Dat gaat die niet bekend makenquote:Op donderdag 1 november 2007 21:58 schreef WolfsNL het volgende:
hoeveel heeft aquila ervoor betaald?
Nee,... CoD4 is vernieuwendquote:Op vrijdag 2 november 2007 09:34 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Nou ik sta te springenMass Effect is gewoon een RPG die denk ik meelift op het succes van KOTOR. Er zullen best vernieuwende elementen inzitten maar veel van de dingen hebben we al in zat andere games gezien.
Wat denk je zelfquote:Op vrijdag 2 november 2007 10:49 schreef AQuila360 het volgende:
Is Naruto ook leuk als je er niets van kent of gezien hebt?
gefeliciteerd! je hebt the orange box gewonnenquote:Op vrijdag 2 november 2007 09:52 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Dat gaat die niet bekend maken![]()
Maar heb hem weer verkocht aan heintje en hij heeft hem nu te koop staan!
dus iedereen GRIJP je kans![]()
het is een leuk spel , maar het verhaal wordt zwak verteld het slaat een heleboel dingen over die de serie wel laat zien .quote:Op vrijdag 2 november 2007 10:49 schreef AQuila360 het volgende:
Is Naruto ook leuk als je er niets van kent of gezien hebt?
die 4 in de naam zegt al meer dan genoeg 4 keer het zelfde spel met niks vernieuwendsquote:Op vrijdag 2 november 2007 11:36 schreef Latz het volgende:
Mass effect overhyped kutspel, het ziet er niet uit![]()
CoD4 is gewoon geweldig zoals zijn voorgangers.![]()
wat raar ik heb hem gister gewoon gekocht bij nedgame in apeldoornquote:Op vrijdag 2 november 2007 10:10 schreef KaiN het volgende:
Ik enthousiast naar de winkel gisteren om Naruto te halen. Intertoys, Bart-smit, e-plaza, dynabyte, FRS.... niemand had hem.....
Zaterdag maar even naar de MM in Rotterdam.
Bekijk jij wel eens een post voordat je wat post?quote:Op vrijdag 2 november 2007 12:41 schreef DJ_ het volgende:
[..]
die 4 in de naam zegt al meer dan genoeg 4 keer het zelfde spel met niks vernieuwends![]()
hou kun je die troep nog steeds diggen
ja anders kan ik toch niet quoten ?quote:Op vrijdag 2 november 2007 12:49 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Bekijk jij wel eens een post voordat je wat post?
1) Het gebash op shooters begint irritant te worden
2) wat je zegt is helemaal niet waar, WO2 en het heden/lichte toekomst is natuurlijk het zelfde, sad.
Bedankt voor de dubbele informatie..quote:Op vrijdag 2 november 2007 13:34 schreef koen_pijl het volgende:
Mijn xbox live gold abbo is afgelopen. Kan ik niet meer tegen jullie gamen.
Ik moet echt te veel spelen kopen!
Is die wel cool? Moeilijk is wel goed natuurlijk maar moet wel leuk blijven.quote:Op vrijdag 2 november 2007 15:26 schreef DJ_ het volgende:
zo gekken gasten daar bij ubisoft had naruto nog moeilijker gekunt zeg jezus
moet tegen zabuza vechten en naar 1 combo van hem ben je je halve levens balk kwijt , en door een jutsu ben je in 1 klap dood
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |