Ik was ook net 22 toen ik begon, prachtige leeftijd! Er gaat een wereld voor je openquote:Op dinsdag 27 juli 2010 14:03 schreef FerdiV het volgende:
Zo ik ga me vanmiddag ook maar even aanmelden voor rijlessen. Even zoeken welke nog, maar hoorde leuke verhalen over deze. Ben al 22 dus wordt eens tijd
Ik was 26. Haalde hem toen ik 28 wasquote:Op dinsdag 27 juli 2010 14:12 schreef Purdey het volgende:
[..]
Ik was ook net 22 toen ik begon, prachtige leeftijd! Er gaat een wereld voor je open
Hé, wist helemaal niet dat jij al zo oud was!quote:Op dinsdag 27 juli 2010 14:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik was 26. Haalde hem toen ik 28 was
Valt vies tegen he?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 14:14 schreef Purdey het volgende:
[..]
Hé, wist helemaal niet dat jij al zo oud was!
Haha, nou dat niet. Had verwacht dat wij qua leeftijd ongeveer gelijk lagenquote:
Ik word meestal op 24 geschat ofzoquote:Op dinsdag 27 juli 2010 14:15 schreef Purdey het volgende:
[..]
Haha, nou dat niet. Had verwacht dat wij qua leeftijd ongeveer gelijk lagen
Ik ook niet, was erg blij dat ik mijn eerste rijles op mijn verjaardag kon krijgenquote:Op dinsdag 27 juli 2010 14:28 schreef BasementDweller het volgende:
Ik kon juist niet wachten totdat ik eindelijk 18 was om rijles te kunnen nemen
Gefeliciteerd!!quote:
Waar google al niet goed voor isquote:Op dinsdag 27 juli 2010 16:26 schreef Purdey het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!!
Ik heb het moeten googelen, dat geef ik eerlijk toe![]()
Gefeliciteerd!quote:
Hier eenzelfde ervaring, maar als je instructeur het uitlegt gaat het echt stukken beterquote:Op dinsdag 27 juli 2010 17:01 schreef FerdiV het volgende:
Zo maandag om 7 uur me eerste rijles. Meteen 2 uur. Ben benieuwdHeb wel eens in een auto wat geprobeerd maar dat ging niet echt. Maar we gaan t zien
Succesquote:Op dinsdag 27 juli 2010 17:01 schreef FerdiV het volgende:
Zo maandag om 7 uur me eerste rijles. Meteen 2 uur. Ben benieuwdHeb wel eens in een auto wat geprobeerd maar dat ging niet echt. Maar we gaan t zien
In de avondquote:Op dinsdag 27 juli 2010 17:05 schreef jacobras het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!
[..]
Hier eenzelfde ervaring, maar als je instructeur het uitlegt gaat het echt stukken beter. Veel plezier maandag iig, 7 uur lijkt me wel vroeg zeg! Ik had op z'n vroegst om 8 uur les...
Ik 27, maar ik hoop 'm wel te halen zolang ik nog 27 ben hoorquote:Op dinsdag 27 juli 2010 14:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hartstikke leuk voor je! En lekker snel ook al, gelukkig kun je meestal wel snel terechtquote:Op dinsdag 27 juli 2010 17:01 schreef FerdiV het volgende:
Ik ben 19.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 14:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |