Gefeliciteerd!!quote:
Waar google al niet goed voor isquote:Op dinsdag 27 juli 2010 16:26 schreef Purdey het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!!
Ik heb het moeten googelen, dat geef ik eerlijk toe![]()
Gefeliciteerd!quote:
Hier eenzelfde ervaring, maar als je instructeur het uitlegt gaat het echt stukken beterquote:Op dinsdag 27 juli 2010 17:01 schreef FerdiV het volgende:
Zo maandag om 7 uur me eerste rijles. Meteen 2 uur. Ben benieuwdHeb wel eens in een auto wat geprobeerd maar dat ging niet echt. Maar we gaan t zien
Succesquote:Op dinsdag 27 juli 2010 17:01 schreef FerdiV het volgende:
Zo maandag om 7 uur me eerste rijles. Meteen 2 uur. Ben benieuwdHeb wel eens in een auto wat geprobeerd maar dat ging niet echt. Maar we gaan t zien
In de avondquote:Op dinsdag 27 juli 2010 17:05 schreef jacobras het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!
[..]
Hier eenzelfde ervaring, maar als je instructeur het uitlegt gaat het echt stukken beter. Veel plezier maandag iig, 7 uur lijkt me wel vroeg zeg! Ik had op z'n vroegst om 8 uur les...
Ik 27, maar ik hoop 'm wel te halen zolang ik nog 27 ben hoorquote:Op dinsdag 27 juli 2010 14:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik was 26. Haalde hem toen ik 28 was
Hartstikke leuk voor je! En lekker snel ook al, gelukkig kun je meestal wel snel terechtquote:Op dinsdag 27 juli 2010 17:01 schreef FerdiV het volgende:
Ik ben 19.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 14:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik was 26. Haalde hem toen ik 28 was
Hoe bedoel je?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 21:33 schreef ScarFace- het volgende:
[..]
Ik ben 19.
Dat scheelt natuurlijk ook in(verkeers) inzicht maarja.
Het makkelijk leren, dat is op je 18e ook wel een beetje verdwenen.quote:
Kapot als in: om een boom gevouwen, of: hij wil niet meer starten?quote:Op woensdag 28 juli 2010 11:25 schreef Kadunaa het volgende:
Morgen mijn 1e herexamen.. hopelijk.![]()
Had vandaag eigenlijk les, maar m'n instructeur belde dat de auto kapot is gegaan. Dus het is nog even afwachten, het is een vervelende situatie
't is nog een beetje onduidelijk, er was een probleem met de koppeling, veel meer informatie heb ik niet, ik hoor later vandaag wat er gaat gebeuren. In ieder geval niet total loss o.i.d.quote:Op woensdag 28 juli 2010 11:34 schreef jacobras het volgende:
[..]
Kapot als in: om een boom gevouwen, of: hij wil niet meer starten?
Gefeliciteerdquote:Op woensdag 28 juli 2010 13:51 schreef PolkaDots het volgende:
Jaaa ik heb hem gehaald! Het dringt niet echt door, maar dat komt vast door de propranolol. Ik moest in Barendrecht afrijden om 11:40, en ik had een vrouwelijke examinator. Ik werd tuttebel genoemd omdat ik soms te vaak afremde, maar verder gebeurde er vrij weinig. Ze vroeg waar ik woonde en zei dat ik daar heen moest rijden. Onderweg nam ze het over en ging ik Rotterdam Zuid in. Toen we weer bij het CBR aankwamen zat ze echt 10 minuten te praten zonder dat ik wist of ik nou geslaagd was of niet. Maar uiteindelijk toch wel
Het was trouwens mijn eerste examen, heb een tussentijdse toets gedaan en echt minstens 50 lessen gehad![]()
Braaf knaapjequote:Op vrijdag 23 juli 2010 19:45 schreef ScarFace- het volgende:
@house is a feeling,
Lijkt me niet echt goed voor je motor en het kost inderdaad meer brandstof maar die tering herrie word je ook niet vrolijk van.
Dankjewelquote:Op woensdag 28 juli 2010 14:00 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Gefeliciteerd![]()
Scheelt weer enorm is de kosten als je het de 1ste keer haalt.![]()
Bij mij drong het ook niet echt toen hij zei dat ik geslaagd was.
Gefeliciteerd!quote:Op woensdag 28 juli 2010 14:32 schreef PolkaDots het volgende:
[..]
Dankjewel![]()
Ja dat vooral.. nu even doorsparen voor een auto!
Het is denk ik wel normaal dat het niet doordringt.. Ik maak mezelf altijd wijs bij iets belangrijks dat het niet uitmaakt of ik het haal, om mezelf die teleurstelling te besparen. Maar dan ben je minder blij als je hem dan wel haalt. Ik denk dat ik vanavond opeens meer herinner van de rit, nu lijkt het allemaal onecht of zo
Bij rotondes: eerst remmen tot ik 30 km/h ging en dan terugschakelen naar 2 (en dus koppeling erbij pakken). Toen ik eens tijdens een rijles van 60 afremde voor een stoplicht pakte ik bij ~50 km/h de koppeling er al bij, vond instructeur niet goed. Dus daarna heb ik 't gewoon op gevoel gedaan, gewoon net voordat 't echt nodig is, en verder niets meer van gehoord. Weet dus niet wanneer 't precies moetquote:Op woensdag 28 juli 2010 17:34 schreef Neerlands_Trots het volgende:
Morgen om 11.00 uur alweer de 6e rijles
Had trouwens nog een vraagje. Mijn instructeur heeft me altijd geleerd bij het remmen pas de koppeling intrappen rond de 1000 toeren. Laatste keer had ik een andere instructeur omdat de mijne ziek was, en die zei, toen ik met 40 km/h afremde voor een stoplicht, waarom ik niet meteen m'n koppeling erbij pakte. Verwarrend.. hoe hebben jullie het geleerd?
De regelgeving veranderd wel ieder jaar, maar ik weet niet of het grote veranderingen zijn... Ik heb mijn theorieboek gewoon bij de bieb geleend. Enige boek dat ik daar leende: in 2008 theorieboek AM, in 2010 theorieboek B. Nu lidmaatschap maar opgezegdquote:Op woensdag 28 juli 2010 17:34 schreef Neerlands_Trots het volgende:
Ik ben nu trouwens ook bezig met theorie leren. Ik had geen zin en geld om een nieuw theorieboek of zo'n oefen CD-ROM te kopen, dus ik heb het oude theorieboek van een vriend gekregen. Deze is wel van 2008. Is die nog bruikbaar? Heb niet het idee dat de regeld ieder jaar veranderen ofzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |