Het idee vond ik tof, maar de filmpjes vond ik minder.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 12:37 schreef Notorious_Roy het volgende:
Enslaved interview:
http://www.eurogamer.net/(...)antoniades-interview
Die game is echt veelbelovend als je het mij vraagt!
day 1quote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:54 schreef Asskicker14 het volgende:
Ben ik de enige die hier razend enthousiast van wordt?
op de pc speelt het nog maar matig , maar je kan wel goed merken dat hij gemaakt is met de gedachte dat die ook op consoles meot werken.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 15:21 schreef aeque het volgende:
Welke game is dat Cyberia18? Deus EX?
Zie ter in ieder geval vet uit.
Kan eigenlijk niet wachten op XIV, wil echt graag een MMORPG op de PS3.
Die gelekte gameplay was ook veelbelovend. Misschien eindelijk een waardige Deus Ex-sequelquote:
Je gaat me toch niet vertellen dat jij de beta doet he?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 15:38 schreef DJ_ het volgende:
[..]
op de pc speelt het nog maar matig , maar je kan wel goed merken dat hij gemaakt is met de gedachte dat die ook op consoles meot werken.
de menu's zitten nogal omslachtig in elkaar voor een pc spel en zijn meer iets van console game.
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 15:41 schreef ROFLOL het volgende:
Warner’s just announced Rocksteady’s Batman: Arkham Asylum sequel, known as Arkham City. The game releases next fall for PS3, 360 and Games for Windows.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Is die HD collectie nu al zeker dan?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 01:01 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik ga eerst Ico HD spelen, hoop ook dat ze eenzelfde release-schema hebben als voor GoW. Gewoon in nov die HD collectie en dan in maart Last Guardian
jawelquote:Op donderdag 5 augustus 2010 15:44 schreef aeque het volgende:
[..]
Je gaat me toch niet vertellen dat jij de beta doet he?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AFC AJAX
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 18:54 schreef msnk het volgende:
Hey Cyb, is 't nog gelukt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 19:05 schreef Tain het volgende:
[..]WaarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.?!?!?!
ps:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AFC AJAX
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 19:17 schreef msnk het volgende:
[..]
Waar?!?!?!
ps:www.topgames.nl maar ze hebben hem niet meer zie ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
Je kan ook overdrijvenquote:Op donderdag 5 augustus 2010 19:41 schreef RiKe het volgende:
Ik meld me ook alvast, als toekomstig PS3 gamer
Heb nu nog een 360 (oke dit is echt vloeken in de kerk!), maar die wordt binnen afzienbare tijd vervangen door een slimline PS3 (fieuw mezelf toch nog kunnen redden van de galg)
Wanneer was dit als ik vragen mag? Ik was daar een paar dagen terug, dan zou ik het zeker gezien moeten hebbenquote:Op donderdag 5 augustus 2010 19:26 schreef Tain het volgende:
[..]
www.topgames.nl maar ze hebben hem niet meer zie ik
Mijn 360 was dood (figuresquote:Op donderdag 5 augustus 2010 19:51 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Je kan ook overdrijvenWat is er zo vloeken in de kerk aan de 360?
Ik ben met beide zeer blij... Ik kan tenminste Limbo spelen
26 juli besteld en er staat in mijn bestelling geen vermelding dat het 2e hands is, verder ook niet opgeletquote:Op donderdag 5 augustus 2010 19:56 schreef msnk het volgende:
[..]
Wanneer was dit als ik vragen mag? Ik was daar een paar dagen terug, dan zou ik het zeker gezien moeten hebbenWas 't geen 2e hands?
Ik denk dan stiekem van wel namelijk, maar ach als die in goede staat aankwamquote:Op donderdag 5 augustus 2010 19:58 schreef Tain het volgende:
[..]
26 juli besteld en er staat in mijn bestelling geen vermelding dat het 2e hands is, verder ook niet opgelet
Nee, helaas nog niet. Heb uit wanhoop maar een aantal zaken een mailtje gestuurd ter bevestiging (Toys XL, Dynabyte o.a.). Ik wacht af.quote:
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 18:54 schreef msnk het volgende:
Hey Cyb, is 't nog gelukt?Bij de Game Over in Amsterdam liggen ze voor 5 euro in de bakken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rise Against site.. Come join us!
PSN: MoodChange
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |