dacht ik....
Thanks, dat is een pak van mijn hart. Ik vind al dat multi-language gebeuren prima hoor maar ik wil mijn keuze voor Engels (of Japans als dat van toepassing is) behouden O+
AFC AJAX
  maandag 2 augustus 2010 @ 00:25:25 #175
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_84757925
quote:
Op zaterdag 31 juli 2010 18:54 schreef ROFLOL het volgende:

[..]

Vandaag nog wezen kijken maar lag echt helemaal niks interessants meer :N

Heb nog wel Resistance 2 (20 eur), Disgaea 3 (10 eur) en SCIV (20 eur) kunnen oppikken bij de FRS :9 Daar lag trouwens ook nog een Uncharted 2 non-plat Cyberia18.
AFC AJAX
pi_84758146
quote:
Op maandag 2 augustus 2010 00:25 schreef msnk het volgende:
Daar lag trouwens ook nog een Uncharted 2 non-plat Cyberia18.
Fijn om te horen. :) Roflol was zo vriendelijk om morgen een exemplaar voor me proberen te bemachtigen, dus hopelijk ligt ie daar nog dan.
  maandag 2 augustus 2010 @ 00:30:49 #177
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_84758156
Resistance 2 is al een tijdje 10 euro bij de Dixons...
  maandag 2 augustus 2010 @ 03:02:15 #178
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_84761263
quote:
Op maandag 2 augustus 2010 00:30 schreef Yi-Long het volgende:
Resistance 2 is al een tijdje 10 euro bij de Dixons...
Was 't ook nog een non-plat? De Dixons waar ik was geweest had alleen lelijke gele hoesjes -O-
AFC AJAX
  maandag 2 augustus 2010 @ 05:26:31 #179
23346 Evil_Koekje
Niet altijd evil...
pi_84761651
Hoi, m'n ps3 heeft kuren, iemand die weet wat er precies aan de hand is?

Hij heeft enorme moeite met games lezen, disc er in en 1 op de 5 keer herkent 'ie em, kan ik 'm aanklikken maar al vrij snel daarna loopt 'ie vast. Meerdere games geprobeerd dus aan de discs ligt 't niet.
Audio cd's leest 'ie wel prima, geen enkel probleem.
Tijdje geleden toen 'ie het nog wel half deed nog wel eens Fifa10 gespeeld. Ging eerst goed, maar opeens verdween dan bijvoorbeeld de tijd uit beeld, of het geluid van het publiek viel af en toe weg. Als je op pauze drukt liep 'ie vast. enz enz. Klinkt naar mijn idee wel als een disc-lees probleem, maar waarom werken audio cd's dan wel zonder problemen?

Daarnaast (en hier had ik al langer last van) begint vrij snel na het opstarten de fan al enorm te blazen. Toen 'ie games nog wel kon afspelen deed 'ie dit op de meest vreemde momenten. Maar ik kon bijvoorbeeld in Red Dead Redemption een enorme shout-out houden en dan was er niks aan de hand, maar 10 minuten later met een rustig poker begint 'ie enorm te blazen. Na een minuut of 5 stopte 'ie weer en een half uur later herhaalde dit zich, keer op keer.

Anyone? ;(
pi_84761909
quote:
Op maandag 2 augustus 2010 05:26 schreef Evil_Koekje het volgende:
Maar ik kon bijvoorbeeld in Red Dead Redemption een enorme shout-out houden en dan was er niks aan de hand,
Wie het hardste roept dat ie baas is? ;)
Een dag niet geleefd, is een dag niet gelachen
  maandag 2 augustus 2010 @ 08:13:31 #181
17283 Cheiron
Ho ho ho...
pi_84762278
quote:
Op maandag 2 augustus 2010 03:02 schreef msnk het volgende:

[..]

Was 't ook nog een non-plat? De Dixons waar ik was geweest had alleen lelijke gele hoesjes -O-
Merk je toch niets van tijdens het spelen?
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
  maandag 2 augustus 2010 @ 10:12:27 #182
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_84764014
quote:
Op maandag 2 augustus 2010 03:02 schreef msnk het volgende:

[..]

Heb ik niet zo op gelet geloof ik. Het viel me in ieder geval niet op, dus misschien wel de non-platinum. Zat zelf nog te twijfelen of ik de game zou meenemen, maar lees er nogal wisselende berichten over en heb nog een hele stapel games die ik eerst nog moet spelen, dus heb hem maar laten liggen....
  maandag 2 augustus 2010 @ 12:21:02 #183
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_84767811
quote:
Op maandag 2 augustus 2010 08:13 schreef Cheiron het volgende:

[..]

Merk je toch niets van tijdens het spelen?
:) Je stoort je eraan, of niet hè :)

quote:
Op maandag 2 augustus 2010 10:12 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Heb ik niet zo op gelet geloof ik. Het viel me in ieder geval niet op, dus misschien wel de non-platinum. Zat zelf nog te twijfelen of ik de game zou meenemen, maar lees er nogal wisselende berichten over en heb nog een hele stapel games die ik eerst nog moet spelen, dus heb hem maar laten liggen....
Het kreeg zulke lovende berichten, voor ¤ 10,- zou ik hem zeker niet laten liggen :o Ik ga vandaag nog even langs een paar winkels, waaronder dus ook een Dixons, eens kijken of ze het daar hebben. Dan ruil ik die van ¤ 20,- wel gewoon :D w/

Thanks voor de tip :Y
AFC AJAX
pi_84769361
quote:
Op maandag 2 augustus 2010 05:26 schreef Evil_Koekje het volgende:
Hoi, m'n ps3 heeft kuren, iemand die weet wat er precies aan de hand is?

Hij heeft enorme moeite met games lezen, disc er in en 1 op de 5 keer herkent 'ie em, kan ik 'm aanklikken maar al vrij snel daarna loopt 'ie vast. Meerdere games geprobeerd dus aan de discs ligt 't niet.
Audio cd's leest 'ie wel prima, geen enkel probleem.
Tijdje geleden toen 'ie het nog wel half deed nog wel eens Fifa10 gespeeld. Ging eerst goed, maar opeens verdween dan bijvoorbeeld de tijd uit beeld, of het geluid van het publiek viel af en toe weg. Als je op pauze drukt liep 'ie vast. enz enz. Klinkt naar mijn idee wel als een disc-lees probleem, maar waarom werken audio cd's dan wel zonder problemen?

Daarnaast (en hier had ik al langer last van) begint vrij snel na het opstarten de fan al enorm te blazen. Toen 'ie games nog wel kon afspelen deed 'ie dit op de meest vreemde momenten. Maar ik kon bijvoorbeeld in Red Dead Redemption een enorme shout-out houden en dan was er niks aan de hand, maar 10 minuten later met een rustig poker begint 'ie enorm te blazen. Na een minuut of 5 stopte 'ie weer en een half uur later herhaalde dit zich, keer op keer.

Anyone? ;(
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1355792
lees dat topic maar eens door, succes man!
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_84778984
quote:
Op maandag 2 augustus 2010 00:30 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

Fijn om te horen. :) Roflol was zo vriendelijk om morgen een exemplaar voor me proberen te bemachtigen, dus hopelijk ligt ie daar nog dan.
Helaas zonder succes.
pi_84779106
Volgens mij bedoelde msnk dat er nog een lag bij de FRS of niet? Media Outlet had ze in ieder geval niet meer voor ¤15 (Waren helemaal geen U2's meer), FRS niet gecheckt maar lijkt me niet dat ze hem daar verkochten voor ¤15.
I'm the dude playin' the dude, disguised as another dude!
  maandag 2 augustus 2010 @ 18:22:41 #188
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_84780904
Volgens Tales of ... voor PS3:

Artwork and countdown: http://www.bandainamcogames.co.jp/cs/list/nto/

pi_84781148
Nu ik dit zie begin ik echt te verlangen naar een nieuwe Dark Chronicles.

Hoeren Level 5. :(
  maandag 2 augustus 2010 @ 18:31:16 #190
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_84781238
quote:
Op maandag 2 augustus 2010 18:28 schreef Cyberia18 het volgende:
Nu ik dit zie begin ik echt te verlangen naar een nieuwe Dark Chronicles.

Hoeren Level 5. :(
Laat Level 5 eerst Ninokuni afmaken en die localiseren, daarna mogen ze DC gaan maken. Die serie heeft me nooit zo geboeid eigenlijk :@
pi_84788533
quote:
Op maandag 2 augustus 2010 18:22 schreef Notorious_Roy het volgende:

[ afbeelding ]
:D Tales of Symphonia voor de GC is één van m'n favo games, ook al zijn de graphics soms ronduit slecht..
Het verhaal is echt O+
  maandag 2 augustus 2010 @ 21:32:58 #192
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_84789090
quote:
Op maandag 2 augustus 2010 21:22 schreef Yachiru het volgende:

[..]

:D Tales of Symphonia voor de GC is één van m'n favo games, ook al zijn de graphics soms ronduit slecht..
Het verhaal is echt O+
Same here :Y !

quote:
Op maandag 2 augustus 2010 17:25 schreef ROFLOL het volgende:
Volgens mij bedoelde msnk dat er nog een lag bij de FRS of niet? Media Outlet had ze in ieder geval niet meer voor ¤15 (Waren helemaal geen U2's meer), FRS niet gecheckt maar lijkt me niet dat ze hem daar verkochten voor ¤15.
Klopt ja. Bij Media Outlet was geen ene moer over. Alleen kut spellen :r Bij FRS lag dus nog één Uncarted 2 toen ik er was (zondag) en ook bij DIxons (Plein 40/45) ligt/lag er één (vanmiddag wezen kijken). Er was nog een plek dat hem had maar geen idee meer waar...

Deze die ik heb genoemd (inclusief die ik heb) zijn allemaal 30 euro, geen 15.

edit: FRS Kalverstraat, Dixons 40/45 en Dixons Osdorpplein. Daar heb ik ze dus gezien voor 30 euro. Als je er wat aan hebt.

[ Bericht 3% gewijzigd door msnk op 02-08-2010 22:46:10 ]
AFC AJAX
pi_84791377
quote:
Op maandag 2 augustus 2010 18:22 schreef Notorious_Roy het volgende:

[ afbeelding ]
fucking awesome, maar die zal wel weer niet hier uit komen :')
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
  maandag 2 augustus 2010 @ 22:22:24 #194
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_84791697
Tales fans :9~ O+

quote:
Op maandag 2 augustus 2010 22:16 schreef DJ_ het volgende:

[..]

fucking awesome, maar die zal wel weer niet hier uit komen :')
Na Vesperia mag er wel weer eens eentje naar het Westen komen, en aangezien er nog geen Tales voor de PS3 is...
  dinsdag 3 augustus 2010 @ 11:24:40 #195
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_84806067
Mortal Kombat II is in de aanbieding in de PSN store voor 2,99. Weet iemand of je die ook op de PSP kunt spelen?
  dinsdag 3 augustus 2010 @ 12:31:35 #196
61209 marcek
Nufonia Must Fall
pi_84808109
Net even gechecked voor je en er is geen optie om hem naar je psp te kopieren.
Ander nieuws, er is een nieuwe bazin in town, mario move out of the way:
Tevens een erfgename van mijn "gigantische" game collectie

pi_84808381
Cute. O+

Congrats ouwe!
  dinsdag 3 augustus 2010 @ 12:49:01 #198
61209 marcek
Nufonia Must Fall
pi_84808568
8-)
Nu nog hopen dat ze gamen ook leuk gaat vinden :P
Samen super rub-a-dub spelen *;
pi_84808731
Of LBP. Vader en pasgeboren dochtertje, hand in hand. O+

quote:
US Summer Sale

Fat Princess - $7.49 sale; $14.99 reg.
PixelJunk Shooter - $4.99 sale; $9.99 reg.
Groovin' Blocks - $4.99 sale; $9.99 reg.
Madden NFL Arcade - $7.49 sale; $14.99 reg.
Wakeboarding HD - $7.49 sale; $14.99 reg.
  dinsdag 3 augustus 2010 @ 16:30:16 #200
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_84817321
Laatst op Schiphol even de demo van The Last Guy gespeeld, en vond het wel erg leuk. Jammer dat het nog steeds vrij duur is voor een oude PSN titel :N (7,50-8 euro ofzo...)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')